Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PLAY kupił UPC Polska !!!
Autor Wiadomość
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 22-09-2021, 19:09   

Sigmund napisał/a:
Szału nie ma, do tego obsługa klienta została tak samo zła, jak była (prywatnie nie spotkałem się z gorszą u operatora w Polsce).
Kto się nie zetknął nawet nie podejrzewa jaki to może być dramat. Mimo wszystko UPC trzymało jakiś poziom, Play to moim zdaniem dno.
Szkoda, że nie kupiło ich Vodafone, też żadna rewelacja, ale lepiej niż Play.
_________________
  -Zuzia
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 22-09-2021, 19:52   

Pan obserwator napisał/a:
Wydzwaniają czasami nawet po kilka razy dziennie i jedyne co potrafią to wciskać taryfę za kilkadziesiąt złotych.... osobie, której wystarcza doładowanie za 100 na cały rok


2021 r. ludzie numeru nie potrafią zablokować. Inna kwestia, że gdzie mają dzwonić z ofertą? Na telefony stacjonarne?


Pan obserwator napisał/a:
To może skończą się te durne reklamy z tą wkurzającą blondi.


2021 r. ludzie reklamy oglądają xD

W temacie wątku, co było nie tak z netem play na sieci upc? Profilowanie i brak zewnętrznego IP?
 
 
Pan obserwator 
easy master

Dołączył: 21 Kwi 2021
Posty: 37
Wysłany: 22-09-2021, 19:59   

Jakie inne argumenty poza ad personam?

Pisałem o kiepskim marketingu playa i proszę, mamy przedstawiciela :mrgreen:
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 22-09-2021, 20:03   

grzech1991 napisał/a:
co było nie tak z netem play na sieci upc? Profilowanie i brak zewnętrznego IP?
Mobilny od UPC na sieci Play to wiadomo, net za NAT. W roamingu krajowym nie ma Handover Data.
Play ma jeszcze net stacjonarny, kablowy na łączach Vectry. I tam też skanowanie dowodu, profilowanie, brak publicznego IP (starannie ukryte w ofercie), jakość supportu. A sam net nie jest zły, routing z Vectry.

Pan obserwator napisał/a:
Wydzwaniają czasami nawet po kilka razy dziennie
Czasami kompletnie bez sensu, niekiedy centralka im siada i są głuche telefony z ich oficjalnego numeru.
_________________
Ostatnio zmieniony przez -Zuzia 22-09-2021, 20:08, w całości zmieniany 2 razy  
  -Zuzia
 
Pan obserwator 
easy master

Dołączył: 21 Kwi 2021
Posty: 37
Wysłany: 22-09-2021, 20:07   

Jakie skanowanie dowodu?
Do tej firmy jeszcze nie dotarło, że nie mają do tego prawa?
 
 
f0ku5 
classic master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 173
Wysłany: 22-09-2021, 20:11   

Jak najbardziej mają.
 
 
Pan obserwator 
easy master

Dołączył: 21 Kwi 2021
Posty: 37
Wysłany: 22-09-2021, 20:16   

-Zuzia napisał/a:

Czasami kompletnie bez sensu, niekiedy centralka im siada i są głuche telefony z ich oficjalnego numeru.

Nie, nie, akurat miałem tzw. lepszy dzień i postanowiłem odbierać połączenia.
Żeby było ciekawiej dzwoniła ta sama konsultantka i zawsze finał ten sam "z panem rozmawiać nie będę".
Za 5 razem, w trochę obcesowy sposób spytałem panią po co w takim razie do mnie wydzwania, skoro nie akceptują decyzji właściciela w sprawie osoby kontaktowej.... potem ponad rok miałem spokój od telefonów.

f0ku5 napisał/a:
Jak najbardziej mają.

Kiedy się przepisy zmieniły? Wg. mojej wiedzy mogą to robić tylko banki na podstawie odrębnych przepisów.
Ostatnio zmieniony przez Pan obserwator 22-09-2021, 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 22-09-2021, 20:16   

Pan obserwator napisał/a:
Jakie skanowanie dowodu?
Proszę, to z umowy, u nich takie zapisy są standardem. Domyślnie zgoda na przetwarzanie skanu jest nawet po wygaśnięciu umowy.



Pan obserwator napisał/a:
Nie, nie, akurat miałem tzw. lepszy dzień i postanowiłem odbierać połączenia.
Żeby było ciekawiej dzwoniła ta sama konsultantka i zawsze finał ten sam "z panem rozmawiać nie będę".
Za 5 razem, w trochę obcesowy sposób spytałem panią po co w takim razie do mnie wydzwania, skoro nie akceptują decyzji właściciela w sprawie osoby kontaktowej.... potem ponad rok miałem spokój od telefonów.
Wydzwaniają z samego Play a także firmy z nimi współpracujące, które jakby nie miały wszystkich danych z systemu.
_________________
  -Zuzia
 
Pan obserwator 
easy master

Dołączył: 21 Kwi 2021
Posty: 37
Wysłany: 22-09-2021, 20:26   

Hmmm... przetwarzanie wszystkich danych łącznie z wizerunkiem i to w terminie nieokreślonym, jeśli nie zabronimy po rozwiązaniu umowy, bo tak mi wychodzi z tego zapisu?
Rozumiem, ze jeśli ktoś ma niezapłacone rachunki to jest zasadnośc przetwarzania danych, ale ten zapis jest zbyt szeroki.
Ktoś tam się nie rozpędził za mocno?

Kolejny powód aby trzymać się do tej firmy z daleka i ciekawe co wymyślą po finalizacji przejęcia, wyślą pismo do wszystkich byłych klientów UPC, ze mają zeskanować dowody i przesłać e-mailem pod groźba zerwania umowy?

-Zuzia napisał/a:

Wydzwaniają z samego Play a także firmy z nimi współpracujące, które jakby nie miały wszystkich danych z systemu.

To ja wiem, ale wiem też, że takie systemy mają miejsce na wprowadzanie adnotacji/uwag, co jak widać po 5 telefonie zostało wreszcie użyte. No i dzwoniła ta sama pani :D
Chodzi mi o durną politykę, tracą nie tylko mój czas ale też i swój, chociaż to ostatnie akurat mi się podoba :twisted:
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 22-09-2021, 20:41   

Pan obserwator napisał/a:
Hmmm... przetwarzanie wszystkich danych łącznie z wizerunkiem i to w terminie nieokreślonym, jeśli nie zabronimy po rozwiązaniu umowy, bo tak mi wychodzi z tego zapisu?
Rozumiem, ze jeśli ktoś ma niezapłacone rachunki to jest zasadnośc przetwarzania danych, ale ten zapis jest zbyt szeroki.
Ktoś tam się nie rozpędził za mocno?
Jeszcze w przypadku smartfonów za kilka tys. jakoś można próbować uzasadniać, ale tu chodzi o net 150 Mb/s z modemem Technicolor, który daje kilku innych dostawców bez żadnych skanów.
Takie dane mają swoją wartość więc zbierają, a ludzie bezrefleksyjnie dają.
_________________
  -Zuzia
 
Pan obserwator 
easy master

Dołączył: 21 Kwi 2021
Posty: 37
Wysłany: 22-09-2021, 20:55   

Dla mnie nawet smartfon za kilka tysi nie uzasadnia utrwalania dowodu, mają pesel, mają podpis na umowie i powinno im wystarczyć.

No nic, czekam na aneks do umowy w przyszłym roku. Jeśli będą coś przesadnie kombinować, to powiemy sobie papa, trudno będę się męczył z LTE, może 5g od pana słonecznego będzie działać, a może orange zaszaleje i dociągnie światło do mojego bloku... pożyjemy, zobaczymy :mrgreen:
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 22-09-2021, 21:09   

Niby firmy telekomunikacyjne mają prawo skanować dowody osobiste ale można się wypiąć na nich i wtedy niech sobie decydują.
https://warido.com/publikacje/informacje/zakaz-kserowania-dowodu-osobistego/?fbclid=IwAR1Z2rjkIc-3lO56pxrCLHT2lKaHzlD2votPNzx_MoVQAeZNI6vtxlNLGcU
_________________
 
 
Pan obserwator 
easy master

Dołączył: 21 Kwi 2021
Posty: 37
Wysłany: 23-09-2021, 07:55   

Jak człowiek zaczyna zgłębiać temat, to play tych "dziwnych" praktyk ma dużo więcej (niższy abo za skan).... no i niema jednak prawa do skanu i chyba czas, aby odpowiednie instytucje ponownie dobrały im się do tyłka.
https://www.dziennikprawn...anych-osobowych

Ciekawym jest, że na swojej oficjalne stronie zamieszczają coś takiego: https://www.play.pl/pomoc...osobistego.html

Cóż, ja w w domu już wczoraj ustaliłem, że jeśli w aneksie będzie jakieś domaganie się dowodu to papa, jakoś dam rade na LTE.
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3540
Skąd: Śląsk
Wysłany: 23-09-2021, 09:09   

Cytat:
Liberty Global zgodziło się na zapewnienie Iliadowi na okres do czterech lat dostępu do określonych usług, w tym głównie z obszaru sieci i technologii.


Jedno jest pewne... Horizon odchodzi w przeszłość. Oczywiście nie zmienią wszystkich dekoderów w jeden rok, ale wiele wskazuje na to, że dekodery z tym systemem nie będą rozwijane. Dobrze, że obecna umowa kończy mi się latem 2022, bo kolejnej na pewno nie podpiszę na Horizona. Czas pokaże co wymyślą...
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 23-09-2021, 10:00   

Nie ma co się trząść UPC Polska jakoś się specjalnie i tak nie rozwijał
_________________
  ogromny
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: