Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
9480 - telefon "informacyjny" i do tego nie w siec
Autor Wiadomość
fonon 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 24
Wysłany: 14-02-2007, 10:38   9480 - telefon "informacyjny" i do tego nie w siec

To chyba jakiś kant! Nawet TPSA oferuje abonentom "smutną linię" za darmo!
_________________
 
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 14-02-2007, 10:54   

Popieram właśnie dlaczego przez telefon chello i do chello płatne rozmowy słuchając muzyczki komunikatów że każdy konsultant jest obecnie zajęty itp licznik impulsy lecą a kwota do zapłaty rośnie.Sądziłem że co jak co ale w chello z chello i do chello powinno być za darmo.
_________________
  jedrek
 
fonon 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 24
Wysłany: 14-02-2007, 12:50   

Kiedyś byłem w układzie TPSA-preselekcja na Tele2. Dzwoniłem pod numery 9*** (np. do UPC), a rachunek przychodził z TPSA. TPSA twierdziła, że to "ich numery". O co tu chodzi?
_________________
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 14-02-2007, 14:11   

jeszcze trzebe czekac 15 minut żeby sie ktos zgłosił :P
 
 
fonon 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 24
Wysłany: 14-02-2007, 14:15   

Do tego zdaje się wszystkie połączenia z 9480 są płatne, nawet w pakiecie z darmowymi wieczorami i weekendami.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-02-2007, 14:43   

fonon, Jak masz abonament w tepsie, tele2, (i pewnie u pozostałych operatorów stacjonarnych też ale nie sprawdzałem) ze stałą opłata miesięczna za rozmowy lokalne i międzymiastowe po określonej godzinie (bo pewnie o czymś takim piszesz używając mylącego skrótu myślowego "darmowymi wieczorami") to za połączenie z tym numerem nie płaci się dodatkowo ponieważ jest to już wliczone w abonament.
  marekd@jabberpl.org
 
fonon 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 24
Wysłany: 14-02-2007, 20:50   

Marek napisał/a:
Jak masz abonament w tepsie, tele2, (...) ze stałą opłata miesięczna za rozmowy lokalne i międzymiastowe po określonej godzinie (...) to za połączenie z tym numerem nie płaci się dodatkowo ponieważ jest to już wliczone w abonament.

Niestety tak nie jest w przypadku, jaki opisałem. Wiem, bo reklamowałem.
I na fakturze UPC też tak mam o dziwo, ale może to tylko pomyłka w stylu TPSA (wsadzimy coś ekstra - może nie zauważy).
_________________
 
 
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2007, 22:01   

fonon napisał/a:
iedyś byłem w układzie TPSA-preselekcja na Tele2. Dzwoniłem pod numery 9*** (np. do UPC), a rachunek przychodził z TPSA. TPSA twierdziła, że to "ich numery". O co tu chodzi?


To jest normalne. Przeczytaj sobie w umowie z Tele2, że ta firma nie realizuje połączeń na różne infolinie (typu 9480, 0801-xxx-xxx i inne tego typu). Takie połączenia zawsze realizuje TP, nawet jeśli masz preselekcję. Masz "darmowe" (w określonym czasie) tylko połączenia lokalne i międzymiastowe z numerami 6,7 cyfrowymi (+ 3 cyfry, tzn. kierunkowy).

Dzwoń w godzinach "darmowych" na nr katowicki UPC: 032 200 71 11. Pod tym nr jest infolinia UPC. Takie połączenie jest darmowe w Tele2, bo to numer 7 cyfrowy z kierunkowym (faktycznie 10 cyfrowy). Zauważ, że preselekcja odnosi się tylko do takich numerów, więc aby łączyć się przez Tele2 nie musisz ciągle wykręcać nr 0 1069 + kierunkowy bez 0 + nr telefonu docelowego.
 
 
fonon 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 24
Wysłany: 15-02-2007, 10:51   

clarkkent napisał/a:

To jest normalne. Przeczytaj sobie w umowie z Tele2...

Teraz to już wiem. Problem dotyczy UPC i tylko w tym kontekście przywołałem przykład Tele2.

clarkkent napisał/a:

Dzwoń w godzinach "darmowych" na nr katowicki UPC: 032 200 71 11. Pod tym nr jest infolinia UPC.

Ale która - odpowiednik 9480?

clarkkent napisał/a:

Takie połączenie jest darmowe w Tele2...

Już nie mam Tele2, choć nie wiem czy się cieszyć. Telefon UPC ciągle nie jest sprawny.
_________________
 
 
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2007, 13:11   

fonon napisał/a:
Ale która - odpowiednik 9480?


Tak.
 
 
fonon 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 24
Wysłany: 19-02-2007, 12:46   

Wielkie dzięki. Pozdrawiam.
_________________
 
 
PH - Trójmiasto 
light master


Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 85
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-04-2007, 11:13   

Aby raz na zawsze zamknąć w co 2 wątku poruszany temat infolinii, chciałbym zaproponować alternatywne metody komunikacji:

1 - dla osób posiadających abonamenty z darmowymi rozmowami - (32) 200 74 88 - alternatywa do 94-80 tyle, że dla niektórych osób będzie bezpłatna

2 - jeśli występują problemy z internetem - serwis@chello.pl

3 - jeśli występuję problemy z telefonem - serwis.telefoniczny@upc.com.pl

4 - FAX - (32) 200 74 88

5 - Polecony priorytet :lol:

UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta
ul. Kossutha 9
40-844 Katowice


6 - Wizyta w lokalnym BOK

Każdy znajdzie coś dla siebie :D

A dlaczego 94-80 jest płatny?
UPC istnieje od wielu lat, a usługa telefoniczna w UPC istnieje od roku.
Logicznym jest, że UPC aby mieć numer skrócony 94-80 10 już lat temu, musiało wykupić go od Tepsy, i nie dość że płaciło pewnie na początku, to jeszcze znając życie musi płacić miesięczny haracz od każdego połączenia, bo Tepsa jest właścicielem tego numeru.
A połączeń tych jest bardzo dużo, więc i koszta są ogromne. Logiczne, że firma sama za to nie zapłaci...

A to, że Tepsa ma DARMOWĄ infolinie... co w tym dziwnego? To tak jakby się dziwić, że piekarz, ma dla siebie DARMOWY chleb a klienci muszą za niego płacić...
_________________
 
 
 
Michal 
Jr Admin



Pomógł: 40 razy
Dołączył: 05 Lis 2004
Posty: 1332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-2007, 13:21   

PH - Trójmiasto, jakoś nie chce mi się wierzyć że nie zrobili wyjątku na centrali i jak dzwonie z telefonu upc na 9480 idzie upc->tpsa->upc
 
 
fonon 
easy master

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 24
Wysłany: 01-04-2007, 14:02   

PH - Trójmiasto napisał/a:
Aby raz na zawsze zamknąć w co 2 wątku poruszany temat infolinii, chciałbym zaproponować alternatywne metody komunikacji:
(...)
A dlaczego 94-80 jest płatny?

Myślę, że jest prostsze rozwiązanie. Wystarczy, żeby UPC INFORMOWAŁA o tym, że są alternatywne numery telefonu i wcale nie musi to być numer 4-cyfrowy. Jest wiele łatwych do zapamiętania kombinacji długich numerów w dyspozycji UPC.
Dlaczego UPC utrzymuje w tajemnicy zwykły odpowiednik 94-80? Dlaczego 94-80 jest płatny? - pewnie UPC dzieli się wpływami z TPSA i nie chce z nich rezygnować. Problem polega na tym, że obsługa klientów to wcale nie działalność informacyjna, a przynajmniej głównie nie taka.
UPC jeszcze nie dojrzała do poważnego traktowania klientów. Króluje cwaniactwo przejawiające się np. w polityce promocyjnej.
_________________
 
 
PH - Trójmiasto 
light master


Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 85
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-04-2007, 22:03   

Wyobrażasz sobie sytuację, w której numer serwisowy stałby się bezpłatny?
Jeśli już są problemy z dodzwonieniem się, a ludzie dzwonią faktycznie z poważnymi sprawami, bo przecież muszą za rozmowę zapłacić, to gdyby taki numer był bezpłatny, dzwoniłoby 5x tyle osób, z każdą najmniejszą pierdołą, bo i tak jest za FREE to czemu mam nie zadzwonić... Taka jest niestety mentalność naszych rodaków ;)
Nie mniej, nie ma chyba sensu dyskutować na temat, na który i tak nie ma się wpływu.
Kto zajrzy w ten wątek, znajdzie alternatywne metody komunikacji i tyle.

Racja, że zawsze znajdzie się coś, co można poprawić... :twisted:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,34 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: