Zmiana w cenniku usług telefonicznych UPC Polska |
Autor |
Wiadomość |
Kebap12
plus master
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 610
|
Wysłany: 25-10-2011, 01:21
|
|
|
mam 3w1 i nie dostałem na maila zadnego powiadomienia ze moge zrezygnowac z uslug
czy w tym przypadku nie przysluguje mi opcja zerwania umowy? |
|
|
|
 |
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3483 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 25-10-2011, 17:22
|
|
|
Nie odpowiem ci na 100 proc.
Ale...
Ja umowę z UPC na trzy usługi podpisywałem w czerwcu 2011 roku. Korzystając ze zmiany regulaminu za telefon, w piątek wysłałem im wypowiedzenie, dzisiaj zadzwoniłem do Działu Utrzymania Klienta i odświeżyłem umowę na lepszych warunkach na trzy usługi. |
_________________
|
|
|
|
 |
Kebap12
plus master
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 610
|
Wysłany: 25-10-2011, 17:55
|
|
|
atomix napisał/a: | Nie odpowiem ci na 100 proc.
Ale...
Ja umowę z UPC na trzy usługi podpisywałem w czerwcu 2011 roku. Korzystając ze zmiany regulaminu za telefon, w piątek wysłałem im wypowiedzenie, dzisiaj zadzwoniłem do Działu Utrzymania Klienta i odświeżyłem umowę na lepszych warunkach na trzy usługi. |
a czy dostałeś tego maila z informacją?
bo jeżeli nie no to bym miał pewność że mogę złożyć wypowiedzenie i może uda mi się wywalczyć coś lepszego albo zerwać umowe... |
|
|
|
 |
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3483 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 25-10-2011, 18:13
|
|
|
Nie otrzymałem.
O e-mailu wiem z tego forum |
_________________
|
|
|
|
 |
Kebap12
plus master
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 610
|
Wysłany: 25-10-2011, 18:17
|
|
|
atomix napisał/a: | Nie otrzymałem.
O e-mailu wiem z tego forum |
no to dzięki wielkie za te bardzo cenne informacje
nie będę musiał czekać roku aż skończą mnie doić |
|
|
|
 |
skoter
easy master
Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 28
|
Wysłany: 26-10-2011, 09:23
|
|
|
również posiadam usługę 3w1 podpisaną w czerwcu tego roku i zadzwoniłem przed chwilą do upc w celu rezygnacji a kobita mi powiedziała że mnie już obowiązuje nowy regulamin a zmiany dotyczą tylko klientów którzy podpisali umowy na telefon przed wrześniem 2010.
w związku z powyższym nie mogę rozwiązać umowy.....
no to w końcu jak to jest ??
Pozdro |
|
|
|
 |
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3483 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 26-10-2011, 09:49
|
|
|
Nie wiem jak jest.
Ja podpisywałem umowę na tel w czerwcu 2011, wysłałem rezygnację i poszło. Udało się... |
_________________
|
|
|
|
 |
skoter
easy master
Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 28
|
Wysłany: 26-10-2011, 09:58
|
|
|
regulamin obowiązuje od 1 października 2008 ze zmianami 6 października 2009 i 11 marca 2011 ale czemu powiedziała o klientach którzy podpisywali przed wrześniem 2010?
nie ogarniam...
[ Dodano: 26-10-2011, 10:16 ]
i że ja podpisałem już w czerwcu regulamin który będzie obowiązywał od grudnia?
posrane... |
|
|
|
 |
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3483 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 26-10-2011, 13:54
|
|
|
Dla ścisłości. Zmiana dotyczy CENNIKA a nie regulaminu. Faktycznie w czerwcu zmieniali regulamin, bo też korzystałem z tego, ale teraz zmiana dotyczy zmian w cenniku telekomunikacyjnym. |
_________________
|
|
|
|
 |
Kebap12
plus master
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 610
|
Wysłany: 27-10-2011, 20:41
|
|
|
ciekawy jestem dlaczego ja nie dostałem tego powiadomienia na miala
ma ktoś jakieś sugestie?
[ Dodano: 27-10-2011, 21:21 ]
O jeszcze wynalazłem takie coś:
"Informujemy, że w związku z wprowadzeniem nowych stawek podatku VAT, m.in. 8% i 23%, od 1 stycznia 2011 roku zmianie ulega cena brutto usług, oferowanych przez UPC: telewizji, internetu i telefonu."
i niby można było zerwać umowę ale jest pewien haczyk:
"W przypadku rozwiązania Umowy Abonenckiej przez Abonenta, z powodu zmiany Cennika, przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta, UPC przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a Abonent obowiązany jest do zwrotu ulgi, w wysokości wartości ulgi przyznanej Abonentowi w związku z zawarciem Umowy Abonenckiej, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość, za okres od dnia zawarcia Umowy Abonenckiej, do dnia jej rozwiązania."
teraz moje pytanie, czy w tym przypadku też jest coś takiego? |
|
|
|
 |
Marek
Moderator


Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-10-2011, 01:12
|
|
|
Kebap12, to jakieś bzdury które zacytowałeś. Nigdy tak nie było, albo ktoś wprowadzał dla zabawy zamęt albo chciał Cię zrobić w konia. |
|
|
|
 |
Kebap12
plus master
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 610
|
Wysłany: 28-10-2011, 15:35
|
|
|
Marek napisał/a: | Kebap12, to jakieś bzdury które zacytowałeś. Nigdy tak nie było, albo ktoś wprowadzał dla zabawy zamęt albo chciał Cię zrobić w konia. |
ja to wygooglowalem poniewaz umowa nie jest na mnie i ta osoba chce miec pewnosc ze moze wyslac rezygnacje bez zadnych konsekwencji a ja chce sie upewnic ze po zerwaniu umowy nie zostane bez upc bo nie beda chcieli odnowic umowy albo przysla mi rachunek jakis
"kto pyta nie błądzi" |
|
|
|
 |
muza_tv
classic master
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 159
|
Wysłany: 28-10-2011, 17:30
|
|
|
W styczniu 2012 roku zmieniały się ceny wszystkich usług z powody zmiany podatku VAT, jednak w tym przypadku nie było prawa do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kary. Jedynym wyjątkiem byli abonenci pakietu Select HD, bo tutaj operator w styczniu podniósł cenę o więcej niż zmiana podatku. Abonenci tego pakietu mogli wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kary. |
|
|
|
 |
Marek
Moderator


Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-10-2011, 00:49
|
|
|
muza_tv, większość miała umowy na kwotę brutto więc mogła się na ich zmianę nie zgadzać (co mogło powodować rozwiązanie umowy z winy operatora).
Podwyżkę podatku musieli wziąć na siebie tylko klienci którzy mieli umowy na kwotę netto.
(tych było niewielu - firmy odliczające vat, albo coś w tym rodzaju).
Poza tym w styczniu ceny większości usług w UPC wzrosły o kilka procent ponad to co wynikało by z podwyżki VATu - a z tym to już nie ma żadnej dyskusji.
Na przykład to co w grudniu kosztowało 55zł w styczniu miało kosztować 56zł - co ciekawe były osoby na forum które mając umowy terminowe się na coś takiego nie zgodziły, napisały stosowne pismo i mimo wszytko UPC nie rozwiązało z nimi umowy tylko zrezygnowało z podwyżki dla nich. |
|
|
|
 |
Kebap12
plus master
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 610
|
Wysłany: 02-11-2011, 16:32
|
|
|
dzwoniłem do upc i powiedzieli mi że nie mogę rozwiązać umowy |
|
|
|
 |
|