Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
Lonesome Rider
Klikacz
Dołączył: 23 Paź 2022 Posty: 4
|
Wysłany: 24-10-2022, 06:35
|
|
|
Sprawa chyba rozwiązana, od rana wszystko działa |
|
|
|
|
tom4sz
Klikacz
Dołączył: 23 Lis 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 02-11-2022, 09:41
|
|
|
Witam , używa ktoś karty CI+ 4K w telewizorze TCL C825 ?
Miałem do tej pory kartę CI+ bez 4K i wszystko było w porządku, przysłali nowa i nie chce działać?
Błąd odczytu karty. |
|
|
|
|
kriss
classic master
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 165 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 02-11-2022, 10:26
|
|
|
Wczoraj wymieniałem dekoder na nową kartę i mi pomogła aktywacja. Włóż kartę i daj na kanał TVP seriale. Mi gdzieś po ok 3 minutach pojawił się obraz. Wcześniej miałem komunikat o utracie ważności karty. |
_________________
|
|
|
|
|
tom4sz
Klikacz
Dołączył: 23 Lis 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 02-11-2022, 14:56
|
|
|
Mam dokładnie to samo , najpierw upłynął termin ważności karty , potem błąd odczytu karty. Zostawiłem na TVP serialach , poczekam trochę może faktycznie zaskoczy.
Też masz TCL C825?
Niestety nie pomaga |
|
|
|
|
WojciechMT
light master
Dołączył: 10 Lut 2016 Posty: 138 Skąd: Bytom (Górny Śląsk)
|
Wysłany: 02-11-2022, 16:57
|
|
|
A to ja mam pytanie takie:
Mam UPC na 2 adresach.
Na obydwu jest moduł CI+
Natomiast na jednym będę miał inne usługi TV jako dodatek (C+ PSP i Eleven)
Czy wszystko będzie działało OK, kiedy przełożę ten moduł na drugi adres?
Z góry dzięki za odpowiedź. |
_________________
|
|
|
|
|
kriss
classic master
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 165 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 02-11-2022, 19:49
|
|
|
tom4sz napisał/a: | Mam dokładnie to samo , najpierw upłynął termin ważności karty , potem błąd odczytu karty. Zostawiłem na TVP serialach , poczekam trochę może faktycznie zaskoczy.
Też masz TCL C825?
Niestety nie pomaga |
Nie ja mam Sony, niestety po przeprowadzce byłem zmuszony wziąć canal+(chociaż nie żałuję bo jakość lepsza niż w UPC), UPC streamuję z poprzedniego adresu. Kartę zakładałem ostatnio na nowym Philpsie. Wcześniej również na (ok. 6-cio letnim) Philipsie też miałem podobne problemy ponieważ skupiłem się na innych rzeczach i po ok. 4 miesiącach włączyłem tv i miałem to samo. Zamieniłem kartę z TV Sony i ta druga działała normalnie. Zadzwoniłem na infolinię, odebrała jakaś munia nie zdążyłem powiedzieć żeby odświeżyła uprawnienia karty, a na TV już był odkodowany program też miałem ustawiony na TVP seriale. |
_________________
|
|
|
|
|
kriss
classic master
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 165 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 02-11-2022, 19:50
|
|
|
WojciechMT,
Tak na innym adresie powinno działać bez problemu. |
_________________
|
|
|
|
|
trocha
Klikacz
Dołączył: 20 Cze 2016 Posty: 12
|
Wysłany: 07-11-2022, 12:18
|
|
|
Kilka lat temu korzystałem z modułu CI, ale miałem problem z jakością obrazu, technik wymienił mi moduł na dekoder, nie wiem czy przy okazji zmieniał coś jeszcze w sygnale i pomogło. Później miałem wymianę na horizon i też jest ok. Zastanawiam się, czy w ostatnich kilku latach coś się zmieniło z modułami? Jest szansa, że teraz będzie działać lepiej? |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 07-11-2022, 12:42
|
|
|
trocha, ciężko jest odpowiedzieć, zależy pewnie jakie miałeś problemy z obrazem. Ja miałem horizon i od paru lat mam moduł i 0 problemów |
_________________
|
|
|
|
|
MuraTV
easy master
Dołączył: 10 Lis 2020 Posty: 23
|
Wysłany: 15-11-2022, 17:47
|
|
|
Mam karte CI+
Udało się komuś odblokować kanały 4K bez zmiany umowy ? |
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 15-11-2022, 17:59
|
|
|
Reklamacja na maila i działają wszystkie. Oczywiście jeśli są w Twoim abonamencie. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 15-11-2022, 18:51
|
|
|
MuraTV, j/w żadna łacha |
_________________
|
|
|
|
|
MuraTV
easy master
Dołączył: 10 Lis 2020 Posty: 23
|
Wysłany: 15-11-2022, 20:08
|
|
|
MAVERIC napisał/a: | Reklamacja na maila i działają wszystkie. Oczywiście jeśli są w Twoim abonamencie. |
Mam Max Premium CI+ i podobno nie ma możliwości 4K bez dopłaty do karty 4K |
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 15-11-2022, 21:44
|
|
|
Podobno czy próbowałeś? Podobno na Marsie są kosmici. Napisałem reklamację i włączono mi wszystkie kanały 4K. |
_________________
|
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 15-11-2022, 21:46
|
|
|
Proszę o skasowanie. |
_________________
|
|
|
|
|
|