Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł CI+ W upc
Autor Wiadomość
MarcinUSER 
easy master


Dołączył: 24 Sie 2020
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-10-2021, 17:55   

ogromny napisał/a:
MarcinUSER, stary moduł? Może masz od 3lat ten nowszy skąd mamy wiedzieć? Może i można ale ja próbowałem z różnymi konsultantami i bez wymiany modułu nie dało się nic wskórać.


Dobra, to po kolei.
Mój moduł to SmarCam 3.0
W temacie zmiany oferty na 4K, w oparciu o posiadany moduł, należy rozmawiać z konsultantem z działu technicznego. To właśnie konsultant z działu technicznego dokonał zmiany w mojej umowie i aktywował ofertę 4K. Jak w pierwszej chwili rozmawiałem w konsultantem z działu sprzedaży, to w ogóle nie wiedział o co mi chodzi.
_________________
  MarcinUSER
 
pjetrucha 
light master

Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 93
Wysłany: 06-10-2021, 19:13   

zylx napisał/a:
MAVERIC napisał/a:
i też zaproponowali w końcu kanały 4K bez wymiany modułu ale z dodatkowymi kosztami 21zl plus zdalna aktywacja kanałów 4K 29,99zl. Zrezygnowałem.
Kanału są w normalnych pakietach MAX i Select. Jak macie moduły a nie macie dostępu do kanałów to piszcie reklamacje a nie słuchajcie głupot na infolinii i wciskania nowych umów :)

Kanały 4k są dopiero w Max.
 
 
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 140
Wysłany: 06-10-2021, 20:28   

@pjetrucha kanały 4K są również w selsct ;) , różnica jest taka że w max masz 4 , a w select 2 kanały 4k.
  Daniel84
 
pjetrucha 
light master

Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 93
Wysłany: 06-10-2021, 20:31   

https://www.upc.pl/telewi...sta-kanalow-tv/
Tu twierdza co innego, ale skoro tak piszesz, to pewnie tak jest. Wtedy zwracam honor.
 
 
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-10-2021, 21:36   

W dokumencie ze strony UPC https://www.upc.pl/pdf/wykaz_programow_select.pdf jest FunBox i Insight w 4K.
_________________
 
 
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 140
Wysłany: 06-10-2021, 22:36   

Tak jest w rzeczywistości.
  Daniel84
 
pjetrucha 
light master

Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 93
Wysłany: 06-10-2021, 22:57   

Ogólnie mają tam burdel bo w ulotkach które znajduje w skrzynce też jest tak jak na stronie którą podeslalem. Może one są teraz w otwartym oknie po prostu?
 
 
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 140
Wysłany: 07-10-2021, 08:04   

Przy przedłużeniu umowy 28.09. zapytałem o dostępność w pakiecie select kanałów 4 k i otrzymałem odpowiedż że w tym pakiecie są dostępne 2 kanały. Zgodnie z nowymi warunkami umowy zostały wysłane uprawnienia na ,, stary ,, moduł i kanały 4 k zostały odblokowane , działają bez problemów.
  Daniel84
 
grzechj 
Klikacz

Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 8
Wysłany: 08-10-2021, 11:45   

Jak rozumiem mają pakiet Select CI+ oraz Select CI+ 4K. Ten drugi jest poszerzony o te dwa kanały 4K i może być droższy o 10PLN, ale na przykład przy umowie z internetem 750Mbps cena jest ta sama co za Select bez 4K. Dlatego niektórzy muszą dopłacić a inni nie.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 08-10-2021, 12:26   

grzechj napisał/a:
Select CI+ oraz Select CI+ 4K.
Jest tylko jeden pakiet w wykazie kanałów :)
_________________
 
 
xtrem007 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: Mikołów
Wysłany: 08-10-2021, 15:37   

Osoby którym uruchomiono kanały 4K bez dodatkowych opłat na starym module Smart CAM 3.0 proszę o wklejenie zdjęcia działającego kanału 4K i informacji o wersji modułu wyświetlanej na ekranie TV. Rozmawiałem już chyba z 10 konsultantami z infolini i 5 specjalistami z działu technicznego którzy twierdzą, że na starej karcie CI+ nie można nadać odpowiednich uprawnień. Zabawne jest to, że wraz z wymianą karty CI+ na tą 4K za każdym razem pada inna kwota podwyżki abonamentu i koniecznośc podpisania nowej umowy przy wymianie sprzętu. Rozbieżnośc podwyżki abonamentu przy nowej umowie mieści się w widełkach 10-20zł.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 08-10-2021, 16:47   

xtrem007, z tymi specjalistami to ostroznie, ja po wymianie odstąpiłem od umowy i mi wyłączyli te programy 4k. Telefon na DWT wszystko posprawdzane , sygnał odświeżony coś tam pokombinowane i umówiona wizyta serwisu.
_________________
  ogromny
 
grzechj 
Klikacz

Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 8
Wysłany: 08-10-2021, 16:50   

zylx napisał/a:
Jest tylko jeden pakiet w wykazie kanałów

Tak, wykaz jest jeden, ale w Moje UPC mam jak byk "Pakiet Select CI+ 4k".
 
 
kamil172 
light master

Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-10-2021, 17:10   

ja mam Smart CAM 5.3 i tv Max i pani powiedziała ze nie ma możliwości uruchomić chyba ze wymienię na dekoder 4k
 
 
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-10-2021, 17:10   

@zylx a Ty masz dostęp do kanałów 4k?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,42 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: