Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co teraz poczac
Autor Wiadomość
Bodziu 
easy master

Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 39
Wysłany: 20-03-2008, 13:54   Co teraz poczac

20.02.2008 napisalem pismo do upc:
Napisalem takie pismo do UPC.

*******

****

******

****

UPC Polska Sp. z o.o.

al. Jana Pawła II 27

00-867 Warszawa

Nr KRS 0000273136
REGON: 016308978
NIP: 526-24-61-791

Wniosek o rozwiązanie umowy

Składam wniosek o rozwiązanie umowy zawartej dnia 31.07.2007r. pomiędzy Spółką UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27 KRS 0000273136 a **** moje dane.

W związku z nie wywiązaniem się z umowy przez firmę upc, zawartej w dniu 31.07.2007r. między mną 31.07.2007r. a P. Dończyk przedstawicielem firmy, polegającym na uniemożliwieniu mi komunikacji z serwerem gry Eve-online o numerze IP 87.237.38.200 od października 2007, nie jestem zainteresowany płaceniem dalej za niesprawną usługę i wypowiadam umowę z dniem 25.02.2008r.
Jednocześnie skałdam reklamację i proszę o zwrot abonamentu za okres od dnia 23 grudnia 2007r., kiedy awarię zgłosiłem do dnia dzisiejszego, oraz wypłacenie mi odszkodowania w wysokości 240 zł na mocy prawa telekomunikacyjnego za 2 abonamenty kont w grze Eve online, które to opłacałem w grudniu 2007r. oraz styczniu i lutym 2008r.

Wypłacenie odszkodowania motywuję tym:

1. Firma UPC, uniemożliwia mi kontynuowania 4 letniej rozgrywki w grę Eve-online firmy CCP poprzez niestabilne łacze oraz ciągłe straty sygnału z w/w serverem.

2. Firma UPC nie wywiązała się z usunięcia usterki w terminie 30 dni od daty zgłoszenia usterki. numer zgłoszenia to: TT0000210802, usterka jest wciąż analizowana co równoznaczne jest z brakiem usunięcia jej.

3. Brak odpowiedzi z serwisu internetowego co dzieje się z moim zgłoszeniem, zdawkowe odpowiedzi pomocy technicznej udzielane przez konsultanta na "hotline", brak pisemnej odpowiedzi na zadawane pytania co dzieje się z moim problemem.

Z poważaniem

*******

18.03.2008r. dostalem odpowiedz, ze moja sprawa wymaga dokladniejszego zapoznania co przesunie czas odpowiedzi.
Jak mam podejsc do tak beszczelnej ignorancji ze strony upc polska?
Jakie dalsze kroki moge podjac, gdy nie otrzymam odpowiedzi z uPC w ciagu 30dni?

Prosze o sugestie jak teraz sie za nich zabrac.

Z powazaniem
Bodziu
Ostatnio zmieniony przez Rafal 21-03-2008, 05:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-03-2008, 15:34   

Cytat:

Jakie dalsze kroki moge podjac, gdy nie otrzymam odpowiedzi z uPC w ciagu 30dni?
Brak odpowiedzi to też jest odpowiedź, oznacza, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i firma zgodziła się na twoje warunki i zapłaci tyle ile chciałeś.

Co dalej? : Albo musisz im podać numer konta na który mają wpłacić pieniądze albo jeśli jeszcze korzystasz z jakiś innych ich usług poza internetem z którego zrezygnowałeś możesz sobie to odliczyć od kolejnych rachunków.
Cytat:
18.03.2008r. dostalem odpowiedz, ze moja sprawa wymaga dokladniejszego zapoznania co przesunie czas odpowiedzi.
Jak mam podejsc do tak beszczelnej ignorancji ze strony upc polska?
źle ich zrozumiałeś - oni właśnie chcieli przeprosić za to, że nie odpowiadają od razu na drugi dzień tylko będą się zastanawiać aż do końca tego 30dniowego okresu bo to poważna sprawa i nie mogą się zdecydować robić.
  marekd@jabberpl.org
 
Józek 
light master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 148
Wysłany: 20-03-2008, 18:58   Re: Co teraz poczac

Napisz do UKE. Miałem problem z tepsą, i załatwili sprawę za mnie, a telefranca wypłaciła odszkodowanie i kłaniała mi się nisko.. Byłem zaskoczony zaangażowaniem urzędu w sprawę pojedynczego klienta.
http://www.uke.gov.pl/uke...id=210&layout=1

[ Dodano: 20-03-2008, 19:11 ]
Według mnie odpowiedx , jaką otrzymałeś nie spełnie kryteriów ustawowych. W ciągu 30 dni powinieneś otrzymać odpowiedź NEGATYWNĄ lub POZYTYWNĄ. Taka odpowiedź , jaką otrzymałeś jest równoznaczna z brakiem odpowiedzi. Poczytaj sobie TU:

http://www.uke.gov.pl/uke...out=1&page=text

[ Dodano: 20-03-2008, 19:14 ]
Co powinna zawierać odpowiedź?

Odpowiedź operatora powinna zawierać:

>nazwę jednostki, która rozpatruje Twoją reklamację,
>podstawę prawną,
>rozstrzygnięcie (pozytywne/negatywne) Twojej reklamacji,
>określenie wysokości kwoty i terminu wpłaty na Twoje konto – jeśli operator uznał Twoją reklamację za zasadną,
>określenie wysokości kwoty i terminu wpłaty na Twoje konto – jeśli operator uznał Twój wniosek o odszkodowanie za zasadny,
>pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, (jeśli skargę składa osoba fizyczna informacje o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed sądem konsumenckim),
>podpis upoważnionego pracownika reprezentującego firmę, wraz z podaniem jego stanowiska służbowego.
>Jeśli operator nie uznał Twojej reklamacji, jego odpowiedź powinna zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne, a także powinna być doręczona Tobie przesyłką poleconą.

TWÓJ OPERATOR MA 30 DNI, ABY UDZIELIĆ CI ODPOWIEDZI. JEŚLI JEJ NIE UDZIELI W TYM TERMINIE – OZNACZA TO, ŻE UZNAŁ TWOJĄ REKLAMACJĘ.
_________________
 
 
Bodziu 
easy master

Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 39
Wysłany: 23-03-2008, 00:15   

Dziekuje za pomoc bede dzialal w tej sprawie.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 24-03-2008, 14:35   

Przestrzegam wszystkich przed pisaniem listow do UPC!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: Maj to gdzies i zawsze sie tlumacza,ze albo nie dostali,albo list musial zostac przeoczony. Moja babcia toczyla mala wojenke z tym operatorem przez 3 miesiace :oops: Chciala odlaczyc sie od operatora, gdyz miala dosc placenia im tak wygorowanego haraczu.Napisala list odnoscnie zerwania umowy( Miala wczesniej podany termin do kiedy moze to zrobic).I nic, kompletnie nic...rachunki przychodzily nadal. W koncu sie wsciekla :cry: i zadzwonila.Mily Pan odpowiedzial jej w sluchawce ,ze ten list nigdy nie dotarl.Poprosil tez o przyslanie listu raz jeszcze ,ale tym razem faksem........oczywiscie rachunki nadal musialy byc placone.. :evil: Doslownie po 3 dniach odpowiedzieli!!!! :mrgreen: , iz list wysylany do nich na adres zaginal,nigdy go nie dostali,teraz dopiero zerwanie umowy jest potwierdzone, :neutral:
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 17:47   

Trzeba wysyłać zawsze poleconym z potwierdzeniem odbioru albo kurierem - jak masz potwierdzenie to zawsze wygrasz.

A jak wystawią rachunek na coś na co umowa się już zakończyła to od razu z nim do prokuratora on zajmie się tym z urzędu (no chyba, że sami z siebie przeproszą i przyznają się, że to pomyłka)
  marekd@jabberpl.org
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 24-03-2008, 18:34   

Tak,poslalam poleconym hihi .Malo tego wyslalam im rowniez kserowke nadania poleconego. Dlatego wlasnie to wszystko mnie tak straszliwie smieszy :mrgreen:
 
 
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2008, 19:59   

seven of nine napisał/a:
Tak,poslalam poleconym


Ale może nie wysłałaś z potwierdzeniem odbioru.
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1339
Skąd: Sopot
Wysłany: 24-03-2008, 20:47   

Wyslalam, dlatego tez jeszcze raz powtarzam,iz jest to dla mnie irracjonalne. :roll: idiotyzm totalny.Nic dodac nic ujac.. :oops:
 
 
Józek 
light master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 148
Wysłany: 24-03-2008, 22:21   

seven of nine napisał/a:
Tak,poslalam poleconym hihi .Malo tego wyslalam im rowniez kserowke nadania poleconego. Dlatego wlasnie to wszystko mnie tak straszliwie smieszy :mrgreen:


Kserówkę nadania poleconego możesz sobie "w buty włożyć" (przepraszam za zwrot)
To nie jest dowód na to, że przesyłka dotarła, a tym bardziej w jakim terminie. Trzeba wysyłać pisma listem poleconym "ZA ZWROTNYM POTWIERDZENIEM ODBIORU" Dostajesz wtedy zwrotnie pokwitowanie odbioru przez adresata. I to dopiero jest dowód na dostarczenie pisma i dowód na to, kiedy ono dotarło.
_________________
 
 
doubleube 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 146
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-03-2008, 12:08   

a jak jest polecony to co?
przeciez aby odebrac taki list nalezy sie podpisac
wiec na poczcie bedzie slad ze ktos to odebral
wiec sie nie wyprą

[ Dodano: 01-04-2008, 18:46 ]
czy Wy wiecie ze po napisaniu pisma (w ciagu 10 dni) o rezygnacje z przyspieszenia z 512 (easy) na 2MB (sprint) zjechali mi spowrotem na 512 ????
nie zerwali ze mna umowy o ktora prosilem?
co Wy tu wypisujecie?
ze to jest sposob na rozwiazanie umowy?
teraz pewnie bede sie bujał przez rok na 512 (easy)

co robic?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: