|
|
PLAY kupił UPC Polska !!! |
Autor |
Wiadomość |
Pan obserwator
easy master
Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 37
|
Wysłany: 15-09-2023, 18:23
|
|
|
Normalnie jestem super zachwycony tym przejęciem.
Najpierw rypał się internet, głównie późnym popołudniem i wieczorami, jak już to względnie ogarnęli (wcześniej mulić codziennie, teraz co jakiś czas) to dzisiaj najpierw odebrałem pismo "UPC TO JUŻ PLAY", a potem zobaczyłem, że brakuje sporej części kanałów TV.
Na party line dodzwonić się nie można....... chyba centrala im padła
Prawo play, dalej trzymacie ten sam standard usług... coś na poziomie dna.
Proponuję jeszcze więcej kasy pakować w reklamy, bo to z pewnością wpłynie na rozwój i obsługę infrastruktury |
|
|
|
|
radkor
light master
Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-11-2023, 22:11
|
|
|
To co się dzieje z UPC po przejęciu przez fioletowych woła o pomstę do nieba...
Opiszę swoją sytuację.
Jakiś czas temu zrezygnowałem z pakietu HBO (kupionego jeszcze za czasów UPC).
Odłączenie usługi miało nastąpić 1 listopada. Zapomniałem w sumie o tym i z ciekawości 4 listopada zajrzałem na listę kanałów na Horizonie, i o dziwo widzę, że HBO jest nadal dostępne.
Po zalogowaniu do Mojego UPC, HBO widniało nadal na liście aktywnych usług.
W trosce o swoje pieniądze (bo przecież oczywiście będą naliczać za HBO, którego niby nie mam ale mam....) zadzwoniłem z opierd*lem na infolinię.
Przyjęto zgłoszenie. 2 dni później HBO zniknęło z dekoderów i z listy usług, ale jednocześnie zniknął podwójny multiroom...
Jakiś partacz, niby przez pomyłkę, oprócz HBO wyłączył też multiroom, a tym samym na pozostałych dwóch Mediaboxach utraciłem dostęp do wszystkich kanałów DVB-C poza darmowymi.
Przywracanie multiroomu zajmuje im już 6 dni i nadal nie działa. Nie dość, że tracę masę nerwów to jeszcze będę musiał składać reklamacje za naliczanie na fakturze opłat za de facto niezamówione usługi (HBO 1-4 listopada) oraz zwrot opłaty za niedziałający multiroom.
Jednym słowem TRAGEDIA. To co zrobiło Play z UPC to kryminał.
Z UPC bywało różnie, raz lepiej, raz gorzej, ale nigdy nie było tak tragicznie jak jest teraz. Zarówno jeśli chodzi o obsługę klienta jak i jakość usług. Dodatkowo dochodzą jeszcze ciągłe kłopoty z FP1000, który wcześniej nie sprawiał żadnych problemów.
Teraz często są freezy netu na kilka minut, pingi z d*py i żałosne prędkości. Kiedyś mogłem nie restartować wazonu tygodniami, a nawet miesiącami. Teraz dzień bez restartu to dzień stracony. Sygnał i SNRy oczywiście OK bo tego pilnuję od lat...
Oto jak pięknie Play pogrzebało markę UPC i jej całą historię, i wypracowaną bądź co bądź renomę.
Jeszcze tylko 9 miesięcy terminówki i czas po kilkunastu latach się rozstać.
Byłem z UPC od samego początku jak tylko przejęli Polską Telewizję Kablową. Byłem jednym z pierwszych użytkowników chello 512 i miałem kilka miesięcy na testach Horizona jeszcze przed rynkowym debiutem. Kilkanaście lat na tym forum (pod różnymi nickami...). W tym czasie bardzo duża i nieoceniona pomoc TePeO i CePeU z różnymi problemami, których nie dało się niby załatwić oficjalnymi kanałami. Żegnaj UPC... Konkurencja czeka.
PS. Z kim bym nie rozmawiał ze swoich znajomych, każdy narzeka na UPC po przejęciu przez Play.
Czas napisać do UOKiK i dorzucić swoje 2 grosze: https://www.wirtualnemedi...zwiazanie-umowy |
|
|
|
|
Sigmund
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2016 Posty: 199
|
Wysłany: 24-04-2024, 17:48
|
|
|
Wiadomo, że w oficjalnych komunikatach zawsze będzie zielona trawa, ale pomyślałem, że i tak warto przytoczyć jak Play ocenia po roku swoją ofertę telewizji:
Play: klienci chcą telewizji a la carte
Sieć Play na podstawie swoich rocznych doświadczeń od momentu wprowadzenia Telewizji Nowej Generacji twierdzi, że jej pomysl na te uslugę się sprawdził. W Play klienci co miesiąc mogą wybierać pakiety kanałów i serwisów streamingowych, wykorzystując otrzymane punkty.
W ramach abonamentu klienci otrzymują dostęp do 82 popularnych kanałów, a także serwisu Viaplay Medium. Dodatkowo, do dyspozycji abonentów jest pula punktów (30 lub 45), które co miesiąc można wymieniać na serwisy streamingowe (Netflix, HBO Max, Canal+, Viaplay) oraz pakiety dodatkowych kanałów, np. sportowych, informacyjnych, czy też oferty kanałów sportowych Eleven oraz Polsat Sport Premium. Dzięki temu co miesiąc można stworzyć własną ofertę, by obejrzeć jak najwięcej interesujących filmów, seriali czy transmisji sportowych.
Jak zauważa Play, Telewizja Nowej Generacji to rozwiązanie łączące najpopularniejsze serwisy streamingowe z tradycyjną telewizją.
– Zbliżone oferty z możliwością wyboru kanałów w różnych modelach dostępne są m.in. w krajach skandynawskich oraz w Kanadzie. W Polsce dostęp do „a la carte” zapewnia wyłącznie Play – podkreśla operator.
Począrkowo Play zakładł, że usługa znajdzie zainteresowanie wśród młodszych klientów, mniej przywiązanych do linearnej telewizji, chętniej korzystających z serwisów streamingowych. W praktyce, według danych operatora, oferta łączy pokolenia i jest chętnie wybierana przez rodziny.
– Według naszych analiz, starsi domownicy wybierają telewizję „za punkty” ze względu na dostęp do kanałów tradycyjnych. Młodsi – z powodu elastyczności w zakresie oferty streamingowej. Dla tej ostatniej grupy klientów ważne jest to, że w każdym miesiącu mogą zdecydować się na inny serwis streamingowy w ramach wykupionego miesięcznego pakietu punktów, a pakietami zarządzać wygodnie za pośrednictwem pilota na ekranie telewizora– tłumaczy Artur Dominiak, dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play.
Mimo niespełna rocznej historii, od momentu uruchomienia usługi Telewizji Nowej Generacji klienci Play aktywowali ponad 133 tys. pakietów i serwisów, wykorzystując w tym celu prawie 2,7 mln punktów. Liczby te dynamicznie rosną, ponieważ dziś Telewizję Nowej Generacji wybiera już co trzeci klient usługi telewizyjnej w Play.
– Naszym zdaniem to świetne wyniki. Zwłaszcza, że świadomość abonentów w zakresie rozwiązania punktowego dopiero się tworzy. Obserwując trendy na zagranicznych rynkach spodziewamy się dalszego wzrostu zainteresowania tego typu usługą w przyszłości – przewiduje Artur Dominiak.
Z tego powodu Telewizja Nowej Generacji będzie jednym z najważniejszych narzędzi realizacji strategii Play w zakresie usług telewizyjnych oraz głównym kierunkiem w rozwoju partnerstw dla treści zarówno streamingowych, jak i liniowych.
https://www.telko.in/play...izji-a-la-carte |
_________________
|
|
|
|
|
Neo
easy master
Dołączył: 09 Kwi 2021 Posty: 37 Skąd: Stolica Górnego Śląska
|
Wysłany: 24-04-2024, 19:49
|
|
|
Taki sama PR-owy przekaz na Wirtualnych mediach: https://www.wirtualnemedi...y-wypowiedzenie
Za to komentarze czytelników jeszcze ciekawsze i jakby mniej optymistyczne niż przekaz operatora... |
_________________
|
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 631 Skąd: 3City
|
Wysłany: Wczoraj 14:40
|
|
|
Play jest zadowolony, patrz samozadowolony. Oczywiście zgodnie z przyjętą dynamiczną ofertą firmy Dekodery 4K również są świetne, perfekcyjnie stworzone szczególnie do oglądnia meczów piłkarskich i scen dynamicznych, gdzie można cieszyć się rewelacyjną jakością obrazu, szczególnie w trakcie oglądania niekończących się pasm reklamowych -oczywiście nie mogących być przerywanymi filmami, na specjalne życzenie klientów Play, a oferta programowa oraz cenowa jest tak perfekcyjnie skrojona pod potrzeby widzów, że wszycy z własnej woli chcą dopłacać do atrakcyjnych ofert pakietowych |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|