Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pingplotter - interpretacja wyników
Autor Wiadomość
graczcsgo 
light master

Dołączył: 17 Wrz 2021
Posty: 100
Wysłany: 28-06-2022, 00:36   Pingplotter - interpretacja wyników

Zrobiłem sobie pomiary w Pingplotterze i ustawiłem typ pakietów na UDP. Gra mi się mega beznadziejnie w FPSy i szukam przyczyny. Czy tak powinno być, bo w tym temacie https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10248&sid=34125e00c33c489a0d02eb11c259e50f OP ma wyniki w porządku?

pingplotter3.png
Plik ściągnięto 44 raz(y) 158,67 KB

pingplotter2.png
Plik ściągnięto 30 raz(y) 109,87 KB

 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 28-06-2022, 20:53   

Wybrałeś UDP, ale jakie nr portów? Widzę, że to nie sieć UPC, co za dostawca?
_________________
  -Zuzia
 
graczcsgo 
light master

Dołączył: 17 Wrz 2021
Posty: 100
Wysłany: 28-06-2022, 22:01   

-Zuzia napisał/a:
Wybrałeś UDP, ale jakie nr portów? Widzę, że to nie sieć UPC, co za dostawca?


Koba. Za późno zobaczyłem, że to ma dotyczyć UPC, po prostu dawno tu zaglądałem. Mam nadzieję, że modzi się zlitują, bo to dosyć przyzwoite forum i udzielałem się tu wcześniej w sprawie Orange.

Start: 33434
End: 33625
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 29-06-2022, 12:51   

Temat można przenieść do działu obok, a diagnostyka ma charakter uniwersalny, da się z powodzeniem testować inne sieci niż UPC i inne urządzenia niż Compal z Puma 6.

Ale nie należy wybierać dowolnego portu dla UDP, trzeba wiedzieć konkretnie na jakim serwer odpowie. W przypadku wątpliwości zalecam trzymanie się ściśle przykładów, które dałam w poradniku. Dla serwera vie.valve.net adekwatnym portem UDP będzie np. 27015, interwał 1 sekunda. Zaporę w Windows i firewall w routerze należy wyłączyć na czas sprawdzania. Reasumując, testy trzeba powtórzyć.
_________________
  -Zuzia
 
graczcsgo 
light master

Dołączył: 17 Wrz 2021
Posty: 100
Wysłany: 04-07-2022, 22:08   

-Zuzia napisał/a:
Temat można przenieść do działu obok, a diagnostyka ma charakter uniwersalny, da się z powodzeniem testować inne sieci niż UPC i inne urządzenia niż Compal z Puma 6.

Ale nie należy wybierać dowolnego portu dla UDP, trzeba wiedzieć konkretnie na jakim serwer odpowie. W przypadku wątpliwości zalecam trzymanie się ściśle przykładów, które dałam w poradniku. Dla serwera vie.valve.net adekwatnym portem UDP będzie np. 27015, interwał 1 sekunda. Zaporę w Windows i firewall w routerze należy wyłączyć na czas sprawdzania. Reasumując, testy trzeba powtórzyć.


Uznałem, że nie ma co się bawić z pingplotterem i próbuję wykryć coś iperfem na Windowsie 10. Mogłabyś doradzić jak rzetelnie przetestować łącze pod kątem UDP i dla gier? Zrobić taką jakby symulację. Używam tej listy serwerów: https://github.com/R0GGER/public-iperf3-servers Ile datagramów i jakiej wielkości może być wysyłane na sekundę?
Gram na serwerach 64 tickowych w CS:GO z maksymalną wielkością pakietu od klienta 1200 bajtów (net_maxroutable). Rate ustawione na 786432 pod łącza 6.2 Mbps i wyżej. Problem objawia się tym, że serwer z około półsekundowym opóźnieniem aktualizuje moją pozycję pomimo niskich pingów i braku lossów w net_graph. Gdy się wychylam, to przeciwnik przez krótką chwilę mnie nie widzi i nie otrzymuje moich strzałów (na moim ekranie), ale gdy moja pozycja na serwerze zostanie zaktualizowana i jestem dla niego widoczny, to otrzymuję 3-4 strzały tak jakby w jednym momencie. Mam nadzieję, że rozumiesz co chcę przekazać.

Dodam jeszcze, że problem dotyczy każdej gry - PUBG, Overwatch, Valorant.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: