Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
No Ranging Response T3 time-out
Autor Wiadomość
bigredpl 
Klikacz

Dołączył: 11 Cze 2023
Posty: 2
Wysłany: 11-06-2023, 09:59   No Ranging Response T3 time-out

Hej,
posiadam problem z Internetem z UPC. Polega on na tym, że parę razy dziennie tracę połączenie z Internetem. Czasami jest to minuta, czasami 5 minut.
Korzystam z Connect Boxu który dostałem od UPC, mam włączone Smart Wi-Fi (optymalizacja kanału) oraz wykonałem twardy restart.
Nadal jednak widzę w statusie sieci wielokrotne komunikaty No Ranging Response received.
Sprawdziłem na down detector dla mojego miasta i rzeczywiście pokrywa się to z tym co widać u mnie, więc to raczej problem globalny.
Czy to co widać u mnie w dzienniku sieci to jest normalne dla Internetu z UPC? Czy inni operatorzy też mają takie przerwy? Wcześniej mi to nie przeszkadzało, w zasadzie tego nie widziałem natomiast teraz pracując z domu przy dużej liczbie rozmów na Teams takie przerwy są bardzo niekomfortowe.
Czy możliwe że problem występuje tylko po WiFi?

2.PNG
Screen z downdetector
Plik ściągnięto 4191 raz(y) 5,58 KB

Przechwytywanie.PNG
Dziennik sieci
Plik ściągnięto 28 raz(y) 79,12 KB

 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1263
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-06-2023, 11:11   

Możesz sprawdzić czy kabel koncentryczny nie odkrecił się od modemu, gniazda lub jakiegoś trójnika w mieszkaniu, ten komunikat może też oznaczać ingress czyli zakłócenie w kanale zwrotnym, jeśli sprawdzenie kabla koncentrycznego nic nie da to zgłoś do operatora z prośbą o sprawdzenie
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 11-06-2023, 12:45   

u mnie było to samo, wymiana kilka razy routera i nic nie pomogło. Dopiero jak dali gigaconnect box, a i tak chyba stracił w ciągu pół roku z raz połączenie.

Nie wiem jak działa down detector, wymienia dane po API z UPC, a UPC widzi awarie i ma to gdzieś?
 
 
bigredpl 
Klikacz

Dołączył: 11 Cze 2023
Posty: 2
Wysłany: 12-06-2023, 11:43   

Hej, dzięki za informacje. Dziś dzwoniłem do UPC i po męczarniach z automatem udało mi się porozmawiać z konsultantem który poinstalował nowe sterowniki oraz nowe protokoły jak również zmienił ustawienia. Póki co działa dobrze. Inna rzecz, że absurdalne jest to, że takie rzeczy robione są dopiero po telefonie od klienta...
 
 
kasper93 
easy master

Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 22
Wysłany: 13-06-2023, 13:34   

> Inna rzecz, że absurdalne jest to, że takie rzeczy robione są dopiero po telefonie od klienta...

A czego oczekiwałeś? Jeżeli klient nie narzeka i płaci to znaczy, że jest zadowolony, więc nikt nie będzie przeznaczał zasobów na "naprawianie" widmo problemów. Wystarczy zgłosić problem...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,55 sekundy. Zapytań do SQL: 17
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: