Moduł CI+ W upc |
Autor |
Wiadomość |
kozakis01
easy master
Dołączył: 09 Sty 2021 Posty: 25
|
Wysłany: 09-01-2021, 13:45 Re: Przedłużenie umowy
|
|
|
babel napisał/a: | Na jakie najlepsze warunki mogę liczyć przy przedłużeniu umowy?
Dzisiaj oferta z UPC.
Pakiet Max Extra HD, moduł CI+, FILMBOX/CINEMAX ZA 1 zł, internet 150 mb, Horizon Go w cenie, umowa 2 lata, abo miesięczny za wszystko 66,99 zł.
Dobra taka oferta za pakiet bez dekodera, czy można coś lepszego wywalczyć? |
Hej. Dobrą ofertę dostałeś. Ja zainteresowany jestem tylko tv i zaproponowali 131 kanałów z kartą CI+ za 49 zł. W pakiecie Max Extra HD jest 169? FILMBOX/CINEMAX ZA 1 zł jest przez 24 mc.? Internetu nie potrzebuję, ale bogatszy pakiet tv by się przydał. |
|
|
|
|
wozaq
easy master
Dołączył: 02 Sty 2021 Posty: 23
|
Wysłany: 09-01-2021, 14:27
|
|
|
brtk napisał/a: | Odpowiedź od LG:
Cytat: | Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Uprzejmie informujemy, iż problemy z modułami CI+, jakie się ostatnio pojawiły są nam znane. Obecnie trwają prace mające na celu zlikwidowanie powyższego problemu.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałe niedogodności i zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby poprawa działania telewizora nastąpiła w jak najkrótszym czasie.
|
|
Też do nich napisałem, odpisali mniej więcej to samo - sypią głowę popiołem, kajają się jak nie wiem co, ale zobaczymy co z tego wyniknie. Chcieli jeszcze nr seryjny telewizora i wersję oprogramowania to im wysłałem i niby przekazali do działu technicznego. |
|
|
|
|
Farciu
light master
Dołączył: 22 Sty 2014 Posty: 65
|
Wysłany: 09-01-2021, 16:14
|
|
|
wozaq napisał/a: | Wyjąłem moduł i też nie ma EPG.
EDIT
Odłączyłem wtyczkę i teraz chwilowo jest, pewnie wina TV. |
Na moim Philips z android tv również od paru nie ma epg |
_________________
|
|
|
|
|
xtrem007
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 10-01-2021, 17:10
|
|
|
Proponuję zacząć od przywrócenia ustawień fabrycznych TV. Następnie zaprgramować kanały i sprawdzić poziom/jakość sygnału (jeśli TV udostępnia takie informacje). EPG powinno się wyświetlać nawet gdy kanał jest zakodowany i modułu CI+ nie ma fizycznie w TV. |
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
Wysłany: 11-01-2021, 22:49
|
|
|
U mnie na LG C8 wszystko działa. |
|
|
|
|
wozaq
easy master
Dołączył: 02 Sty 2021 Posty: 23
|
Wysłany: 13-01-2021, 16:00
|
|
|
U mnie ostatnio wysypywało się praktycznie co chwilę. Dzisiaj rano wyskoczył komunikat, że jest dostępna aktualizacja telewizora, więc zaktualizowałem go i o dziwo cały czas narazie wszystko działa. Ciekawe jak będzie dalej. |
|
|
|
|
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-01-2021, 13:29
|
|
|
Mam problem,
Posiadam TV Szajsung serii UE55NU7442 (certyfikowany przez UPC) ale mam z nim taki problem ze jak wyszukuje kanały wg UPC mam cały czas włączone napisy, ze by je wyłączyć muszę za każdym razem wchodzić w ustawienia i je wyłączać.
Dodam ze w ustawieniach ogólnych napisy mam wyłączone.
Jeśli zmienię kraj np. Czechy (tak miałem do tej pory - aby móc ustawić swoja kolejność kanałów), nie mam problemu z napisami.
Czy ktoś wie jak tego irytującego problemu się pozbyć (oprócz wymiany TV). |
|
|
|
|
tymon130
Klikacz
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 4
|
Wysłany: 14-01-2021, 13:43
|
|
|
O co chodzi z tym, że przy łączu od 500mb/s nie może być moduł CI+ tylko musi być Horizon? Ktoś wie? |
|
|
|
|
kozakis01
easy master
Dołączył: 09 Sty 2021 Posty: 25
|
Wysłany: 14-01-2021, 14:23
|
|
|
tymon130 napisał/a: | O co chodzi z tym, że przy łączu od 500mb/s nie może być moduł CI+ tylko musi być Horizon? Ktoś wie? |
Wciskaja Horizona na sile. Moze licza na zyski z VOD. Chcialem teraz wziac tv z CI+ to mialem tylko 2 opcje: sama tv Select na 24 mc. za 49,99 albo z netem 300 Mb na 12 mc. za 74,99 (wczesniej dodawali jeszcze karte sim z pakietem). Neta nie potrzebuje, wiec zostala jedna opcja. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 14-01-2021, 17:09
|
|
|
tymon130 napisał/a: | O co chodzi z tym, że przy łączu od 500mb/s nie może być moduł CI+ tylko musi być Horizon? Ktoś wie? |
Kiedyś faktycznie tak było, ale teraz jest https://forum.mediaswiat.pl/download.php?id=3429. Może konsultant nie zna? |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2021, 20:17
|
|
|
wozaq, i jak, aktualizacja naprawiła problem? U mnie jeszcze nie było aktualizacji, ale pewnie OLEDy traktują priorytetowo. |
|
|
|
|
kozakis01
easy master
Dołączył: 09 Sty 2021 Posty: 25
|
Wysłany: 17-01-2021, 20:22
|
|
|
brtk napisał/a: | wozaq, i jak, aktualizacja naprawiła problem? U mnie jeszcze nie było aktualizacji, ale pewnie OLEDy traktują priorytetowo. |
Przyłączam się do pytania. Mam LG CX i nie wiem, czy nie zrobilem błędu zamawiając tv z modułem CI+. |
|
|
|
|
electricit
Klikacz
Dołączył: 17 Sty 2021 Posty: 1
|
Wysłany: 17-01-2021, 20:32
|
|
|
Na poprzednich stronach pojawiły się pytania dotyczące współpracy modułu UPC z telewizorem Xiaomi 4s. Tak się składa, że zamówiłem kartę UPC bez sprawdzania kompatybilności, więc mogę opisać własne doświadczenia. W skrócie działa, ale pojawiły się pewne problemy. Po włożeniu modułu CI+, pojawia sie komunikat z prośba o podanie Network ID. UPC dostarcza te kody razem z modułem, ale mają one 5 cyfr. Niestety w menu karty na tym TV istnieje możliwość wpisania tylko 4 cyfr i zawsze kod jest niepoprawny. Udało się to obejść, wkładając moduł do innego TV (Sony) i tam jego skonfigurowanie. Po tym zabiegu wszystkie kanały są poprawnie odbierane, niestety z dziwną numeracją a niektóre są zdublowane - wystarczy zmodyfikować listę programów. |
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 17-01-2021, 21:29
|
|
|
To że niektóre kanały są zdublowane to normalne bo w taki sposób są one nadawane przez UPC. Tez tak mam na swoim LG i tak jest w tym wykazie.
https://www.digitalbitrat...ive=205&lang=en |
_________________
|
|
|
|
|
wozaq
easy master
Dołączył: 02 Sty 2021 Posty: 23
|
Wysłany: 18-01-2021, 10:11
|
|
|
brtk napisał/a: | wozaq, i jak, aktualizacja naprawiła problem? U mnie jeszcze nie było aktualizacji, ale pewnie OLEDy traktują priorytetowo. |
Po prawie pięciu dniach wszystko wskazuje na to, że sytuacja się poprawiła. Co prawda w notkach o tej aktualizacji nic nie napisano, że rozwiązuje te problemy, ale pomogło. Trochę dziur przy dalszych godzinach w przewodniku występuje w dalszym ciągu, ale nie było sytuacji żeby cały był pusty, albo żeby nie dało się przełączać kanałów. Czasem też, bardzo rzadko, wyskoczy brak sygnału po przełączeniu na jakiś kanał, ale wystarczy powtórzyć i nie ma problemu, ale takie rzeczy potrafiły się dziać w poprzednim Philipsie, więc traktuję to jako normę.
Także telewizor stał się używalny, nie mam chyba na co narzekać, ale sukces odtrąbie jak podziała tak przynajmniej przez miesiąc. Dobrze, że nie muszę brać jakiegoś dziadowskiego dekodera. |
|
|
|
|
|