Ostatnio mam problemy z internetem. Czy ktoś może mi powiedzieć czy te parametry poniżej są prawidłowe. Jak na stornie "moje upc" kliknąłem pomoc i wybrałem, ze jest problem z internetem to wyskoczył komunikat, ze wymagana jest rekonfiguracja.
Ogólna konfiguracja
Dostęp do sieci Dozwolony
Maksymalna liczba CPE 2
Baseline Privacy Włączony
Tryb DOCSIS DOCSIS 3.0
Plik konfiguracyjny CH7465LG_fiberpower008_v6.cfg
Podstawowy kanał downstream
SFID 661823533
Max Traffic Rate 53000000 bps
Max Traffic Burst 16320 bytes
Min Traffic Rate 0 bps
SFID 661823532
Max Traffic Rate 768000000 bps
Max Traffic Burst 42600 bytes
Min Traffic Rate 0 bps
Podstawowy kanał upstream
SFID 661815342
Max Traffic Rate 5300000 bps
Max Traffic Burst 16320 bytes
Min Traffic Rate 0 bps
Max Concatenated Burst 16320 bytes
Typ kolejkowania Best Effort
SFID 661815339
Max Traffic Rate 40960000 bps
Max Traffic Burst 42600 bytes
Min Traffic Rate 0 bps
Max Concatenated Burst 42600 bytes
Typ kolejkowania
Kod:
Czas Priorytet Opis
24/04/2022 08:22 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:63:3f:ee;CMTS-MAC=00:17:10:a3:45:4b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/04/2022 08:07 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:63:3f:ee;CMTS-MAC=00:17:10:a3:45:4b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/04/2022 07:58 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:63:3f:ee;CMTS-MAC=00:17:10:a3:45:4b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/04/2022 07:44 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:63:3f:ee;CMTS-MAC=00:17:10:a3:45:4b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/04/2022 07:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:63:3f:ee;CMTS-MAC=00:17:10:a3:45:4b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/04/2022 06:58 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:63:3f:ee;CMTS-MAC=00:17:10:a3:45:4b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/04/2022 04:33 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:63:3f:ee;CMTS-MAC=00:17:10:a3:45:4b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24/04/2022 00:08 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:63:3f:ee;CMTS-MAC=00:17:10:a3:45:4b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 473 Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2022, 11:19
Jest problem, ale na początek odłącz router Compal od zasilania na 30 sekund i podłącz ponownie.
Sprawdź po ponownym uruchomieniu dostępu do internetu MER na kanałach downstream czy jest powyżej 33 dB. W przeciwnym wypadku złóż reklamacje na infolinii.
Dodatkowo poproś aby wyłączyli na twoim routerze nadawanie UPC WiFi free.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.