|
|
Umowa telefoniczna |
Autor |
Wiadomość |
Zygfryt
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 472 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-07-2012, 20:26
|
|
|
Też mam saldo wyższe niż zwykle.
Poczekam na fakturę i zobaczę za co ta dopłata. |
|
|
|
|
ANIOŁ
chello master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Wrz 2006 Posty: 2412 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-07-2012, 20:49
|
|
|
Zygfryt napisał/a: | Też mam saldo wyższe niż zwykle.
Poczekam na fakturę i zobaczę za co ta dopłata. |
O ile wyższe, kiedy miała miejsce rozmowa, mniej wiecej w srodku miesiaca czy jak ?..... |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-07-2012, 23:16
|
|
|
misiek122 napisał/a: | umawiałem się na inną cene (co mam również potwierdzono mailowo), a płacę inną, to chyba niedotrzymanie umowy, prawda? |
A wziołeś pod uwagę dzień kiedy to nowa umowa została podpisana, przecież stare i nowe rozliczenie znajduje się na tej samej fakturze tzn, że płacisz za dni kiedy miałeś jeszcze po staremu i druga płatność za to od kiedy jest już nowa umowa-może to z tego wynikają te rozbierzności, ale zawsze warto to wyjaśnić na party line, zwłaszcza, że płatności w UPC są naliczane na bierząco czyli płacisz za dany miesiąc w danym miesiącu. |
_________________
|
|
|
|
|
misiek122
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 486
|
Wysłany: 04-07-2012, 12:03
|
|
|
tak, wziąłem to pod uwage, zamówiłem nowe usługi 31 maja, a w czerwcu przyszła faktura i na niej było skorygowane o ten jeden dzień, ale powinno być jeszcze mniej niż normalnie, bo ja już za 31go maja zapłaciłem wcześniej i większą kwotę (bo miałem droższą promocję). no nic będę czekał, aż oficjalnie wystawią fakture i znów będę pisał reklamacje. W tamtym miesiącu mnie przepraszali i mówili, że więcej się to nie powtórzy bo już pozmieniali kody, które wcześniej się nie zgadzały. Tym razem postrasze ich trochę bardziej, tak jak to sugeruje Marek. |
|
|
|
|
brovar
classic master
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 223 Skąd: KRAKÓW_NH_---
|
Wysłany: 06-07-2012, 18:49
|
|
|
Z tą moją umową i korektą to poniżej pasa. Dzisiaj dostałem ponaglenie do zapłaty, ale ja już 22 dni czekam na korektę.
Mało tego w dzisiejszym smsie grożą odcieńciem usług 10 Lipca, jeśli nie zapłacę 369 zł za fakturę z Czerwca.
Tylko po pierwsze w eboku za ten okres mam fakturę na kwotę 377zł, czyli zawżoną która została zareklamowana i miała mi przyjść korekta, a po drugie co miesiąc powinienem płacić 265zł, a nie dalej 370zł. Ja już nerwów nie mam w Poniedziałek idę do US niedaleko mam. Niech oni się użerają z UPC na temat poprawnej faktury.
Mam pytanie czy jeśli faktura jest zareklamowana ma przyjść korekta, która idzie już 3 tydzień, to gdyby mnie odłączyli. Mogę żądać od nich odszkodowanie ?
Proszę o poradę na co się przygotować 10 Lipca.
Oraz czy w US mogę puścić urzędnikowi nagranie na temat korekty, która dojść nie może. Jest to rozmowa mną a UPC z wyższego szczebla, która 14 Czerwca przepraszała mnie za błędną fakturę i wysłanie listownie korekty jak najszybciej. Widać szybkość... 22 dni. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-07-2012, 18:58
|
|
|
Ale całkiem nic im nie zapłaciłeś ?
Bo nawet bez faktury za usługę trzeba płacić (po zakończeniu okresu rozliczeniowego kwotę według umowy, choć mogą być wątpliwości kiedy jeśli w umowie nie ma podanego terminu płatności, czy 7dni od końca miesiąca czy 14,30 czy po jakimś jeszcze innym czasie).
brovar napisał/a: | Mam pytanie czy jeśli faktura jest zareklamowana ma przyjść korekta, która idzie już 3 tydzień, to gdyby mnie odłączyli. Mogę żądać od nich odszkodowanie ? |
tak możesz, ale w tym celu będziesz musiał pisać reklamację i uprzedzam, że to potrwa. |
|
|
|
|
Morusia
Klikacz
Dołączyła: 13 Sie 2012 Posty: 1
|
Wysłany: 13-08-2012, 16:13
|
|
|
Ja mam bardzo podobnie, umowa podpisana 4 maja, od pierwszej faktury błędne naliczenia. Po wystawieniu pierwszej faktury telefon do bok'u - Pani twierdzi, że ona ma w systemie zupełnie co innego niż ja na umowie ( na umowie promocja 2 w1 Ceny topnieją ... w której 2 miesiące miały być po 65zł ), wg Pani mam sam internet z ulgą ... faktura wystawiona na 223,40 zł zamiast na 115 zł ( 65zł + podłączenie usługi). Zapłaciłam 115 zł zgodnie z umową.
Obietnica korekty w przyszłym miesiącu.
Korekty nie ma w dalszym ciągu.
W czerwcu w ogóle faktura nie została wystawiona.
W lipcu kolejna faktura , tym razem na 279,52 zł. Znowu w BOKu twierdzą , że umowa zawiera tylko ulgę na internet, do tego , że jeden miesiąc mam nie zapłacony. Za chwilkę dojdzie kolejna faktura za sierpień, a korekty pierwszej dalej nie widać.
Panie w BOKu nie miłe, mają bałagan taki, że głowa boli ... Już sama nie wiem co mam robić , bo nie pomagają ani telefony ani osobiste wizyty w BOK'u. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 13-08-2012, 16:21
|
|
|
Morusia napisał/a: | Już sama nie wiem co mam robić , bo nie pomagają ani telefony ani osobiste wizyty w BOK'u |
Udaj się do US tam gdzie mieszkasz, opisz całą sytuacje, weż umowe i wszystkie dokumenty z nią związane jakie masz, pokaż je pracownikowi US a oni juz będą wiedzieli co dalej zrobić-nie ma się co denerwować, bo nie Ty jesteś temu wszystkiemu winna, a widać z Twego opisu, że próbowałaś to wyjaśnić....ale tego też musi chcieć i druga strona. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,3 sekundy. Zapytań do SQL: 14 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|