Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejna możliwość rozwiązania umowy - zmiany w dokumentach
Autor Wiadomość
siwyyy77 
classic master

Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 209
Wysłany: 09-05-2013, 20:40   

Jak jest z wypowiedzeniem...
Miesięczny okres liczony od dnia złożenia przykładowo dziś czy od pierwszego następnego miesiąca?
 
 
mrozny 
Klikacz

Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 4
Wysłany: 09-05-2013, 20:49   

siwyyy77 napisał/a:
Jak jest z wypowiedzeniem...
Miesięczny okres liczony od dnia złożenia przykładowo dziś czy od pierwszego następnego miesiąca?

Jeśli chodzi o wypowiedzenie ze względu na zmiany w regulaminie, to z tego co się orientuje, umowa wygasa w dniu wejścia w życie nowego regulaminu.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2013, 20:58   

JACKo napisał/a:
Karencja 3 mies. dla osoby co była obecnie.
Jeśli umowa rozwiązuje się z winy operatora, to nie ma żadnej karencji.
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 09-05-2013, 21:06   

Susane napisał/a:
Jeśli umowa rozwiązuje się z winy operatora, to nie ma żadnej karencji.

Ta "karencja" sformułowana jest w regulaminach wybranych promocji poprzez określenie typu: z wyłączeniem osób, które były Abonentami w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Więc z czego wynika to co napisałaś?
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2013, 22:17   

Regulaminy nic nie zmieniają w tej materii, ponieważ prawo nadrzędne mówi, że ta strona, która nie dotrzymuje umowy nie może narzucać żadnych dodatkowych warunków w związku z tą umową.
 
 
ov_darkness 
Klikacz

Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2013, 00:38   

Czyli mogę zerwać umowę i natychmiast podpisać taką samą, ale na korzystniejszych warunkach?
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2013, 09:29   

Oczywiście, możesz.
 
 
ov_darkness 
Klikacz

Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2013, 10:18   

Mam fiber 60, max hd z dvr i telefon 60min za 135PLN. Było jakieś zaklęcie, pozwalające na dostanie tej oferty za bodajże 95PLN. Nie mogę znaleźć konkretnego wpisu na ten temat.
Podpowiecie procedurę? Na telefonie mi totalnie nie zależy.
 
 
marder 
plus master


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 373
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 10-05-2013, 11:00   

Niestety nie ma teraz dobrych ofert utrzymaniowych. UPC wiedziało co robi wycofując wszystkie promocje tuż przed zmianami regulaminu. Mają ludzi za frajerów, ale jak stracą sporo klientów to się opamietają. Mają czas do 21 czerwca i jak pewnie pójdzie kilkanaście tysięcy wypowiedzeń, to się promocje zaraz znajdą. Będzie jak w nc+.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2013, 11:18   

Proponuję trzymać się tematu, bo zrobi się bałagan jak każdy tu będzie pisał o ofertach.
 
 
modoc 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 70
Wysłany: 10-05-2013, 11:47   

Wczoraj wysłałem faksem wypowiedzenie. Jak najlepiej się upewnić, że je otrzymali.
Napisałem brak akceptacji dla nowego regulaminu jako powód wypowiedzenia.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2013, 12:02   

Cytat:
Wczoraj wysłałem faksem wypowiedzenie. Jak najlepiej się upewnić, że je otrzymali.
Zadzwoń do nich i zapytaj, czy je już zarejestrowali w swoim systemie.
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 10-05-2013, 13:21   

Susane, aha. Myslalem ze moze masz na mysli jakis konkret ale jak tak to w porzadku.
_________________
 
 
dstyle 
easy master

Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11-05-2013, 22:45   

Witam, mam pytanie odnosnie jednej kwestii... a mianowicie:

Cytat:
Jeżeli nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej powinno być złożone nie później, niż do 21 czerwca 2013 roku.


Chodzi mi o "pisemne oswiadczenie". Zatem czy moge zlozyc rezygnacje poprzez formularz kontaktowy (http://obsluga-klienta.up...wniosek-klienta)?

Co zrobic jak mam wszystkie 3 uslugi (zaznaczyc "Inne")? Jaki temat wybrac?

Czy po rezygnacji i nie doczekaniu sie lepszych ofert od konsultantow moge zamowic sobie inna oferte upc (jesli tak to rozumiem, ze trzeba wybrac opcje - nowy klient)?
 
 
eLBeG 
chello master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1844
Wysłany: 12-05-2013, 00:56   

dstyle napisał/a:
czy moge zlozyc rezygnacje poprzez formularz kontaktowy (http://obsluga-klienta.up...wniosek-klienta)?

tak, jak najbardzej
dstyle napisał/a:
Czy po rezygnacji i nie doczekaniu sie lepszych ofert od konsultantow moge zamowic sobie inna oferte upc (jesli tak to rozumiem, ze trzeba wybrac opcje - nowy klient)?


możesz po karencji chyba 3 miesięcy, lub na drugi dzień na innego członka rodziny :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: