Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 30-09-2021, 21:50
|
|
|
Ja odswiezalem nawet dawałem wyszukiwanie programów i nic |
_________________
|
|
|
|
|
kaykay
light master
Dołączył: 19 Kwi 2019 Posty: 77
|
Wysłany: 01-10-2021, 06:33
|
|
|
MAVERIC napisał/a: | kaykay napisał/a: | Chociaż innego sensu niż marketingowy nie widzę dla tego działania. |
I naprawdę uważasz że i w innych krajach wprowadzających moduły CI 4K też oszukują swoich klientów wciskając im nowe moduły? |
Powinienes posypać głowę popiołem teraz bo troszkę się wykłócałeś wcześniej, że napewno nowe moduły są potrzebne. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 01-10-2021, 09:26
|
|
|
Od wymiany karty w moim upc nie ma opcji odświeżenia sygnału |
_________________
|
|
|
|
|
xtrem007
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 02-10-2021, 20:13
|
|
|
Na "starej" karcie CI+ konsultanci UPC nie chcą włączyć kanałów 4K. Przed chwilą rozmawiałem z infolinią 813813813 gdzie poinformowano mnie, że po wymianie karty CI+ na nową 4K abonament wzrasta o 10zł. Jak widać dla UPC każdy pretekst by wydoić dodtakowe 10zł jest dobry. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 02-10-2021, 21:20
|
|
|
xtrem007, mi wyszło 15zl wiecej |
_________________
|
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-10-2021, 07:46
|
|
|
Ja dostałem info na czacie, że mam kartę w wersji 1.2 a potrzebna jest 1.4 i będzie mnie to kosztować 5zł/mc i 29,90 za wysyłkę.
Edit: przez telefon dodatkowe info - musi być moduł 4K, który można wziąć tylko jako główny, nie może być w MR.
Jedno drugie wyklucza ale co tam, logika to nigdy nie była mocna strona UPC |
_________________
|
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 04-10-2021, 08:30
|
|
|
Ja to jestem jednego ciekawy. Czy specjaliści z UPC robią w bambuko tych z infolinii a z kolei ci robią nas a czy ci z infolinii mają płacone też za to że sami nas oszukują. Co jeden doradca to lepszy. Mi też zaproponowali w końcu kanały 4K bez wymiany modułu ale z dodatkowymi kosztami 21zl plus zdalna aktywacja kanałów 4K 29,99zl. Zrezygnowałem. |
_________________
|
|
|
|
|
boywrc
light master
Dołączył: 30 Sie 2017 Posty: 67
|
Wysłany: 04-10-2021, 09:26
|
|
|
MAVERIC napisał/a: | Ja to jestem jednego ciekawy. Czy specjaliści z UPC robią w bambuko tych z infolinii a z kolei ci robią nas a czy ci z infolinii mają płacone też za to że sami nas oszukują. Co jeden doradca to lepszy. Mi też zaproponowali w końcu kanały 4K bez wymiany modułu ale z dodatkowymi kosztami 21zl plus zdalna aktywacja kanałów 4K 29,99zl. Zrezygnowałem. |
Już daj spokój, od początku mówiliśmy ze nowe moduły są niepotrzebne. |
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 04-10-2021, 11:26
|
|
|
boywrc napisał/a: |
Już daj spokój, od początku mówiliśmy ze nowe moduły są niepotrzebne. |
No i? Co chcesz przekazać?
Co twój post wnosi do tematu? |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 04-10-2021, 16:21
|
|
|
MAVERIC napisał/a: | i też zaproponowali w końcu kanały 4K bez wymiany modułu ale z dodatkowymi kosztami 21zl plus zdalna aktywacja kanałów 4K 29,99zl. Zrezygnowałem. | Kanału są w normalnych pakietach MAX i Select. Jak macie moduły a nie macie dostępu do kanałów to piszcie reklamacje a nie słuchajcie głupot na infolinii i wciskania nowych umów |
_________________
|
|
|
|
|
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 139
|
Wysłany: 04-10-2021, 20:41
|
|
|
Nie jest zaznaczone że dla nowych klientów? bo jeżeli tak to raczej nic z tego. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 05-10-2021, 08:18
|
|
|
Daniel84, Gdzie by coś takiego miało być zaznaczone? |
_________________
|
|
|
|
|
MarcinUSER
easy master
Dołączył: 24 Sie 2020 Posty: 22 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-10-2021, 09:38
|
|
|
Właśnie aktywowałem ofertę 4K na starym module, którego używam od 3 lat.
Może nie jest to najkorzystniejsze cenowo, ale co tam. Raz się żyje
Insight TV jest w HDR !!!
Czyli można ? - Można.
Stary klient stary moduł
Wszystkie promocje, które mam na kanały Premium, czyli Canal+, HBO, HBO GO,
Cinemax i Filmbox zostały dalej na warunkach promocyjnych, które ustaliłem wcześniej.
Zmianie uległa tylko umowa główna.
abc.png
|
|
Plik ściągnięto 141 raz(y) 32,49 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 05-10-2021, 13:52
|
|
|
MarcinUSER, stary moduł? Może masz od 3lat ten nowszy skąd mamy wiedzieć? Może i można ale ja próbowałem z różnymi konsultantami i bez wymiany modułu nie dało się nic wskórać. |
_________________
|
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 05-10-2021, 15:02
|
|
|
Wystarczy w menu modułu CI sprawdzić czy moduł Smart CAM 3.0 czy Smart CAM 5.3 |
_________________
|
|
|
|
|
|