Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy
Autor Wiadomość
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 08-07-2010, 19:53   

Dopytałem dokładnie Panią na infolinii jak to będzie wyglądało. Otóż z racji tego ze obecnie mam niższy pakiet a interesuje mnie oferta która jest droższa to nie stoi nic na przeszkodzie abym mógł zmienić teraz ofertę pomimo że umowa kończy mi się dopiero w listopadzie. Pani zapewniła mnie że nie ma konieczności wypowiadania umowy, ponieważ wiąże się to z dłuższym czasem realizacji złożonego zamówienia. Wtedy ja bym musiał wypowiedzieć umowę, a następnie zwrócić dekoder i modem. Dopiero wtedy bym mógł podpisać nowa umowę, a następnie bym czekał znowu na wizytę montera aby mi podłączył modem oraz dekoder. Wszystko po prostu rozciągnęło by się w czasie. Natomiast bez wypowiadania umowy będzie ciągłość dostępu do usług i po prostu monter podczas wizyty zabierze stary dekoder i modem a w zamian zostawi nowe. Pani mnie zapewniła że całość kosztować będzie mnie miesięcznie 120zł i nie ma w tym już żadnych ukrytych opłat związanych chociażby z routerem WIFI który jest oferowany bez opłat przy Internecie 25mb/s wzwyż.

Pani poinformowała mnie że instalacja dekodera HD to koszt 50zł doliczony do kolejnej FV. Nie ma różnicy czy była by to nowa umowa czy podniesienie pakietu. cena jest taka sama.

Mam nadzieję że monter przyniesie umowę tak jak to miało miejsce przy podpisaniu obecnej umowy. Chyba że przyniesie aneks do umowy w którym powinny być zawarte obecne reguły umowy.

W razie co zawsze przysługuje rozwiązanie umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia poza lokalem.

Zobaczymy co przyniesie poniedziałek.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2010, 20:59   

Snooki napisał/a:
Pani zapewniła mnie że nie ma konieczności wypowiadania umowy, ponieważ wiąże się to z dłuższym czasem realizacji złożonego zamówienia.
Czyli stara umowa się nie rozwiązuje, a jedynie zmienia aneksem. Mam nadzieję, że Ci się wszystko dobrze ułoży, ale zalecam ostrożność. Również zawarłam z UPC umowę ustną i miałam później spore problemy z udowodnieniem tego, bo później się okazało, że nikt poza miłym panem, z którym ją zawarłam o niej nie słyszał. Ale jesteś w lepszej sytuacji, bo technik powinien dostarczyć co należy.

Marek napisał/a:
dla bezpieczeństwa lepiej mieć świadka i nagranie
Zgadzam się, dodam tylko, że nie zawadzi zażądać potwierdzenia zawarcia umowy przez tel. na piśmie.
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 10-07-2010, 17:31   

Snooki napisał/a:
Dopytałem dokładnie Panią na infolinii jak to będzie wyglądało.


Jak zmieniasz ofertę na wyższą to nie potrzebujesz żadnej okazji w każdej chwili normalnie według zasad upc możesz zwiększyć ofertę bez względu na umowę terminową itp.. podpisywana jest nowa umowa i tyle ;] gorzej jak się chce zmniejszyć wtedy nie ma w zasadzie takiej możliwości nie płacąc kary chyba że takie okazje jak teraz ;]
_________________
 
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 10-07-2010, 22:23   

Neo10 napisał/a:
Snooki napisał/a:
Dopytałem dokładnie Panią na infolinii jak to będzie wyglądało.


Jak zmieniasz ofertę na wyższą to nie potrzebujesz żadnej okazji w każdej chwili normalnie według zasad upc możesz zwiększyć ofertę bez względu na umowę terminową itp.. podpisywana jest nowa umowa i tyle ;] gorzej jak się chce zmniejszyć wtedy nie ma w zasadzie takiej możliwości nie płacąc kary chyba że takie okazje jak teraz ;]


miesiąc temu dzwoniłem na infolinie UPC i Pan powiedział że nie mogę zmienić umowy ponieważ mam umowę promocyjną na 12 miesięcy i żę jak bym chciał zmienić dekoder na HD to bym musiał jakąś większą sumę zapłacić (już nie pamiętam jaką)

Widać zależy na kogo się trafi na... dokładnie tak samo jak się pyta o ofertę przy przedłużeniu oferty w Orange :) co salon to inna oferta :D
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 10-07-2010, 23:32   

Snooki napisał/a:

Widać zależy na kogo się trafi na... dokładnie tak samo jak się pyta o ofertę przy przedłużeniu oferty w Orange :) co salon to inna oferta :D


Zawsze było i raczej jest w upc tak jak napisałem ;] sam wielokrotnie korzystałem z rozszerzania oferty podczas obowiązywania umowy terminowej ;] np jak przyspieszali internet i umów terminowych to nie obowiązywało to się tylko np brało większy pakiet telefonu i cała umowa była nowa łącznie z telewizją i internetem ;] a ogólnie na infolinji na ogół trzeba ich informować jakie mają zasady bo rzadko kiedy je znają ;]
oczywiście wiąże się to także z umową terminową na określony okres od dnia podpisania nowej umowy kolejny rok czy dwa ;]
_________________
 
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 13-07-2010, 12:18   

Susane napisał/a:
Snooki napisał/a:
Pani zapewniła mnie że nie ma konieczności wypowiadania umowy, ponieważ wiąże się to z dłuższym czasem realizacji złożonego zamówienia.
Czyli stara umowa się nie rozwiązuje, a jedynie zmienia aneksem. Mam nadzieję, że Ci się wszystko dobrze ułoży, ale zalecam ostrożność. Również zawarłam z UPC umowę ustną i miałam później spore problemy z udowodnieniem tego, bo później się okazało, że nikt poza miłym panem, z którym ją zawarłam o niej nie słyszał. Ale jesteś w lepszej sytuacji, bo technik powinien dostarczyć co należy.


Wczoraj mi zainstalowano dekoder HD Peace (ten malutki) oraz modem/router w jednym pudle. Tak jak pisałem wcześniej, Pan przyniósł umowę w której było to co zamawiam czyli Tv Max HD i Internet 25mb/s ... Jest tylko jeden dziwny zapis, tzn jest dołączone pismo od UPC że dziękują za skorzystanie z oferty bla bla ... a dalej czytamy że w związku z dużym zainteresowaniem usługi HD i ze względu na mała jak na chwilę obecna dekoderów HD UPC zastrzega sobie prawo w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy na wymianę dekodera na dekoder o niższych parametrach na koszt UPC. czyli rozumiem ze w każdej chwili - do 6 miesięcy - teraz UPC może powiedzieć ze jutro przyjdzie monter i wymieni mi ten dekoder na gorszy ?
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2010, 13:28   

Snooki napisał/a:
w związku z dużym zainteresowaniem usługi HD i ze względu na mała jak na chwilę obecna dekoderów HD UPC zastrzega sobie prawo w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy na wymianę dekodera na dekoder o niższych parametrach na koszt UPC. czyli rozumiem ze w każdej chwili - do 6 miesięcy - teraz UPC może powiedzieć ze jutro przyjdzie monter i wymieni mi ten dekoder na gorszy ?
Taka możliwość istnieje skoro jest taki zapis. Rozwiąż umowę zawartą poza lokalem UPC (masz na to 10 dni licząc od daty jej podpisania) i zaproponuj UPC jej ponowne zawarcie po usunięciu tego zapisu. Jest spora szansa, że się zgodzą. Możesz też zrobić założenie, że nie zabiorą Ci tego dekodera HD Peace, ale myślę, że ten zapis jest tam nie dla ozdoby.
 
 
-skasowany-
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2010, 18:31   

-skasowany-
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2010, 19:38   

CePeU, oczywiście nie neguję tego co piszesz, ale dziwi mnie to, że nie jest to konkretnie ujęte skoro dotyczy jedynie takiego przypadku.
 
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 14-07-2010, 16:17   

Zastanawia mnie czy mogą to w jakiś sposób egzekwować. Podpisałem tylko umowę, oraz odbiór instalacji, natomiast tego pisma wcale nie podpisywałem ono jest po prostu spięte wraz z umową i regulaminem oraz oferta programową niemalże na samym końcu.
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2010, 18:10   

Snooki w umowie masz ujęte co jest jej integralną częścią. W starej umowie mam coś takiego:
Abonent oświadcza, że zapoznał się oraz, że akceptuje warunki regulaminu(ów) promocji wymienionych w pozycji Usługa.

Przejrzyj swoją umowę, regulaminy i sprawdź jak u Ciebie to wygląda. Swoją drogą trzeba czytać wszystko dokładnie przed podpisaniem, nie patrząc na to, czy technik się śpieszy, czy nie.
 
 
Snooki 
easy master

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 25
Wysłany: 14-07-2010, 21:55   

Susane napisał/a:
Snooki w umowie masz ujęte co jest jej integralną częścią. W starej umowie mam coś takiego:
Abonent oświadcza, że zapoznał się oraz, że akceptuje warunki regulaminu(ów) promocji wymienionych w pozycji Usługa.

Przejrzyj swoją umowę, regulaminy i sprawdź jak u Ciebie to wygląda. Swoją drogą trzeba czytać wszystko dokładnie przed podpisaniem, nie patrząc na to, czy technik się śpieszy, czy nie.



tak, tyle ze to pismo to żaden regulamin. Kawałek kartki A4. W umowie oraz regulaminie promocji nic nie ma na ten temat
 
 
tytus1976 
Klikacz

Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-08-2010, 16:03   

Słuchajta.

Dzisiaj byłem w BOK w Lubinie. Siedziały trzy baby i tylko ja jeden. ŻADNA nie wiedziała, że przestali nadawać Jetixa. Dopiero sprawdziły to na swoim telewizorze. Tłumaczyły się, że wróciły z urlopu, a jedna była młoda więc pewnie niedoświadczona jeszcze. Podpisałem kwitek o rezygnacji z usług UPC i dopisałem ręcznie, że to z powodu zaprzestania nadawania programu Jetix. Czy to wystarczy żeby mi nie naliczyli kary za zerwanie umowy?

Trochę dałem ciała, bo nie przeczytałem dokładnie rad na forum. Chodzi o to, że dałem 1 miesiąc na wypowiedzenie (od 1 września mają wyłączyć), ale podobno jeśli zerwanie jest z ich winy, to powinno być natychmiastowe. No ale trudno, zaczekam miesiąc.

No i gadały, że nie będę mógł podpisać nowej umowy, bo mam karencję 3 miesiące. Nie przeszkadza to oczywiście żeby umowę podpisała moja żona. Ta karencja to też chyba nie za bardzo, bo umowę zrywam z ich winy?

Na nowej umowie zyskam 30 złotych co miesiąc plus bezprzewodowy internet, jeśli zamówię przez ich stronę. Chyba się opłaca :?
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 02-08-2010, 19:59   

Witam,
zacząłem zadawać pytania ale "Multiroom ..." to chyba niewłaściwie miejsce i mam nadzieję ,że "o UPC" będzie dobre do moich pytań :

- jeśli wypowiem umowę z powodu usunięcia Jetix Play to czy wypowiedzenie dotyczy tylko TV czy wszystkich usług na umowie ? (mam TV analog + telefon)

- jak UPC podchodzi do "zamiany" usług ? (właściwie to nie interesuje mnie "rozstanie się" z UPC tylko zmiana TV analog na cyfrową i telefonu na internet (rezygnacja telefon - nowa usługa : internet)

- jeśli składam rezygnację "dziś" to gdy nie ma "zamiany" to umowa obowiązuje do końca sierpnia czy do końca września ?

z góry dzięki za odpowiedzi
  gromiasty
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 02-08-2010, 23:50   

gromiasty napisał/a:
jeśli wypowiem umowę z powodu usunięcia Jetix Play to czy wypowiedzenie dotyczy tylko TV czy wszystkich usług na umowie ? (mam TV analog + telefon)

Z tego co wiem, to tylko TV. :roll: Niestety.... Natomiast gdy chcesz zrezygnować z fona dodatkowo, to płacisz karę. Jeśli umowę podpisałeś na tą drugą usługę np. 10 pażdziernika, to zabulisz za sierpień, wrzesień i 10 dni następnego miesiąca. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś ,, sprostuje'' :D

[ Dodano: 02-08-2010, 23:54 ]
gromiasty napisał/a:
jak UPC podchodzi do "zamiany" usług ? (właściwie to nie interesuje mnie "rozstanie się" z UPC tylko zmiana TV analog na cyfrową i telefonu na internet (rezygnacja telefon - nowa usługa : internet)

Wszystko zależy od chłopca, bądz dziewuszki który / która będzie z tobą rozmawiać. Odradzam komunikację telefoniczną. Jedz do Boku osobiście.

[ Dodano: 02-08-2010, 23:58 ]
tytus1976 napisał/a:
Dzisiaj byłem w BOK w Lubinie. Siedziały trzy baby i tylko ja jeden.

Na miłość boską, dobrze że wyszedłeś żywy :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 03-08-2010, 00:01 ]
tytus1976 napisał/a:
jedna była młoda więc pewnie niedoświadczona jeszcze.

Czasami ta młodsza jest bardziej doświadczona niż 2 starsze. Erm.... tak jest w nauczycielstwie... na przykład!!! :lol: :oops:

[ Dodano: 03-08-2010, 00:04 ]
tytus1976 napisał/a:
Trochę dałem ciała, bo nie przeczytałem dokładnie rad na forum

Za to oberwiesz ruzgą! :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,92 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: