Ja też mam doświadczenie z takim operatorem który przepisał z ulotki reklamowej albo z jakiejś strony dystrybutora sprzętu że na bieżąco kontrolują pracę modemów i usuwają większość usterek jeszcze zanim klient się zorientuje że jest usterka. A jak przychodzi co do czego to cały segment sieci może nie mieć Internetu i kablówki a operator o tym nie wie dopóki ktoś nie zgłosi awarii. A o tym że u co niektórych klientów modemy pracują przez cały czas na granicy możliwości (przez co Internet chodzi jakby chciał a nie mógł) to już nawet nie warto wspominać...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.