Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiany w Regulaminie, Umowie i Cenniku od 1 marca 2010
Autor Wiadomość
FIL 
plus master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 420
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 10-02-2010, 23:30   

Kiedy dostaliscie te pismo? Ja nic takiego nie otrzymalem.
 
 
presto 
easy master

Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 47
Skąd: Czeladź
Wysłany: 01-03-2010, 09:03   

Ja nowy regulamin dostałem w dniu dzisiejszym ...
Co ciekawe wczoraj w skrzynce nic nie było. Czyli co, dostarczyli nocą?
Sprytne, zmiany wchodzą z dniem dzisiejszym i miałem prawo do dnia dzisiejszego wypowiedzieć umowę.
 
 
vezimir 
light master

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 108
Skąd: Tychy
Wysłany: 03-06-2010, 20:31   

Wszedłem dziś na moje konto UPC i co zobaczyłem ? Saldo 215 zł ! To znaczy, że podnieśli cenę o 5 zł(płaciłem 210 zł) i nie zostałem w żaden sposób o tym poinformowany, ani listownie ani meilowo :evil:
I pewnie teraz gdy zadzwonię to usłyszę, że na pewno zostałem poinformowany ? Świństwo i żeneda.
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2010, 23:03   

Jak nie zostałeś poinformowany, to może pomyłka w FV? Napisz reklamacje, policzyli Ci za dużo.
 
 
vezimir 
light master

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 108
Skąd: Tychy
Wysłany: 16-06-2010, 14:20   

Dzwoniłem dziś do UPC i powiedziałem, że nie zostałem poinformowany o podwyżce na co konsultantka odpowiedziała, że w takim razie mogę zadzwonić(podała numer) i zerwać umowę.

Teraz pytanie co zrobić ? Czy jak zadzwonię to zaproponują mi nową ofertę ? W zasadzie mogę przenieść się np do N'ki tylko jest jeden problem - upc jest jedynym sensownym dostawcą internetu jakiego mam w okolicy a przecież po zerwaniu umowy trzeba czekać 3 miesiące na podpisanie nowej umowy..

Jakieś rady ? :roll:
_________________
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 16-06-2010, 14:29   

tez dzwoniłem do UPC i powiedziałem, że nie zostałem poinformowany i chciałem zerwać umowę to powiedzieli ze zapłacę karę
a mam umowe promocyjną

DURNA FIRMA :P
 
 
vezimir 
light master

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 108
Skąd: Tychy
Wysłany: 16-06-2010, 14:38   

Przecież to nie jest jakaś tam zmiana w regulaminie tylko podniesienie ceny, mamy prawo zerwać umowę bez jakichkolwiek kosztów.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2010, 15:20   

petryk, powinieneś powiedzieć że nie zostałeś poinformowany o podwyżce dlatego muszą skorygować fakturę.

Możesz najwyżej dodać że na żadne zmiany w umowie i tak byś się nie zgodził mogą sobie ją najwyżej całkiem zerwać.

Efekt taki sam ale to oni zrywają umowę a nie Ty.

vezimir, nie musisz na nic czekać, możesz iść do nich w każdej chwili i założyć sobie sam internet.
  marekd@jabberpl.org
 
vezimir 
light master

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 108
Skąd: Tychy
Wysłany: 16-06-2010, 18:00   

Pamiętam, że gdy rok temu skończyła mi się umowa na pakiet i chciałem najpierw ją zerwać a potem podpisać nową to nie mogłem tak zrobić bo konsultantka mi powiedziała, że muszą minąć 3 miesiące do podpisania nowej umowy.. Tylko, że było to po terminie i zgodziłem się na ich ofertę bo bez internetu jestem jak bez ręki..
Zatem jak to w końcu jest ? Już się pogubiłem. Gdyby nie internet to już dawno bym się przeniósł, jedyna alternatywa to chyba Netia 20mbps za 69zł tylko te łącza TP... :(
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2010, 19:00   

Najprawdopodobniej naopowiadała Ci bajek abyś za długo się nie zastanawiał i kupił to co miała do sprzedania.

A może źle ją zrozumiałeś - chciałeś jakaś promocje albo coś a warunki tej promocji różniły się od warunków na jakich zawierana jest zwyczajna umowa.
  marekd@jabberpl.org
 
Damian21 
Klikacz

Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 3
Wysłany: 17-06-2010, 19:08   

jestem tutaj nowy więc na wstępie witam.
mam coś takiego:
Pakiet Max z nagrywarką i HD
- Pakiet Premium Canal+
- Pakiet Premium HBO i Cinemax

umowa jest chyba od lipca 2008 i ponoć na 4 lata, czy istnieje w ogóle taka długa umowa ? nie jestem pewien bo nie mogę jej znaleźć..
obecnie mnie to kosztuje 100zł + 2x 40zł za pakiety. płaciłem po 180zł a teraz bez uprzedzenia przyszedł rachunek 185zł.

czy da się w jakiś sposób zrezygnować z jednego lub obydwu z tych dodatkowych pakietów ?
 
 
CePeU 
UPC Polska

Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 637
Wysłany: 21-06-2010, 08:20   

Damian21, nie przypominam sobie umów na 4 lata, ceny które podałeś to ceny standartowe z cennika więc podejrzewam że umowa jest bez zobowiązania i powinna być możliwość zmiany czy rezygnacji z usług.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: