Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy |
Autor |
Wiadomość |
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2010, 10:00
|
|
|
tytus1976, wskazówki masz tu: http://forum.mediaswiat.p...ighlight=#61359
gromiasty, jeśli masz jedną umowę na wszystkie usługi, to umowa ta rozwiązuje się w całości w momencie zakończenia nadawania kanału Jetix. Możesz zawrzeć nową promocyjną wedle własnego uznania. Nie obowiązuje żaden okres karencji, bo umowa rozwiązuje się z winy UPC. |
|
|
|
|
tytus1976
Klikacz
Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 03-08-2010, 14:18
|
|
|
Zadzwoniłem dzisiaj do UPC i powiedziałem, że mnie wprowadzono w błąd, bo wcale nie musi być okres 30 dni, skoro zrywam umowę z ich powodu i nie ma też karencji 3 miesiące. Baba to potwierdziła. Powiedziała, że nie muszę zrywać umowy, a po prostu zaproponuje mi nowe warunki. No i mam to o co mi chodziło! I to od dzisiaj, a nie za 30 dni. |
|
|
|
|
knebel
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 174 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-08-2010, 14:46
|
|
|
tytus1976 napisał/a: | Zadzwoniłem dzisiaj do UPC i powiedziałem, że mnie wprowadzono w błąd, bo wcale nie musi być okres 30 dni, skoro zrywam umowę z ich powodu |
Z dniem 31 Lipca UPC zmieniło ofertę programową, wycofując kanał Jetix Play ze swojej oferty. Powody owej decyzji są nie ważne.
Ważne jest to co mogą Wszyscy abonenci UPC z tego powodu.
Zgodnie z §18 pkt 3 Regulaminu
świadczenia usług telekomunikacyjnych przez UPC Polska Sp. z o.o.
Cytat: | Zastępowanie Programów w ramach Pakietu Taryfowego
przez inne Programy lub zmniejszenie ich liczby może nastąpić
wyłącznie z ważnych przyczyn prawnych, technicznych,
organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza
się do nich: utratę uprawnień do reemisji, zaprzestanie nadawania
Programów przez nadawców, zmianę satelity nadawania,
zmianę systemu nadawania, niski poziom oglądalności Programów.
O zmianach takich Abonenci będą informowani poprzez
pisemne powiadomienie, na 14 dni przed wprowadzeniem
zmiany. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do
rozwiązania Umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia,
jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od dokonania przedmiotowej
zmiany przez Dostawcę usług lub zaprzestania reemisji
Programu. |
Czyli do dnia 14 Sierpnia każdy kto miał kanał Jetix Play w swoim Pakiecie, ma prawo wypowiedzieć obecną umowę z winy upc BEZ ZACHOWYWANIA JAKICHKOLWIEK TERMINÓW WYPOWIEDZENIA.
tytus1976 napisał/a: | i nie ma też karencji 3 miesiące |
Co do tego to niebyłbym pewien. To jest warunek nowej promocji i UPC może tutaj nie odpuścić - aczkolwiek nie wiem po co miałoby to robić.
Lepiej stracić 5-10 pln na kliencie niż klienta w ogóle. |
_________________
|
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2010, 15:07
|
|
|
knebel napisał/a: | Czyli do dnia 14 Sierpnia każdy kto miał kanał Jetix Play w swoim Pakiecie, ma prawo wypowiedzieć obecną umowę z winy upc BEZ ZACHOWYWANIA JAKICHKOLWIEK TERMINÓW WYPOWIEDZENIA. | Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 14 dni od chwili otrzymania informacji o wyłączeniu kanału, nawet jeśli to nastąpi po zaprzestaniu reemisji danego kanału.
Skoro umowa z powodu usunięcia kanału z oferty rozwiązuje się z winy UPC to dostawca nie ma prawa stawiać żadnych dodatkowych warunków np. określać okresu karencji w związku z rozwiązaniem takiej umowy. |
|
|
|
|
Toompaa
Klikacz
Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2010, 16:19
|
|
|
A co dokładnie mogę ja zrobić ?
Obecnie mam:
Fiber Power 15 MB + bezprzewodowy internet + pakiet bezpieczeństwa
Stary Max HD z nagrywarką + pakiet HBO
Rozmowy po godzinach
To wszystko za 205 PLN.
Umowa została zawarta na początku stycznia 2010
Jak najlepiej zerwać tą umowę ?
Dzwoniłem do BOK i tam uzyskałem info, że z powodu wyłączenia JETIXa mogę tylko mieć zwiększony internet do 25MB.
Ja zaś chciałbym skorzystać z ich nowych promocji. Najlepiej z Wakacyjnej Wyprzedaży (Select z nagrywarką, Fiber Power 25 i Non Stop Europa i Świat - 150 PLN)
Co mi więc radzicie ? |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2010, 16:53
|
|
|
Toompaa, możesz rozwiązać całą umowę z powodu usunięcia kanału Jetix i zawrzeć nową. Wskazówki masz w linku (pierwszy post u góry). Pod warunkiem, że na wszystkie usługi masz obecnie jedną umowę. |
|
|
|
|
Toompaa
Klikacz
Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2010, 16:57
|
|
|
Na wszystkie usługi mam jedną umowę.
Czy wniosek więc taki, że w BOK wprowadzili mnie w błąd?
Czy nową umowę mogę zawrzeć na siebie czy może na żonę ? |
|
|
|
|
tytus1976
Klikacz
Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 03-08-2010, 17:01
|
|
|
Mi baba przez telefon powiedziała, że dlatego że zrywam z ich winy, to nie obowiązuje mnie karencja 3 miesiące i czas wypowiedzenia 1 miesiąc. Czyli nie trzeba na żonę. |
|
|
|
|
Toompaa
Klikacz
Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2010, 17:14
|
|
|
Jak najszybciej i najlepiej dostarczyć wypowiedzenie do UPC?
wysłać pocztą na poniższy adres:
UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta
ul. Murckowska 14c
40-265 Katowice
Czy może dostarczyć osobiście do najbliższego Biura Obsługi Klienta? Czy może wysłać poprostu skan wypowiedzenia mailem ? |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2010, 17:16
|
|
|
Toompaa, pismo zanieś do BOK i zażądaj poświadczenia jego przyjęcia na kopii. Tak będzie najszybciej. Mail odradzam, albo osobiście dostarcz do BOK albo wyślij poleconym za potwierdzeniem odbioru. |
|
|
|
|
Toompaa
Klikacz
Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2010, 17:28
|
|
|
Ok. Dzięki. Zaniosę więc do BOK.
Jaki jest standardowy czas odpowiedzi UPC na wypowiedzenie ?
W jakim czasie może być podpisana nowa umowa ? |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2010, 17:37
|
|
|
Nie musisz czekać na żadną odpowiedź, kwestię nowej umowy możesz przedyskutować w BOK, a jeśli tam będą niechętni to po powrocie do domu wykonaj telefon i poproś o połączenie z działem utrzymania klienta. |
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 03-08-2010, 17:38
|
|
|
Susane napisał/a: | Toompaa, możesz rozwiązać całą umowę z powodu usunięcia kanału Jetix i zawrzeć nową. Wskazówki masz w linku (pierwszy post u góry). Pod warunkiem, że na wszystkie usługi masz obecnie jedną umowę. |
Znów infolinia : dział obsługi przełączył mnie do działu rezygnacji i tam od razu zaproponowała nową umowę , nawet przyjęła moje oświadczenie o zerwaniu z ich winy, ale :
- na start za selectHD i inet 25 : 122 zł ??
- po "przypomnieniu" , że za 2-w-1 druga usługa jest za 50% nagle cena zrobiła się 111 zł.
Już miałem wszystko ustalone ,a Pani na koniec do mnie że telefon jak napiszę wypowiedzenie będzie odłączony na koniec września jak przewiduje umowa.
Ja "przypominam", że to oni "zrywają" umowę , że od ręki itd ,a ona jakby nagle się zacięła.
Napisałem wypowiedzenie przez formularz kontaktowy : czekam na potwierdzenie przyjęcia.
Macie jakieś dobre rady jeszcze ? Może n-ka ? Albo Canal+ ? :>
Bo jeśli mnie wkurzą jeszcze to net w netii zostawiam ... |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2010, 17:42
|
|
|
Zadzwoń jeszcze raz, bywa tak, że różni konsultanci mają różne propozycje... A najlepiej to wiedzieć czego się chce i tego żądać zamiast czekać co łaskawie zaproponują.
Odradzam rozwiązywanie umowy przez formularz kontaktowy. Takie rzeczy załatwia się z UPC tylko osobiście zaniesionym pismem lub wysyła poleconym za potwierdzeniem odbioru. Sama rozwiązywałam mailem i miałam z tego powodu później kłopoty. |
Ostatnio zmieniony przez Susane 03-08-2010, 17:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 03-08-2010, 17:44
|
|
|
Susane napisał/a: | Zadzwoń jeszcze raz, bywa tak, że różni konsultanci mają różne propozycje... A najlepiej to wiedzieć czego się chce i tego żądać zamiast czekać co łaskawie zaproponują. |
Ja wiem czego nie chcę A nie chcę telefonu.
Wypowiedzenie dotarło :
Kod: | Szanowni Państwo!
Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Nasi pracownicy z uwagą zapoznają się z Państwa korespondencją. Dołożymy starań, aby uzyskali Państwo odpowiedź w terminie do 7 dni. W wyjątkowych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu do 14 dni od daty otrzymania wiadomości przez UPC.
Uprzejmie prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość, ponieważ została ona wygenerowana automatycznie przez system obsługi poczty elektronicznej Działu Korespondencji UPC Polska Sp. z o.o.
W związku z powyższym, nasi specjaliści nie będą mieli możliwości zapoznania się z Państwa odpowiedzią.
Pozdrawiamy,
Dział Korespondencji
UPC Polska
|
Zobaczymy jaki będzie efekt ... |
|
|
|
|
|