PLAY kupił UPC Polska !!! |
Autor |
Wiadomość |
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2021, 10:42
|
|
|
Jak obstawiacie? Za jaki czas zacznie się pojawiać nowy sprzęt - modemy i dekodery? |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 23-09-2021, 11:09
|
|
|
W czeskim i węgierskim byłym UPC po zmianie właściciela niewiele zmieniło się jeśli chodzi o sprzęt, dalej modemy na Puma, nowa wersja Compala, w dekoderach również brak przełomu. Najprawdopodobniej mają umowy na sprzęt podpisane na wiele lat i stąd stagnacja. |
_________________
|
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3537 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 23-09-2021, 11:19
|
|
|
ogromny napisał/a: | Nie ma co się trząść UPC Polska jakoś się specjalnie i tak nie rozwijał |
Dokładnie. Tym bardziej, że czasy się zmieniają. Ludzie już tak bardzo nie czekają na kolejne niszowe kanały TV, bo nie ma czasu ich oglądać. A bardziej na dekodery, w których przy okazji będzie można sobie korzystać z różnych aplikacji. Vectra już zainwestowała w Android TV, Netflixy itd. A w UPC ciszaaaaa. Nawet YouTube na Horizonach odebrano |
_________________
|
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 23-09-2021, 11:44
|
|
|
Vectra nie jest molochem jak UPC Polska zależnym od Liberty Global, który narzuca politykę sprzętową na lata więc wprowadza co chce. |
_________________
|
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2021, 18:15
|
|
|
Iliad to moloch o skali podobnej do Liberty Global - właśnie porównałem sobie wartość giełdową obu koncernów. Zatem z deszczu pod rynnę. |
|
|
|
|
Sigmund
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Paź 2016 Posty: 196
|
Wysłany: 24-09-2021, 07:17
|
|
|
taggan napisał/a: | Iliad to moloch o skali podobnej do Liberty Global - właśnie porównałem sobie wartość giełdową obu koncernów. Zatem z deszczu pod rynnę. |
Absolutnie nie masz racji, ta kapitalizacja giełdowa jest napompowana próbą wycofania firmy z giełdy przez właściciela. Iliad to obok operatora Tier1 nawet nie stał. Chyba nawet obok żadnego z tych poziomów - co nie znaczy, że nie moze mieć dobrej sieci, kwestia tylko taka, że to on musi płacić innym więcej za dostęp, a nie inni płacą jemu itd.
Nie patrz na nic nieznaczące kapitalizacje, a na liczbę klientów, przychody, czy obecność na rynkach. To pokazuje siłę operatora w długim terminie.
Iliad to nie jest duża grupa w ujęciu globalnym, w ujęciu europejskim powiedzmy, ale znów - nie wszystko jest pod nią (np. biznes w Irlandii jest poza). Do tego nie mają ujednoliconej strategii tak jak LG - co rynek to inne podejście. Ja jestem bardzo ciekaw jak im oferta stacjonarna i podejście do budowy sieci we Włoszech wyjdzie. |
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1248 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2021, 09:17
|
|
|
Prawdopodobnie żeby sfinalizować transakcję, Play będzie musiał zrezygnować ze współpracy z Vectrą inaczej UOKiK nie zgodzi się na taką fuzję, zresztą z tego co wiem TMobile patrzy łapczywym okiem na Vectrę...choć lepsze dla klientów byłoby gdyby to Netia (Grupa Polsat) kupiła Vectrę, powstałaby bardzo ciekawa konkurencja do Orange, Play i TMobile |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2021, 10:35
|
|
|
Sigmund napisał/a: | taggan napisał/a: | Iliad to moloch o skali podobnej do Liberty Global - właśnie porównałem sobie wartość giełdową obu koncernów. Zatem z deszczu pod rynnę. |
Absolutnie nie masz racji, ta kapitalizacja giełdowa jest napompowana próbą wycofania firmy z giełdy przez właściciela. Iliad to obok operatora Tier1 nawet nie stał. Chyba nawet obok żadnego z tych poziomów - co nie znaczy, że nie moze mieć dobrej sieci, kwestia tylko taka, że to on musi płacić innym więcej za dostęp, a nie inni płacą jemu itd. |
Może wyjść lepiej, patrz T-Mobile aka Deutche Telekom, styki padnięte za granicą, z Cogentem brak współpracy, bo by chcieli by im Cogent płacił żeby odetkac styki.
Jak UPC przestało się wymieniać z Atmanem w Polsce, to pisałem, że to pewnie przygotowanie pod sprzedaż, nie myliłem się. |
|
|
|
|
piter7790
light master
Dołączył: 22 Lip 2020 Posty: 105
|
|
|
|
|
Pan obserwator
easy master
Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 37
|
Wysłany: 25-09-2021, 19:32
|
|
|
Jak dla mnie to takie połączenia powinny być zabronione.
Można czarować, ale finalnie zawsze wychodzi to niekorzystnie dla klienta końcowego i nie chodzi tylko o brak konkurencji, ale z molochem nawet w małej sprawie walczy się ciężko. |
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1248 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-09-2021, 21:02
|
|
|
Ja mam nadzieję że UOKiK nakarze Play przerwanie współpracy z Vectrą, dla mnie taka współpraca z Vectrą i połączenie z UPC to naruszanie zasad uczciwej konkurencji, według mnie UOKiK ma jak najbardziej możliwość ingerencji w ten proces połączenia bo ta firma świadczy usługi na polskim rynku i podlega regulacjom polskim |
|
|
|
|
tmp
light master
Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 55
|
Wysłany: 27-09-2021, 23:17
|
|
|
Szkoda, po wielu latach razem chyba wezmę rozwód z UPC. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 03-10-2021, 00:41
|
|
|
https://www.wykop.pl/arty...-kasuja-dowody/
Polecam poczytać wszystkim, którzy mają nadzieję że po przejęciu przez Play poziom obsługi klienta wzrośnie.
Swoją drogą kiedyś miałem podobne perypetie, wziąłem urządzenie na próbę, oddałem z pisemnym potwierdzeniem rozwiązania umowy, a rachunki przychodziły dalej. Szczęśliwie udało się załatwić... |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 03-10-2021, 02:37
|
|
|
zylx, chyba takie wpadki niestety wszędzie się zdarzaja |
_________________
|
|
|
|
|
gabrychu
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 196 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 03-10-2021, 10:25
|
|
|
Dostałem takiego mejla. Umowę mam przedłużoną do 2023 roku.
Mogę sobie rozwiązać umowę?
Dzień dobry,
Kontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię, że wkrótce Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony. Nasza wiadomość ma charakter informacyjny i w związku z nią nie musisz podejmować żadnych kroków.
Wypełniamy obowiązek prawny określony w ustawie z dnia 14 maja 2020 roku (Dz. U. z dnia 15 maja 2020r. Poz.875.), która weszła w życie z dniem 21 grudnia 2020 r. Zgodnie z nią wszyscy dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych zostali zobowiązani poinformować abonenta na trwałym nośniku o kwestiach związanych z końcem okresu promocyjnego, a także przedstawić najkorzystniejsze oferty i sposoby rozwiązania umowy.
Chcesz skorzystać z naszych propozycji? Czekają na Ciebie do 31.01.2022 r., a możesz je zamówić pod numerem 813 813 813 lub w Punkcie Sprzedaży UPC.
Jednocześnie chcielibyśmy poinformować Cię o terminach, w jakich kończą się okresy promocyjne dla Twoich usług. Pamiętaj, że nic nie musisz robić. Twoja umowa będzie kontynuowana zgodnie z Regulaminem Promocji z uwzględnieniem zmian wynikających z zakończenia okresu promocyjnego i na warunkach umowy na czas nieokreślony.
● 2022-01-18 - Opcja HBO GO, Pakiet Premium HBO HD
Chcielibyśmy również podziękować za Twoje zaufanie. Wierzymy, że dobrze Ci u nas. Ale jeśli masz jakiekolwiek uwagi lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem 813 813 813 lub w Punkcie UPC. Postaramy się znaleźć rozwiązanie. Powinieneś też wiedzieć, jak złożyć rezygnację. Możesz ją wysłać na adres ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice lub złożyć w formie dokumentowej (szczegóły znajdziesz na www.upc.pl).
W UPC na pierwszym miejscu stawiamy naszych Klientów.
Inwestujemy miliony złotych w sieć i innowacje, dzięki czemu jesteśmy numerem 1 na rynku. Internet UPC jest niezmiennie najszybszy w Polsce. Potwierdza to ranking na www.speedtest.pl w oparciu o ponad 37 milionów pomiarów przeprowadzonych przez użytkowników sieci w całej Polsce. Jesteśmy też najbardziej rekomendowanym operatorem na rynku i po raz kolejny w tym roku, dzięki setkom pozytywnych komentarzy otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi.
Dziękujemy!
Pozdrawiamy,
Zespół UPC |
_________________
|
|
|
|
|
|