|
|
Pingplotter - interpretacja wyników |
Autor |
Wiadomość |
graczcsgo
light master
Dołączył: 17 Wrz 2021 Posty: 100
|
Wysłany: 28-06-2022, 01:36 Pingplotter - interpretacja wyników
|
|
|
Zrobiłem sobie pomiary w Pingplotterze i ustawiłem typ pakietów na UDP. Gra mi się mega beznadziejnie w FPSy i szukam przyczyny. Czy tak powinno być, bo w tym temacie https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10248&sid=34125e00c33c489a0d02eb11c259e50f OP ma wyniki w porządku?
pingplotter3.png
|
|
Plik ściągnięto 46 raz(y) 158,67 KB |
pingplotter2.png
|
|
Plik ściągnięto 30 raz(y) 109,87 KB |
|
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 28-06-2022, 21:53
|
|
|
Wybrałeś UDP, ale jakie nr portów? Widzę, że to nie sieć UPC, co za dostawca? |
_________________
|
|
|
|
|
graczcsgo
light master
Dołączył: 17 Wrz 2021 Posty: 100
|
Wysłany: 28-06-2022, 23:01
|
|
|
-Zuzia napisał/a: | Wybrałeś UDP, ale jakie nr portów? Widzę, że to nie sieć UPC, co za dostawca? |
Koba. Za późno zobaczyłem, że to ma dotyczyć UPC, po prostu dawno tu zaglądałem. Mam nadzieję, że modzi się zlitują, bo to dosyć przyzwoite forum i udzielałem się tu wcześniej w sprawie Orange.
Start: 33434
End: 33625 |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 29-06-2022, 13:51
|
|
|
Temat można przenieść do działu obok, a diagnostyka ma charakter uniwersalny, da się z powodzeniem testować inne sieci niż UPC i inne urządzenia niż Compal z Puma 6.
Ale nie należy wybierać dowolnego portu dla UDP, trzeba wiedzieć konkretnie na jakim serwer odpowie. W przypadku wątpliwości zalecam trzymanie się ściśle przykładów, które dałam w poradniku. Dla serwera vie.valve.net adekwatnym portem UDP będzie np. 27015, interwał 1 sekunda. Zaporę w Windows i firewall w routerze należy wyłączyć na czas sprawdzania. Reasumując, testy trzeba powtórzyć. |
_________________
|
|
|
|
|
graczcsgo
light master
Dołączył: 17 Wrz 2021 Posty: 100
|
Wysłany: 04-07-2022, 23:08
|
|
|
-Zuzia napisał/a: | Temat można przenieść do działu obok, a diagnostyka ma charakter uniwersalny, da się z powodzeniem testować inne sieci niż UPC i inne urządzenia niż Compal z Puma 6.
Ale nie należy wybierać dowolnego portu dla UDP, trzeba wiedzieć konkretnie na jakim serwer odpowie. W przypadku wątpliwości zalecam trzymanie się ściśle przykładów, które dałam w poradniku. Dla serwera vie.valve.net adekwatnym portem UDP będzie np. 27015, interwał 1 sekunda. Zaporę w Windows i firewall w routerze należy wyłączyć na czas sprawdzania. Reasumując, testy trzeba powtórzyć. |
Uznałem, że nie ma co się bawić z pingplotterem i próbuję wykryć coś iperfem na Windowsie 10. Mogłabyś doradzić jak rzetelnie przetestować łącze pod kątem UDP i dla gier? Zrobić taką jakby symulację. Używam tej listy serwerów: https://github.com/R0GGER/public-iperf3-servers Ile datagramów i jakiej wielkości może być wysyłane na sekundę?
Gram na serwerach 64 tickowych w CS:GO z maksymalną wielkością pakietu od klienta 1200 bajtów (net_maxroutable). Rate ustawione na 786432 pod łącza 6.2 Mbps i wyżej. Problem objawia się tym, że serwer z około półsekundowym opóźnieniem aktualizuje moją pozycję pomimo niskich pingów i braku lossów w net_graph. Gdy się wychylam, to przeciwnik przez krótką chwilę mnie nie widzi i nie otrzymuje moich strzałów (na moim ekranie), ale gdy moja pozycja na serwerze zostanie zaktualizowana i jestem dla niego widoczny, to otrzymuję 3-4 strzały tak jakby w jednym momencie. Mam nadzieję, że rozumiesz co chcę przekazać.
Dodam jeszcze, że problem dotyczy każdej gry - PUBG, Overwatch, Valorant. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 16 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|