Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Byli klienci Aster vs. klienci UPC
Autor Wiadomość
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2012, 18:34   Byli klienci Aster vs. klienci UPC

Jak zapewne wszyscy wiedzą w UPC są 2 "kategorie" klientów.
Pierwsi to "starzy" abonenci UPC, którzy mają w domu kable UPC, oraz "starzy" klienci Aster, którzy mają w domu kabel właśnie tej sieci.
Jak wiadomo abonenci UPC mają dostęp do usług dodatkowych jak "UPC na żądanie" oraz "Zdalne nagrywanie".
Klienci ex-Aster do tej pory, pomimo przejęcia ich sieci przez UPC, nie mają dostępu do "UPC na żądanie" oraz "Zdalnego nagrywania".

Mimo to ex-Asterowcy płacą tyle samo co klienci UPC z dostępem do większej ilości usług.

Dzisiaj widziałem nawet reklamę usługi "UPC na żądanie", gdzie jest reklamowany film "The Avengers" jako "dostępny w UPC", gdzie nie ma jakiejkolwiek informacji, nawet drobnym druczkiem, że usługa ta nie jest dostępna dla "przejętych" klientów.

Na dekoderach Kaon z Aster jest niby jakieś VOD, jednak te kilkanaście niskobudżetowych filmów powinno znaleźć się w kategorii "SOD" (Shit On Demand). Więcej tam pornosów niż normalnych filmów. Koncertów zupełnie brak.
We wspomnianej reklamie jest mowa o "ponad 2000 filmów"...


Chciałbym tutaj zapytać osób reprezentujących UPC czy byli klienci sieci Aster dostaną w końcu dostęp do wszystkich usług oferowanych przez UPC? Uważam również, że ex-Asterowcy powinni zalać BOK reklamacjami, gdzie domagają się obniżenia abonamentu ze względu na brak dodatkowych usług dostępnych dla innych klientów tejże firmy?
Dlaczego ja, jako były klient Aster, a obecny klient UPC (podpisałem nową umowę z UPC) mam być traktowany gorzej jak ktoś, kto podpisał identyczną umowę a ma dostęp do kabla UPC?

PS. Przecież "przepięcie" infrastruktury Aster na UPC a tym samym aktywacja "UPC na żądanie" może przynieść spory zysk UPC ze sprzedaży PPV.
Czy coś się w ogóle dzieje w tej kwestii? Czy po prostu UPC nie opłaca się wymieniać dekoderów każdemu klientowi Aster?
 
 
gbbsoft 
plus master

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 302
Wysłany: 01-09-2012, 20:37   

Zgłoś to do UOKiKu...
  gbbsoft
 
matulec 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 639
Wysłany: 01-09-2012, 20:49   

Informacja jaką UPC by pewnie przekazała to że my wszyscy płacimy za podstawową ofertę, a nie za usługi dodatkowe jak UPC na żądanie, za które są pobierane dodatkowe opłaty (chyba że coś udostępnią za darmo).
 
 
mcorp 
Klikacz

Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 4
Wysłany: 20-09-2012, 17:51   

Płacimy tyle, co inni, w umowie też nie ma słowa o ograniczeniu oferty VoD.

Jestem właśnie takim klientem przejętym z UPC. Napisałem normalną reklamację na stronie WWW (niezgodność usługi z zamówieniem/umową) z prośbą o udostępnienie reszty filmów albo obniżenie opłaty. Co prawda minęło 10 dni a odpowiedzi brak - ale wszystkim "upośledzonym" proponuję zrobienie tego samego. Napisałem właśnie ponaglenie, za tydzień pewnie wyślę polecony, ale nie ma co odpuszczać - będę płacił wyznaczony abonament a po roku poproszę o zwrot nadpłaty z odsetkami i wyjdzie mi rok TV za darmo, albo jakaś specjalna promocja dla wkurzonego klienta, bo ew. powództwo na podstawie kodeksu handlowego mam wygrane, chociaż trochę to potrwa. Wzór pozwu w guglu, opłata za wniesienie też nie zabija :)

pozdrawiam
M
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 20-09-2012, 18:02   

mcorp napisał/a:
w umowie też nie ma słowa o ograniczeniu oferty VoD.

Cytat:
Napisałem normalną reklamację na stronie WWW (niezgodność usługi z zamówieniem/umową)

A gdzie gwarancja takiego dostępu?

Nie żebym nie chciał tej oferty mieć-sam jestem w tej sytuacji co Ty. Natomiast ta Twoja kanonada psu na bude się nie przyda. Oni się z takich pseudo specjalistów od prawa smieją.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-09-2012, 18:29   

Reklamację można napisać zawsze - jeśli operator nie przyśle odmowy litem poleconym w ciągu 30dni wraz z uzasadnieniem faktycznym oraz prawnym to liczy się, że reklamację uznał.
Wtedy już mu nic nie pomoże.

Jeśli przyśle odmowę to mając na papierze to uzasadnienie można zadecydować czy ma ono sens i czy warto się dalej odwoływać.

Gdy ludzi składających reklamacje będzie bardzo dużo to operator chcący odrzucić reklamacje wyda majątek na znaczki i prawników piszących te odpowiedzi a i tak znając pocztę, część odpowiedzi nie dotrze do adresatów w ciągu ustawowych 30dni.

Dlatego zawsze warto reklamację napisać jeśli czujesz się, że nie potraktowano Cię odpowiednio, nawet jeśli się nie jest pewnym sposobu jej rozpatrzenia.
  marekd@jabberpl.org
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 20-09-2012, 18:49   

Marek napisał/a:
nie dotrze do adresatów w ciągu ustawowych 30dni.

Odpowiedź ma zostać udzielona w ciągu 30 dni a nie dotrzeć do adresata w tym czasie.
_________________
 
 
mcorp 
Klikacz

Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 4
Wysłany: 20-09-2012, 19:09   

zygikuleczka napisał/a:
mcorp napisał/a:
w umowie też nie ma słowa o ograniczeniu oferty VoD.

Cytat:
Napisałem normalną reklamację na stronie WWW (niezgodność usługi z zamówieniem/umową)

A gdzie gwarancja takiego dostępu?

Nie żebym nie chciał tej oferty mieć-sam jestem w tej sytuacji co Ty. Natomiast ta Twoja kanonada psu na bude się nie przyda. Oni się z takich pseudo specjalistów od prawa smieją.


Nie musisz mieć gwarancji - wydaje mi się, że mylisz SLA z opisem usługi. W tej sytuacji występuje niezgodność oferty ("dostęp do 2000 filmów") z faktycznie świadczonymi usługami. W takim wypadku mediator z UOKiK-u na samym początku podejmie kwestię wprowadzenia w błąd klienta, który podpisał umowę miesiąc temu (to mój przypadek) skuszony nierzetelnym opisem i przy pierwszej okazji (fakturze) poczył się oszukany.
Ale oczywiście nie namawiam - trudno wygrać w Lotto nie robiąc ani jednego zakładu 8-)

M
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 20-09-2012, 19:12   

mcorp napisał/a:
W takim wypadku mediator z UOKiK-u na samym początku podejmie kwestię wprowadzenia w błąd klienta,

Widać, że nie miałeś jeszcze do czynienia z polskimi instytucjami typu uokik:) Niemniej jednak powodzenia.
_________________
 
 
marcinosr
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2012, 19:27   

mcorp napisał/a:
W takim wypadku mediator z UOKiK-u na samym początku podejmie kwestię wprowadzenia w błąd klienta,


dobre jest ubawiłem się do łez :) miałem raz do czynienia z prawnikiem od nich, mówiąc delikatnie nie był nawet chętny do rozmowy nie mówiąc o udzieleniu jakiejkolwiek pomocy :) a więc tak jak już zygikuleczka napisał - powodzenia życzę.


P.S.
same twojego działania nie krytykuję nikt nie lubi być oszukiwany, a z tym niewątpliwie mamy tu do czynienia...no i popieram jak się nie walczy to się nie ma....
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-09-2012, 19:43   

zygikuleczka napisał/a:

Odpowiedź ma zostać udzielona w ciągu 30 dni a nie dotrzeć do adresata w tym czasie.

Musi zostać doręczona a nie tylko udzielona
Dz.U.04.226.2291 napisał/a:

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 1 października 2004 r.
w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej

§ 7.
3. W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna:
1) dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne;
2) zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą.
  marekd@jabberpl.org
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 20-09-2012, 19:50   

Cytowany fragment dotyczy sposobu doręczenia a nie terminu. Właściwszym fragmentem będzie:
Cytat:
§ 7. 1. Jednostka dostawcy usług rozpatrująca reklamację, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, udziela w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację.

tego rozporządzenia.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-09-2012, 20:00   

zygikuleczka, muszą zostać spełnione wszystkie warunki a nie jeden wybrany.

Odpowiedzi trzeba i udzielić i doręczyć.
Tu nie ma sprzeczności, trzeba wykonać każdy podpunkt.
  marekd@jabberpl.org
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 20-09-2012, 20:04   

Marek, odpowiedź ma być udzielona w ciągu 30 dni. Równie dobrze pismo może zostać napisane 29 dnia. Jak w związku z tym dostarczyć je w ciągu 30 dni? I co jeśli klient dostanie 34 dnia od swojego zgłoszenia? Po terminie więc uznane? Trochę powagi.
_________________
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 20-09-2012, 20:09   

Zazwyczaj te reklamacje które mają być nieuznane są rozpatrywane szybciej :>
A jeśli nie dostaniesz odpowiedzi w ciągu tych 30 dni to możesz uznać że operator ją uznał i się z nim kłócić jak dostaniesz odpowiedź negatywną 34 dnia. Tak bym to interpretował.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: