Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Telefon i prąd
Autor Wiadomość
clarkkent 
Moderator



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 1664
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-07-2006, 15:40   

Może czasem monitorują, a czasem nie i na infolinii tylko "ściemniają", że coś sprawdzili, tak aby klient był kontent.
 
 
leszek1979 
light master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 75
Wysłany: 31-07-2006, 04:15   

Ja też mam doświadczenie z takim operatorem który przepisał z ulotki reklamowej albo z jakiejś strony dystrybutora sprzętu że na bieżąco kontrolują pracę modemów i usuwają większość usterek jeszcze zanim klient się zorientuje że jest usterka. A jak przychodzi co do czego to cały segment sieci może nie mieć Internetu i kablówki a operator o tym nie wie dopóki ktoś nie zgłosi awarii. A o tym że u co niektórych klientów modemy pracują przez cały czas na granicy możliwości (przez co Internet chodzi jakby chciał a nie mógł) to już nawet nie warto wspominać...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,43 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: