Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mediabox HD - problem z pilotem lub dekoderem
Autor Wiadomość
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-03-2009, 13:01   

Urządzenie które choć raz się zawiesi jest zepsute i należy je wymienić na sprawne.
Zadzwoń, że się zepsuło i zażądaj naprawy lub wymiany (swoją drogą nie musisz się znać na tyle aby wiedzieć dlaczego nie działa - zgłaszając awarię należy tłumaczyć jak dla nietechnicznych: nie włącza się, nie reaguje na przyciski ... ).
  marekd@jabberpl.org
 
AvrooK 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 286
Skąd: 3city
Wysłany: 06-03-2009, 13:03   

telefon do BOK'u wykonany raz wyglądał w ten sposób że pan z obsługi powiedział - proszę odłączyć zasilanie i podłączyć ponownie. uruchamia się ? no to ok.

wygląda na to że będą zbywać i mówić że po prostu trzeba go od zasilania odłączać/podłączać żeby uruchomić.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-03-2009, 14:50   

Cytat:
telefon do BOK'u wykonany raz wyglądał w ten sposób że pan z obsługi powiedział - proszę odłączyć zasilanie i podłączyć ponownie

Trzeba było odpowiedzieć, że nie masz śrubokręta.
Pozatym nie wiesz jak to otworzyć, a tak w ogóle to nie znasz się na naprawach tego typu sprzętu i nie chcesz aby potem ktoś twierdził, że odłączając jakieś kabelki coś tam zepsułeś.

Zgłaszam awarię - nie zajmuję się naprawami.

(jeśli przyślą kogoś kto naprawi urządzenie poprzez odłączenie zasilania a ono kiedykolwiek zawiesi się ponownie trzeba zgłosić że ponownie miała miejsce taka sama awaria i zgodnie z przysługującym Ci prawem żądasz wymiany urządzenia na nowe - więc stracą na tym tylko to, że serwis będzie musiał jeździć 2 razy i tak będą musieli wymienić)
  marekd@jabberpl.org
 
STAN 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 139
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-03-2009, 18:48   

Był technik, wymienił blaszaka na nowego a w potwierdzeniu napisał:

"Brak reakcji pomimo zasilania - ok"

Czyli jeśli problem pojawia się systematycznie to puszka jest do wymiany.
 
 
Cari 
easy master

Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-03-2009, 22:49   

a wiecie jak jest z aktualizacją oprogramowania w dekoderach?
 
 
jrfs 
easy master

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 36
Wysłany: 18-12-2018, 21:00   

Nie chcę zakładać nowego postu, ponieważ jego tytuł wydaje mi się adekwatny do opisanego niżej problemu. Otóż od ok. 1,5 tygodnia modem mediabox TV po ok. 1godz przestaje reagować na polecenia z pilota. Wymieniłem pilota, nie pomogło. Następny pilot który działa na tym samym sprzęcie w innym mieszkaniu też nie pomógł. Trzeci pilot również. Kompletny reset modemu, przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło, odłączanie napięcia, wyciąganie karty, bez zmian. Po godzinie modem przestaje reagować na polecenia. Owszem kanały na modemie przyciskami można zmieniać. Modem również samoczynnie zmienia kanały, przełącza się na Menu, albo na UPC. Wiem co niektórzy powiedzą wezwać technika, tak wezwałem, ale chcę się przygotować, co może być przyczyną, czy wymiana modemu pomoże?
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 18-12-2018, 21:14   

jrfs, skoro wymiana pilota nie pomaga, to pewnie wina leży po stronie dekodera i trzeba go wymienić. PS: mediaboxa to dekoder, nie modem. Gdybyś miał kiedyś problem z odróżnienieniem jednego od drugiego, to dekoder podpinasz do tv, modem do komputera/routera. Do modemu zwykle też nie dołączają pilota.
_________________
 
 
jrfs 
easy master

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 36
Wysłany: 18-12-2018, 21:33   

zylx Tak masz rację pomyliłem nazwy, sorry, chodzi mi o dekoder do TV: mediabox. Nie mam problemu z odróżnieniem, wiem do czego służy pilot, ale dziękuję za pouczający wykład. To że należy wymienić dekoder to sam wiem, ale raczej nie o taką podpowiedź mi chodziło
_________________
 
 
matek3265 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 397
Wysłany: 18-12-2018, 23:39   

jrfs napisał/a:
zylx Tak masz rację pomyliłem nazwy, sorry, chodzi mi o dekoder do TV: mediabox. Nie mam problemu z odróżnieniem, wiem do czego służy pilot, ale dziękuję za pouczający wykład. To że należy wymienić dekoder to sam wiem, ale raczej nie o taką podpowiedź mi chodziło


Tak się ostatnio dzieje (zawieszenie się dekodera mediabox - nie reaguje na komendy pilota) nie tylko u Ciebie zerknij tutaj:

http://forum.mediaswiat.p...02392c62a42545e

Po włączeniu polskich napisów na DocuBox HD po jakimś czasie (czasami po kilkunastu minutach czasami dłużej dekoder nie reaguje na komendy pilota). Sam mam taki problem.
 
 
jrfs 
easy master

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 36
Wysłany: 19-12-2018, 19:48   

Był technik wymienił dekoder, na razie okej. Zapytałem co się stało, stwierdził: "no zepsuł się i tyle". Zobaczę co dalej
_________________
 
 
telsat 
classic master

Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 213
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 15-05-2022, 17:47   

Jak wygląda kwestia gwarancji pilota? Skoro mediaboxy są na gwarancji, dopóki korzysta się z usług UPC, to tak samo działa to w przypadku pilota? Zepsuł się i w ogóle nie działa żaden przycisk, przysluguje mi jakaś bezpłatna wymiana w ramach gwarancji? Na stronie UPC jak wszedłem w formularz kontaktowy i przedmiot sprawy wybrałem problemy z pilotem, wyskakuje tylko opcja zamówienia nowego pilota za 39 zł.
 
 
kisand 
Klikacz

Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 19
Wysłany: 15-05-2022, 17:56   

Nie wiem jak jest w przypadku Mediaboxa,ale pilota od Horizona dostałem od UPC za free już dwa razy.Dzwoniłem na infolinie -dział techniczny i przysłali bez problemu.Stary prosili zutylizować .
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 16-05-2022, 02:23   

Ja tak samo do Horizona dostałem gratis
_________________
  ogromny
 
matek3265 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 397
Wysłany: 16-05-2022, 17:22   

telsat napisał/a:
Jak wygląda kwestia gwarancji pilota? Skoro mediaboxy są na gwarancji, dopóki korzysta się z usług UPC, to tak samo działa to w przypadku pilota? Zepsuł się i w ogóle nie działa żaden przycisk, przysluguje mi jakaś bezpłatna wymiana w ramach gwarancji? Na stronie UPC jak wszedłem w formularz kontaktowy i przedmiot sprawy wybrałem problemy z pilotem, wyskakuje tylko opcja zamówienia nowego pilota za 39 zł.


Telefon do BOK wystarczy, zgłaszasz co się dzieje z pilotem i otrzymujesz nowy kurierem.
Jakiś czas temu w pilocie do Mediabox'a jeden z klawiszy raz działał a raz nie, jeden krótki telefon do BOK i kilka dni później otrzymałem bez żadnych opłat nowy pilot. Opłata jest wymagana tylko w przypadku gdy pilot zostałby uszkodzony z Twojej winy. Stary będziesz musiał po takiej wymianie samodzielnie zutylizować (przekazać na elektrośmieci).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: