Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy
Autor Wiadomość
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2010, 20:31   

Bard napisał/a:
Wysłałem wypowiedzenie z jednej usługi drogą mailową ale jak na razie brak kontaktu z ich strony... :? :sad:
Jeśli masz 1 umowę na wszystkie 3 usługi, to rozwiązujesz ją w całości i zawierasz nową. Droga mailowa wcale nie jest najszybsza. Lepiej zanieść wypowiedzenie do BOK i przy okazji omówić sprawę nowej umowy. Jak się nie uda to po powrocie do domu można wykonać telefon.
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 05-08-2010, 16:33   

Ok, potwierdzam - wypowiedzenie rozwiązuje całą umowę.
Dziś dzwoniłem i usłyszałem ,że wypowiedzenia przesłane drogą elektroniczną są rejestrowane w systemie do 48h (u mnie po 40 już było). Zaproponowano mi nowe warunki ,
standardowe : max HD + Fiber25 + WiFi : 119,50 zł + 50 instalacja.
Czekam na umówienie technika do instalacji.
  gromiasty
 
knebel 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 174
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-08-2010, 15:49   

Susane napisał/a:
knebel, nie szukaj tego w regulaminie UPC, bo to kwestia regulowana przez prawo nadrzędne. Jeśli jedna strona umowy (UPC) wymusza zmiany w ofercie (np. poprzez usunięcie kanału), a druga strona umowy nie zaakceptuje tych zmian, to umowa rozwiązuje się z winy dostawcy i wtedy dostawca nie może narzucać żadnych ograniczających warunków zawarcia kolejnej umowy. Przejrzyj archiwum, bo te sprawy były już omawiane wielokrotnie.


knebel napisał/a:
Chyba pozostaje mi pojechać do BOKu z "wypowiedzeniem" na papierze.

No i pojechałem dzisiaj rano. :mrgreen:
To co usłyszałem aż mnie wbiło w ziemię. :mrgreen:
Miła Pani poinformowała mnie, że owszem mam pełne prawo do rozwiązania umowy bez okresu wypowiedzenia z winy UPC. Poinformowała mnie również, że jeśli chcę rozwiązywać umowę - to moja decyzja i nie będzie mnie tutaj przekonywać abym robił inaczej. :roll:
Dodatkowo wspomniała abym zapomniał o podpisywaniu nowej umowy na promocyjnych warunkach oraz, że jeśli zdecyduję się jednak rozwiązać umowę to o jakimkolwiek UPC przez najbliższe 3 miesiące mogę zapomnieć. :shock:

Tyle dobrego, że nie usłyszałem "Spieprzaj Dziadu" :mrgreen:

PS. Powiedziała mi również, że nie należy mi się dodatkowy rabat w wysokości 5%, który tak ochoczo był mi oferowany przez Dział Utrzymania klienta :shock:
Według jej słów najwidoczniej zostałem źle poinformowany hehe

BIGGEST LOL IN MY LIFE :lol:


Gdzie Wy dzwonicie, po te promocje i rabaty ? ;) Przyznać Się :!: Już :!: :D
_________________
 
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2010, 16:40   

Trzeba było spytać panią o podstawę prawną odmowy zawarcia umowy, bo UPC świadczy publicznie dostępne usługi telekomunikacyjne i nie może ot tak sobie odmówić klientowi zawarcia umowy. Zresztą zamiast rozmawiać z niezorientowaną panią, należy prosić o rozmowę z kierownikiem. Teraz pozostaje tylko kontakt tel., może trafisz wreszcie na konsultanta w dobrym humorze :)
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3537
Skąd: Śląsk
Wysłany: 06-08-2010, 16:49   

Knebel,

Najprościej - wyślij e-mailem (info.upc@upc.com.pl) podając swoje dane, w tym numer klienta i PESEL. W poniedziałek / wtorek już ktoś do Ciebie może dzwonić z nowymi propozycjami ;)

Dopiero po wysłaniu wypowiedzenie UPC będziesz mógł coś załatwić, pamiętaj. A nie przed ;)
_________________
 
 
tytus1976 
Klikacz

Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Lubin
Wysłany: 06-08-2010, 16:55   

Zerwij starą umowę (bo masz prawo) i wyślij żonę, niech zgłosi się jako nowy klient. Nie będzie problemu z karencją i promocjami :)
 
 
BrinX 
easy master

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 28
Wysłany: 06-08-2010, 20:04   

Hej nie trzeba tak. Ja bylem dziś w BOK i bardzo mila pani zrobila specjalna oferte. Miałem Dobry wybór:

- MAX HD + NAGRYWARKA
- FB 25
- Super HD ( jeszcze ten za 15 PLN w promocji na 7 miesięcy)

Kosztowało mnie to 140 + 15 zatem 155 PLN

a dostałem:

- Max HD bez nagrywarki bo jest mi jednak zbędna
- FB 25 + Router Bezprzewodowy
- Super HD ( jeszcze ten za 15 PLN w promocji na 7 miesięcy)

Teraz będę płacił 120 + 15 co daje 135 PLN i jak dla mnie jest super :)

Wiec w sumie oszczędziłem na nagrywarce :) Ale najważniejsze to to, ze umowa wcześniej na 24 miesiące teraz jest na 12 :)
 
 
entersc 
light master


Dołączył: 25 Kwi 2005
Posty: 81
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-08-2010, 20:42   

obowiązuje klauzula regulaminu
"Jeżeli Umowa Abonencka została zawarta poza Biurem Obsługi
Klienta, Abonent będący Konsumentem może od Umowy
Abonenckiej odstąpić, składając Dostawcy usług pisemne
oświadczenie w terminie 10 dni od dnia zawarcia Umowy
Abonenckiej"
O co chodzi , z uwagi na zakończenie Jetixa ,skorzystałem aby 28-07-2010 zmienić umowę z pakietu 3x1 /maxHD-nagrywarka +fiber25+non-stop za 195 zł/ na /selectHD-nagrywarka+pełen pakietHD+fiber15+rozmowy240/teoretycznie za te same pieniądze, ok 180 zł.
Obecnie wiem ,że szykuje się od jutra/02-08-2010/, mała"rewolucja UPC"-cenowa i jakościowa
Wobec powyższej klauzuli regulaminu , w tym tygodniu będę żądał zmiany na lepsze jako klient,który zawarł umowę przed 10 dniami.Czy mi to się uda ?
Pozdrawiam Jurek ze Szczecina




A jednak mam to co chciałem "Promocję za 160 zł + pakiet HD za 15 zł.
Za 175 od dzisiaj mam MaxHD z nagrywarką + Pakiet HD + Fiber 25 i bezprzewodowy oraz rozmowy 240 minut.
W tym miejscu muszę dodać ,że trafiłem na bardzo miłe Panie w BOK/p.Agnieszka i p.Sylwia/,które mi bardzo pomogły w zmianie usług.

Pozdrawiam wytrwałych.Jurek ze Szczecina
Ostatnio zmieniony przez entersc 06-08-2010, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
knebel 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 174
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-08-2010, 20:50   

Nie wiem...

Skutecznie mnie zniechęcili.. Chyba jednak poczekam te 3 miesiące do końca umowy i wtedy coś będę kombinował...
_________________
 
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2010, 03:44   

Złożyłeś to wypowiedzenie chociaż? Przecież wystarczy je złożyć i czekać na telefon z działu utrzymania klienta.
 
 
gonzo144 
Klikacz

Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 1
Wysłany: 07-08-2010, 08:14   

A ja zrobilem inaczej zadzwonilem pare dni w wtorek do dzialu utrzymania klijenta i powiedzialem ze moge zrezygnowac a nie chcę gdyz mi pasują i czy moge otrzymac taka oferte pani powiedziala ze nie ma sprawy dostalem co chcialem umowe nowa na emelia i w poniedzialem przyjdzie technik zeby zmienic ruter do szybkosci wiec w sumie ok tylko jedna rada trzeba w miare grzecznie ale stanowczo :roll:
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 09-08-2010, 14:51   

Ponieważ z centrali nie zadzwonili skontaktowałem się z lokalnym przedstawicielem i zdecydowałem się na :
Select HD , Fiber 25 , bezprzewodowy router za 110 (pewnie 111,50 wyjdzie i tak) + (SIC!) Canal+ za 6mies gratis + 6 mies. / 25 zł. Czekam na technika teraz :)
  gromiasty
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 09-08-2010, 14:53   

gromiasty napisał/a:
bezprzewodowy router

Do czego ten router? Bladego pojęcia nie mam, o co chodzi. :sad: :oops:

[ Dodano: 09-08-2010, 15:54 ]
gonzo144 napisał/a:
trzeba w miare grzecznie

Co masz na myśli mówiąc ,, w miarę''? :mrgreen:
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 09-08-2010, 17:02   

seven of nine napisał/a:
gromiasty napisał/a:
bezprzewodowy router

Do czego ten router? Bladego pojęcia nie mam, o co chodzi. :sad: :oops:


Wi-fi - nie trzeba z kablami latać by z internetu korzystać. Fizycznie i tak główny komp podłączę kablem (lepsze osiągi) ale jak ktoś wpadnie z laptopem to skończy się szukanie (i potem chowanie przed końcówko-żernym kotem) kabli. Wygoda - jak dają gratis - BRAĆ ;)
  gromiasty
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2010, 18:20   

Ja bym tego ich routera Wi-Fi nie chciała nawet za darmo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,39 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: