PLAY kupił UPC Polska !!! |
Autor |
Wiadomość |
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 22-09-2021, 19:09
|
|
|
Sigmund napisał/a: | Szału nie ma, do tego obsługa klienta została tak samo zła, jak była (prywatnie nie spotkałem się z gorszą u operatora w Polsce). | Kto się nie zetknął nawet nie podejrzewa jaki to może być dramat. Mimo wszystko UPC trzymało jakiś poziom, Play to moim zdaniem dno.
Szkoda, że nie kupiło ich Vodafone, też żadna rewelacja, ale lepiej niż Play. |
_________________
|
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 22-09-2021, 19:52
|
|
|
Pan obserwator napisał/a: | Wydzwaniają czasami nawet po kilka razy dziennie i jedyne co potrafią to wciskać taryfę za kilkadziesiąt złotych.... osobie, której wystarcza doładowanie za 100 na cały rok
|
2021 r. ludzie numeru nie potrafią zablokować. Inna kwestia, że gdzie mają dzwonić z ofertą? Na telefony stacjonarne?
Pan obserwator napisał/a: | To może skończą się te durne reklamy z tą wkurzającą blondi.
|
2021 r. ludzie reklamy oglądają xD
W temacie wątku, co było nie tak z netem play na sieci upc? Profilowanie i brak zewnętrznego IP? |
|
|
|
|
Pan obserwator
easy master
Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 37
|
Wysłany: 22-09-2021, 19:59
|
|
|
Jakie inne argumenty poza ad personam?
Pisałem o kiepskim marketingu playa i proszę, mamy przedstawiciela |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 22-09-2021, 20:03
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | co było nie tak z netem play na sieci upc? Profilowanie i brak zewnętrznego IP? | Mobilny od UPC na sieci Play to wiadomo, net za NAT. W roamingu krajowym nie ma Handover Data.
Play ma jeszcze net stacjonarny, kablowy na łączach Vectry. I tam też skanowanie dowodu, profilowanie, brak publicznego IP (starannie ukryte w ofercie), jakość supportu. A sam net nie jest zły, routing z Vectry.
Pan obserwator napisał/a: | Wydzwaniają czasami nawet po kilka razy dziennie | Czasami kompletnie bez sensu, niekiedy centralka im siada i są głuche telefony z ich oficjalnego numeru. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez -Zuzia 22-09-2021, 20:08, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Pan obserwator
easy master
Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 37
|
Wysłany: 22-09-2021, 20:07
|
|
|
Jakie skanowanie dowodu?
Do tej firmy jeszcze nie dotarło, że nie mają do tego prawa? |
|
|
|
|
f0ku5
classic master
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 173
|
Wysłany: 22-09-2021, 20:11
|
|
|
Jak najbardziej mają. |
|
|
|
|
Pan obserwator
easy master
Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 37
|
Wysłany: 22-09-2021, 20:16
|
|
|
-Zuzia napisał/a: |
Czasami kompletnie bez sensu, niekiedy centralka im siada i są głuche telefony z ich oficjalnego numeru. |
Nie, nie, akurat miałem tzw. lepszy dzień i postanowiłem odbierać połączenia.
Żeby było ciekawiej dzwoniła ta sama konsultantka i zawsze finał ten sam "z panem rozmawiać nie będę".
Za 5 razem, w trochę obcesowy sposób spytałem panią po co w takim razie do mnie wydzwania, skoro nie akceptują decyzji właściciela w sprawie osoby kontaktowej.... potem ponad rok miałem spokój od telefonów.
f0ku5 napisał/a: | Jak najbardziej mają. |
Kiedy się przepisy zmieniły? Wg. mojej wiedzy mogą to robić tylko banki na podstawie odrębnych przepisów. |
Ostatnio zmieniony przez Pan obserwator 22-09-2021, 20:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 22-09-2021, 20:16
|
|
|
Pan obserwator napisał/a: | Jakie skanowanie dowodu? | Proszę, to z umowy, u nich takie zapisy są standardem. Domyślnie zgoda na przetwarzanie skanu jest nawet po wygaśnięciu umowy.
Pan obserwator napisał/a: | Nie, nie, akurat miałem tzw. lepszy dzień i postanowiłem odbierać połączenia.
Żeby było ciekawiej dzwoniła ta sama konsultantka i zawsze finał ten sam "z panem rozmawiać nie będę".
Za 5 razem, w trochę obcesowy sposób spytałem panią po co w takim razie do mnie wydzwania, skoro nie akceptują decyzji właściciela w sprawie osoby kontaktowej.... potem ponad rok miałem spokój od telefonów. | Wydzwaniają z samego Play a także firmy z nimi współpracujące, które jakby nie miały wszystkich danych z systemu. |
_________________
|
|
|
|
|
Pan obserwator
easy master
Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 37
|
Wysłany: 22-09-2021, 20:26
|
|
|
Hmmm... przetwarzanie wszystkich danych łącznie z wizerunkiem i to w terminie nieokreślonym, jeśli nie zabronimy po rozwiązaniu umowy, bo tak mi wychodzi z tego zapisu?
Rozumiem, ze jeśli ktoś ma niezapłacone rachunki to jest zasadnośc przetwarzania danych, ale ten zapis jest zbyt szeroki.
Ktoś tam się nie rozpędził za mocno?
Kolejny powód aby trzymać się do tej firmy z daleka i ciekawe co wymyślą po finalizacji przejęcia, wyślą pismo do wszystkich byłych klientów UPC, ze mają zeskanować dowody i przesłać e-mailem pod groźba zerwania umowy?
-Zuzia napisał/a: |
Wydzwaniają z samego Play a także firmy z nimi współpracujące, które jakby nie miały wszystkich danych z systemu. |
To ja wiem, ale wiem też, że takie systemy mają miejsce na wprowadzanie adnotacji/uwag, co jak widać po 5 telefonie zostało wreszcie użyte. No i dzwoniła ta sama pani
Chodzi mi o durną politykę, tracą nie tylko mój czas ale też i swój, chociaż to ostatnie akurat mi się podoba |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 22-09-2021, 20:41
|
|
|
Pan obserwator napisał/a: | Hmmm... przetwarzanie wszystkich danych łącznie z wizerunkiem i to w terminie nieokreślonym, jeśli nie zabronimy po rozwiązaniu umowy, bo tak mi wychodzi z tego zapisu?
Rozumiem, ze jeśli ktoś ma niezapłacone rachunki to jest zasadnośc przetwarzania danych, ale ten zapis jest zbyt szeroki.
Ktoś tam się nie rozpędził za mocno? | Jeszcze w przypadku smartfonów za kilka tys. jakoś można próbować uzasadniać, ale tu chodzi o net 150 Mb/s z modemem Technicolor, który daje kilku innych dostawców bez żadnych skanów.
Takie dane mają swoją wartość więc zbierają, a ludzie bezrefleksyjnie dają. |
_________________
|
|
|
|
|
Pan obserwator
easy master
Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 37
|
Wysłany: 22-09-2021, 20:55
|
|
|
Dla mnie nawet smartfon za kilka tysi nie uzasadnia utrwalania dowodu, mają pesel, mają podpis na umowie i powinno im wystarczyć.
No nic, czekam na aneks do umowy w przyszłym roku. Jeśli będą coś przesadnie kombinować, to powiemy sobie papa, trudno będę się męczył z LTE, może 5g od pana słonecznego będzie działać, a może orange zaszaleje i dociągnie światło do mojego bloku... pożyjemy, zobaczymy |
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
|
|
|
|
Pan obserwator
easy master
Dołączył: 21 Kwi 2021 Posty: 37
|
Wysłany: 23-09-2021, 07:55
|
|
|
Jak człowiek zaczyna zgłębiać temat, to play tych "dziwnych" praktyk ma dużo więcej (niższy abo za skan).... no i niema jednak prawa do skanu i chyba czas, aby odpowiednie instytucje ponownie dobrały im się do tyłka.
https://www.dziennikprawn...anych-osobowych
Ciekawym jest, że na swojej oficjalne stronie zamieszczają coś takiego: https://www.play.pl/pomoc...osobistego.html
Cóż, ja w w domu już wczoraj ustaliłem, że jeśli w aneksie będzie jakieś domaganie się dowodu to papa, jakoś dam rade na LTE. |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 23-09-2021, 09:09
|
|
|
Cytat: | Liberty Global zgodziło się na zapewnienie Iliadowi na okres do czterech lat dostępu do określonych usług, w tym głównie z obszaru sieci i technologii. |
Jedno jest pewne... Horizon odchodzi w przeszłość. Oczywiście nie zmienią wszystkich dekoderów w jeden rok, ale wiele wskazuje na to, że dekodery z tym systemem nie będą rozwijane. Dobrze, że obecna umowa kończy mi się latem 2022, bo kolejnej na pewno nie podpiszę na Horizona. Czas pokaże co wymyślą... |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 23-09-2021, 10:00
|
|
|
Nie ma co się trząść UPC Polska jakoś się specjalnie i tak nie rozwijał |
_________________
|
|
|
|
|
|