Netia |
Autor |
Wiadomość |
Wepster
easy master
Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 48
|
Wysłany: 02-12-2006, 18:02 Netia
|
|
|
Niech kazdy kto mial bac posiada aktualnie neta w netii czyli net24.
Ja posiadalem internet z netii i mi sie on bardzo podobal jedynie co sie niepodobalo to cena za wysoka ale jesli chodzi o jakos tego netu to jednak warto tyle zaplacic zadnych problemow jak jakis jest to "raz na ruski miesiac" a czesciej to problemy sa u klijenta.
Ogolna opinia moja jest wysoka jesli ktos ma wybierac miedzy chello,aster,badz innej firmy a netia radze wybrac netie.Na helplini to raczej twierdza ze "klijent nasz pan" i jesli masz problem to odrazu do nich sie zglaszaj oni powiedza wszystko jasno i wyraźnie (chyba ze komus sie zdazyli ludzie jak w chello)
Neta mialem w neii aster i jakiejs sieciowce aktualnie w chello. |
|
|
|
|
LosKermitos
easy master
Dołączył: 02 Lis 2006 Posty: 33
|
Wysłany: 02-12-2006, 18:49
|
|
|
jaki masz transfer przy ściąganiu danych i ile limitu ? |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-12-2006, 02:55
|
|
|
Cytat: | jaki masz transfer przy ściąganiu danych |
z tego co się orientuję 640kbitów/s = 80kBajtów/s
Przy umowach "promocyjnych" 40GB miesięcznie ale przycinają dopiero jeśli przekroczysz to 3 razy z rzędu (czyli inaczej mówiąc jak raz na 3 miesiące zmieścisz się w tym limicie to jest ok). Trochę jest problem bo chyba nie ma licznika więc trzeba pilnować samemu.
Przy normalnych umowach (czyli np gdy te pierwsze 2 lata "promocji" miną) nie ma już żadnych limitów.
Tyle wiem bo sam sprawdzałem ale robiłem to w lipcu więc od tego czasu mogło się już, coś zmienić. |
|
|
|
|
baMbo
easy master
Dołączył: 22 Gru 2006 Posty: 25
|
Wysłany: 05-01-2007, 17:01
|
|
|
strasznie drogo to wychodzi |
|
|
|
|
Wepster
easy master
Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 48
|
Wysłany: 06-01-2007, 12:23
|
|
|
Drogo drogo ale teraz jest promocja na 640 i wychodzi tanio |
|
|
|
|
Wojtex
light master
Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 78
|
Wysłany: 07-01-2007, 10:18
|
|
|
Kiedy mnie się kończyła umowa z Netią (miałem wówczas 128 kb/s) chciałem zakończyć z nimi współpracę, ale dostałem ofertę z bardzo korzystną ofertą dostępu do internetu: 1,5 mb/s za 69 zł miesięcznie i co najlepsze, kilka tygodni temu przyspieszyli mi neta do 2 mb/s. |
|
|
|
|
baMbo
easy master
Dołączył: 22 Gru 2006 Posty: 25
|
Wysłany: 07-01-2007, 17:55
|
|
|
ale w netii trzeba miec tez telefon pewnie co |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-01-2007, 18:33
|
|
|
baMbo, tak ale abonament za 30zł wystarczy, pozatym teraz pewnie się to zmieni (albo już się zmieniło) bo by ich uokik pogonił jak tepsy |
|
|
|
|
baMbo
easy master
Dołączył: 22 Gru 2006 Posty: 25
|
Wysłany: 10-01-2007, 21:20
|
|
|
Dosyc profesjonalnie to wyglada, tylko musze sie dowiedziec czy na pewno mozna miec bez tela Taki mail dostalem jak pytalem sie o cene i o cos tam jeszcze...
Cytat: | Szanowny Panie.
Dziękujemy za kontakt z Infonetią. W przypadku każdej nowej
instalacji jest konieczność przeprowadzenia dodatkowego wywiadu
technicznego, który potwierdzi możliwości założenia linii i usługi Net24.
Dlatego też prosimy o podanie następujących informacji:
- dokładny adres instalacji, tzn. kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer
domu, numer lokalu
- numer telefonu kontaktowego oraz imię i nazwisko osoby, z którą mamy się
kontaktować
- rodzaj usługi, jaką jest Pan zainteresowany
Powyższe dane zostaną wykorzystane do sprawdzenia możliwości
technicznych instalacji linii, a następnie zostaną przekazane do
przedstawiciela handlowego, który skontaktuje się z Panem celem
przedstawienia oferty. Staramy się dokonać podłączenia, o ile jest to
możliwe w terminie jak najkrótszym , uwzględniając preferowaną datę przez
klienta.
Jeżeli będzie Pan miał dodatkowe pytania lub wątpliwości lub będzie
Pan chciał zgłosić swoje dane telefonicznie, prosimy o kontakt z naszą
infonetią pod numerami: *88 (połączenie bezpłatne z telefonu Netii) lub
0-801 802 803 (koszt połączenia jest równy pojedynczej jednostce
taryfikacyjnej, niezależnie od czasu trwania połączenia) lub (22) 711 87 87
- z telefonów komórkowych, gdzie nasi konsultanci są do Pana dyspozycji 24
godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Z poważaniem
Kamila Orlańska
Konsultant ds. Reklamacji
0-801 802 803
|
|
|
|
|
|
|