9480 - telefon "informacyjny" i do tego nie w siec |
Autor |
Wiadomość |
fonon
easy master
Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 24
|
Wysłany: 14-02-2007, 10:38 9480 - telefon "informacyjny" i do tego nie w siec
|
|
|
To chyba jakiś kant! Nawet TPSA oferuje abonentom "smutną linię" za darmo! |
_________________
|
|
|
|
|
jedrek
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 786 Skąd: Ursynów
|
Wysłany: 14-02-2007, 10:54
|
|
|
Popieram właśnie dlaczego przez telefon chello i do chello płatne rozmowy słuchając muzyczki komunikatów że każdy konsultant jest obecnie zajęty itp licznik impulsy lecą a kwota do zapłaty rośnie.Sądziłem że co jak co ale w chello z chello i do chello powinno być za darmo. |
_________________
|
|
|
|
|
fonon
easy master
Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 24
|
Wysłany: 14-02-2007, 12:50
|
|
|
Kiedyś byłem w układzie TPSA-preselekcja na Tele2. Dzwoniłem pod numery 9*** (np. do UPC), a rachunek przychodził z TPSA. TPSA twierdziła, że to "ich numery". O co tu chodzi? |
_________________
|
|
|
|
|
petryk
ultra master
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 13 Wrz 2005 Posty: 830
|
Wysłany: 14-02-2007, 14:11
|
|
|
jeszcze trzebe czekac 15 minut żeby sie ktos zgłosił |
|
|
|
|
fonon
easy master
Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 24
|
Wysłany: 14-02-2007, 14:15
|
|
|
Do tego zdaje się wszystkie połączenia z 9480 są płatne, nawet w pakiecie z darmowymi wieczorami i weekendami. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-02-2007, 14:43
|
|
|
fonon, Jak masz abonament w tepsie, tele2, (i pewnie u pozostałych operatorów stacjonarnych też ale nie sprawdzałem) ze stałą opłata miesięczna za rozmowy lokalne i międzymiastowe po określonej godzinie (bo pewnie o czymś takim piszesz używając mylącego skrótu myślowego "darmowymi wieczorami") to za połączenie z tym numerem nie płaci się dodatkowo ponieważ jest to już wliczone w abonament. |
|
|
|
|
fonon
easy master
Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 24
|
Wysłany: 14-02-2007, 20:50
|
|
|
Marek napisał/a: | Jak masz abonament w tepsie, tele2, (...) ze stałą opłata miesięczna za rozmowy lokalne i międzymiastowe po określonej godzinie (...) to za połączenie z tym numerem nie płaci się dodatkowo ponieważ jest to już wliczone w abonament. |
Niestety tak nie jest w przypadku, jaki opisałem. Wiem, bo reklamowałem.
I na fakturze UPC też tak mam o dziwo, ale może to tylko pomyłka w stylu TPSA (wsadzimy coś ekstra - może nie zauważy). |
_________________
|
|
|
|
|
clarkkent
Moderator
Pomógł: 34 razy Dołączył: 12 Cze 2005 Posty: 1664 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2007, 22:01
|
|
|
fonon napisał/a: | iedyś byłem w układzie TPSA-preselekcja na Tele2. Dzwoniłem pod numery 9*** (np. do UPC), a rachunek przychodził z TPSA. TPSA twierdziła, że to "ich numery". O co tu chodzi? |
To jest normalne. Przeczytaj sobie w umowie z Tele2, że ta firma nie realizuje połączeń na różne infolinie (typu 9480, 0801-xxx-xxx i inne tego typu). Takie połączenia zawsze realizuje TP, nawet jeśli masz preselekcję. Masz "darmowe" (w określonym czasie) tylko połączenia lokalne i międzymiastowe z numerami 6,7 cyfrowymi (+ 3 cyfry, tzn. kierunkowy).
Dzwoń w godzinach "darmowych" na nr katowicki UPC: 032 200 71 11. Pod tym nr jest infolinia UPC. Takie połączenie jest darmowe w Tele2, bo to numer 7 cyfrowy z kierunkowym (faktycznie 10 cyfrowy). Zauważ, że preselekcja odnosi się tylko do takich numerów, więc aby łączyć się przez Tele2 nie musisz ciągle wykręcać nr 0 1069 + kierunkowy bez 0 + nr telefonu docelowego. |
|
|
|
|
fonon
easy master
Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 24
|
Wysłany: 15-02-2007, 10:51
|
|
|
clarkkent napisał/a: |
To jest normalne. Przeczytaj sobie w umowie z Tele2...
|
Teraz to już wiem. Problem dotyczy UPC i tylko w tym kontekście przywołałem przykład Tele2.
clarkkent napisał/a: |
Dzwoń w godzinach "darmowych" na nr katowicki UPC: 032 200 71 11. Pod tym nr jest infolinia UPC. |
Ale która - odpowiednik 9480?
clarkkent napisał/a: |
Takie połączenie jest darmowe w Tele2... |
Już nie mam Tele2, choć nie wiem czy się cieszyć. Telefon UPC ciągle nie jest sprawny. |
_________________
|
|
|
|
|
clarkkent
Moderator
Pomógł: 34 razy Dołączył: 12 Cze 2005 Posty: 1664 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-02-2007, 13:11
|
|
|
fonon napisał/a: | Ale która - odpowiednik 9480? |
Tak. |
|
|
|
|
fonon
easy master
Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 24
|
Wysłany: 19-02-2007, 12:46
|
|
|
Wielkie dzięki. Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
PH - Trójmiasto
light master
Dołączył: 26 Paź 2005 Posty: 85 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-04-2007, 11:13
|
|
|
Aby raz na zawsze zamknąć w co 2 wątku poruszany temat infolinii, chciałbym zaproponować alternatywne metody komunikacji:
1 - dla osób posiadających abonamenty z darmowymi rozmowami - (32) 200 74 88 - alternatywa do 94-80 tyle, że dla niektórych osób będzie bezpłatna
2 - jeśli występują problemy z internetem - serwis@chello.pl
3 - jeśli występuję problemy z telefonem - serwis.telefoniczny@upc.com.pl
4 - FAX - (32) 200 74 88
5 - Polecony priorytet
UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta
ul. Kossutha 9
40-844 Katowice
6 - Wizyta w lokalnym BOK
Każdy znajdzie coś dla siebie
A dlaczego 94-80 jest płatny?
UPC istnieje od wielu lat, a usługa telefoniczna w UPC istnieje od roku.
Logicznym jest, że UPC aby mieć numer skrócony 94-80 10 już lat temu, musiało wykupić go od Tepsy, i nie dość że płaciło pewnie na początku, to jeszcze znając życie musi płacić miesięczny haracz od każdego połączenia, bo Tepsa jest właścicielem tego numeru.
A połączeń tych jest bardzo dużo, więc i koszta są ogromne. Logiczne, że firma sama za to nie zapłaci...
A to, że Tepsa ma DARMOWĄ infolinie... co w tym dziwnego? To tak jakby się dziwić, że piekarz, ma dla siebie DARMOWY chleb a klienci muszą za niego płacić... |
_________________
|
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-04-2007, 13:21
|
|
|
PH - Trójmiasto, jakoś nie chce mi się wierzyć że nie zrobili wyjątku na centrali i jak dzwonie z telefonu upc na 9480 idzie upc->tpsa->upc |
|
|
|
|
fonon
easy master
Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 24
|
Wysłany: 01-04-2007, 14:02
|
|
|
PH - Trójmiasto napisał/a: | Aby raz na zawsze zamknąć w co 2 wątku poruszany temat infolinii, chciałbym zaproponować alternatywne metody komunikacji:
(...)
A dlaczego 94-80 jest płatny?
|
Myślę, że jest prostsze rozwiązanie. Wystarczy, żeby UPC INFORMOWAŁA o tym, że są alternatywne numery telefonu i wcale nie musi to być numer 4-cyfrowy. Jest wiele łatwych do zapamiętania kombinacji długich numerów w dyspozycji UPC.
Dlaczego UPC utrzymuje w tajemnicy zwykły odpowiednik 94-80? Dlaczego 94-80 jest płatny? - pewnie UPC dzieli się wpływami z TPSA i nie chce z nich rezygnować. Problem polega na tym, że obsługa klientów to wcale nie działalność informacyjna, a przynajmniej głównie nie taka.
UPC jeszcze nie dojrzała do poważnego traktowania klientów. Króluje cwaniactwo przejawiające się np. w polityce promocyjnej. |
_________________
|
|
|
|
|
PH - Trójmiasto
light master
Dołączył: 26 Paź 2005 Posty: 85 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-04-2007, 22:03
|
|
|
Wyobrażasz sobie sytuację, w której numer serwisowy stałby się bezpłatny?
Jeśli już są problemy z dodzwonieniem się, a ludzie dzwonią faktycznie z poważnymi sprawami, bo przecież muszą za rozmowę zapłacić, to gdyby taki numer był bezpłatny, dzwoniłoby 5x tyle osób, z każdą najmniejszą pierdołą, bo i tak jest za FREE to czemu mam nie zadzwonić... Taka jest niestety mentalność naszych rodaków
Nie mniej, nie ma chyba sensu dyskutować na temat, na który i tak nie ma się wpływu.
Kto zajrzy w ten wątek, znajdzie alternatywne metody komunikacji i tyle.
Racja, że zawsze znajdzie się coś, co można poprawić... |
_________________
|
|
|
|
|
|