Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Noworoczny prezent od UPC
Autor Wiadomość
Marcinosr 
Klikacz

Dołączył: 13 Sie 2019
Posty: 18
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-01-2021, 10:37   Noworoczny prezent od UPC

Na wstępie wszystkim życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

Na wstępie wspomnę, że jak bym tego nie przeżył to nie wiem czy bym uwierzył ;)

Dobra do rzeczy.

W listopadzie wysłałem im wypowiedzenie na HBO, Canal + i jeden z MR.

29.12 staram się ustalić kiedy wyłączą usługi ( i tak pogadać jeszcze o tym HBO za 5zł bo sami zapomnieli zadzwonić) . Najpierw dostaje info, że na czacie tylko widzą wypowiedzenie, później jaką nieogarnięta konsultantka stwierdza, że dopiero wpłynęło w grudniu więc do 1.02. Na koniec trafiam do działu utrzymania i tam w końcu ktoś naprawdę ogarnięty potwierdza, że 1.01. Przy okazji dowiaduje się, że nie tego MR mam zaznaczonego na odłączenie. Po rozmowie niby ma być już ok. I tu uwaga, zaczyna się cyrk.

1.01 jeden MR nie działa (i tak miało być), cyk drugi multiroom nie działa (już wiem, że coś się dzieje :) ) zaglądam do Moje UPC okazuje się, że z pakietów jakie miałem została mi umowa główna i Filmbox.

Bez mojego wypowiedzenia, bez informowania mnie i bez mojej zgody odpięli mi:
Cinemax,
My Prime (był na zobowiązaniu i ciekawe co z tego wyjdzie)
Polsat Sport Premium,
Mega Sport
i wspomniany już MR który miał pozostać (jeden miał być odpięty jeden miał zostać).

Oczywiście pierwsze co telefon do nich... Pan co prawda przyjął zgłoszenie i przeprosił (jak by mi to coś dawało) ale powiedział, że najszybciej rozwiążą moją sprawę w poniedziałek 4.01.

Ciekawe co? Kolejny rok trzeba zaczynać od kłótni, bo się okazuje, że nawet wypowiedzenia przyjąć nie potrafią. Banda niedouczonych amatorów. Teraz pozostaje czekać i się zastanawiać co z cenami jakie miałem za te pakiety? Co z tymi które były na zobowiązaniu?

A reasumując. Jak ktoś z nas złamał by umowę w trakcie zobowiązania to sami wiecie co za to czekać. UPC może sobie robić co chce i co ich za to czeka? Do tego utrudnianie kontaktu swoim klientom (na email im nic nie można odesłać nawet odpowiedzi na korespondencję z listopada, na FB oczywiście mnie zablokowali bo ja nie dobry klient który zamiast o ich rachunek dba o siebie, pozostało opisać sprawę tu bo i góra i dół od nich sobie poczyta)

Coś czuje, że trzeba zapoczątkować kolejną sprawę w UOKiK przeciwko nim. Bo jedna kara mało ich nauczyła.

EDIT:
Formularz kontaktowy z opcją reklamacji działa (przynajmniej teraz bo wczoraj nie działał)
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 02-01-2021, 11:44   

Mi też odłączyli horizon go, złożyłem reklamację i przywrócili z powrotem. Nie kręciłem żadnej dramy na necie, nie dzwoniłem na infolinie - napisałem zgłoszenie na stronie.
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-01-2021, 12:12   Re: Noworoczny prezent od UPC

Marcinosr napisał/a:
Na wstępie wszystkim życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

Na wstępie wspomnę, że jak bym tego nie przeżył to nie wiem czy bym uwierzył ;)

Dobra do rzeczy.

W listopadzie wysłałem im wypowiedzenie na HBO, Canal + i jeden z MR.

29.12 staram się ustalić kiedy wyłączą usługi ( i tak pogadać jeszcze o tym HBO za 5zł bo sami zapomnieli zadzwonić) . Najpierw dostaje info, że na czacie tylko widzą wypowiedzenie, później jaką nieogarnięta konsultantka stwierdza, że dopiero wpłynęło w grudniu więc do 1.02. Na koniec trafiam do działu utrzymania i tam w końcu ktoś naprawdę ogarnięty potwierdza, że 1.01. Przy okazji dowiaduje się, że nie tego MR mam zaznaczonego na odłączenie. Po rozmowie niby ma być już ok. I tu uwaga, zaczyna się cyrk.

1.01 jeden MR nie działa (i tak miało być), cyk drugi multiroom nie działa (już wiem, że coś się dzieje :) ) zaglądam do Moje UPC okazuje się, że z pakietów jakie miałem została mi umowa główna i Filmbox.

Bez mojego wypowiedzenia, bez informowania mnie i bez mojej zgody odpięli mi:
Cinemax,
My Prime (był na zobowiązaniu i ciekawe co z tego wyjdzie)
Polsat Sport Premium,
Mega Sport
i wspomniany już MR który miał pozostać (jeden miał być odpięty jeden miał zostać).

Oczywiście pierwsze co telefon do nich... Pan co prawda przyjął zgłoszenie i przeprosił (jak by mi to coś dawało) ale powiedział, że najszybciej rozwiążą moją sprawę w poniedziałek 4.01.

Ciekawe co? Kolejny rok trzeba zaczynać od kłótni, bo się okazuje, że nawet wypowiedzenia przyjąć nie potrafią. Banda niedouczonych amatorów. Teraz pozostaje czekać i się zastanawiać co z cenami jakie miałem za te pakiety? Co z tymi które były na zobowiązaniu?

A reasumując. Jak ktoś z nas złamał by umowę w trakcie zobowiązania to sami wiecie co za to czekać. UPC może sobie robić co chce i co ich za to czeka? Do tego utrudnianie kontaktu swoim klientom (na email im nic nie można odesłać nawet odpowiedzi na korespondencję z listopada, na FB oczywiście mnie zablokowali bo ja nie dobry klient który zamiast o ich rachunek dba o siebie, pozostało opisać sprawę tu bo i góra i dół od nich sobie poczyta)

Coś czuje, że trzeba zapoczątkować kolejną sprawę w UOKiK przeciwko nim. Bo jedna kara mało ich nauczyła.

EDIT:
Formularz kontaktowy z opcją reklamacji działa (przynajmniej teraz bo wczoraj nie działał)


Nawet w miesiąc tego nie ogarną. Na same Eleveny po odłączeniu zeszło im w moim przypadku 3 tygodnie ,do tego faktury korygujące 2 miesiące. :)
_________________
  nordof
 
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 139
Wysłany: 02-01-2021, 12:55   

grzech1991 napisał/a:
Mi też odłączyli horizon go, złożyłem reklamację i przywrócili z powrotem. Nie kręciłem żadnej dramy na necie, nie dzwoniłem na infolinie - napisałem zgłoszenie na stronie.


W takim razie dlaczego opisujesz teraz swoje zadowolenie ?
  Daniel84
 
Darth Vader 
plus master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 541
Skąd: Lublin City
Wysłany: 02-01-2021, 13:47   

U mojego sąsiada też zamieszanie z UPC. W ramach decyzji UOKIK były do wyboru 3 formy zadośćuczynienia. On wybrał przyśpieszenie internetu na 3 miesiące. Otrzymał maila z potwierdzeniem że od 1 stycznia będzie miał na 3 miesiące szybszy internet. I oczywiście nie ma przyśpieszonego. Dzwonił na infolinię i tam nic nie mają o tym w systemie...Niezły burdel tam mają...
Zgłosił więc reklamację.
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 03-01-2021, 08:15   

Daniel84 napisał/a:
grzech1991 napisał/a:
Mi też odłączyli horizon go, złożyłem reklamację i przywrócili z powrotem. Nie kręciłem żadnej dramy na necie, nie dzwoniłem na infolinie - napisałem zgłoszenie na stronie.


