Kolejna możliwość rozwiązania umowy - zmiany w dokumentach |
Autor |
Wiadomość |
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2013, 14:09
|
|
|
BeeJay napisał/a: | Rozumiem, że wystarczy napisać: w związku ze zmianą regulaminu od ..., proszę o rozwiązanie mojej umowy z UPC z dniem 20 czerwca. | Jak tak napiszesz, to może to zostać potraktowane jako zwykłe wypowiedzenie umowy. Wystarczy krótkie oświadczenie:
"W związku z dostarczoną w dniu ........... informacją oświadczam, że nie zgadzam się na zmiany w dokumentach abonenckich.".
Pamiętaj o podaniu swoich danych (imię i nazwisko, adres świadczenia usługi, ID Abonenta oraz data i czytelny podpis). Najlepiej takie pismo zanieść do BOK i wziąć potwierdzenie na kopii lub wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru. Mail, fax, formularz ze strony jest przeznaczony dla tych, którzy wierzą w porządek i uczciwość UPC. |
|
|
|
|
dim
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 82
|
Wysłany: 13-05-2013, 14:41
|
|
|
OT - w potwierdzeniu dostarczenia wiadomości, które wysyła UPC zauważyłem takie coś:
Cytat: | Informujemy, iż począwszy od 1 czerwca 2013 adres: Info.upc@upc.com.pl zostanie wyłączony z obsługi. Od tego dnia korespondencję elektroniczną do Biura Obsługi Klientów UPC Polska należy kierować wyłącznie za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www.upc.pl/kontakt |
W tym potwierdzeniu nie ma oryginalnej wiadomości wysłanej do UPC, więc przy kontakcie elektronicznym nadawca nie będzie miał śladu tego, co napisał. |
|
|
|
|
backlit
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 427 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 13-05-2013, 16:58
|
|
|
Ja zaniosłem do biura obsługi papierek i na nim Pani wpisała dzień wyłączenia usługi tj. 21.06. Dziś dzwonili do mnie z UPC (poznałem po numerze) ale nie miałem czasu na pogaduszki więc nie odebrałem. Ale widać tryby już mielą skoro zaczynają dzwonić . Dużo jeszcze czasu zostało więc chyba trzeba przeciągnąć sprawy ile się da czyli co najmniej do połowy czerwca. |
|
|
|
|
imposteur
easy master
Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 39
|
Wysłany: 14-05-2013, 10:24
|
|
|
Hm, a mi nie napisali daty odłączenia i nie wiem do kiedy mam czas na negocjacje |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
|
|
|
|
imposteur
easy master
Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 39
|
Wysłany: 14-05-2013, 17:26
|
|
|
No tak, ale ja już zrezygnowałem i nie wiem czy mi planują odłączyć na koniec okresu rozliczeniowego, od zmiany regulaminu czy od jutra. |
|
|
|
|
Umcyk
easy master
Dołączył: 06 Maj 2013 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2013, 00:57
|
|
|
Też mi w mailu nie dali. Dopiero podczas rozmowy telefonicznej dopytałem się - 21 czerwca, w moim przypadku. (I rozmowę telefoniczną bym polecał, chociaż to pewnie 21 czerwca także w Twoim przypadku.)
Może chcą sprowokować nas do dzwonienia do nich. |
|
|
|
|
backlit
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 427 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 15-05-2013, 13:27
|
|
|
Idą prostą strategią. Sprzedać klientowi drogo ale załatwić to tak żeby myślał, że ma taniej niż przed wypowiedzeniem umowy. Proponuje choćby dla zasady (podstaw negocjacji - szkolą ich zapewniam) nie godzić się na pierwszą propozycję.
P.S. Nie można mieć o to pretensji w końcu UPC to nie instytucja charytatywna. |
|
|
|
|
modoc
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 92
|
Wysłany: 15-05-2013, 14:07
|
|
|
Miszczowie internetu normalnie.
Zadzwonili do mnie przed chwilą i zaproponowali mi to samo za 120 zł
A płacę 125 zł
Grzecznie podziękowałem. |
|
|
|
|
miaucoon
light master
Dołączył: 20 Maj 2011 Posty: 140 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2013, 11:14
|
|
|
Poszło dzisiaj wypowiedzenie, najpierw 20 minut wiszenia na telefonie, aby dobić się do konsultanta, a potem 2 minuty zabawy z ich formularzem zgłoszeniowym i czekam na reakcję
Jestem ciekaw jakie padną propozycję. Swoją drogą na stacjonarny od UPC od 2 tygodni dzwoni Vectra i próbuje namówić na przejście, od nich dowiedziałem się o tej możliwości. Jest to o tyle ciekawe, że numer mam zastrzeżony, a podałem go raptem 2 osobom. W związku z tym powołując się na ustawę o ochronie danych osobowych złożyłem zapytanie kiedy, komu i na jakiej podstawie udostępnili moje dane. |
_________________
|
|
|
|
|
dim
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 82
|
Wysłany: 16-05-2013, 12:49
|
|
|
Możliwe, że Vectra dzwoni na numery z zakresów numeracyjnych UPC, nikt nie musiał nic udostępniać. |
|
|
|
|
terefere
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 186 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 16-05-2013, 13:21
|
|
|
Wysłałem przedwczoraj wypowiedzenie umowy (fp30, mhd pvr) i dziś dostałem odpowiedź - standardową formułkę, ale zdziwiła mnie jedna rzecz, a mianowicie zdanie pod koniec maila "Jeśli korzystają Państwo ze sprzętu znajdującego się na liście poniżej, nie muszą Państwo go zwracać UPC." i jest wymieniony mój dekoder philips.
W takim razie nie muszę go zwracać (oprócz karty)? |
|
|
|
|
dim
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 82
|
Wysłany: 16-05-2013, 13:34
|
|
|
terefere, sprawdź, czy masz model, który jest na liście, może się różnić dwiema ostatnimi cyframi (na liście jest DCR 8111/03, a możesz mieć DCR 8111/91). Jeżeli jednak masz DCR 8111/03, to na pytanie czy trzeba oddać pilota, kabel HDMI itp. UPC odpisało mi następująco:
Cytat: | Uprzejmie potwierdzam, iż zgodnie z listą należy zwrócić wyłącznie kartę SC. |
|
|
|
|
|
terefere
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 186 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|
dim
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 82
|
Wysłany: 16-05-2013, 14:03
|
|
|
Na moim była nalepka i wpisany model w umowie. Nie pamiętam, czy da się do tej informacji dojść z menu urządzenia, sprawdzę wieczorem (chyba że ktoś wcześniej napisze). |
|
|
|
|
|