Zniszczenia dokonane przez montera |
Autor |
Wiadomość |
marekre
Klikacz
Dołączył: 25 Lis 2020 Posty: 10
|
Wysłany: 25-11-2020, 12:27
|
|
|
zylx napisał/a: | -Zuzia, UPC bardzo często uwzględnia reklamacje dopiero po odwołaniu...
Tutaj wina montera jest bezwzględna, jeśli miał jakiekolwiek wątpliwości co do jakości zamontowania szafki powinien jej nie ruszać i odmówić montażu, ewentualnie poprosić o pisemne oświadczenie, że robi to na odpowiedzialność klienta. Podjął się montażu, więc odpowiedzialność jest jego. |
Podoba mi sie to podejscie, nie pomyslalem o tym. |
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 25-11-2020, 12:33
|
|
|
Wyjatkowy paproch. Komu oni to zlecaja? Ewidentny brak pojecia o robocie i zdolnosci manualnych, monter chyba z lapanki. Dobrze, ze dales fotki. Nasze forum czyta pol jupisi w tym ludzie rozpatrujacy reklamacje, a moze nawet sam kierownik d/s reklamacji, hehe. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 25-11-2020, 12:51
|
|
|
-Zuzia napisał/a: | zylx, po odwołaniu od reklamacji? Można skrobnąć takie pismo, ale UKE pewniejsze i obowiązują terminy, z doświadczenia mogę powiedzieć, że operatorzy po złożeniu skargi do UKE działają jak na sterydach |
Tak tylko można dostać od UKE odpowiedz, że nie została wyczerpana ścieżka reklamacyjna u operatora i to tego czasu zawieszają postępowanie. |
_________________
|
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 25-11-2020, 13:12
|
|
|
Ale w tym przypadku reklamacji nie uznano. Drogę postępowania reklamacyjnego uważa się za wyczerpaną, jeżeli reklamacja nie została uwzględniona - prawo telekomunikacyjne. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 25-11-2020, 14:00
|
|
|
Mi po wypierdzirdzieleniu dziurska w ścianie po 30 dniach przyjechał technik z zaprawą w wiaderku. W sumie napierał tak na tą wiertarkę że chyba nie musiał jej do prądu włączać i tak by się przebił 🤣 Firma garaż. |
_________________
|
|
|
|
|
marekre
Klikacz
Dołączył: 25 Lis 2020 Posty: 10
|
Wysłany: 25-11-2020, 14:09
|
|
|
Najbardziej mnie frustruje to, ze mialem kilka lat temu UPC i zawsze trafialem na wspanialych monterow. Punktualnie, a nawet jak sie spozniali to dzwonili uprzedzic albo pytali czy moga przyjechac pozniej i czy to nie problem. Instalacja zawsze byla bezproblemowa, wszystko dzialalo rewelacyjnie...
Dlatego jestem mocno zszokowany tym co zastalem tutaj. No coz, zloze skarge do UKE i zobaczymy co dalej. Po raz kolejny dziekuje wszystkim za pomoc |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 25-11-2020, 14:14
|
|
|
marekre, Ja mam podobne doświadczenia jak ty. Monterzy zawsze na medal, punktualni, chętni do pomocy i nawet bez problemu na moją prośbę wymienią spliter, dają filtr kanału zwrotnego czy garść rezystorów na zakończenie pustych gniazd. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-11-2020, 14:34
|
|
|
Wszystko zależy od lokalizacji, u mnie nigdy nie byli punktualnie, choć przeważnie dzwonili że będzie obsuwa i czy mogą być w innej godzinie lub dniu, tylko przy ostatniej wymianie na CI+ jakieś jaja, może dlatego, że ja z Warszawy, a z tego co rozmawiałem kiedyś, za dużo instalacji/napraw, a za mało techników do tego wszystkiego jest, dodatkowo dają za mało czasu na jedną instalację u klienta i dlatego wszystko się przesuwa. Nieraz wciskają dwie/trzy instalacje na jedne widełki, że dwóch/trzech klientów ma te same widełki czasowe. |
|
|
|
|
marekre
Klikacz
Dołączył: 25 Lis 2020 Posty: 10
|
Wysłany: 25-11-2020, 15:32
|
|
|
apropo UKE - mowimy o tym?
cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/dochodzenie-roszczen/pozasadowe-rozwiazywanie-sporow-adr-tresc/informacje-ogolne,3 |
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 25-11-2020, 18:05
|
|
|
Link nie dziala, skroc go przez jakies tiny.pl albo napisz o co ci chodzi. |
|
|
|
|
marekre
Klikacz
Dołączył: 25 Lis 2020 Posty: 10
|
Wysłany: 26-11-2020, 10:15
|
|
|
Nie moge podawac linkow jeszcze, mam za malo postow
Dzwonilem do CIK (Centrum Informacji Konsumenckiej), zostalem tam przekierowany ze strony UKE (chyba ze cos pomieszalem) i Pani na infolinii powiedziala, ze to nie jest przedmiotem ich dzialalnosci. Oni bardziej pomagaja w kwestii jakosci (braku jakosci) uslug telekomunikacyjnych jako takich. Natomiast uszkodzenie mienia to bardziej UOKiK. Sprobuje tam jakos uderzyc.
Chyba, ze cos pomieszalem z tymi organami? |
|
|
|
|
winforGD
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 360 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-11-2020, 10:31
|
|
|
Kiedyś montowałem UPC. Przyszedł instalator i później chciał skorzystać z mojego laptopa. Okazało się, że koleś był tak brudny, że opierając się nadgarstkami o mojego srebrnego laptopa zostawił trwałe czarne plamy na obudowie, których już nie dało się usunąć Nie wiem co to było ale koleś oczywiście nie chciał zwrócić żadnych kosztów i pozostał tylko sąd, a dowodów nie miałem żadnych. Tak samo jak chciałem wymienić cały kabel na klatce schodowej, to przyjechał typ z 2 m kabla w ręku, powiedział, ze za krotki i pojechał. Nie miał nawet drabiny XD Poziom techników w UPC to dla mnie okrągłe zero. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 26-11-2020, 10:58
|
|
|
Brak drabiny, wiertarki ale wiertła były, brak przewodu jadąc na wymianę to standard |
_________________
|
|
|
|
|
-Zuzia
plus master
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 600
|
Wysłany: 26-11-2020, 18:46
|
|
|
marekre, zanim rozpiszę się szerzej, powiedz, czy podpisałeś dokument monterowi zaświadczający o wykonaniu prawidłowej instalacji? |
_________________
|
|
|
|
|
majki84
light master
Dołączył: 31 Maj 2012 Posty: 82 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-01-2021, 18:41
|
|
|
Ja też miałem przygodę z monterem. Zmieniał mi filtr, czy rozgałęziacz sygnału czy coś (bo był słaby sygnał), po podłączeniu tego nowego wywalało korki, jakieś zwarcie robiło. Za którymś razem wywaliło kompletnie bezpiecznik a nie miałem zapasowego, to gościu stwierdził, że nic dalej nie może zrobić i poszedł sobie. Nazajutrz ustaliłem, że winą jest ten nowy filtr, który jakimś cudem robi zwarcie jak się podłączy kabel antenowy do niego (albo do dekodera, nie pamiętam, w każdym razie chodziło o antenę). Wkręciłem stary filtr i wszystko ok, daje nowy i wywala bezpiecznik. Winowajca ustalony. Wcześniej myślałem, że to coś u mnie w mieszkaniu, kupiłem nawet nową listwę przeciwprzepięciową (no i oczywiście bezpiecznik). Listwa zbędna, bo winny był filtr. Reklamacja do UPC, chciałem żeby mi zwrócili kasę czy coś od siebie zaproponowali za nerwy, stracony czas itd. Nic, nie poczuwają się do winy. Napisałem, że mogą sobie przyjść i zobaczyć jaki filtr dali. Odpisali coś, że czasami tak jest )))) Serdecznie nie polecam tej firmy |
_________________
|
|
|
|
|
|