Co znowu z tym chello?! (część 2) |
Autor |
Wiadomość |
kakasz
light master
Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 62
|
Wysłany: 09-09-2020, 21:13
|
|
|
Taka sytuacja:
Tydzień temu złożyłem wypowiedzenie. W poniedziałek dostałem telefon z DUK.
Zgodziłem się zostać - zaproponowano internet 1Gb/s i Horizon.
Wczoraj przyszedł pan instalator, podłączył szybko urządzenia, dał do podpisania umowę i poszedł.
Nie zadbał nawet o przełączenie szybkości - zrobili to zdalnie po moim telefonie.
Zadowolenie trwało krótko - zauważyłem spadki prędkości nawet do 50mbit oraz kosmiczne grzanie nowego sprzętu.
Wcześniej na starym Compalu nic takiego nie miało miejsca.
W międzyczasie kuweta(Horizon) pokazała mi, że będzie odtwarzać poprawnie tylko co drugie nagranie... Pozostałych nie - czarny ekran.
Ale kij z Horizonem - ważny internet.
Po kolejnym telefonie przyszedł instalator i po oględzinach stwierdził, że cała instalacja kablowa w mieszkaniu jest do wymiany...
Do tego powiedział że GCB powinien leżeć na boku - wiecie taka udana konstrukcja - wtedy się nie grzeje.
Nie zgodziłem się na te kable więc przyjął odmowę i poszedł.
W tej sytuacji napisałem odstąpienie od zawartej umowy i wysłałem.
Potem coś mnie tknęło, dokręciłem rozgałęziacz przed modemem, i nagle wszystko zaczęło śmigać idealnie - na chwilę.
No to wkręciłem bezpośrednio kabel do boxa pomijając rozgałęziacz. Efektem stabilne 940Mbit/s bez absolutnie żadnych spadków transferu.
Super!
Więc zadzwoniłem znowu i odwołałem odstąpienie od umowy. Po godzinie na telefonie w końcu przełączyli mnie do działu technicznego gdzie chciałem zamówić technika, żeby mi spróbował wymienić ten nieszczęsny rozgałęziacz. Niestety - pan instalator zostawił notatkę, że nie zgodziłem się na nowe kable w mieszkaniu i nie można przysłać technika. Dlaczego? Bo nie! Na moje pytanie, co mam teraz zrobić - usłyszałem żebym sobie sam spróbował to naprawić! No i tak zostałem z najprawdopodobniej uszkodzonym rozgałęziaczem, który sam mam sobie ogarnąć
O dekoderze Horizon nie chce nawet pisać, bo fabryczne trzeba było przywracać już 2 razy od wczoraj.
Chyba jednak znowu wyślę odstąpienie. KOSMOS |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 10-09-2020, 18:24
|
|
|
Gość chce zrobić nowe kable za free, a Ty odmawiasz. Porządna firma, też miałem dosyć takich klientów. |
|
|
|
|
gst
classic master
Dołączył: 03 Kwi 2016 Posty: 199
|
Wysłany: 11-09-2020, 08:00
|
|
|
Jeśli nie masz położonych swoich kabli, np. lepszej jakości to też bym poszedł w położenie nowego okablowania od UPC, a niech się później martwi instalator, że jego efekt pracy nie pomógł |
_________________
|
|
|
|
|
kakasz
light master
Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 62
|
Wysłany: 11-09-2020, 09:29
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | Gość chce zrobić nowe kable za free, a Ty odmawiasz. Porządna firma, też miałem dosyć takich klientów. |
Nie no jasne. Niech teraz pozrywają listwy, wiercą nowe dziury i ciągną kable do 3 pokoi... Bo nowe. Chodzi o to że ewidentnie jest coś nie tak przy ostatnim rozgałęziaczu a UPC nie przyśle technika bo odmówiłem nowej instalacji kablowej w całym mieszkaniu.
Dobra - i tak już pozamiatane - ponowne odstąpienie wysłane. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1654
|
Wysłany: 11-09-2020, 10:06
|
|
|
gst napisał/a: | Jeśli nie masz położonych swoich kabli, np. lepszej jakości to też bym poszedł w położenie nowego okablowania od UPC, a niech się później martwi instalator, że jego efekt pracy nie pomógł |
U mnie też się pan upierał na wymianę okablowania przy którejś tam wizycie i wymienił za 3dni znowu serwis i telefon do centrali a tam miły pan wymień mu kable, 3 dni temu wymienione odparł cisza w słuchawce |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2020, 01:11
|
|
|
Chyba pierwszy raz przy planowanych pracach nie mam internetu 😳 Ciekawe co robią.
|
|
|
|
|
frst
classic master
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-11-2020, 14:54
|
|
|
Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali?
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia? |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 30-11-2020, 17:28
|
|
|
frst napisał/a: | Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali?
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia? |
miałem tak przez tydzień, z miesiąc-dwa temu.
Na stronie awaria, po telefonie na infolinie "wszystko jest ok, to tylko dotyczy biznesu,wymieniamy router", odmówiłem. W ramach reklamacji zwrócili abonament. |
|
|
|
|
komo
light master
Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 131 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: 30-11-2020, 18:20
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | frst napisał/a: | Czy ktoś z Warszawy może potwierdzić ciągłe problemy z internetem, które zaczęły się mniej więcej pod koniec października? To wygląda tak, że kilka razy w tygodniu modem rozłącza się i przerwa trwa 15min-1h. Widziałem temat na wykopkach, że takie akcje mają ludzie w całej Polsce, a tu na forum nikt nie wylewa żali?
Pod obecnym adresem mam UPC od 2012r i zawsze działało jak złoto, aż do teraz. Faktycznie infrastruktura nie wyrabia? |
miałem tak przez tydzień, z miesiąc-dwa temu.
Na stronie awaria, po telefonie na infolinie "wszystko jest ok, to tylko dotyczy biznesu,wymieniamy router", odmówiłem. W ramach reklamacji zwrócili abonament. |
U mnie od środy 25.11 takie siupy ale nie miałem żadnych usług.
Raz grało raz ciemność. W niedzielę raz zadziałało. Był magik wymienił rozdzielacz i niby wczoraj ruszyło.
Dzis z roboty wracam i znów zdechnięte. Niby sygnał jest super i dochodzi ale o co chodzi oni sami nie wiedzą. |
_________________
|
|
|
|
|
jupisi
easy master
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 28
|
Wysłany: 19-12-2020, 20:27
|
|
|
Upload padł w Warszawie, czy to tylko u mnie z 20 Mbit/s stopniało na 0,5 Mbit/s?
4 kanały mam zapięte w komplecie, ale korzystanie z tego dziś jest raczej udręką... |
|
|
|
|
frst
classic master
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 19-12-2020, 20:45
|
|
|
U mnie od 2-3 tyg., czyli od zakończenia ostatnich globalnych problemów w PL, działa dobrze. Wyciąga ile fabryka dała w obie strony. |
|
|
|
|
pabloskrak
classic master
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 234
|
Wysłany: 23-02-2021, 12:05
|
|
|
W Krakowie jest jakaś większa awaria upc ? Brak wszelakich usług od samego rana. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 23-02-2021, 14:44
|
|
|
pabloskrak, u mnie wszystko działa |
_________________
|
|
|
|
|
pabloskrak
classic master
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 234
|
Wysłany: 04-07-2021, 21:56
|
|
|
Witam
Nie wiem czy to tylko tak u mnie ale id parunastu dni zaczęły pojawiać się chwilowe przerwy w dostępie do internetu na modemie Cisco EPC3212 i ciągle wylogowywało 3 z 4 Upstream Channels i co dziwniejsze poziom jego i pozostałych trzech oscylował około 52-53 dBmV. kanały Downstream Channels wzrosły tez znacząco. Natomiast jak popatrzyłem na poziomy sygnałów na poszczególnych MUX to dość znacznie wzrosły i wyrównały się ich poziomy.
Wygląda to bardzo dziwnie jeśli chodzi o taki skok do góry.
Ma ktoś może podobny przypadek ostatnio?
Lokalizacja Kraków |
|
|
|
|
pabloskrak
classic master
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 234
|
Wysłany: 07-07-2021, 21:57
|
|
|
Proszę o info czy poniższe parametry są w granicach normy.
modem3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 34 raz(y) 82,19 KB |
|
|
|
|
|
|