Ostatnie słowo należy do operatora. UPC nie deklaruje co kryje się pod zachowaniem ciągłości usług, a Netia precyzuje: https://www.netia.pl/pl/p...-kosztuje-cesja
To jest właśnie przykład profesjonalnego podejścia, proklienckiego.
Jak nie masz problemu z wykonywaniem płatnosci, znasz numery konta etc. - po prostu nie rób nic. Dotyczy to nie tylko UPC, ale każdej umowy czy to na prąd czy gaz. Żadnych komplikacji wtedy, żadnych zmian umów nie ma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.