Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Internet - UPC potwierdza problem
Autor Wiadomość
KrzysiekF 
light master

Dołączył: 19 Gru 2019
Posty: 51
Wysłany: 14-04-2021, 07:38   WiFi w modemie Horizon

Jak już wcześniej pisałem, wyłączyłem WiFi w Horizonie. Wykorzystuję dodatkowy ruter WiFi połączony z Horizonem kablem Ethernetowym. Oczywiście od czasu do czasu tracę połączenia z Internetem na ogół na około 1 minutę. Nie jest to problem rutera wifi ale Horizona. Za każdym razem łączę się z Horizonem i sprawdzam w zakładce System Status pozycję System Uptime i zawsze się okazuje że modem został zrestartowany (nie cały Horizon) ale wbudowany w Horizona modem Internetowy. Wracając do dodatkowego rutera WiFi - jeśli Horizon działa poprawnie to po wifi bez wyłączania innych urządzeń osiągam speedtestem przepływność na poziomie około 10% różniącą się od maksymalnej osiągalnej w warunkach zalecanych przez UKE przy wykorzystaniu połączenia po kablu Ethernetowym (a mieszkam w bloku i widzę ponad dwadzieścia sieci WiFi w mieszkaniu).
Opisuję rzeczywistość i fakty a każdy może sobie wyciągać takie wnioski jakie chce (jak widać z wpisów)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: