Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Chcecie UPC ? T 3 razy pomyślcie zanim podejmiecie decyzję
Autor Wiadomość
MK 
Klikacz

Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: 07-08-2012, 22:09   Chcecie UPC ? T 3 razy pomyślcie zanim podejmiecie decyzję

Doprowadzili mnie juz do szewskiej pasji :
Jakiś czas temu zamówiliśmy internet ,telewizję i telefon. Około 17 tego lipca padł nam sygnał. Nic.... ani telefonu ani telewizji ani internetu. Dzwonię na infolinię - zamawiam technika. Ma wpaść dnia następnego - wieczorem.
Następnego dnia technik dzwoni wcześniej i wpada wcześniej. Widać że się spieszy. Mówię mu że był ktoś od nich i grzebał w kablach na klatce (sąsiadka widziała faceta). Sprawdza, sprawdza.... Na koniec stwierdza że sygnał "urywa" się na klatce.
Na tym kończy swoją pracę i spada gdzieś dalej - tak się spieszy ze zapomina dokumentów a ja z balkonu drę się żeby zaczekał i je wziął. :)
Potem dowiaduję się że miał obowiązek zlokalizować dokładnie gdzie jest uszkodzenie (informacja od UPC)
W dużym skrócie bo pisywanie tego szczegółowo nie ma sensu...
Dzwonię żeby zamówić wymianę kabla. Dowiaduję się że to ja muszę załatwić pozwolenie na prace na klatce (od administracji)
Załatwiam to pozwolenie i wysyłam z laptopa poprzez telefon skan tego pozwolenia - zgodnie z ustaleniami z UPC.
Czekam na jakieś informacje. Dzwonię ponownie po 5 dniach, po 6 po 10 dniach itd. W końcu dowiaduję się że ma być zatwierdzony kosztorys wymiany. Następnego dnia dzwoni dział techniczny i facet zawiadamia mnie że zdecydowali że to oni załatwią pozwolenie na prace na klatce !!!!!! Pozwolenie które dostali ponad 10 dni temu. !!!!
Informuję faceta o tym ....



Dodam że musiałem wykupić dodatkowy pakiet w sieci era - na internet, zmarnowałem ok 150 minut połączeń telefonu komórkowego - na rozmowy z UPC

Po kilku kolejnych dniach czyli 05.08.2012 dzwonię ponownie na infolinię.
Facet z tej ich cholernej infolinii zamówił wreszcie technika który miał wymienić kabel. Miał ten technik pojawić się dzisiaj pomiędzy 12 a 15. I co ? Ano nic... choć może nie tak .... dostałem od technika telefon z informacją że on się nie pojawi bo on jest serwisantem a nie instalatorem i do niego nie należy wymiana przewodu :) Czyli kolejny raz UPC daje dowód na to że burdel jaki panuje w tej firmie jest przeogromny....
W między czasie dostałem rachunek za komórkę... o 70 zł większy niż zazwyczaj. Fajnie
Po kolejnej interwencji (ta ich cholerna infolinia) - miała zadzwonić do mnie firma podwykonawcza - "instalatorzy"
Jednak nie zadzwonili - cisza.....
Pozdrawiam zarząd firmy UPC
 
 
ANIOŁ 
chello master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 2412
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-08-2012, 22:39   

W jakim mieście masz takich porypanych techników ?.... u mnie niedawno był kłopot z netem, przyjechał technik jakiś czy tam kto, nie ważne w sumie, wymienił trójniki w domu,wymienił w 5 minut kabelek na klatce i jeszcze w skrzynce i w sicagu 20 minut miałem wszystko zrobione, tak jest w Gdańsku :mrgreen:

PS. Naprzyszłośc jak masz taki denny abo w komorce to lepiej mysle sie przejechać do Biura UPC ;)
 
 
MK 
Klikacz

Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: 07-08-2012, 22:45   

Warsiafka panie warsiafka....
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-08-2012, 23:38   

MK, po wszystkim napisz reklamację bo nie tylko muszą w takiej sytuacji zwrócić abonament ale i wypłacić karę umowną oraz odszkodowanie które będzie z pewnością wyższe niż 70zł.
  marekd@jabberpl.org
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 08-08-2012, 07:11   

Technicy UPC są różni. Tez miałem do czynienia ostatnio z takim jednym cwaniaczkiem w warszawie no ale bez takich absurdów się obyło.
_________________
 
 
pzak 
light master

Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 56
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-08-2012, 10:42   

Wszyscy technicy z Gdańska, z którymi miałem do czynienia zawsze byli bardzo mili i konkretni. Jeden nawet mi zrobił kilkunastometrowy przedłużacz kabla antenowego za free :)
 
 
Zygfryt 
plus master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 472
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-08-2012, 14:48   

A w jakiej dzielnicy mieszkasz, bo w śródmieściu nie jest tak fajnie. xD
Zobaczymy co będzie dzisiaj, może zmienię o nich zdanie. :)
 
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 08-08-2012, 15:00   

No ja akurat na mokotowie. O ile dojadą w ogóle:P
_________________
 
 
-skasowany-
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2012, 16:00   

-skasowany-
 
 
MK 
Klikacz

Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: 08-08-2012, 19:33   

Dzisiaj byłem w biurze
1,5 h straconego czasu
Ci ludzie mogą dokładnie tyle samo co ci z infolinii - nic
System maili jest bezbłędny
a wszystko ginie gdzieś na linii dział techniczny podwykonawcy.
Jak ktoś zaczyna mi wmawiać że podział firmy na mniejsze jednostki da w efekcie ograniczenie kosztów i lepsze usługi....
To jest system idealny . Klien jest w dupie odcięty od ludzi którzy mogliby coś zrobić bo między klientem a nimi sa dwie fosy : infolinia, biuro obsługi oraz druga fosa dział techniczny i mityczni podwykonawcy
CePeU - a powiedz mi co mozesz - bo jeżeli ty też komunikujesz się przez SYSTEM to .....
A swoją drogą to czy ktoś się orientuje czy w umowie jest jakaś liczba godzin po której przysługuje mi mozliwość zerwania umowy? Zmęczony jestem i przyznam ze analizowanie tekstów prawnych jest teraz ponad moje siły
 
 
jerzu 
light master

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-08-2012, 21:55   

Ja mam wrażenie że technicy są w ciągłym "niedoczasie". Pewnie było cięcie kosztów, część poszła na zieloną trawkę, reszta pracuje za dwóch. I to się odbija na klientach niestety.
_________________
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-08-2012, 22:22   

Cytat:
A swoją drogą to czy ktoś się orientuje czy w umowie jest jakaś liczba godzin po której przysługuje mi mozliwość zerwania umowy?
2 dni robocze, chyba że na początku w momencie zgłoszenia wyznaczyli jakiś konkretny termin - wtedy muszą trzymać się tego terminu.
  marekd@jabberpl.org
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 08-08-2012, 23:35   

Marek napisał/a:
Cytat:
A swoją drogą to czy ktoś się orientuje czy w umowie jest jakaś liczba godzin po której przysługuje mi mozliwość zerwania umowy?
2 dni robocze, chyba że na początku w momencie zgłoszenia wyznaczyli jakiś konkretny termin - wtedy muszą trzymać się tego terminu.

Nie ma czegos takiego nigdzie w umowie ani regulaminie!
Jest tylko określony termin na usunięcie usterki 2 dni robocze i usunięcie awarii to 5 dni roboczych.To, że coś nie działa jak powinno nie daje Ci możliwości zerwania umowy, a co najwyżej możesz złożyc reklamacje i tam wszystko opisać, i domagać się wyrównania strat i zadośćuczynienia i przywrócenia usług, bo w przeciwnym razie jeśli tego nie zrobią ty zerwiesz umowę z ich winy
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-08-2012, 00:52   

KOCUREK1970 napisał/a:

Jest tylko określony termin na usunięcie usterki 2 dni robocze i usunięcie awarii to 5 dni roboczych.

odwrotnie - awaria 2 dni, usterka 5 dni

KOCUREK1970 napisał/a:
.To, że coś nie działa jak powinno nie daje Ci możliwości zerwania umowy

Powinienem doprecyzować - nie dotrzymanie tego terminu jest niewywiązaniem się przez UPC z umowy - czyli nie trzeba jej wypowiadać. Pisze się tylko oświadczenie że skoro druga strona nie wywiązała się z umowy to Ty też się nie poczuwasz do wypełniania swojej części i traktujesz to tak jak by UPC umowę zerwało (na takie oświadczenie mówi się, że jest to wypowiedzenie umowy z winy UPC, nie wiem czy jest to właściwe określenie czy nie, ważne jest to że umowa zostaje zerwana).

KOCUREK1970 napisał/a:
możesz złożyc reklamacje
reklamacja swoją drogą - ale reklamację składa się już gdy usterka lub awaria trwała 12 godzin.
  marekd@jabberpl.org
 
MK 
Klikacz

Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: 09-08-2012, 07:58   

Sekunde... nie mam żadnego sygnału - czyli jest awaria.
Awaria trwa od 17 lipca
Rozumiem że w takim razie mogę zerwać umowę z winy UPC ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: