|
|
nie polecam nikomu |
Autor |
Wiadomość |
inga
Klikacz
Dołączyła: 19 Maj 2009 Posty: 2
|
Wysłany: 20-05-2009, 06:40 nie polecam nikomu
|
|
|
dałam namówić się na telefon w upc - miałam tlenofon, który często nawalał, więc postanowiłam zainwestować w droższe, ale dobre połączenie
telefon podłączono 9 maja, działał może godzine, potem ogłuchł
brak sygnału, gdy dzwonię na mój nowy numer słyszę, że nie ma takiego numeru
serwis upc mam wrażenie, że w ogóle nie istnieje
w sobotę wysłałam mail do serwisu - do dziś brak odpowiedzi
w poniedziałek zgłosiłam usterkę telefonicznie - kosztowało mnie to 26 minut połączenia komórkowego (10 minut czekania i 16 minut sprawdzania czegoś przez teleoperatora)- i dowiedziałam się że wystąpił jakiś błąd systemowy, niestety pan nie wie na czym polega, i nie wie kiedy zostanie usunięty, ale sprawa została przekazana
w czwartek wysłałam kolejnego maila do serwisu - pojawiła się informacja, że mają 14 dni,a w uzasadnionych przypadkach dłużej na odpowiedź
na kolejny kontakt telefoniczny jakoś nie mam ochoty znów wydawać majątku
od 12 dni mam podobno telefon w upc i od 12 dni nie działa
upc nie kwapi się do naprawy , natomiast na kolejnym rachunku na pewno policzą abonament
korzystałam z usług upc od wielu lat, ale ten rok już będzie ostatni |
|
|
|
|
-skasowany- [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2009, 09:04
|
|
|
-skasowany- |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-05-2009, 09:31
|
|
|
Cytat: | upc nie kwapi się do naprawy , natomiast na kolejnym rachunku na pewno policzą abonament | Gdy już naprawią nie zapomnij napisać reklamacji i poprosić w niej o zwrot abonamentu i wypłatę kary umownej - bo sami z siebie tego nie zrobią.
CePeU, Tak przy okazji aby nie marnować pieniędzy na połączenia komórkowe w takich sytuacjach czy znasz numer stacjonarny do serwisu, bo z komórki nie idzie się dodzwonić na te 0801 z kolei na numer komórkowy jest dużo drożej niż na stacjonarny (nawet jeśli samemu dzwoni się z komórki).
Ewentualnie co zrobić aby telefonu nie odbierał automat - jeśli będzie zajęte można sobie spokojnie poczekać aż będzie wolne albo zadzwonić za chwilę jeszcze raz a nie tracić pieniądze na słuchnie automatu a potem czekanie aż ktoś odbierze. |
|
|
|
|
Józek
light master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 148
|
Wysłany: 20-05-2009, 09:38
|
|
|
Marek napisał/a: | Cytat: | upc nie kwapi się do naprawy , natomiast na kolejnym rachunku na pewno policzą abonament | Gdy już naprawią nie zapomnij napisać reklamacji i poprosić w niej o zwrot abonamentu i wypłatę kary umownej - bo sami z siebie tego nie zrobią.
CePeU, Tak przy okazji aby nie marnować pieniędzy na połączenia komórkowe w takich sytuacjach czy znasz numer stacjonarny do serwisu, bo z komórki nie idzie się dodzwonić na te 0801 z kolei na numer komórkowy jest dużo drożej niż na stacjonarny (nawet jeśli samemu dzwoni się z komórki).
Ewentualnie co zrobić aby telefonu nie odbierał automat - jeśli będzie zajęte można sobie spokojnie poczekać aż będzie wolne albo zadzwonić za chwilę jeszcze raz a nie tracić pieniądze na słuchnie automatu a potem czekanie aż ktoś odbierze. |
To specjalnie jest zrobione tak, zeby odebrał automat i zebyś wisiał bez sensu na słuchawce. Nie dość , że masz problem, to UPC zarabia na twoim dzwonieniu poprzez MTR. Im dłużej wisisz tym więcej kasy za połączenie przychodzące. |
_________________
|
|
|
|
|
inga
Klikacz
Dołączyła: 19 Maj 2009 Posty: 2
|
Wysłany: 20-05-2009, 10:02
|
|
|
dostałam odpowiedź na jednego z moich maili
w skrócie:
9.05 była awaria, została naprawiona, telefon powinien działać, a jeśli nie działa to proszę sprawdzić czy kabel jest w gniazdku
ktoś robi ze mnie idiotę, albo mój telefon działa a ja o tym nie wiem (może ogłuchłam), albo nie włączyłam go do gniazdka
w każdym razie upc wie lepiej
p.s. Marek co to jest wypłata kary umownej? - brzmi jak coś czym mogłabym postraszyć |
|
|
|
|
-skasowany- [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2009, 10:51
|
|
|
-skasowany- |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-05-2009, 12:02
|
|
|
Cytat: | Nie wiem czy Ciebie dobrze zrozumiałem ale numer 032 4949480 jest numerem stacjonarnym |
Dzięki właśnie o to mi chodziło.
[ Dodano: 23-05-2009, 20:51 ]
Cytat: | p.s. Marek co to jest wypłata kary umownej? - brzmi jak coś czym mogłabym postraszyć |
Poczytaj umowę wraz z wszystkimi załącznikami - najprawdopodobniej jest tam że jeśli przerwa w działaniu usługi wynosi więcej niż ileś godzin poza zwrotem abonamentu operator wypłaci jeszcze dodatkową karną opłatę (wysokość i czas zależy od umowy)
Polecam również ustawę o prawie telekomunikacyjnym w szczególności Art. 105. Tam jest dość jasno napisane, że jeśli suma wszystkich przerw w miesiącu trwa ponad 36 godzin to poza zwrotem abonamentu należy Ci się jeszcze odszkodowanie w wysokości 1/15 średniego abonamentu jaki płacisz.
Wszystkie te rzeczy czyli: zwrot abonamentu, kara umowna i odszkodowanie się sumują więc może być z tego całkiem sporo pieniędzy, ale aby je dostać trzeba po zakończeniu okresu rozliczeniowego złożyć reklamację z konkretnie wyliczoną kwotą i numerem konta (lub oświadczeniem, że te pieniądze mają zostać zaliczone na poczet przyszłych rachunków) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,34 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|