Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy |
Autor |
Wiadomość |
Snooki
easy master
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 25
|
Wysłany: 07-07-2010, 16:38 Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy
|
|
|
Witam, dziś dostałem maila ze z ostatnim dniem lipca 2010 wypada z oferty UPC program jetixPlay. Przy czym poinformowano mnie w tym że mailu o prawie odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia nadawania programu. Umowę mam zawarta na 12 miesięcy od listopada 2009 na telewizje cyfrową + internet 5mb/s za co łącznie płace 112,51zł. Czy zrywając umowę, powołując się na zmiany w ofercie programowej to rozwiązuje się cała umowa czy tylko w tej części jakiej dotyczy zmiana. Chodzi mi o to czy wszystkie usługi zostaną zerwane ??
I jeszcze w związku z tym ma pytanie. Czy w tej sytuacji można negocjować z UPC warunki dalszej współpracy ? Chciał bym przejść na pakiet za 120zł, czyli telewizja z dekoderem HD Max oraz internet 25bm/s "na zawsze" Lecz umowa dopiero skończy się w listopadzie 2010, a akurat nadarza sie teraz okazja, że mogę wypowiedzieć umowę w związku ze zmiana programową |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Snooki
easy master
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 25
|
Wysłany: 08-07-2010, 00:11
|
|
|
Miły głos Pani z infolinii zapytał mnie czy może jakoś zaradzić wypowiedzeniu umowy przeze mnie... odpowiedziałem że jestem zainteresowany obecną promocją za 120zł i pani powiedziała że nie ma sprawy że nie mesz zrywać umowy, że wystarczy że po prostu zostanie zawarta kolejna umowa na nowych warunkach. i dzięki temu nie muszę czekać do listopada aby mieć pakiet TV max HD i internet 25mb/s za 120 zł miesięcznie |
|
|
|
|
maks73x2
easy master
Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 25 Skąd: Opole
|
Wysłany: 08-07-2010, 09:46
|
|
|
Witam, ja dostałem maila o końcu jetix play we wtorek 6.07. zadzwoniłem ze moge im wypowiedziec umowe ale nie chce tego robic. przedstawilem swoje warunki czyli "dobry wybór" Max HD + 25 mb internet, darmowe wifi i za darmo wymiana dekodera na HD. Pan z Infolinii poprosił o "czas do namysłu" i po godzinie zadzwonił i przystali na moje warunki i w sobotę bedą mi instalowac neta i max hd. chciałbym dodać że teraz mam tv max standard. zastanawiam się czy nie mogłem wiecej wytargować? ale teraz to już po zamiatane. |
_________________
|
|
|
|
|
jedrek
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 786 Skąd: Ursynów
|
Wysłany: 08-07-2010, 10:30
|
|
|
maks73x2 napisał/a: | w sobotę bedą mi instalowac neta i max h | . Kiedy rozmawiałeś bo u mnie oczekiwanie ponad tydzień. |
_________________
|
|
|
|
|
maks73x2
easy master
Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 25 Skąd: Opole
|
Wysłany: 08-07-2010, 10:40
|
|
|
jedrek napisał/a: | maks73x2 napisał/a: | w sobotę bedą mi instalowac neta i max h | . Kiedy rozmawiałeś bo u mnie oczekiwanie ponad tydzień. |
wtorek 06.07 po g. 17 ja zadzwoniłem a przed 19 oddzwonił Pan z infolinii. czyli jakieś 4 dni oczekiwania tak jest w Opolu. No i kicha właśnie dostałe telefon że w sobote planuja jakies prace konserwacyjne. i nie moga mi zainstalowac. zmiana terminu na poniedzialek 12.07. a juz myslalem ze obejrze final MŚ w Hd a tu pupa |
_________________
|
|
|
|
|
Snooki
easy master
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 25
|
Wysłany: 08-07-2010, 11:11
|
|
|
u mnie tez w miarę szybko ... rozmowa była 7 lipca, a 12 mają przyjść i podłączyć |
|
|
|
|
jedrek
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 786 Skąd: Ursynów
|
Wysłany: 08-07-2010, 11:49
|
|
|
W moim przypadku 2 lipca termin na 12.lipca. |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2010, 12:14
|
|
|
Nie zapomnijcie poprosić o potwierdzenie na piśmie umowy zawartej telefonicznie. Z UPC lepiej nic nie uzgadniać ustnie. "Miły głos Pani z infolinii" może nie pamiętać co obiecał. |
|
|
|
|
Snooki
easy master
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 25
|
Wysłany: 08-07-2010, 13:51
|
|
|
Susane napisał/a: | Nie zapomnijcie poprosić o potwierdzenie na piśmie umowy zawartej telefonicznie. Z UPC lepiej nic nie uzgadniać ustnie. "Miły głos Pani z infolinii" może nie pamiętać co obiecał. |
Umowę tak, czy siak dostajesz w momencie instalacji przez technika. Wiadomo że jak dostane coś do podpisu to najpierw zweryfikuje czy się zgadza. W obecnej miałem tak ze była jeszcze usługa ochrony internetowej... tyle ze właśnie "Miły głos Pani z infolinii" nie uprzedził mnie że ta opcja znajdzie się na umowie i przez to musiałem płacić po 5 zł miesięcznie do rachunku. Za to po paru miesiącach jak dzwoniłem do BOK w innej sprawie, to Pan sam zapytał czy korzystam z tego i zaproponował mi, że dezaktywuje mi ta usługę. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2010, 14:54
|
|
|
Snooki napisał/a: | Umowę tak, czy siak dostajesz w momencie instalacji przez technika. | Do mnie żaden technik nie przyszedł z umową, bo zmiana pakietu na wyższy tego nie wymagała. Wszystko odbyło się zdalnie. Wszystko oczywiście zależy od sytuacji. |
|
|
|
|
Snooki
easy master
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 25
|
Wysłany: 08-07-2010, 15:34
|
|
|
Susane napisał/a: | Snooki napisał/a: | Umowę tak, czy siak dostajesz w momencie instalacji przez technika. | Do mnie żaden technik nie przyszedł z umową, bo zmiana pakietu na wyższy tego nie wymagała. Wszystko odbyło się zdalnie. Wszystko oczywiście zależy od sytuacji. |
Tutaj musi przyjść technik żeby wymienić dekoder na HD i modem z routerem na nowy |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2010, 16:37
|
|
|
Snooki napisał/a: | Miły głos Pani z infolinii zapytał mnie czy może jakoś zaradzić wypowiedzeniu umowy przeze mnie... odpowiedziałem że jestem zainteresowany obecną promocją za 120zł i pani powiedziała że nie ma sprawy że nie mesz zrywać umowy, że wystarczy że po prostu zostanie zawarta kolejna umowa na nowych warunkach | Tego nie rozumiem, bo umowa zawarta na piśmie musi być rozwiązana również w formie pisemnej, chyba, że to jakiś aneks ma być do obecnej albo będziesz miał dwie umowy naraz. Zdaj relację co Ci technik dostarczył. Bo mnie się wydaje, że miła pani z infolinii tradycyjnie wprowadza w błąd. |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 08-07-2010, 17:58
|
|
|
Technik pojawia się tylko, gdy jest konieczna wymiana urządzenia. Gdy "odnowienie" umowy wiąże się tylko z przełączeniem zdalnym (np. na wyższy Internet lub pakiet tv) - wtedy umowa zawierana jest na odległość. W takim przypadku zawsze można poprosić o podesłanie e-mailem regulaminu promocji, z której skorzystaliście. I dla bezpieczeństwa zapisać datę i przybliżony czas rozmowy z konsultantem. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-07-2010, 18:38
|
|
|
atomix, przy umowach ustnych liczy się tylko to co zostało wypowiedziane na głos i na co się strony podczas rozmowy zgodziły (o ile nie podyktują regulaminu przez telefon to nas nie obowiązuje).
A dla bezpieczeństwa lepiej mieć świadka i nagranie, świadek jest nawet ważniejszy od nagrania, choć o nagranie łatwiej bo większość współczesnych telefonów zaczyna nagrywać po naciśnięciu 1 guzika (dotyczy to zwłaszcza komórek). |
|
|
|
|
|