Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy
Autor Wiadomość
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2010, 17:46   

Ten mail to jest zwykła autoodpowiedź, a nie potwierdzenie wpłynięcia wypowiedzenia umowy. Powinieneś dostać potwierdzenie na piśmie lub telefonicznie. Raczej nie doczekasz się takiego potwierdzenia...
 
 
Toompaa 
Klikacz

Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2010, 17:48   

A nie wiecie czy po zerwaniu umowy, mój obecny numer telefonu nadal pozostanie taki sam ?
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 03-08-2010, 17:48   

Susane napisał/a:
Ten mail to jest zwykła autoodpowiedź, a nie potwierdzenie wpłynięcia wypowiedzenia umowy.


Jak jest autoodpowiedź to znaczy że jest w systemie na odpowiednim koncie. Najwyżej mogą skasować maila :)
Jeśli jutro się nie odezwą to w czwartek udam się do BOKu .
  gromiasty
 
knebel 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 174
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-08-2010, 20:04   

Susane napisał/a:
Skoro umowa z powodu usunięcia kanału z oferty rozwiązuje się z winy UPC to dostawca nie ma prawa stawiać żadnych dodatkowych warunków np. określać okresu karencji w związku z rozwiązaniem takiej umowy.


Czytaj dokładnie dokumenty jakie podpisujesz. :mrgreen:

Karencja jest opisana nie w rozwiązywanej umowie (tzn też :P - ale przestaje obowiązywać) - ale w nowej, którą chciałoby się podpisać. Tam jest napisane wyraźnie, że z promocji mogą skorzystać wyłącznie osoby które przez ostatnie 3 miesiące nie były klientem UPC.

Proste.

I dodatkowo 100 PLN za ponowną instalację (za darmo)
_________________
 
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2010, 20:15   

knebel, żaden okres karencji nie obowiązuje w przypadku rozwiązania umowy z powodu usunięcia kanału z oferty. Po rozwiązaniu starej umowy z winy UPC abonent ma prawo zawrzeć nową np. promocyjną. Umowy można też zawierać ustnie, a wtedy mogą zawierać dowolne ustalenia. Tylko w przypadkach, kiedy zachodzi potrzeba instalacji nowego urządzenia (modemu, dekodera) u klienta jest pobierana opłata instalacyjna. W przeciwnym wypadku naliczana jest jedynie opłata aktywacyjna.

Zapis o 3 mies. okresie karencji dotyczy przede wszystkim osób, które rozwiązały swoje umowy promocyjne w innym trybie (wygaśniecie umowy lub rozwiązanie jej przez abonenta).
 
 
knebel 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 174
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-08-2010, 23:52   

Susane napisał/a:
knebel, żaden okres karencji nie obowiązuje w przypadku rozwiązania umowy z powodu usunięcia kanału z oferty.


Czy mogłabyś podac mi jakis przepis/zapis w regulaminie świadczenia usług, który to potwierdza ?
_________________
 
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 04-08-2010, 00:07   

Do mnie dział utrzymania klienta odezwał się już po jakiś dwóch dniach od wysłania do nich maila poprzez ich stronę z rozwiązaniem umowy i podaniem przeze mnie dokładnych wymogów na których mogę pozostać w upc ;] wtedy jeszcze nie było obecnych promocji ;]

Płaciłem za max hd z nagrywarką+ net 50mb/s + telefon nonstop za free plus super hd 240zł

po rozmowie i wielu opcjach za dużo nie zwojowałem tzn wzialem promocję na 2 lata na pakiet 3 uslug za 170zl z telefonem w pakiecie 360minut do wszystkich plus 15zl za super hd (wczesniej juz mialem umowe na 7 miesiecy) i zamiast canal+ wziałem filmbox za 10zl i wyszło łącznie 195zl zamiast 240zl a z pakietu filmox w przeciagu 14dni mogę zrezygnować ;] Umowa na 2 lata ale umowa na pakiet 3 uslug czyli przy kolejnych wyłączeniach kanałów mogę spokojnie umowę rozwiązać ;] Nie udało mi się niestety uzyskać 5% zniżki na wszystko za utrzymanie klienta które niby jest standardowe ale z tego co się dowiedziałem tylko na umowach 12 miesięcznych a one wychodziły drożej ;] Ale ogólnie jestem zadowolony zamiast 240zł mam 195zł i jeszcze pakiet filmbox i lepszy pakiet telefoniczny (poprzednio mialem pakiet nonstop z którego nie korzystałem bo dzwonie praktycznie tylko na komórki ;] Dodam że w mailu do upc nie napisałem że składam rezygnację tylko że mam już gotowe pismo ale postanowiłem do nich napisać pytanie czy zgodzą się na moją ofertę pozostania w której sam stworzyłem sobie promocję którą tworzyłem jak nie było obecnej która wyszła jeszcze korzystniej ;] czyli jakby nie patrzeć nie złożyłem nawet wypowiedzenia umowy a co miesiąc mam 45zł w kieszeni i lepszy pakiet usług ;]
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2010, 07:12   

knebel, nie szukaj tego w regulaminie UPC, bo to kwestia regulowana przez prawo nadrzędne. Jeśli jedna strona umowy (UPC) wymusza zmiany w ofercie (np. poprzez usunięcie kanału), a druga strona umowy nie zaakceptuje tych zmian, to umowa rozwiązuje się z winy dostawcy i wtedy dostawca nie może narzucać żadnych ograniczających warunków zawarcia kolejnej umowy. Przejrzyj archiwum, bo te sprawy były już omawiane wielokrotnie.

Neo10, nie wspomniałeś o tym, że po zawarciu ustnej umowy (lub wprowadzeniu zmian do istniejącej) dobrze jest poprosić UPC o potwierdzenie tego faktu na piśmie. Z doświadczenia wiem, że UPC nie potwierdza wpłynięcia wypowiedzenia umowy, podobnie jak zawarcia nowej, mimo, że prawo ich zobowiązuje do tego. Dlatego radzę w miarę możliwości załatwiać wszystko w BOK, a nie ustnie, czy mailowo. "Papiery" są bardzo przydatne w razie np. reklamacji zawyżonej faktury albo podczas wyjaśniania różnych pomyłek. Wystarczy przejrzeć archiwum forum, żeby się przekonać, że takie pomyłki zdarzają się niestety dosyć często.

Poza tym to, że Tobie udało się załatwić korzystniejsze warunki w ten sposób, wcale nie oznacza, że każdy zostanie podobnie potraktowany. Wiele zależy od konsultanta, na którego się trafi. Oczywiście zawsze warto próbować negocjować.
 
 
knebel 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 174
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-08-2010, 08:21   

Susane napisał/a:
knebel, nie szukaj tego w regulaminie UPC, bo to kwestia regulowana przez prawo nadrzędne. Jeśli jedna strona umowy (UPC) wymusza zmiany w ofercie (np. poprzez usunięcie kanału), a druga strona umowy nie zaakceptuje tych zmian, to umowa rozwiązuje się z winy dostawcy i wtedy dostawca nie może narzucać żadnych ograniczających warunków zawarcia kolejnej umowy.


Coś to UPC uparte - dzwoniłem do nich wielokrotnie i nikt nie chce się zgodzić na nową promocję na nowch zasadach bez karencji.

Chyba pozostaje mi pojechać do BOKu z "wypowiedzeniem" na papierze.
_________________
 
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2010, 08:24   

knebel napisał/a:
Coś to UPC uparte - dzwoniłem do nich wielokrotnie i nikt nie chce się zgodzić na nową promocję na nowch zasadach bez karencji.
Jak widać różnie bywa. Jednym udaje się załatwić dogodne warunki za jednym telefonem, a innym nie.
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 04-08-2010, 10:08   

Susane napisał/a:
Neo10, nie wspomniałeś


Już nie pierwszy raz składałem tak rezygnację ;] W zasadzie korzystam z większości takich okazji w upc... nigdy chyba nie dotrwałem do końca umowy. Opisuje zawsze co udało mi się uzyskać aby innym łatwiej było przygotować się do takiej rozmowy więdząc na co mogą liczyć i jak to rozegrać ale wiadomo że nie wiadomo na kogo się trafi.

A nowa umowa powinna chyba przyjść pocztą jak nie to trzeba będzie jechać do boku bo oczywiste jak dla mnie jest że nowa umowa musi być na papierze ;]

ogólnie przy rozmowie telefonicznej konsultantka także przed telefonowaniem do mnie ustala co może mi zaoferować apropo moich warunków pozostania itp.. w boku wszystko przebiega szybciej i trudniej jest według mnie coś uzyskać ;]

a ogólnie wszystkie rozmowy są nagrywane przez upc. Wiem dokładnie kiedy załatwiałem sprawę także w razie pomyłki można się na to powołać a pisanie reklamacji w upc to norma w zasadzie ;] ale często udaje się uzyskać zwroty itp... przykładowo dostałem ostatnio zwrot 60zl za internet który działał u mnie wolniej przez miesiąc itp...

knebel napisał/a:


Coś to UPC uparte


Napisz maila poprzez ich stronę a w przeciągu paru dni sami do ciebie oddzwonią ;] nawet jak nie odbierzesz to będą wydzwaniać do skutku ;]

ps dzwoniłeś bezpośrednio do działu utrzymania klienta: 32 4949937 i mówiłeś stanowczo że chcesz zrezygnować z upc chyba że.... i tutaj podałeś swoje wymogi lub ewentualnie że zostaniesz jeżeli uda się zejść z ceny gdyż masz problemy z płatnościami itp.. ;]
_________________
 
 
knebel 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 174
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-08-2010, 12:27   

Neo10 napisał/a:
ps dzwoniłeś bezpośrednio do działu utrzymania klienta: 32 4949937 i mówiłeś stanowczo że chcesz zrezygnować z upc chyba że.... i tutaj podałeś swoje wymogi


Za którymś razem powiedziałem im nawet wprost, że odchodzę do konkurencji jeśli nie podpiszemy nowej umowy na nowych zasadach bez karencji...

Walenie głową w ściane..
_________________
 
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2010, 13:12   

Neo10, umowa "przychodzi na papierze" jak technik dokonuje jakiś zmian w instalacji u abonenta w domu, wtedy ją dostarcza. W przeciwnym wypadku jest tylko nagranie jakie posiada UPC, a w razie pomyłki z ich strony, raczej nie spodziewaj się, że je udostępnią. Żeby mieć dowód tak zawartej umowy należy również ją nagrać (za zgodą konsultanta) i mieć do tego jeszcze świadka tej rozmowy. Marek o tym pisał wielokrotnie. Ja raz zawarłam ustną umowę, a przy reklamacji okazało się, że nikt w UPC o niej nie wie, ani o żadnym nagraniu tej rozmowy. Czyli tak też może być. Zdarza się też, że faktury nie zgadzają się kwotowo z tym co ustnie ustalone zostało z konsultantem i wtedy jest problem z udowodnieniem, że takie ustalenia w ogóle miały miejsce. Skala różnych pomyłek w UPC jest spora, dlatego zalecam ostrożność.

knebel, jak złożyłeś wypowiedzenie mailem, to najprawdopodobniej jeszcze nie zarejestrowali go w systemie. Czasem robią to bardzo szybko, a czasem trzeba czekać bardzo długo. Jak nie chcesz czekać, aż sami zadzwonią to wydrukuj to wypowiedzenie i jedź z nim do BOK, może tam uda Ci się na miejscu załatwić od razu nową umowę.

Takie straszenie konsultantów przejściem do konkurencji albo zamiarem złożenia wypowiedzenia nie robi na nich na ogół wrażenia. Oczywiście wszystko zależy na kogo się trafi po drugiej stronie, jednak należy się liczyć z tym, że trzeba będzie dzwonić kilka razy, żeby uzyskać coś sensownego. W ogóle negocjacje tel. z UPC są trudne, chyba, że ktoś ma szczęście jak Neo10.
 
 
Toompaa 
Klikacz

Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2010, 16:50   

Witam,

Złożyłem dziś w BOK oświadczenie o wypowiedzeniu umowy. Co ciekawe nie zaproponowali mi nawet nowych warunków tylko powiedzieli, że umowa zostanie rozwiązana w dn. 14.08 i, że muszę oczywiście oddać sprzęt.
Po powrocie do domu zadzwoniłem więc do działu utrzymania i powiedziałem, że w dn. 14.08 umowa zostanie rozwiązana i czy mogą zaproponować coś nowego.
Wypowiedzenie było już zarejestrowane w systemie więc nie było problemów.
Uzyskałem nowe warunki : Max HD z nagrywarką, FP 25 MB i rozmowy po godzinach za 160 PLN. Dołożyli jeszcze super HD za 15PLN. Do tego będę mieć nadal do końca tego roku HBO za 20 PLN.
Z usług dodatkowych pakiet bezpieczeństwa 2 miesiące gratis, po 2 miesiącach 5 PLN.
Za wszystko razem równe 200 PLN.

Do tej pory miałem MAX HD z nagrywarką, FP 15MB + rozmowy po godzinach + HBO + pakiet bezpieczeństwa za równe 205 PLN.
 
 
Bard 
easy master

Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 30
Wysłany: 04-08-2010, 19:50   

Z tego co widzę to chyba płace najwyższe rachunki, za najmniej korzystne warunki ze wszystkich :D

Sam mam:
Fiber-Power 25Mb/s
Pakiet Premium Canal+
Pakiet Premium HBO
Pakiet Max z nagrywarką
Rozmowy non-stop Europa i Świat.

I płacę o zgrozo 240 złotych. Wysłałem wypowiedzenie z jednej usługi drogą mailową ale jak na razie brak kontaktu z ich strony... :? :sad:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: