Konsekwencje zerwania umowy zgodnie z regulaminem |
Autor |
Wiadomość |
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 29-09-2010, 14:47 Konsekwencje zerwania umowy zgodnie z regulaminem
|
|
|
Cytat: | RAFLOS napisał/a:
Wybrałem się do UPC z następującym pismem:
Kod: |
Oświadczenie
W związku z zakończeniem emisji kanału Jetix Play przez nadawcę i usunięciem tego programu z oferty programowej z dniem 31 lipca 2010 r. przez UPC, oświadczam, że korzystam
z przysługującego mi prawa i wypowiadam ze skutkiem natychmiastowym umowę abonencką zawartą w dniu .......... r.
Na moją decyzję istotny wpływ miały również niekorzystne relacje cenowe w pakiecie usług objętych w/w umową, w porównaniu do aktualnie obowiązujących ofert.
Nadmieniam, że jestem usatysfakcjonowany dotychczasową realizacją usług świadczonych przez UPC i byłbym skłonny zawrzeć nową umowę pod warunkiem uzgodnienia zakresu i warunków usług korzystniejszych od dotychczasowych.
Z poważaniem
|
|
Ja też, a ponieważ forum dodaje do ostatniego postu zamiast dać nową odpowiedź to się powtórzę :
NIE DO WIARY !!!
Dostałem wczoraj pismo o KARZE ZA ZERWANIE UMOWY NA TELEFON !!!
Zerwałem umowę z powodu wycofania kanału (telefon na tej samej umowie) i niby wszystko ok, stan konta na stronie 0,00 zł żadnych pism czy coś a tu nagle wezwanie do zapłaty .
Zadzwoniłem na partyline (numer z wezwania) a tam miła Pani mówi mi ze mam karę za zerwanie umowy na telefon. W celu wyjaśnienia dzwonić na nr z końcówką 80.
Czas oczekiwania : 6 min.
Oni sądzą że ja mam czas na zabawy z nimi ?
Zlekceważyć czy ... no właśnie ? Chyba trzeba w papierkową wojnę się wdać ... ? |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2010, 16:02
|
|
|
gromiasty, trochę niejasno napisałeś to pismo i teraz będziesz musiał prostować, wystarczyło napisać 1 zdanie
"Nie zgadzam się na zmianę umowy zawartej ... polegającą na wycofaniu kanału ... z oferty, ewentualne usunięcie kanału będę traktował jak zerwanie umowy przez UPC "
Żadnych dodatkowych powodów, żadnych terminów (umowa ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia kanału), i dla pewności nie używaj słowa wypowiadam w pierwszej osobie.
Bo tak jak napisaleś mogli zrozumieć, że wypowiadasz umowę z powodu niekorzystnych cen. Teraz będziesz musiał pisać kolejne pismo i tłumaczyć co zrozumieli źle w poprzednim. |
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 29-09-2010, 20:10
|
|
|
Byłem w pracy i jako przykład dałem wypowiedzenie które znalazłem w innym poście.
Moje odnalazłem i brzmi ono tak :
Kod: | Oświadczenie o braku zgody na usunięcie kanału Jetix Play przez UPC
W związku z z wyłączeniem kanału Jetix Play oświadczam, że nie zgadzam się na zmianę umowy zawartej pomiędzy (klient czyli ja) a Spółką UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie, al. Jana Pawła II 27 >o świadczenie usług telekomunikacyjnych<. Zaprzestanie retransmisji kanału Jetix Play traktuję jako zerwanie umowy przez UPC.
z poważaniem |
Umowę miałem terminową na rok tv analog+telefon w jednym. Kończyła się w połowie września ale zależało mi na eurosporcie 2 który w analogu był nieobecny.
Nalepsze jest to że płaciłem ok 60zł/mies i zwiększyłem to na ponad 110zł/mies.
A im ciągle mało !
A byłem zadowolony z ich usług. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2010, 21:11
|
|
|
Jeżeli nie zmieniłeś nic w tym piśmie, to jak najbardziej umowa została rozwiązana. Po prostu pomyłka albo usiłują Cię nakłonić do zapłacenia paru złotych. Nie dzwoń tylko napisz im maila z wyjaśnieniem. |
|
|
|
|
Neo10
ultra master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 707 Skąd: wawa
|
Wysłany: 29-09-2010, 21:22
|
|
|
Jak dzwonisz to dzwoń na 32 4949937 to dział utrzymania klienta numer bezpośredni prawie bez kolejek na ogół i przełączają gdzie ci się podoba ;] lub pisz maila to też dobry sposób lecz dłużej poczekasz na wyjaśnienie sytuacji |
_________________
|
|
|
|
|
gumowe_ucho
light master
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-10-2010, 14:34
|
|
|
Tak tak greka to oni potrafią udawać Do mnie przysyłają drogą pocztową pisma informujące o np. przyjętym zgłoszeniu reklamacyjnym ale nic konkretnego z odpowiedzią, której już udzielają drogą elektroniczną - ja piszę zawsze drogą elektroniczną.
A UPC jak im się podoba.
A tak przy okazji czy ktoś zauważył, że od jakiegoś czasu to co się napisze przez formularz kontaktowy nie zostaje zawarte w wysłanym powiadomieniu na e mail ?
Tylko automatyczne potwierdzenie z systemu bez treści typu w jakiej sprawie itd. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-10-2010, 15:37
|
|
|
Cytat: | Tak tak greka to oni potrafią udawać Do mnie przysyłają drogą pocztową pisma informujące o np. przyjętym zgłoszeniu reklamacyjnym ale nic konkretnego z odpowiedzią, | Nie muszą - brak papierowej odpowiedzi z podaną podstawą prawną oznacza uznanie reklamacji w całości po 30 dniach od złożenia.
Cytat: | A tak przy okazji czy ktoś zauważył, że od jakiegoś czasu to co się napisze przez formularz kontaktowy nie zostaje zawarte w wysłanym powiadomieniu na e mail ?
Tylko automatyczne potwierdzenie z systemu bez treści typu w jakiej sprawie itd. | I tak muszą potwierdzić wpłynięcie inną nieelektroniczną drogą, więc ten email zwrotny i jego zawartość nie mają żadnego znaczenia. |
|
|
|
|
gumowe_ucho
light master
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-10-2010, 15:59
|
|
|
Kod: | I tak muszą potwierdzić wpłynięcie inną nieelektroniczną drogą, więc ten email zwrotny i jego zawartość nie mają żadnego znaczenia. |
O to ciekawostka z tym potwierdzaniem inną drogą bo na wysłane dziesiątki korespondencji żadnego wpłynięcia nie dostałem .
Może są różne formy wpływania - jak widać, pusta dyskusja.
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-10-2010, 17:37
|
|
|
gumowe_ucho, jeśli nie potwierdzą znaczy ze nie doszło i musisz złożyć reklamację raz jeszcze. (gdyby byli bardzo złośliwi mogli by stale udawać, że nie doszło i nie potwierdzać - ale to z kolei oznaczało by więcej papierowych listów poleconych oraz telefonów z reklamacjami, więc nie wiem co im się bardziej opłaca). |
|
|
|
|
gumowe_ucho
light master
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-10-2010, 20:24
|
|
|
Marek napisał/a: | gumowe_ucho, jeśli nie potwierdzą znaczy ze nie doszło i musisz złożyć reklamację raz jeszcze. (gdyby byli bardzo złośliwi mogli by stale udawać, że nie doszło i nie potwierdzać - ale to z kolei oznaczało by więcej papierowych listów poleconych oraz telefonów z reklamacjami, więc nie wiem co im się bardziej opłaca). |
Tak wie, rozumiem - potem pojawiają się odpowiedzi na poruszane zagadnienia i pytania/reklamacje.
Czyli właściwie wszystko dociera, o czym dowiaduje się droga elektroniczną gdy odpowiadają po jakimś czasie itd.
Czasem jak poświdruję tematycznie to dłużej odpowiadają
Wszystko zgodnie z regulaminem. |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2010, 22:47
|
|
|
Poważne sprawy tj. wypowiedzenie umowy załatwia się pismem zaniesionym do BOK, a dla siebie zachowuje się potwierdzenie jego wpłynięcia. |
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 02-10-2010, 22:38
|
|
|
Susane napisał/a: | Poważne sprawy tj. wypowiedzenie umowy załatwia się pismem zaniesionym do BOK, a dla siebie zachowuje się potwierdzenie jego wpłynięcia. |
BOK u mnie jest dokładnie w drugim kierunku niż ja się poruszam. A marnowanie czasu na stanie w kolejkach to nie dla mnie.
Złożyłem na stronie wypowiedzenie, zadzwoniłem by potwierdzić jego wpłynięcie.
"Miła" Pani (taka forma czarownicy w piernikowej chatce dla dzieci) stękała, ale po rozmowie z kierownikiem uznali, że umowa jest rozwiązana i mogę podpisać nową - bo miałem 2 usługi (tv+tel) i na nowej będą 2 usługi (tv+internet).
Mam nową umowę - zakładam że usług odłączyć mi nie mogą. Jeśli będą cudowali to albo ja ich pozwę (za wpisanie mnie na listę dłużników, ew. napuszczenie komornika) lub oni mnie - za rzekome rozwiązanie umowy i odmowę zapłaty.
Na pewno tego nie zapłacę |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2010, 22:47
|
|
|
gromiasty napisał/a: | BOK u mnie jest dokładnie w drugim kierunku niż ja się poruszam. A marnowanie czasu na stanie w kolejkach to nie dla mnie.
Złożyłem na stronie wypowiedzenie, zadzwoniłem by potwierdzić jego wpłynięcie. | Potwierdzić to oni mają to na piśmie wpłynięcie takiego wypowiedzenia. Mailem to się załatwia jakieś drobnostki, a nie wypowiada umowę. W Twoim interesie leży zadbanie o to, żeby mieć "papiery" w tak kluczowych sprawach.
gromiasty napisał/a: | Złożyłem na stronie wypowiedzenie, zadzwoniłem by potwierdzić jego wpłynięcie. "Miła" Pani (taka forma czarownicy w piernikowej chatce dla dzieci) stękała, ale po rozmowie z kierownikiem uznali, że umowa jest rozwiązana i mogę podpisać nową | Masz nagranie i świadka tej rozmowy? Wątpię.
gromiasty napisał/a: | Jeśli będą cudowali to albo ja ich pozwę (za wpisanie mnie na listę dłużników, ew. napuszczenie komornika) | Ciekawe jak udowodnisz przed sądem, że wypowiedzenie zostało prawidłowo złożone. Skoro UPC nie potwierdziło jego wpłynięcia na piśmie to można założyć, że nie wpłynęło.
Ciężka i wyboista przed Tobą droga z takim podejściem do tematu. |
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 03-10-2010, 16:44
|
|
|
Cóż - uczciwemu zawsze pod górkę.
Nowa umowa jest zawarta na _dokładnie_ te same dane do poprzednia. Bez rozwiązania poprzedniej bym nie mógł podpisać nowej ? |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2010, 18:24
|
|
|
gromiasty napisał/a: | Nowa umowa jest zawarta na _dokładnie_ te same dane do poprzednia. Bez rozwiązania poprzedniej bym nie mógł podpisać nowej ? | Mógłbyś, aneksem do starej. |
|
|
|
|
|