Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Aktywacja telefonu , ile to może trwać ?
Autor Wiadomość
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-09-2011, 16:13   Aktywacja telefonu , ile to może trwać ?

Witam serdecznie.

Jak długo może trwać aktywacja (podpięcie do sieci ) nr telefonu do sieci ?
W ubiegłym tygodniu zamówiłem i zainstalowano mi między innymi usługę telefoniczną w UPC i monter powiedział że za dzień , dwa numer będzie aktywny. Pozostałe usługi już działają a tel nie. Już restartowałem "modemoruter" i sygnału nadal nie ma. Również przydzielony nr telefonu jest nieaktywny (nie ma takiego nr). Dodzwonić się też do UPC nie można , " czas oczekiwania na połączenie jest długi , prosimy o kontakt w innym terminie"
Jak długo trwało to w waszym przypadku ?
Pozdrawiam.
 
 
maniek848 
Klikacz

Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 6
Wysłany: 27-09-2011, 17:01   

@wacie72: Jeszcze wczoraj miałem identyczny problem co Ty. U mnie telefon był zakładany 16 września a dopiero mam go od wczoraj. Też nie mogłem się do UPC dodzwonić i w końcu wybrałem się do ich biura w moim mieście i się okazało że jest jakaś awaria. Radze Ci zrób to samo choć u Ciebie nie musi być tak jak u mnie ale lepiej sprawdzić.
 
 
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-09-2011, 17:03   

Dzięki.
hmmm , poczekam jeszcze.
Najciekawsze jest to że od tygodnia w "moich rachunkach" na stronie UPC mam już naliczany abonament za wszystkie usługi :(
_________________
 
 
maniek848 
Klikacz

Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 6
Wysłany: 27-09-2011, 17:05   

Też tak miałem że abonament za telefon był naliczany lecz telefonu brak.
 
 
terefere 
classic master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 186
Skąd: Katowice
Wysłany: 28-09-2011, 16:14   

wacie72 napisał/a:
Dzięki.
hmmm , poczekam jeszcze.
Najciekawsze jest to że od tygodnia w "moich rachunkach" na stronie UPC mam już naliczany abonament za wszystkie usługi :(
To napisz reklamację. Dostaniesz zwrot za te dni, gdzie nie było telefonu.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-09-2011, 18:31   

Jak już będziesz pisał reklamację proś od razu o zwrot zapłaconego abonamentu, wypłacenie kary umownej i odszkodowania.

Jak chcesz możesz też napisać, że ponieważ nie wywiązali się z umowy nie masz zamiaru dłużej czekać i założyć sobie telefon u innego operatora u większości od zamówienia do aktywacji nie mija nawet sekunda (jakiś czas temu zakładałem dla rodziców telefon we freeconecie - rejestracja trwała jakieś 5 minut bo się bawiliśmy w wybór numeru, ale gdy już numer został wybrany telefon był aktywny od razu po kliknięciu przycisku ok)
  marekd@jabberpl.org
 
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2011, 18:51   

hi hi hi
Proszę , nie rozpędzajcie się :)
Nie chcę pisać jeszcze reklamacji , tym bardziej zmieniać dostawce , zwłaszcza że z internetem od UPC jestem już 6 - 7 lat. :) I nadal jestem zadowolony :)

Pytałem się tylko czy u was też tak długi czas mijał od instalacji do aktywacji ?
Ale na pewno będę pisał reklamacje gdy za tydzień dostanę rachunek za telefon a on nadal będzie milczał .

[ Dodano: 29-09-2011, 13:43 ]
Witam.
Dziś pojawił się sygnał w telefonie i o dziwo zmieniła się data podłączenia usługi telefonicznej na dzień dzisiejszy w "moim rachunku"
Czyli nie takie złe UPC jak je malują ;)
 
 
kubus8077 
light master

Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 58
Wysłany: 27-05-2012, 11:24   

Mam podobny problem. Wczoraja mialem instalowane 3 uslugi (w tym telefon). Technik powiedzial ze trzeba poczekac 3 godziny na aktualizacje modemu, ale sygnalu telefonu jak nie bylo, tak nadal nie ma :(
 
 
a12712 
light master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 64
Wysłany: 27-05-2012, 12:26   

Raczej do 3 dni roboczych ;)
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 27-05-2012, 14:19   

Kubus, przenosiłeś może numer z astera?
_________________
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3540
Skąd: Śląsk
Wysłany: 27-05-2012, 14:27   

kubus8077, sprawdź czy słuchawka została podpięta do dobrego gniazdka w modemie i czy miga dioda w modemie. U mnie np. monter źle podłączył :) A jak wszystko u ciebie ok - dzwon do UPC. Może znów maja jakiś problemik z aktywacjami telefonu...
_________________
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 27-05-2012, 14:37   

U mnie po niedoszłym montażu też podłączył do tego niewłaściwego;]-spece ich mać:P
_________________
 
 
kubus8077 
light master

Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 58
Wysłany: 30-05-2012, 21:35   

zygikuleczka napisał/a:
Kubus, przenosiłeś może numer z astera?


Nie, przenosze numer z Netii, ale to na razie i tak nie powinno miec znaczenia, bo powinienem miec numer tymczasowy z UPC.. badz co badz, nawet ta linia z tymczasowym numerem nie jest aktywna :( (router Thomson 870 - osatnie dwie diody z prawej ciagle sie nie swieca)

atomix
, jak mogl monter zle podlaczyc telefon do Thomsona, przeciez to kazdy sam moze bez problemu zrobic?
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3540
Skąd: Śląsk
Wysłany: 30-05-2012, 22:31   

kubus8077 napisał/a:
atomix, jak mogl monter zle podlaczyc telefon do Thomsona, przeciez to kazdy sam moze bez problemu zrobic?


jasne, ze kazdy sam moze. Ja zaufałem monterowi i zamiast Line1 wtyka była w Line 2 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PS. Jesli nie działa Ci telefon najlepiej napisz priva do naszej "wtyki" w UPC, czyli do użytkownika CePeU. U mnie sprawę rozwiązał szybko :mrgreen:
_________________
 
 
TePeO 
ultra master


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 31-05-2012, 07:16   

kubus8077, podeślij Proszę na priv ID oraz adres zainstalowania usług abym miał pewność, co do lokalizacji. Sprawdzę co jest przyczyną problemu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: