Rezygnacja z umowy z uwagi na ciągłe problemy z Viaplay. |
Autor |
Wiadomość |
Mondrager
Klikacz
Dołączył: 01 Wrz 2022 Posty: 1
|
Wysłany: 01-09-2022, 19:57 Rezygnacja z umowy z uwagi na ciągłe problemy z Viaplay.
|
|
|
Witam dwa miesiące temu przedłużyłem umowę :
Internet 750mb
Premium Polsat Sport
Eleven Sport
Viaplay
Dekoder 4K
Wszystko za 94.99
Wchodzę dzisiaj na stronę UPC a tam dla nowych klientów to samo dodatkowo Canal Plus w cenie 106 zł i o żadnej zamianie pakietów oczywiście nie ma mowy... Co jest bardzo dziwne.
Viaplay chodzi beznadziejnie... i chcę tu właśnie próbować reklamacji i umowę rozwiązać i podpisać nową... Bo po dobroci się nie da... Czy ktoś to próbował? W ogóle jest na to szansa?
P.s w UPC jestem wiele lat... A gorsze warunki niż nowy klient... |
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 01-09-2022, 20:33
|
|
|
To że Viaplay chodzi beznadziejnie nie ma nic wspólnego z UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
szunaj
light master
Dołączył: 30 Gru 2019 Posty: 87
|
Wysłany: 01-09-2022, 20:52 Re: Rezygnacja z umowy z uwagi na ciągłe problemy z Viaplay.
|
|
|
Mondrager napisał/a: | Witam dwa miesiące temu przedłużyłem umowę :
Internet 750mb
Premium Polsat Sport
Eleven Sport
Viaplay
Dekoder 4K
Wszystko za 94.99
Wchodzę dzisiaj na stronę UPC a tam dla nowych klientów to samo dodatkowo Canal Plus w cenie 106 zł i o żadnej zamianie pakietów oczywiście nie ma mowy... Co jest bardzo dziwne.
Viaplay chodzi beznadziejnie... i chcę tu właśnie próbować reklamacji i umowę rozwiązać i podpisać nową... Bo po dobroci się nie da... Czy ktoś to próbował? W ogóle jest na to szansa?
P.s w UPC jestem wiele lat... A gorsze warunki niż nowy klient... |
Pech. Miałem dokładnie tak samo, w zeszłym roku przedłużyłem umowę a za 3 tyg. weszła promocja Mikołajkowa (czy jakoś tak). I co? Nic nie poradziłem. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1654
|
Wysłany: 01-09-2022, 22:37
|
|
|
ralf napisał/a: | To że Viaplay chodzi beznadziejnie nie ma nic wspólnego z UPC. |
Ma kupuje dostęp od UPC, ale raczej marne szanse coś ugrać |
_________________
|
|
|
|
|
Nope
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2016 Posty: 148 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-09-2022, 00:37
|
|
|
Nie warto cudować. W nowej promocji po 12 miesiącach automatycznie znikną te pakiety złotówkowe i zostaniesz z golizną TV + Net a w HM czy co tam masz po dwóch latach dostaniesz rachunek na 5 czy 8 ziko większy(zgodnie z regulaminem) a wszystko co było zostanie po staremu. |
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 02-09-2022, 19:50
|
|
|
ogromny napisał/a: | ralf napisał/a: | To że Viaplay chodzi beznadziejnie nie ma nic wspólnego z UPC. |
Ma kupuje dostęp od UPC, ale raczej marne szanse coś ugrać |
UPC nie odpowiada za działanie serwisów, których nie jest właścicielem. Słabe filmy i 720p w Viaplay to też wina UPC czy może Tuska?. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1654
|
Wysłany: 02-09-2022, 20:47
|
|
|
ralf, to, że upc za nic nie odpowiada to wszyscy wiedzą. Ja Viaplay mam .... czy działa czy nie. Dla mnie tam nic nie ma. A słaba jakość i 720 to jest inna inszość niż brak dostępu |
_________________
|
|
|
|
|
|