Aktywacja telefonu , ile to może trwać ? |
Autor |
Wiadomość |
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-09-2011, 16:13 Aktywacja telefonu , ile to może trwać ?
|
|
|
Witam serdecznie.
Jak długo może trwać aktywacja (podpięcie do sieci ) nr telefonu do sieci ?
W ubiegłym tygodniu zamówiłem i zainstalowano mi między innymi usługę telefoniczną w UPC i monter powiedział że za dzień , dwa numer będzie aktywny. Pozostałe usługi już działają a tel nie. Już restartowałem "modemoruter" i sygnału nadal nie ma. Również przydzielony nr telefonu jest nieaktywny (nie ma takiego nr). Dodzwonić się też do UPC nie można , " czas oczekiwania na połączenie jest długi , prosimy o kontakt w innym terminie"
Jak długo trwało to w waszym przypadku ?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
maniek848
Klikacz
Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 6
|
Wysłany: 27-09-2011, 17:01
|
|
|
@wacie72: Jeszcze wczoraj miałem identyczny problem co Ty. U mnie telefon był zakładany 16 września a dopiero mam go od wczoraj. Też nie mogłem się do UPC dodzwonić i w końcu wybrałem się do ich biura w moim mieście i się okazało że jest jakaś awaria. Radze Ci zrób to samo choć u Ciebie nie musi być tak jak u mnie ale lepiej sprawdzić. |
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-09-2011, 17:03
|
|
|
Dzięki.
hmmm , poczekam jeszcze.
Najciekawsze jest to że od tygodnia w "moich rachunkach" na stronie UPC mam już naliczany abonament za wszystkie usługi |
_________________
|
|
|
|
|
maniek848
Klikacz
Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 6
|
Wysłany: 27-09-2011, 17:05
|
|
|
Też tak miałem że abonament za telefon był naliczany lecz telefonu brak. |
|
|
|
|
terefere
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 186 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-09-2011, 16:14
|
|
|
wacie72 napisał/a: | Dzięki.
hmmm , poczekam jeszcze.
Najciekawsze jest to że od tygodnia w "moich rachunkach" na stronie UPC mam już naliczany abonament za wszystkie usługi | To napisz reklamację. Dostaniesz zwrot za te dni, gdzie nie było telefonu. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-09-2011, 18:31
|
|
|
Jak już będziesz pisał reklamację proś od razu o zwrot zapłaconego abonamentu, wypłacenie kary umownej i odszkodowania.
Jak chcesz możesz też napisać, że ponieważ nie wywiązali się z umowy nie masz zamiaru dłużej czekać i założyć sobie telefon u innego operatora u większości od zamówienia do aktywacji nie mija nawet sekunda (jakiś czas temu zakładałem dla rodziców telefon we freeconecie - rejestracja trwała jakieś 5 minut bo się bawiliśmy w wybór numeru, ale gdy już numer został wybrany telefon był aktywny od razu po kliknięciu przycisku ok) |
|
|
|
|
wacie72
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 183 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-09-2011, 18:51
|
|
|
hi hi hi
Proszę , nie rozpędzajcie się
Nie chcę pisać jeszcze reklamacji , tym bardziej zmieniać dostawce , zwłaszcza że z internetem od UPC jestem już 6 - 7 lat. I nadal jestem zadowolony
Pytałem się tylko czy u was też tak długi czas mijał od instalacji do aktywacji ?
Ale na pewno będę pisał reklamacje gdy za tydzień dostanę rachunek za telefon a on nadal będzie milczał .
[ Dodano: 29-09-2011, 13:43 ]
Witam.
Dziś pojawił się sygnał w telefonie i o dziwo zmieniła się data podłączenia usługi telefonicznej na dzień dzisiejszy w "moim rachunku"
Czyli nie takie złe UPC jak je malują |
|
|
|
|
kubus8077
light master
Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 58
|
Wysłany: 27-05-2012, 11:24
|
|
|
Mam podobny problem. Wczoraja mialem instalowane 3 uslugi (w tym telefon). Technik powiedzial ze trzeba poczekac 3 godziny na aktualizacje modemu, ale sygnalu telefonu jak nie bylo, tak nadal nie ma |
|
|
|
|
a12712
light master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 64
|
Wysłany: 27-05-2012, 12:26
|
|
|
Raczej do 3 dni roboczych |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 27-05-2012, 14:19
|
|
|
Kubus, przenosiłeś może numer z astera? |
_________________
|
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 27-05-2012, 14:27
|
|
|
kubus8077, sprawdź czy słuchawka została podpięta do dobrego gniazdka w modemie i czy miga dioda w modemie. U mnie np. monter źle podłączył A jak wszystko u ciebie ok - dzwon do UPC. Może znów maja jakiś problemik z aktywacjami telefonu... |
_________________
|
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 27-05-2012, 14:37
|
|
|
U mnie po niedoszłym montażu też podłączył do tego niewłaściwego;]-spece ich mać:P |
_________________
|
|
|
|
|
kubus8077
light master
Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 58
|
Wysłany: 30-05-2012, 21:35
|
|
|
zygikuleczka napisał/a: | Kubus, przenosiłeś może numer z astera? |
Nie, przenosze numer z Netii, ale to na razie i tak nie powinno miec znaczenia, bo powinienem miec numer tymczasowy z UPC.. badz co badz, nawet ta linia z tymczasowym numerem nie jest aktywna (router Thomson 870 - osatnie dwie diody z prawej ciagle sie nie swieca)
atomix, jak mogl monter zle podlaczyc telefon do Thomsona, przeciez to kazdy sam moze bez problemu zrobic? |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 30-05-2012, 22:31
|
|
|
kubus8077 napisał/a: | atomix, jak mogl monter zle podlaczyc telefon do Thomsona, przeciez to kazdy sam moze bez problemu zrobic? |
jasne, ze kazdy sam moze. Ja zaufałem monterowi i zamiast Line1 wtyka była w Line 2
PS. Jesli nie działa Ci telefon najlepiej napisz priva do naszej "wtyki" w UPC, czyli do użytkownika CePeU. U mnie sprawę rozwiązał szybko |
_________________
|
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 31-05-2012, 07:16
|
|
|
kubus8077, podeślij Proszę na priv ID oraz adres zainstalowania usług abym miał pewność, co do lokalizacji. Sprawdzę co jest przyczyną problemu. |
|
|
|
|
|