Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
MarcinUSER
easy master
Dołączył: 24 Sie 2020 Posty: 22 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-10-2021, 17:55
|
|
|
ogromny napisał/a: | MarcinUSER, stary moduł? Może masz od 3lat ten nowszy skąd mamy wiedzieć? Może i można ale ja próbowałem z różnymi konsultantami i bez wymiany modułu nie dało się nic wskórać. |
Dobra, to po kolei.
Mój moduł to SmarCam 3.0
W temacie zmiany oferty na 4K, w oparciu o posiadany moduł, należy rozmawiać z konsultantem z działu technicznego. To właśnie konsultant z działu technicznego dokonał zmiany w mojej umowie i aktywował ofertę 4K. Jak w pierwszej chwili rozmawiałem w konsultantem z działu sprzedaży, to w ogóle nie wiedział o co mi chodzi. |
_________________
|
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
Wysłany: 06-10-2021, 19:13
|
|
|
zylx napisał/a: | MAVERIC napisał/a: | i też zaproponowali w końcu kanały 4K bez wymiany modułu ale z dodatkowymi kosztami 21zl plus zdalna aktywacja kanałów 4K 29,99zl. Zrezygnowałem. | Kanału są w normalnych pakietach MAX i Select. Jak macie moduły a nie macie dostępu do kanałów to piszcie reklamacje a nie słuchajcie głupot na infolinii i wciskania nowych umów |
Kanały 4k są dopiero w Max. |
|
|
|
|
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 140
|
Wysłany: 06-10-2021, 20:28
|
|
|
@pjetrucha kanały 4K są również w selsct , różnica jest taka że w max masz 4 , a w select 2 kanały 4k. |
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
|
|
|
|
piowor
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 252 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 140
|
Wysłany: 06-10-2021, 22:36
|
|
|
Tak jest w rzeczywistości. |
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
Wysłany: 06-10-2021, 22:57
|
|
|
Ogólnie mają tam burdel bo w ulotkach które znajduje w skrzynce też jest tak jak na stronie którą podeslalem. Może one są teraz w otwartym oknie po prostu? |
|
|
|
|
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 140
|
Wysłany: 07-10-2021, 08:04
|
|
|
Przy przedłużeniu umowy 28.09. zapytałem o dostępność w pakiecie select kanałów 4 k i otrzymałem odpowiedż że w tym pakiecie są dostępne 2 kanały. Zgodnie z nowymi warunkami umowy zostały wysłane uprawnienia na ,, stary ,, moduł i kanały 4 k zostały odblokowane , działają bez problemów. |
|
|
|
|
grzechj
Klikacz
Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 8
|
Wysłany: 08-10-2021, 11:45
|
|
|
Jak rozumiem mają pakiet Select CI+ oraz Select CI+ 4K. Ten drugi jest poszerzony o te dwa kanały 4K i może być droższy o 10PLN, ale na przykład przy umowie z internetem 750Mbps cena jest ta sama co za Select bez 4K. Dlatego niektórzy muszą dopłacić a inni nie. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 08-10-2021, 12:26
|
|
|
grzechj napisał/a: | Select CI+ oraz Select CI+ 4K. | Jest tylko jeden pakiet w wykazie kanałów |
_________________
|
|
|
|
|
xtrem007
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 08-10-2021, 15:37
|
|
|
Osoby którym uruchomiono kanały 4K bez dodatkowych opłat na starym module Smart CAM 3.0 proszę o wklejenie zdjęcia działającego kanału 4K i informacji o wersji modułu wyświetlanej na ekranie TV. Rozmawiałem już chyba z 10 konsultantami z infolini i 5 specjalistami z działu technicznego którzy twierdzą, że na starej karcie CI+ nie można nadać odpowiednich uprawnień. Zabawne jest to, że wraz z wymianą karty CI+ na tą 4K za każdym razem pada inna kwota podwyżki abonamentu i koniecznośc podpisania nowej umowy przy wymianie sprzętu. Rozbieżnośc podwyżki abonamentu przy nowej umowie mieści się w widełkach 10-20zł. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 08-10-2021, 16:47
|
|
|
xtrem007, z tymi specjalistami to ostroznie, ja po wymianie odstąpiłem od umowy i mi wyłączyli te programy 4k. Telefon na DWT wszystko posprawdzane , sygnał odświeżony coś tam pokombinowane i umówiona wizyta serwisu. |
_________________
|
|
|
|
|
grzechj
Klikacz
Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 8
|
Wysłany: 08-10-2021, 16:50
|
|
|
zylx napisał/a: | Jest tylko jeden pakiet w wykazie kanałów |
Tak, wykaz jest jeden, ale w Moje UPC mam jak byk "Pakiet Select CI+ 4k". |
|
|
|
|
kamil172
light master
Dołączył: 05 Mar 2013 Posty: 51 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-10-2021, 17:10
|
|
|
ja mam Smart CAM 5.3 i tv Max i pani powiedziała ze nie ma możliwości uruchomić chyba ze wymienię na dekoder 4k |
|
|
|
|
piowor
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 252 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-10-2021, 17:10
|
|
|
@zylx a Ty masz dostęp do kanałów 4k? |
_________________
|
|
|
|
|
|