W takim razie dlaczego opisujesz teraz swoje zadowolenie ?


1. Nie jestem autorem tematu.
2. Nie widzę problemu.

Naprawili, tak wygląda proces u operatora. Co innego, jak składasz skargę do UKE a oni mają to gdzieś.
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2021, 08:42   

Najwidoczniej Koledze @grzech1991 jeszcze nie 'naszczali na głowę' i dlatego nie dopuszcza w sobie, krytyki UPC ;)
 
 
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 139
Wysłany: 03-01-2021, 09:04   

Jak mawiają co się odwlecze to nie uciecze .. ;)
  Daniel84
 
Marcinosr 
Klikacz

Dołączył: 13 Sie 2019
Posty: 18
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-01-2021, 13:47   

Spokojnie. Tu nie o zadymę czy żalenie się chodzi, a o przestrogę - jak ta firemka traktuje wieloletnich klientów. Jak klient pozostawiony jest sam sobie w myśl - przecież nic się nie stało, naprawimy (albo i nie). O to by niektórym uświadomić jak nierówno jesteśmy tratowani (jako klienci). Firemka może dużo, a my? czekać i się prosić o to co być powinno, a co oni popsuli. Co w odwrotnej sytuacji? Kara umowne itp. A gdzie kara dla nich?
 
 
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 139
Wysłany: 03-01-2021, 15:29   

Dlatego trzeba pokazywać wszystkie przypadki które który jest przez operatora traktowany jako ,, podwładny ,, .
  Daniel84
 
pjetrucha 
light master

Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 93
Wysłany: 03-01-2021, 16:37   

Z jednej strony piszesz, że nie chcesz się żalić, a właśnie to robisz. Czego dokładnie oczekujesz nagłaśniając problem na tym niezależnym forum? Rozumiem jakbyś jeszcze napisał to na społeczności UPC, a tutaj co to ma wnieść? ;)
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 03-01-2021, 17:48   

Społeczności UPC już nie ma, a gdyby była, pisanie tam w podobnych sprawach nie miałoby najmniejszego sensu. Uwagi autora jak najbardziej słuszne, kontakt z UPC jest utrudniony. Brak maila, przejrzystego systemu zgłoszeń, czat często nieczynny lub zbyt długo trzeba czekać na konsultanta. Z infolinią różnie bywa, czasami można nasłuchać się muzyczki i potrzebne szczęście, by trafić na kogoś kompetentnego i pomocnego.
Nie chcę chwalić Vectry, bo obsługa klienta u nich również nie jest zbyt wysokich lotów, ale mają lepszy system EBOK, przy którym Moje UPC wypada naprawdę słabo.
_________________
  -Zuzia
 
pjetrucha 
light master

Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 93
Wysłany: 03-01-2021, 19:05   

Uwaga może i słuszna, ale miejsce jej zgłoszenia bezsensowne i jedyne co autor osiągnie to wyleje swoje żale. A oczekiwanie że korporacja będzie robić cokolwiek na zawołanie klienta jest utopia z której sugeruję szybko się otrząsnąć...
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2021, 20:53   

pjetrucha napisał/a:
(...)Czego dokładnie oczekujesz nagłaśniając problem na tym niezależnym forum? Rozumiem jakbyś jeszcze napisał to na społeczności UPC, a tutaj co to ma wnieść? ;)

Na byłym (niby)forum UPC, po takim wpisie, watek został by najpewniej usunięty (powód 'off top') a autor mógłby mieć zakaz pisania na co najmniej tydzień. ;)
Ostatnio zmieniony przez hsurim 03-01-2021, 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 139
Wysłany: 03-01-2021, 20:54   

@pjetrucha dlaczego negujesz założenie tego tematu przez klienta UPC który opłacając na czas zakupione usługi chce otrzymać wszystko co zawiera umowa .
Prostym sposobem żeby się nie denerwować jest nie czytanie tematu :?
  Daniel84
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: