Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Oszukana przez konsultanta
Autor Wiadomość
kokai 
Klikacz

Dołączyła: 18 Gru 2010
Posty: 2
Wysłany: 18-12-2010, 13:15   Oszukana przez konsultanta

Witam

Pisze do Was na forum bo po prostu brak mi słów co UPC robi. Co jakiś czas dzwonie do UPC przedłużając umowę żeby zaproponowali mi jakieś ciekawe warunki rozwiązania wszystko było w porządku aż do dziś. Ponad mc temu dzwoniłam do UPC żeby zrezygnować z canal plus a włęczyć Pakiet Max HD z nagrywarką - Pakiet Premium HBO i Cinemax pomijając to że trzeba mc wcześniej rezygnować z usług ! i chciałam zrezygnować z telefonu za który nie płaciłam ale nie był używany to po co . Pani stwierdziła że jak zrezygnuje z telefonu to będę drożej płaciła i że lepiej go zostawić dając jakieś darmowe minuty po przedstawieniu z jej strony oferty pytałam się czy będę musiała płacić za ten telefon stwierdziła że nie tak jak dotychczas było. Zgodziłam się. i to był mój błęd dostałam fakturę gdzie za ten muszę zapłacić 60 zł ! zadzwoniłam wczoraj do biura Pani nie potrafiła odp na moje pyt stwierdziła ze reklamacje wprowadzi do systemu i będzie rozpatrywana do 30 dni ale nie wiem czy została wprowadzona bo nie mam jej potwierdzenia.
Ostatnio zmieniony przez Rafal 18-12-2010, 16:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dziabaq 
plus master


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 433
Wysłany: 18-12-2010, 13:28   

Kokai, przyznam że dwa razy przeczytałem i nadal nie wiem o co chodzi...

Chciałaś zrezygnować z Canal+ i włączyć pakiet MaxHD.
Chciałaś zrezygnować z telefonu, bo nie używasz, ale jednak telefon zostawiłaś skuszona darmowymi minutami...

Jesteś zdziwiona że dostałaś fakturę?

Chyba ustalałaś ile będziesz płacić więc to żadna niespodzianka że faktura przyszła, ponadto zmiany w abonamentach w trakcie trwania okresu rozliczeniowego często skutkują doliczeniem połówkowej wartości następnego abonamentu.
 
 
kokai 
Klikacz

Dołączyła: 18 Gru 2010
Posty: 2
Wysłany: 18-12-2010, 13:36   

dziabaq napisał/a:
Kokai, przyznam że dwa razy przeczytałem i nadal nie wiem o co chodzi...

Chciałaś zrezygnować z Canal+ i włączyć pakiet MaxHD.
Chciałaś zrezygnować z telefonu, bo nie używasz, ale jednak telefon zostawiłaś skuszona darmowymi minutami...

Jesteś zdziwiona że dostałaś fakturę?

Chyba ustalałaś ile będziesz płacić więc to żadna niespodzianka że faktura przyszła, ponadto zmiany w abonamentach w trakcie trwania okresu rozliczeniowego często skutkują doliczeniem połówkowej wartości następnego abonamentu.




chodzilo mi o ze ze oszukali z telefonem pyt sie kilka razy czy bede musiala za niego placi zostalam zapewnieniona ze nie i bedzie tak jak dotychczas a faktura przychodzi ze za fon musze zaplacic
Ostatnio zmieniony przez Rafal 18-12-2010, 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mizi 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 704
Skąd: Krakow
Wysłany: 18-12-2010, 13:44   

dziabaq, podzielam Twe doznania , to jest poprostu belkot jakiegos 10 letniego dziecka ten 1 post :mrgreen:

PS: prawda jest taka ,ze sie do BOK chodzi bo na telefonie trafia sie na ludzi ,ktorzy dostaja % od wrobienia abonenta
_________________
 
 
Precelos 
ultra master


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 1433
Skąd: K-K
Wysłany: 18-12-2010, 14:08   

kokai napisał/a:
chodzilo mi o ze ze oszukali z telefonem pyt sie kilka razy czy bede musiala za niego placi

chwila
masz teraz
FP25
Maxhd z nagrywarka
Telefon do wszystkich 240 ?
w takim przypadku z tych 3 uslug telefon jest za 0 zl bo jest usluga najtansza - no chyba ze to inna promocja wtedy to inaczej wyglada

Mizi napisał/a:
bo na telefonie trafia sie na ludzi ,ktorzy dostaja % od wrobienia abonenta

czy to PH LBOK czy OBOK kazdy z nich ma prowizje sprzedazowa :mrgreen:
_________________
  precel@wtw.im
 
Mizi 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 704
Skąd: Krakow
Wysłany: 18-12-2010, 14:28   

Precelos, ale na telefonie sa bardziej anonimowi niz jak siedzisz przed w biurze , wiem co mowie bo zawsze do BOK chodze osobiscie i dostaje to co chce ;) a na telefonie to nieraz trudno zrozumiec kto dzwoni i co mowi .
_________________
 
 
Józek 
light master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 148
Wysłany: 18-12-2010, 14:31   Re: oszukana przez konsultanta ........

kokai napisał/a:
Witam

Pisze do Was na forum bo po prostu brak mi słów co UPC robi. Co jakiś czas dzwonie do UPC przedłużając umowę żeby zaproponowali mi jakieś ciekawe warunki rozwiązania wszystko było w porządku aż do dziś. Ponad mc temu dzwoniłam do UPC żeby zrezygnować z canal plus a włęczyć Pakiet Max HD z nagrywarką - Pakiet Premium HBO i Cinemax pomijając to że trzeba mc wcześniej rezygnować z usług ! i chciałam zrezygnować z telefonu za który nie płaciłam ale nie był używany to po co . Pani stwierdziła że jak zrezygnuje z telefonu to będę drożej płaciła i że lepiej go zostawić dając jakieś darmowe minuty po przedstawieniu z jej strony oferty pytałam się czy będę musiała płacić za ten telefon stwierdziła że nie tak jak dotychczas było. Zgodziłam się. i to był mój błęd dostałam fakturę gdzie za ten muszę zapłacić 60 zł ! zadzwoniłam wczoraj do biura Pani nie potrafiła odp na moje pyt stwierdziła ze reklamacje wprowadzi do systemu i będzie rozpatrywana do 30 dni ale nie wiem czy została wprowadzona bo nie mam jej potwierdzenia.


Booooże! Bełkot totalny. Czy Ty znasz pojęcie "interpunkcja"?
_________________
 
 
Rafal 
Moderator


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 578
Wysłany: 18-12-2010, 14:40   

Ja tez nic nie rozumiem :)
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 18-12-2010, 14:49   

Pisałem ze obsługa klienta to TANDETA I CHAMSTWO
 
 
gregor 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-01-2011, 17:43   

Łącze: Fiber Power 25
Modem: WebSTAR EPX2203
Jestem wieloletnim abonamentem UPC. 31.12.2010 kończyła mi sie umowa na (3w1 - Max HD z nagrywarką, FP 8 Mb, telefon jako 3 usługa gratis) 180 zł. 30.12.2010 zadzwoniłem do UPC przez infolinię i zamówiłem na nowo ( 3 w 1 Max HD z nagrywarką, FP 25 Mb, telefon 240 min do wszystkich jako 3 gratis) w abonamencie 181 zł) zgodnie z ich promocją 3 w 1. Byłem zapewniany ze 181 zł i nic więcej (ewentualny vat) już 30-tego mailem 25 Mb. 14.01.2011 zagladnołem do swoiej e-faktury i szok. Telefon płatny w abonamencie 71 zł łącznie cały abonament 260 zł. Natychmiast napisałem reklamację na formularzu zgłoszeniowym i będę czekał na odpowiedz. Jeżeli nie uwzględnią to co dalej a nie mam alternatywy z innym operatorem.
 
 
pyza27 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 234
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 15-01-2011, 20:00   

Nic nie dalej , po prostu błąd systemowy , pisz reklamację.
I tak jesteś "broniony" umową (regulaminem) .

Ps. Nie pisz w różnych wątkach , bo bałagan ...

A tak się zapytam o co chodzi w tym
... już 30-tego mailem 25 Mb. 14.01.2011 zagladnołem do swoiej e-faktury i szok. ...
co znaczy to 25 mb ????
_________________
 
 
 
gregor 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-01-2011, 20:13   

Tzn.że już w dniu zamówienienia pakietu tj.30.12.2011 po 2-3 godzinach zmieniono mi internet z 8 na 25 Mb/s
 
 
BAHmVIP 
easy master

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 35
Skąd: [wypowiedzi ocenzurowane]
Wysłany: 15-01-2011, 20:56   

gregor napisał/a:
FP 8 Mb....już 30-tego mailem 25 Mb. 14.01.2011 zagladnołem do swoiej e-faktury i szok.


Jaki pakiet internetowy jest na tej e-fakturze?
Jak 8 Mb, to oznacza, że mają "zintegrowany system"
udzielający sobie kredytu.
 
 
gregor 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-01-2011, 21:48   

Na tej nowej fakturze juz za styczeń jest 25 Mb/s i jest ok i telewizja też tylko chodzi o telefon miał być gratis w promocji 3 w 1 a na fakturze jest płatny. o co chodzi "że mają zintegrowany system i udzielający sobie kredytu"

[ Dodano: 16-01-2011, 01:52 ]
Przemyślałem to jeszcze raz i tak to rozumuję jeżeli mi naliczono abonament w normalnej cenie bez żadnych ulg i promocji (Max HD z nagrywarką 101 zł, FP 25 Mb/s 80 zł, telefon rozmowy 240 min 71zł. + nowy vat) razem 260 zł. to znaczy, że nie mam umowy promocyjnej na czas określony np 1-2 lata tylko na czas nieokreślony a więc w przypadku rezygnacji rozwiązania umowy nie mogą mnie straszyć karami umownymi.
Proszę o potwierdzenie lub wyprowadzenie mnie z błędu
 
 
NoLife 
light master

Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 64
Wysłany: 16-01-2011, 06:06   

Policzyłem.

Dokładnie 8 osmiu pseudo doradców nic nie rozumie.To po co odpowiadają na watek którego nie rozumieją?

Przeczytałem raz i wszystko zroumiałem.Przecież nie jest to takie trudne.Biorąc pod uwagę jak czesto UPC robi ludzi na kase.I jak często ludzie o tym piszą.

No ale aż dla 8-psudodoradców to jest wysiłek myśleniowy nie do przeskocznia.

O widze że już dostałem aż 2 ostrzeżenia znowu :mrgreen:
A kto to aż tak sie obraził na mnie znowu i poleciał poskarzyć się markowi ?

Chyba nie musze zgadywać..jessuu załamka co za towarzystwo miękkie jak kaczuszka...


hahahahah...

Przy okazji nasówa się pytanie? Po co ludzie przychodzą na to forum.Skoro nikt tu nic nie rozumie i nie potrafi nic doradzić.A jedyne co potrafią to obrażać inncyh.Wytykac im błędy,itp pierdoły.A nawet obrażąć 10-latków.

Pytanie do św.Marka.. ty specjalisto od banów i ostrzeżeń.Może zwrócisz uwagę na swoich klakierów którzy ciągle obrażają wszystkich.Nie zauważyłęś tego w tym wątku ?

To radze ci zwróć uwagę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: