Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PLAY kupił UPC Polska !!!
Autor Wiadomość
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2021, 10:42   

Jak obstawiacie? Za jaki czas zacznie się pojawiać nowy sprzęt - modemy i dekodery?
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 23-09-2021, 11:09   

W czeskim i węgierskim byłym UPC po zmianie właściciela niewiele zmieniło się jeśli chodzi o sprzęt, dalej modemy na Puma, nowa wersja Compala, w dekoderach również brak przełomu. Najprawdopodobniej mają umowy na sprzęt podpisane na wiele lat i stąd stagnacja.
_________________
  -Zuzia
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3537
Skąd: Śląsk
Wysłany: 23-09-2021, 11:19   

ogromny napisał/a:
Nie ma co się trząść UPC Polska jakoś się specjalnie i tak nie rozwijał


Dokładnie. Tym bardziej, że czasy się zmieniają. Ludzie już tak bardzo nie czekają na kolejne niszowe kanały TV, bo nie ma czasu ich oglądać. A bardziej na dekodery, w których przy okazji będzie można sobie korzystać z różnych aplikacji. Vectra już zainwestowała w Android TV, Netflixy itd. A w UPC ciszaaaaa. Nawet YouTube na Horizonach odebrano :D
_________________
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 23-09-2021, 11:44   

Vectra nie jest molochem jak UPC Polska zależnym od Liberty Global, który narzuca politykę sprzętową na lata więc wprowadza co chce.
_________________
  -Zuzia
 
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2021, 18:15   

Iliad to moloch o skali podobnej do Liberty Global - właśnie porównałem sobie wartość giełdową obu koncernów. Zatem z deszczu pod rynnę.
 
 
Sigmund 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 196
Wysłany: 24-09-2021, 07:17   

taggan napisał/a:
Iliad to moloch o skali podobnej do Liberty Global - właśnie porównałem sobie wartość giełdową obu koncernów. Zatem z deszczu pod rynnę.


Absolutnie nie masz racji, ta kapitalizacja giełdowa jest napompowana próbą wycofania firmy z giełdy przez właściciela. Iliad to obok operatora Tier1 nawet nie stał. Chyba nawet obok żadnego z tych poziomów :D - co nie znaczy, że nie moze mieć dobrej sieci, kwestia tylko taka, że to on musi płacić innym więcej za dostęp, a nie inni płacą jemu itd.

Nie patrz na nic nieznaczące kapitalizacje, a na liczbę klientów, przychody, czy obecność na rynkach. To pokazuje siłę operatora w długim terminie.
Iliad to nie jest duża grupa w ujęciu globalnym, w ujęciu europejskim powiedzmy, ale znów - nie wszystko jest pod nią (np. biznes w Irlandii jest poza). Do tego nie mają ujednoliconej strategii tak jak LG - co rynek to inne podejście. Ja jestem bardzo ciekaw jak im oferta stacjonarna i podejście do budowy sieci we Włoszech wyjdzie.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1248
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-09-2021, 09:17   

Prawdopodobnie żeby sfinalizować transakcję, Play będzie musiał zrezygnować ze współpracy z Vectrą inaczej UOKiK nie zgodzi się na taką fuzję, zresztą z tego co wiem TMobile patrzy łapczywym okiem na Vectrę...choć lepsze dla klientów byłoby gdyby to Netia (Grupa Polsat) kupiła Vectrę, powstałaby bardzo ciekawa konkurencja do Orange, Play i TMobile
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-09-2021, 10:35   

Sigmund napisał/a:
taggan napisał/a:
Iliad to moloch o skali podobnej do Liberty Global - właśnie porównałem sobie wartość giełdową obu koncernów. Zatem z deszczu pod rynnę.


Absolutnie nie masz racji, ta kapitalizacja giełdowa jest napompowana próbą wycofania firmy z giełdy przez właściciela. Iliad to obok operatora Tier1 nawet nie stał. Chyba nawet obok żadnego z tych poziomów :D - co nie znaczy, że nie moze mieć dobrej sieci, kwestia tylko taka, że to on musi płacić innym więcej za dostęp, a nie inni płacą jemu itd.


Może wyjść lepiej, patrz T-Mobile aka Deutche Telekom, styki padnięte za granicą, z Cogentem brak współpracy, bo by chcieli by im Cogent płacił żeby odetkac styki.

Jak UPC przestało się wymieniać z Atmanem w Polsce, to pisałem, że to pewnie przygotowanie pod sprzedaż, nie myliłem się.
 
 
piter7790 
light master

Dołączył: 22 Lip 2020
Posty: 105
Wysłany: 24-09-2021, 10:57   

pawelb napisał/a:
Prawdopodobnie żeby sfinalizować transakcję, Play będzie musiał zrezygnować ze współpracy z Vectrą inaczej UOKiK nie zgodzi się na taką fuzję, zresztą z tego co wiem TMobile patrzy łapczywym okiem na Vectrę...choć lepsze dla klientów byłoby gdyby to Netia (Grupa Polsat) kupiła Vectrę, powstałaby bardzo ciekawa konkurencja do Orange, Play i TMobile

UOKIK chyba w tym przypadku nie ma nic do gadania,nigdzie nie piszą że musi być ich zgoda,a tylko zgoda europejskich organów monopolowych....
https://biuroprasowe.play.pl/aktualnosci/695685/play-nabywa-upc-polska-transakcja-otwiera-nowe-mozliwosci-dla-klientow-indywidualnych-i-biznesowych-na-polskim-rynku
_________________
 
 
Pan obserwator 
easy master

Dołączył: 21 Kwi 2021
Posty: 37
Wysłany: 25-09-2021, 19:32   

Jak dla mnie to takie połączenia powinny być zabronione.
Można czarować, ale finalnie zawsze wychodzi to niekorzystnie dla klienta końcowego i nie chodzi tylko o brak konkurencji, ale z molochem nawet w małej sprawie walczy się ciężko.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1248
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-09-2021, 21:02   

Ja mam nadzieję że UOKiK nakarze Play przerwanie współpracy z Vectrą, dla mnie taka współpraca z Vectrą i połączenie z UPC to naruszanie zasad uczciwej konkurencji, według mnie UOKiK ma jak najbardziej możliwość ingerencji w ten proces połączenia bo ta firma świadczy usługi na polskim rynku i podlega regulacjom polskim
 
 
tmp 
light master


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 55
Wysłany: 27-09-2021, 23:17   

Szkoda, po wielu latach razem chyba wezmę rozwód z UPC.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 03-10-2021, 00:41   

https://www.wykop.pl/arty...-kasuja-dowody/


Polecam poczytać wszystkim, którzy mają nadzieję że po przejęciu przez Play poziom obsługi klienta wzrośnie.

Swoją drogą kiedyś miałem podobne perypetie, wziąłem urządzenie na próbę, oddałem z pisemnym potwierdzeniem rozwiązania umowy, a rachunki przychodziły dalej. Szczęśliwie udało się załatwić...
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 03-10-2021, 02:37   

zylx, chyba takie wpadki niestety wszędzie się zdarzaja
_________________
  ogromny
 
gabrychu 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 196
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 03-10-2021, 10:25   

Dostałem takiego mejla. Umowę mam przedłużoną do 2023 roku.
Mogę sobie rozwiązać umowę?



Dzień dobry,

Kontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię, że wkrótce Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony. Nasza wiadomość ma charakter informacyjny i w związku z nią nie musisz podejmować żadnych kroków.

Wypełniamy obowiązek prawny określony w ustawie z dnia 14 maja 2020 roku (Dz. U. z dnia 15 maja 2020r. Poz.875.), która weszła w życie z dniem 21 grudnia 2020 r. Zgodnie z nią wszyscy dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych zostali zobowiązani poinformować abonenta na trwałym nośniku o kwestiach związanych z końcem okresu promocyjnego, a także przedstawić najkorzystniejsze oferty i sposoby rozwiązania umowy.
Chcesz skorzystać z naszych propozycji? Czekają na Ciebie do 31.01.2022 r., a możesz je zamówić pod numerem 813 813 813 lub w Punkcie Sprzedaży UPC.

Jednocześnie chcielibyśmy poinformować Cię o terminach, w jakich kończą się okresy promocyjne dla Twoich usług. Pamiętaj, że nic nie musisz robić. Twoja umowa będzie kontynuowana zgodnie z Regulaminem Promocji z uwzględnieniem zmian wynikających z zakończenia okresu promocyjnego i na warunkach umowy na czas nieokreślony.

● 2022-01-18 - Opcja HBO GO, Pakiet Premium HBO HD

Chcielibyśmy również podziękować za Twoje zaufanie. Wierzymy, że dobrze Ci u nas. Ale jeśli masz jakiekolwiek uwagi lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem 813 813 813 lub w Punkcie UPC. Postaramy się znaleźć rozwiązanie. Powinieneś też wiedzieć, jak złożyć rezygnację. Możesz ją wysłać na adres ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice lub złożyć w formie dokumentowej (szczegóły znajdziesz na www.upc.pl).

W UPC na pierwszym miejscu stawiamy naszych Klientów.

Inwestujemy miliony złotych w sieć i innowacje, dzięki czemu jesteśmy numerem 1 na rynku. Internet UPC jest niezmiennie najszybszy w Polsce. Potwierdza to ranking na www.speedtest.pl w oparciu o ponad 37 milionów pomiarów przeprowadzonych przez użytkowników sieci w całej Polsce. Jesteśmy też najbardziej rekomendowanym operatorem na rynku i po raz kolejny w tym roku, dzięki setkom pozytywnych komentarzy otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi.
Dziękujemy!

Pozdrawiamy,
Zespół UPC
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: