Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł CI+ W upc
Autor Wiadomość
Lonesome Rider 
Klikacz

Dołączył: 23 Paź 2022
Posty: 4
Wysłany: 24-10-2022, 06:35   

Sprawa chyba rozwiązana, od rana wszystko działa
 
 
tom4sz 
Klikacz

Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 15
Wysłany: 02-11-2022, 09:41   

Witam , używa ktoś karty CI+ 4K w telewizorze TCL C825 ?
Miałem do tej pory kartę CI+ bez 4K i wszystko było w porządku, przysłali nowa i nie chce działać?
Błąd odczytu karty.
 
 
kriss 
classic master

Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 165
Skąd: Tychy
Wysłany: 02-11-2022, 10:26   

Wczoraj wymieniałem dekoder na nową kartę i mi pomogła aktywacja. Włóż kartę i daj na kanał TVP seriale. Mi gdzieś po ok 3 minutach pojawił się obraz. Wcześniej miałem komunikat o utracie ważności karty.
_________________
 
 
tom4sz 
Klikacz

Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 15
Wysłany: 02-11-2022, 14:56   

Mam dokładnie to samo , najpierw upłynął termin ważności karty , potem błąd odczytu karty. Zostawiłem na TVP serialach , poczekam trochę może faktycznie zaskoczy.
Też masz TCL C825?
Niestety nie pomaga
 
 
WojciechMT 
light master

Dołączył: 10 Lut 2016
Posty: 138
Skąd: Bytom (Górny Śląsk)
Wysłany: 02-11-2022, 16:57   

A to ja mam pytanie takie:
Mam UPC na 2 adresach.
Na obydwu jest moduł CI+
Natomiast na jednym będę miał inne usługi TV jako dodatek (C+ PSP i Eleven)
Czy wszystko będzie działało OK, kiedy przełożę ten moduł na drugi adres?
Z góry dzięki za odpowiedź.
_________________
 
 
kriss 
classic master

Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 165
Skąd: Tychy
Wysłany: 02-11-2022, 19:49   

tom4sz napisał/a:
Mam dokładnie to samo , najpierw upłynął termin ważności karty , potem błąd odczytu karty. Zostawiłem na TVP serialach , poczekam trochę może faktycznie zaskoczy.
Też masz TCL C825?
Niestety nie pomaga




Nie ja mam Sony, niestety po przeprowadzce byłem zmuszony wziąć canal+(chociaż nie żałuję bo jakość lepsza niż w UPC), UPC streamuję z poprzedniego adresu. Kartę zakładałem ostatnio na nowym Philpsie. Wcześniej również na (ok. 6-cio letnim) Philipsie też miałem podobne problemy ponieważ skupiłem się na innych rzeczach i po ok. 4 miesiącach włączyłem tv i miałem to samo. Zamieniłem kartę z TV Sony i ta druga działała normalnie. Zadzwoniłem na infolinię, odebrała jakaś munia nie zdążyłem powiedzieć żeby odświeżyła uprawnienia karty, a na TV już był odkodowany program też miałem ustawiony na TVP seriale.
_________________
 
 
kriss 
classic master

Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 165
Skąd: Tychy
Wysłany: 02-11-2022, 19:50   

WojciechMT,
Tak na innym adresie powinno działać bez problemu.
_________________
 
 
trocha 
Klikacz

Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 12
Wysłany: 07-11-2022, 12:18   

Kilka lat temu korzystałem z modułu CI, ale miałem problem z jakością obrazu, technik wymienił mi moduł na dekoder, nie wiem czy przy okazji zmieniał coś jeszcze w sygnale i pomogło. Później miałem wymianę na horizon i też jest ok. Zastanawiam się, czy w ostatnich kilku latach coś się zmieniło z modułami? Jest szansa, że teraz będzie działać lepiej?
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 07-11-2022, 12:42   

trocha, ciężko jest odpowiedzieć, zależy pewnie jakie miałeś problemy z obrazem. Ja miałem horizon i od paru lat mam moduł i 0 problemów
_________________
  ogromny
 
MuraTV 
easy master

Dołączył: 10 Lis 2020
Posty: 23
Wysłany: 15-11-2022, 17:47   

Mam karte CI+
Udało się komuś odblokować kanały 4K bez zmiany umowy ?
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 15-11-2022, 17:59   

Reklamacja na maila i działają wszystkie. Oczywiście jeśli są w Twoim abonamencie.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 15-11-2022, 18:51   

MuraTV, j/w żadna łacha
_________________
  ogromny
 
MuraTV 
easy master

Dołączył: 10 Lis 2020
Posty: 23
Wysłany: 15-11-2022, 20:08   

MAVERIC napisał/a:
Reklamacja na maila i działają wszystkie. Oczywiście jeśli są w Twoim abonamencie.


Mam Max Premium CI+ i podobno nie ma możliwości 4K bez dopłaty do karty 4K
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 15-11-2022, 21:44   

Podobno czy próbowałeś? Podobno na Marsie są kosmici. Napisałem reklamację i włączono mi wszystkie kanały 4K.
_________________
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 15-11-2022, 21:46   

Proszę o skasowanie.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,43 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: