Przycięcie przy 30000 MB a nie przy 30 GB |
Autor |
Wiadomość |
power_mushroom
light master
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 89
|
Wysłany: 24-10-2006, 01:46 Przycięcie przy 30000 MB a nie przy 30 GB
|
|
|
21.10 miałem na liczniku 30015 MB i dalej mam nieprzekroczone 30720 MB [30 GB],
w wyniku "przekroczenia limitu" zostałem przycięty, a po interwencji na hotline nic się nie zmieniło "przyjemny" pan ze wsparcia technicznego wytłumaczył mi że system jest ustawiony na 30000 MB i to nie jego wina , on rozumie, jest informatykiem..... blablabla
tak jak radził napisałem reklamację na serwis@chello.pl w grzecznym tonie ale do tych kołków widocznie nie dociera po dobroci więc jeśli ktoś ma jakieś rady jak im to dobitniej wytłumaczyć że nie mają racji to prosze o opinie został jeszcze tydzień a ja nie bardzo chcę przeglądać www w żółwim tempie!!!
Czy jest szansa na odszkodowanie zgodnie z regulaminem usługi?
P.S.W ramach uczciwości poinformowano mnie że czas rozpatrzenia reklamacji 1 miesiąc |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2006, 08:14
|
|
|
po pierwsze dzwoń na partyline tam to załatwisz w ciągu kilkunastu minut, było niedawno kilka osób które przycięto przy 29GB i dość szybko odblokowali je po telefonie
Cytat: | Czy jest szansa na odszkodowanie zgodnie z regulaminem usługi? |
jest, ale zależy jak długo nie działało Cytat: | P.S.W ramach uczciwości poinformowano mnie że czas rozpatrzenia reklamacji 1 miesiąc | ja jeszcze dodam, że brak odpowiedzi po tym czasie oznacza że reklamacja została uznana |
|
|
|
|
power_mushroom
light master
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 89
|
Wysłany: 24-10-2006, 08:43
|
|
|
Wiem że blokowali po 29 GB ponieważ dzień wcześniej odblokowywałem internet u znajomego, tyle że na liczniku było 29xxx MB i wszystko odbyło się w ciągu kilku minut, lecz tym razem przekroczyłem magiczne 30000 MB . Ale chyba jeszcze raz zadzwonie może to coś pomoże
A usługa jest przycięta od niedzieli rano więc to już trzeci dzień. |
|
|
|
|
xlg
Klikacz
Dołączył: 15 Gru 2004 Posty: 8
|
Wysłany: 25-10-2006, 22:48
|
|
|
Mialem podobna sytuacje, przycieto mnie przy 29,5 GB wyslalem maila na servis (z pelnym info = ip, mac adresami, nazwiskiem, adresem zamieszkania, nr klienta)
Zadzialali w ciagu 24h i odblokowali
/bylem zaskoczony ze sie ruszyli |
|
|
|
|
power_mushroom
light master
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 89
|
Wysłany: 25-10-2006, 23:22
|
|
|
Odblokowali dopiero trzeciego dnia, a na deser wysłałem im jeszcze jednego maila o odszkodowanie za brak usługi
Chyba lubią w kulki lecieć
|
|
|
|
|
Rafaello_25
easy master
Dołączył: 01 Mar 2006 Posty: 25 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-10-2006, 17:21
|
|
|
Mnie przycięli przy 28943 MB dzisiaj o co im chodzi, czyżby byli nadgorliwi |
|
|
|
|
power_mushroom
light master
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 89
|
Wysłany: 29-10-2006, 18:46
|
|
|
Może tym którym ledwo starczało 15 GB teraz 30 GB też mało
Nagrywarka częściej pali |
|
|
|
|
kjungst
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2006 Posty: 233 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-10-2006, 15:05
|
|
|
Ja żeby już nie pisać nowego tematu opiszę swoją sytuację tu: Mianowicie zostałem dziś przycięty... Jak się okazazało na liczniku mam nabite: "Odebrano: 30323 MB Pomiar w okresie 1-29 paź 2006" i się strasznie wkurzyłem.... Jak każdy zauważy limit wynosi: (30*1024=30700MB). A te dupki już mnie przycieli... Po prostu krew mnie zalewa... Mam pytanie czy mają takie prawo?, czy jest to jakoś uregulowane umową?, Czy mogę spokojnie dzwonić na partylinie ich opierniczyć? Ewentualnie po jakim czasie odpowiadają na maila ? (Proszę o szybką odpowiedź... bo koniec miesiąca już jutro...) |
|
|
|
|
power_mushroom
light master
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 89
|
Wysłany: 30-10-2006, 21:42
|
|
|
Zadzwoń szybko a potem pisz petycje to może podziała
Może nie zdajecie sobie sprawy z tego że każdy telefon a szczególnie mail z reklamacją są szansą na poważniejsze traktowanie NAS klientów !!!
Więc piszcie w poważnym tonie |
|
|
|
|
Rafaello_25
easy master
Dołączył: 01 Mar 2006 Posty: 25 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-10-2006, 22:29
|
|
|
Zadzwoniłem i po 5 minutach prędkość wróciła |
|
|
|
|
AvrooK
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Lip 2006 Posty: 286 Skąd: 3city
|
Wysłany: 31-10-2006, 09:08
|
|
|
co do częstotliwości odpowiadania na mejle. co prawda nie chello a upc, ale pewnie różnica żadna bo jednak ta sama firma ? zapytałem o coś powiedzmy 01.10.06. odpowiedź dostałem 25.10.06. właściwie nie odpowiedź tylko prośbę o podanie bardziej szczegółowych danych osobowych, które już podałem w poprzednim mejlu....do dzisiaj nie uzyskałem odpowiedzi. możliwe że powodem jest w tym przypadku to, że pozwoliłem sobie zwrócić uwagę osobie odpowiadającej na moje pytanie że nie czyta dokładnie mejli bo dane podałem wcześniej ale chyba z jakiegoś szablonu pojechali :/ tak więc -> kontakt tylko telefoniczny bądź osobisty !! |
|
|
|
|
|