Alternatywa dla UPC w Krakowie |
Autor |
Wiadomość |
cAst0r
easy master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 47
|
Wysłany: 03-06-2013, 20:39 Alternatywa dla UPC w Krakowie
|
|
|
Mam już dość UPC i tragicznych pingów wieczorem. Nic nie naprawili a zgłaszane od stycznia tego roku.
Mieszkam na osiedlu Ugorek, orientuje się ktoś czy jest coś sensownego w tej okolicy? Za neta mogę miesięcznie płacić max 60zł. Interesuje mnie przede wszystkim niski i stabilny ping bez względu na porę. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-06-2013, 23:29
|
|
|
cAst0r napisał/a: | Za neta mogę miesięcznie płacić max 60zł |
I tyle byś zapłacił za 60 Mb w UPC (po negocjacjach), a różnica między 30 a 60 Mb KOLOSALNA, i nie mam tutaj na myśli prędkości pobierania ani wysyłania (choć oczywiście też), ale stabilności działania, a zrezygnować z tej oferty zawsze możesz w terminie 10 dni, jeśli "podpiszesz" umowę poza siedzibą firmy (czyli telefon, mail).
Miałem 30 Mb, teraz mam 60 Mb, i w życiu nie wrócę do 30!, a też sobie czasami "pyknę" w jakąś "sieciówkę". |
_________________
|
|
|
|
|
cAst0r
easy master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 47
|
Wysłany: 04-06-2013, 11:34
|
|
|
Czyli na 30 mbit miałeś problemy z pingami w sieciówkach, a po przejściu na 60 jest git? Raczej będę to w biurze klienta załatwiał, a z tego co teraz patrze na stronie to za 60mbit jest 40zł przez 3 miesiące a potem 80 przez reszte trwania umowy (na 12 miesiecy). Ofertę można negocjować, nie mają jej na sztywno ustawionej? Niby to 3 umowa u nich by była jeśli bym się zdecydował. W ogóle jak te negocjacje wyglądały?:D |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-06-2013, 14:13
|
|
|
cAst0r napisał/a: | Czyli na 30 mbit miałeś problemy z pingami w sieciówkach, a po przejściu na 60 jest git? |
Dokładnie.
cAst0r napisał/a: | Raczej będę to w biurze klienta załatwiał |
To pamiętaj, że nie zmienisz już takiej umowy!, nawet jeśli będziesz z niej jednak nie zadowolony.
cAst0r napisał/a: | a z tego co teraz patrze na stronie to za 60mbit jest 40zł przez 3 miesiące a potem 80 przez reszte trwania umowy (na 12 miesiecy). Ofertę można negocjować, nie mają jej na sztywno ustawionej? |
Zależy wszystko od tego, czy też masz jakieś inne umowy/usługi u nich, wtedy są bardziej skłonni do negocjacji bo i kwota większa.
cAst0r napisał/a: | W ogóle jak te negocjacje wyglądały?:D |
Telefon do DUKa (u mnie w stopce masz numery) i powiedziałem dokładnie czego oczekuję, zresztą jest tu na forum parę wątków na ten temat.
Za pakiet tv max SD z nagrywarką i neta 60 Mb płacimy 110 zł (50 zł za neta i 60 zł za tv). |
_________________
|
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 04-06-2013, 17:05
|
|
|
cAst0r, jak masz problem z usluga to zglos usterke i nie patrz na bzdury typu 30 dziala gorzej niz 60. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-06-2013, 17:58
|
|
|
zygikuleczka napisał/a: | jak masz problem z usluga to zglos usterke i nie patrz na bzdury typu 30 dziala gorzej niz 60. |
Ty piszesz tylko byle pisać, czy czytać ze zrozumieniem też nie potrafisz?
cAst0r napisał/a: | Nic nie naprawili a zgłaszane od stycznia tego roku. |
|
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2013, 18:44
|
|
|
Mam ten sam pakiet i stary modem, ale nie narzekam na pingi, czy stabilność. Prędkość tylko czasami spada, ale to nic dziwnego w starszej technologii. Jednak tu nie chodzi o 30 Mb/s na przestarzałym modemie tylko o Internet na Cisco EPC3212, a więc EuroDOCSIS 3.0. To powinno działać dobrze, stabilność nie zależy od prędkości pakietu. Jeżeli nie potrafią dać sobie rady mimo tylu wizyt serwisu, to podejrzewam bardziej złożony problem, na przykład może być kiepski sygnał na danym odcinku sieci, czego nie mogą lub nie chcą wyregulować. Albo ten fragment infrastruktury jest zbyt przeciążony, nie wszyscy przecież mają krótką i szybką trasę, to zależy też od lokalizacji. Trzeba zgłaszać do skutku, mają obowiązek naprawić, a jeśli nie będą w stanie, to sugeruję zmienić dostawcę, a nie samą prędkość usługi. |
|
|
|
|
cAst0r
easy master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 47
|
Wysłany: 04-06-2013, 19:19
|
|
|
Ludzie z upc którzy do mnie dzwonili twierdzą, że wina nie leży po ich stronie i u nich jest w porządku wszystko... Także mnie już krew zalewa. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2013, 19:27
|
|
|
Jeżeli im się nie udowodni, że jednak u nich jest coś nie tak, to będą udawać, że nie ma problemu. Trzeba robić screeny z poziomem sygnału z modemu, zapisywać wyniki testów z WinMTR, wszystko to załączać do zgłoszenia lub reklamacji. |
|
|
|
|
cAst0r
easy master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 47
|
Wysłany: 04-06-2013, 19:43
|
|
|
A myślisz, że tego nie robiłem przez 5 miesięcy i nie spamowałem ich mailami. Wszystko co mogłem to zrobiłem :/ |
|
|
|
|
beny8989
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 901 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-06-2013, 19:47
|
|
|
nie pisz do nich na meila do CePeU pisz ja sam walczylem od stycznia do poczatku maja az nie rozwiazali tego po przez wymiane kabla i modemu na te ktory mialem na samym poczatku. a co do pingow to wina jest u nich sam to udowadnialem nie raz im wiec wal do cepeu on ci pomoze. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2013, 19:52
|
|
|
cAst0r napisał/a: | A myślisz, że tego nie robiłem przez 5 miesięcy i nie spamowałem ich mailami. Wszystko co mogłem to zrobiłem | Skoro tak, to rozglądaj się za inną firmą, bo jak wejdziesz w nową umowę terminową, to historia może się powtarzać. Oczywiście możesz jeszcze szukać pomocy nieoficjalnym kanałem przez CePeU (jest bardzo pomocny), ale coś tu jest nie halo jeśli trzeba stosować takie metody w celu uzyskania usługi zgodnej z umową. |
|
|
|
|
cAst0r
easy master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 47
|
Wysłany: 04-06-2013, 20:40
|
|
|
Wysłałem do CePeU testy z winmtr. W sumie umowa kończy się 1 lipca, a mogę ją rozwiązać do 22czerwca (chyba) jeśli się nie zgodzę na nowy regulamin. Może jeśli administracja budynku się zgodzi to podlączyli by neta z citypartner (zna to ktoś, opłaca się?), ale to miesiąc czekania jest na nich a internet jest potrzebny.
[ Dodano: 19-06-2013, 20:30 ]
Dzwoniłem do DUKa i wziąłem umowę na 60mbit z routerem wifi od nich bo mój stary do 54mbit tylko obsługuje. Technik przyjdzie w poniedziałek z umową i routerem. Prędkość łącza już została podniesiona do 60. Narazie mam stary modem ale sprawdzałem na nim już pingi i dalej skaczą wieczorem! Dostałem umowę 3 miesiące gratis a przez 9 miesięcy 75zł miesięcznie.
I tak się teraz zastanawiam skoro pingi się nie poprawiły to czy mogę jeszcze zadzwonić do DUK i zmienić tą umowę na niższą prędkość? |
|
|
|
|
Pstryk
Klikacz
Dołączyła: 22 Maj 2013 Posty: 2
|
Wysłany: 24-07-2013, 11:37 Re: Alternatywa dla UPC w Krakowie
|
|
|
cAst0r napisał/a: | Mam już dość UPC i tragicznych pingów wieczorem. Nic nie naprawili a zgłaszane od stycznia tego roku.
Mieszkam na osiedlu Ugorek, orientuje się ktoś czy jest coś sensownego w tej okolicy? Za neta mogę miesięcznie płacić max 60zł. Interesuje mnie przede wszystkim niski i stabilny ping bez względu na porę. |
Sprawdź TK Telekom, wiem, że oni też mają net w tamtej okolicy. |
|
|
|
|
mexx1818
Klikacz
Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 13-03-2014, 18:51
|
|
|
Warto sprawdzić lokalną City Partner. Usługi świadczą na terenie całego Krakowa, ale z tego co wiem na wybranych lokalizacjach, więc trzeba dzwonić do nich. Po rezygnacji z UPC na ich kkorzyść nie mam powodów do narzekań. Ogólnie dziła dobrze, ceny też ok. Zdarzają się jakieś awarie, ale krótkie i raczej dość sprawie reaguja na zgłoszenia. |
|
|
|
|
|