Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł CI+ W upc
Autor Wiadomość
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 30-09-2021, 21:50   

kelt napisał/a:
A próbowaliście odświeżyć sygnał dla CI+ na https://www.upc.pl/mojeupc/products/television/ ? Może zaskoczy.

Ja odswiezalem nawet dawałem wyszukiwanie programów i nic
_________________
  ogromny
 
kaykay 
light master

Dołączył: 19 Kwi 2019
Posty: 77
Wysłany: 01-10-2021, 06:33   

MAVERIC napisał/a:
kaykay napisał/a:
Chociaż innego sensu niż marketingowy nie widzę dla tego działania.

I naprawdę uważasz że i w innych krajach wprowadzających moduły CI 4K też oszukują swoich klientów wciskając im nowe moduły?


Powinienes posypać głowę popiołem teraz bo troszkę się wykłócałeś wcześniej, że napewno nowe moduły są potrzebne.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 01-10-2021, 09:26   

Od wymiany karty w moim upc nie ma opcji odświeżenia sygnału
_________________
  ogromny
 
xtrem007 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: Mikołów
Wysłany: 02-10-2021, 20:13   

Na "starej" karcie CI+ konsultanci UPC nie chcą włączyć kanałów 4K. Przed chwilą rozmawiałem z infolinią 813813813 gdzie poinformowano mnie, że po wymianie karty CI+ na nową 4K abonament wzrasta o 10zł. Jak widać dla UPC każdy pretekst by wydoić dodtakowe 10zł jest dobry.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 02-10-2021, 21:20   

xtrem007, mi wyszło 15zl wiecej
_________________
  ogromny
 
jarul777 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2021, 07:46   

Ja dostałem info na czacie, że mam kartę w wersji 1.2 a potrzebna jest 1.4 i będzie mnie to kosztować 5zł/mc i 29,90 za wysyłkę.

Edit: przez telefon dodatkowe info - musi być moduł 4K, który można wziąć tylko jako główny, nie może być w MR.
Jedno drugie wyklucza ale co tam, logika to nigdy nie była mocna strona UPC :)
_________________
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 04-10-2021, 08:30   

Ja to jestem jednego ciekawy. Czy specjaliści z UPC robią w bambuko tych z infolinii a z kolei ci robią nas a czy ci z infolinii mają płacone też za to że sami nas oszukują. Co jeden doradca to lepszy. Mi też zaproponowali w końcu kanały 4K bez wymiany modułu ale z dodatkowymi kosztami 21zl plus zdalna aktywacja kanałów 4K 29,99zl. Zrezygnowałem.
_________________
 
 
boywrc 
light master

Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 67
Wysłany: 04-10-2021, 09:26   

MAVERIC napisał/a:
Ja to jestem jednego ciekawy. Czy specjaliści z UPC robią w bambuko tych z infolinii a z kolei ci robią nas a czy ci z infolinii mają płacone też za to że sami nas oszukują. Co jeden doradca to lepszy. Mi też zaproponowali w końcu kanały 4K bez wymiany modułu ale z dodatkowymi kosztami 21zl plus zdalna aktywacja kanałów 4K 29,99zl. Zrezygnowałem.


Już daj spokój, od początku mówiliśmy ze nowe moduły są niepotrzebne.
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 04-10-2021, 11:26   

boywrc napisał/a:

Już daj spokój, od początku mówiliśmy ze nowe moduły są niepotrzebne.

No i? Co chcesz przekazać?
Co twój post wnosi do tematu?
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 04-10-2021, 16:21   

MAVERIC napisał/a:
i też zaproponowali w końcu kanały 4K bez wymiany modułu ale z dodatkowymi kosztami 21zl plus zdalna aktywacja kanałów 4K 29,99zl. Zrezygnowałem.
Kanału są w normalnych pakietach MAX i Select. Jak macie moduły a nie macie dostępu do kanałów to piszcie reklamacje a nie słuchajcie głupot na infolinii i wciskania nowych umów :)
_________________
 
 
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 139
Wysłany: 04-10-2021, 20:41   

Nie jest zaznaczone że dla nowych klientów? bo jeżeli tak to raczej nic z tego.
  Daniel84
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 05-10-2021, 08:18   

Daniel84, Gdzie by coś takiego miało być zaznaczone?
_________________
 
 
MarcinUSER 
easy master


Dołączył: 24 Sie 2020
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-10-2021, 09:38   

Właśnie aktywowałem ofertę 4K na starym module, którego używam od 3 lat.
Może nie jest to najkorzystniejsze cenowo, ale co tam. Raz się żyje :mrgreen:
Insight TV jest w HDR !!!
Czyli można ? - Można.
Stary klient stary moduł :mrgreen:

Wszystkie promocje, które mam na kanały Premium, czyli Canal+, HBO, HBO GO,
Cinemax i Filmbox zostały dalej na warunkach promocyjnych, które ustaliłem wcześniej.
Zmianie uległa tylko umowa główna.

abc.png
Plik ściągnięto 141 raz(y) 32,49 KB

_________________
  MarcinUSER
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 05-10-2021, 13:52   

MarcinUSER, stary moduł? Może masz od 3lat ten nowszy skąd mamy wiedzieć? Może i można ale ja próbowałem z różnymi konsultantami i bez wymiany modułu nie dało się nic wskórać.
_________________
  ogromny
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 05-10-2021, 15:02   

Wystarczy w menu modułu CI sprawdzić czy moduł Smart CAM 3.0 czy Smart CAM 5.3
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: