Noworoczny prezent od UPC |
Autor |
Wiadomość |
Marcinosr
Klikacz
Dołączył: 13 Sie 2019 Posty: 18 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-01-2021, 10:37 Noworoczny prezent od UPC
|
|
|
Na wstępie wszystkim życzę szczęśliwego Nowego Roku
Na wstępie wspomnę, że jak bym tego nie przeżył to nie wiem czy bym uwierzył
Dobra do rzeczy.
W listopadzie wysłałem im wypowiedzenie na HBO, Canal + i jeden z MR.
29.12 staram się ustalić kiedy wyłączą usługi ( i tak pogadać jeszcze o tym HBO za 5zł bo sami zapomnieli zadzwonić) . Najpierw dostaje info, że na czacie tylko widzą wypowiedzenie, później jaką nieogarnięta konsultantka stwierdza, że dopiero wpłynęło w grudniu więc do 1.02. Na koniec trafiam do działu utrzymania i tam w końcu ktoś naprawdę ogarnięty potwierdza, że 1.01. Przy okazji dowiaduje się, że nie tego MR mam zaznaczonego na odłączenie. Po rozmowie niby ma być już ok. I tu uwaga, zaczyna się cyrk.
1.01 jeden MR nie działa (i tak miało być), cyk drugi multiroom nie działa (już wiem, że coś się dzieje ) zaglądam do Moje UPC okazuje się, że z pakietów jakie miałem została mi umowa główna i Filmbox.
Bez mojego wypowiedzenia, bez informowania mnie i bez mojej zgody odpięli mi:
Cinemax,
My Prime (był na zobowiązaniu i ciekawe co z tego wyjdzie)
Polsat Sport Premium,
Mega Sport
i wspomniany już MR który miał pozostać (jeden miał być odpięty jeden miał zostać).
Oczywiście pierwsze co telefon do nich... Pan co prawda przyjął zgłoszenie i przeprosił (jak by mi to coś dawało) ale powiedział, że najszybciej rozwiążą moją sprawę w poniedziałek 4.01.
Ciekawe co? Kolejny rok trzeba zaczynać od kłótni, bo się okazuje, że nawet wypowiedzenia przyjąć nie potrafią. Banda niedouczonych amatorów. Teraz pozostaje czekać i się zastanawiać co z cenami jakie miałem za te pakiety? Co z tymi które były na zobowiązaniu?
A reasumując. Jak ktoś z nas złamał by umowę w trakcie zobowiązania to sami wiecie co za to czekać. UPC może sobie robić co chce i co ich za to czeka? Do tego utrudnianie kontaktu swoim klientom (na email im nic nie można odesłać nawet odpowiedzi na korespondencję z listopada, na FB oczywiście mnie zablokowali bo ja nie dobry klient który zamiast o ich rachunek dba o siebie, pozostało opisać sprawę tu bo i góra i dół od nich sobie poczyta)
Coś czuje, że trzeba zapoczątkować kolejną sprawę w UOKiK przeciwko nim. Bo jedna kara mało ich nauczyła.
EDIT:
Formularz kontaktowy z opcją reklamacji działa (przynajmniej teraz bo wczoraj nie działał) |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 02-01-2021, 11:44
|
|
|
Mi też odłączyli horizon go, złożyłem reklamację i przywrócili z powrotem. Nie kręciłem żadnej dramy na necie, nie dzwoniłem na infolinie - napisałem zgłoszenie na stronie. |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-01-2021, 12:12 Re: Noworoczny prezent od UPC
|
|
|
Marcinosr napisał/a: | Na wstępie wszystkim życzę szczęśliwego Nowego Roku
Na wstępie wspomnę, że jak bym tego nie przeżył to nie wiem czy bym uwierzył
Dobra do rzeczy.
W listopadzie wysłałem im wypowiedzenie na HBO, Canal + i jeden z MR.
29.12 staram się ustalić kiedy wyłączą usługi ( i tak pogadać jeszcze o tym HBO za 5zł bo sami zapomnieli zadzwonić) . Najpierw dostaje info, że na czacie tylko widzą wypowiedzenie, później jaką nieogarnięta konsultantka stwierdza, że dopiero wpłynęło w grudniu więc do 1.02. Na koniec trafiam do działu utrzymania i tam w końcu ktoś naprawdę ogarnięty potwierdza, że 1.01. Przy okazji dowiaduje się, że nie tego MR mam zaznaczonego na odłączenie. Po rozmowie niby ma być już ok. I tu uwaga, zaczyna się cyrk.
1.01 jeden MR nie działa (i tak miało być), cyk drugi multiroom nie działa (już wiem, że coś się dzieje ) zaglądam do Moje UPC okazuje się, że z pakietów jakie miałem została mi umowa główna i Filmbox.
Bez mojego wypowiedzenia, bez informowania mnie i bez mojej zgody odpięli mi:
Cinemax,
My Prime (był na zobowiązaniu i ciekawe co z tego wyjdzie)
Polsat Sport Premium,
Mega Sport
i wspomniany już MR który miał pozostać (jeden miał być odpięty jeden miał zostać).
Oczywiście pierwsze co telefon do nich... Pan co prawda przyjął zgłoszenie i przeprosił (jak by mi to coś dawało) ale powiedział, że najszybciej rozwiążą moją sprawę w poniedziałek 4.01.
Ciekawe co? Kolejny rok trzeba zaczynać od kłótni, bo się okazuje, że nawet wypowiedzenia przyjąć nie potrafią. Banda niedouczonych amatorów. Teraz pozostaje czekać i się zastanawiać co z cenami jakie miałem za te pakiety? Co z tymi które były na zobowiązaniu?
A reasumując. Jak ktoś z nas złamał by umowę w trakcie zobowiązania to sami wiecie co za to czekać. UPC może sobie robić co chce i co ich za to czeka? Do tego utrudnianie kontaktu swoim klientom (na email im nic nie można odesłać nawet odpowiedzi na korespondencję z listopada, na FB oczywiście mnie zablokowali bo ja nie dobry klient który zamiast o ich rachunek dba o siebie, pozostało opisać sprawę tu bo i góra i dół od nich sobie poczyta)
Coś czuje, że trzeba zapoczątkować kolejną sprawę w UOKiK przeciwko nim. Bo jedna kara mało ich nauczyła.
EDIT:
Formularz kontaktowy z opcją reklamacji działa (przynajmniej teraz bo wczoraj nie działał) |
Nawet w miesiąc tego nie ogarną. Na same Eleveny po odłączeniu zeszło im w moim przypadku 3 tygodnie ,do tego faktury korygujące 2 miesiące. |
_________________
|
|
|
|
|
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 140
|
Wysłany: 02-01-2021, 12:55
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | Mi też odłączyli horizon go, złożyłem reklamację i przywrócili z powrotem. Nie kręciłem żadnej dramy na necie, nie dzwoniłem na infolinie - napisałem zgłoszenie na stronie. |
W takim razie dlaczego opisujesz teraz swoje zadowolenie ? |
|
|
|
|
Darth Vader
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 541 Skąd: Lublin City
|
Wysłany: 02-01-2021, 13:47
|
|
|
U mojego sąsiada też zamieszanie z UPC. W ramach decyzji UOKIK były do wyboru 3 formy zadośćuczynienia. On wybrał przyśpieszenie internetu na 3 miesiące. Otrzymał maila z potwierdzeniem że od 1 stycznia będzie miał na 3 miesiące szybszy internet. I oczywiście nie ma przyśpieszonego. Dzwonił na infolinię i tam nic nie mają o tym w systemie...Niezły burdel tam mają...
Zgłosił więc reklamację. |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 03-01-2021, 08:15
|
|
|
Daniel84 napisał/a: | grzech1991 napisał/a: | Mi też odłączyli horizon go, złożyłem reklamację i przywrócili z powrotem. Nie kręciłem żadnej dramy na necie, nie dzwoniłem na infolinie - napisałem zgłoszenie na stronie. |
W takim razie dlaczego opisujesz teraz swoje zadowolenie ? |
1. Nie jestem autorem tematu.
2. Nie widzę problemu.
Naprawili, tak wygląda proces u operatora. Co innego, jak składasz skargę do UKE a oni mają to gdzieś. |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2021, 08:42
|
|
|
Najwidoczniej Koledze @grzech1991 jeszcze nie 'naszczali na głowę' i dlatego nie dopuszcza w sobie, krytyki UPC |
|
|
|
|
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 140
|
Wysłany: 03-01-2021, 09:04
|
|
|
Jak mawiają co się odwlecze to nie uciecze .. |
|
|
|
|
Marcinosr
Klikacz
Dołączył: 13 Sie 2019 Posty: 18 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-01-2021, 13:47
|
|
|
Spokojnie. Tu nie o zadymę czy żalenie się chodzi, a o przestrogę - jak ta firemka traktuje wieloletnich klientów. Jak klient pozostawiony jest sam sobie w myśl - przecież nic się nie stało, naprawimy (albo i nie). O to by niektórym uświadomić jak nierówno jesteśmy tratowani (jako klienci). Firemka może dużo, a my? czekać i się prosić o to co być powinno, a co oni popsuli. Co w odwrotnej sytuacji? Kara umowne itp. A gdzie kara dla nich? |
|
|
|
|
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 140
|
Wysłany: 03-01-2021, 15:29
|
|
|
Dlatego trzeba pokazywać wszystkie przypadki które który jest przez operatora traktowany jako ,, podwładny ,, . |
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
Wysłany: 03-01-2021, 16:37
|
|
|
Z jednej strony piszesz, że nie chcesz się żalić, a właśnie to robisz. Czego dokładnie oczekujesz nagłaśniając problem na tym niezależnym forum? Rozumiem jakbyś jeszcze napisał to na społeczności UPC, a tutaj co to ma wnieść? |
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 03-01-2021, 17:48
|
|
|
Społeczności UPC już nie ma, a gdyby była, pisanie tam w podobnych sprawach nie miałoby najmniejszego sensu. Uwagi autora jak najbardziej słuszne, kontakt z UPC jest utrudniony. Brak maila, przejrzystego systemu zgłoszeń, czat często nieczynny lub zbyt długo trzeba czekać na konsultanta. Z infolinią różnie bywa, czasami można nasłuchać się muzyczki i potrzebne szczęście, by trafić na kogoś kompetentnego i pomocnego.
Nie chcę chwalić Vectry, bo obsługa klienta u nich również nie jest zbyt wysokich lotów, ale mają lepszy system EBOK, przy którym Moje UPC wypada naprawdę słabo. |
_________________
|
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
Wysłany: 03-01-2021, 19:05
|
|
|
Uwaga może i słuszna, ale miejsce jej zgłoszenia bezsensowne i jedyne co autor osiągnie to wyleje swoje żale. A oczekiwanie że korporacja będzie robić cokolwiek na zawołanie klienta jest utopia z której sugeruję szybko się otrząsnąć... |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2021, 20:53
|
|
|
pjetrucha napisał/a: | (...)Czego dokładnie oczekujesz nagłaśniając problem na tym niezależnym forum? Rozumiem jakbyś jeszcze napisał to na społeczności UPC, a tutaj co to ma wnieść? |
Na byłym (niby)forum UPC, po takim wpisie, watek został by najpewniej usunięty (powód 'off top') a autor mógłby mieć zakaz pisania na co najmniej tydzień. |
Ostatnio zmieniony przez hsurim 03-01-2021, 20:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 140
|
Wysłany: 03-01-2021, 20:54
|
|
|
@pjetrucha dlaczego negujesz założenie tego tematu przez klienta UPC który opłacając na czas zakupione usługi chce otrzymać wszystko co zawiera umowa .
Prostym sposobem żeby się nie denerwować jest nie czytanie tematu |
|
|
|
|
|