Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozliczenia rozmów tel. - UPC zadziwia coraz bardziej
Autor Wiadomość
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-08-2010, 20:36   Rozliczenia rozmów tel. - UPC zadziwia coraz bardziej

Na początku lipca zmieniłem posiadaną taryfę na nową oferowaną przez UPC o nazwie "Minuty do wszystkich 60". Zgodnie z nową taryfą pierwsze 60 minut w miesiącu jest bezpłatne. Jednakże mimo to, przez kilka pierwszych dni po zmianie taryfy UPC naliczało opłatę jeszcze wg starej taryfy gdzie wszystkie połączenia były płatne - i tak też zostało to wystawione na fakturze. Nie rozumiem tego. Jak można na jednej fakturze naliczyć abonament wg jednego planu i rozmowy wg innego?

Oczywiście reklamacja została zgłoszona na stronie UPC jednak przez ponad tydzień UPC nie raczyło dać żadnej odpowiedzi (oprócz autoodpowiedzi, że wiadomość dotarła)

Czy ktoś miał podobną sytuację?

Ile się czeka na odpowiedź UPC w takich sytuacjach?

Co zrobić? Zapłacić zawyżoną fakturę teraz i liczyć, że w następnej zostanie to skorygowane czy nie płacić i czekać na uwzględnienie reklamacji - naliczona kwota nie jest zbyt wysoka, ale czemu UPC nalicza opłaty za coś co powinno być w abonamencie?
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2010, 20:51   Re: Rozliczenia rozmów tel. - UPC zadziwia coraz bardziej

Karol napisał/a:
Co zrobić? Zapłacić zawyżoną fakturę teraz i liczyć, że w następnej zostanie to skorygowane czy nie płacić i czekać na uwzględnienie reklamacji - naliczona kwota nie jest zbyt wysoka, ale czemu UPC nalicza opłaty za coś co powinno być w abonamencie?
Możesz zapłacić i cierpliwie czekać, aż sami wyrównają to w następnej fakturze. Możesz też zażądać niezwłocznego skorygowania faktury i czekać, aż korekta dotrze i dopiero wtedy zapłacić właściwą sumę.
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-08-2010, 12:07   Re: Rozliczenia rozmów tel. - UPC zadziwia coraz bardziej

Susane napisał/a:
Możesz zapłacić i cierpliwie czekać, aż sami wyrównają to w następnej fakturze.

Nie jestem pewien czy sami to wyrównają. Na razie po ponad tygodniu od zgłoszenia cisza. Tylko automat wysłał maila, że została wystawiona faktura (ta zawyżona).
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2010, 12:11   Re: Rozliczenia rozmów tel. - UPC zadziwia coraz bardziej

Karol napisał/a:
Nie jestem pewien czy sami to wyrównają. Na razie po ponad tygodniu od zgłoszenia cisza. Tylko automat wysłał maila, że została wystawiona faktura (ta zawyżona).
Skoro zgłosiłeś, to mają obowiązek to skorygować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: