Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zniszczenia dokonane przez montera
Autor Wiadomość
marekre 
Klikacz

Dołączył: 25 Lis 2020
Posty: 10
Wysłany: 25-11-2020, 10:52   Zniszczenia dokonane przez montera

Czesc,

Podpisalem umowe z UPC na tv i internet (dorzucili mi SIM). Niestety, wizyta montera przebiegla skandalicznie (ponizej moja reklamacja). UPC reklamacje odrzucilo. Jak chce teraz rozwiazac umowe to mowia, ze kara bedzie wynosic... 4000 zl.

Czy ktos ma jakis pomysl jakie moge podjac kroki zeby otrzymac rekompensate i/lub zerwac umowe?

Dzieki wielkie za pomoc!

Cytat:
Dzien dobry,



Jestem bardzo rozczarowany obsluga klienta ze strony UPC. W dniu wczorajszym miala nastapic instalacja Internetu, Telewizji i przekazanie karty SIM (jestem nowym klientem).



1. Technik mial pojawic sie miedzy g. 13:00 a 15:00. Minely te dwie godziny, nie bylo ZADNEGO kontaktu z niczyjej strony. Musialem zadzwonic do UPC* i poprosic o interwencje**. Dopiero o 15:30 (!) dostalem informacje, ze technik jest w drodze i finalnie dotarl niewiele przed godzina 16. Jest to skandaliczne zachowanie, biorac pod uwage ze musialem wziac dzien wolny w pracy, ktory spedzilem w pustym mieszkaniu i nawet nikt mnie nie uprzedzil, ze technik bedzie spozniony (oraz czy w ogole sie pojawi).



2. Na wejsciu technik zaczal narzekac na montaz szafki RTV twierdzac ze jest utrudniony dostep (mimo, ze dalo sie wneke szafki otworzyc i byl tam swobodny dostep). Nie jest to najlepszy sposob na zaczecie rozmowy z NOWYM klientem.



3. Przechodzac do rzeczy - szafka RTV zostala zniszczona przez technika. Zalaczam zdjecia PRZED i PO. Pan, ktory montowal, zapierajac sie ramionami w szafce - prawdodobnie chcial wstac "podpierajac sie" przedramieniem, ktore bylo w srodku szafki, co spowodowalo olbrzymia sile dzialajaca na szafke, w efekcie czego odpadla ona ze sciany. Uszkodzona zostala cegla na scianie oraz szafka, listwy i zawiasy. Lada moment sprawdze czy podloga nie zostala uszkodzona.



Pan technik nie poczuwa sie do winy i sugerowal zgloszenie reklamacji do UPC, co tez czynie.



Prosze o przedstawienie Panstwa propozycji rekompensaty wczorajszej wizyty i zniszczen dokonanych przez technika.


Cytat:

Dzień dobry,



dziękuję za przekazane uwagi oraz zdjęcia.



Bardzo przepraszam za niewłaściwą postawę technika. Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce i naraziła Pana na niedogodności. Zadowolenie Klientów jest dla nas ważne, dlatego staramy się, aby poziom obsługi był zawsze wysoki. Z tej sprawy wyciągniemy właściwe wnioski na przyszłość.



Zgłoszenie przekazałam do Działu Instalacji naszej firmy z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Uzyskałam odpowiedź, że dostęp do szafki nie był łatwy, szafka była wąska, co utrudniło montaż gniazdka. Poza tym szafka była zamontowana niewłaściwie i zdaniem naszego Działu Instalacji to spowodowało, że szafka spadła. Kołki, które ją trzymały (ze strony, gdzie odpadła cegła) były w ścianie płytko, a szafka waży 50 kg. Technik nie bierze na siebie odpowiedzialności za to, co się stało. W związku z przekazanymi wyjaśnieniami nie mamy niestety podstaw do udzielenia rekompensaty.



Mam nadzieję, że przyjmie Pan przedstawione stanowisko oraz że dalsza współpraca z naszą firmą będzie przebiegała pomyślnie.



Opinie Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego na Pana e-mail może zostać wysłana krótka ankieta. Proszę ocenić moją pracę w skali od 0 do 10, gdzie 10 jest oceną najwyższą. Dziękuję za wypełnienie ankiety.


Cytat:

Dziekuje za odpowiedz.

1. Nie uwazam, zeby technik ktory specjalizuje sie w montazu instalacji UPC byl specjalista od montazu szafek i byl w stanie wydac rzetelna opinie na temat sposobu zamocowania tejze. Szafka zostala zamontowana przez profesjonalna ekipe meblarska i do dnia "montazu" uslug UPC nie bylo zadnego problemu, wisiala tam kilkanascie dni. Co wiecej, w miedzyczasie zostal powieszony i podlaczony telewizor przez specjalistow z RTV Euro AGD i nie bylo ZADNYCH problemow z montazem (gniazdko jest rowniez w otworze szafki na scianie). Szafka zostala nienaruszona. To tylko potwierdza niekompetencje technika UPC oraz fakt, ze szafka zostala przez niego zniszczona. Co wiecej, nie wiem w jaki sposob technik ocenil ze szafka wazy 50 kg, a nie 30 kg albo 40 kg, poniewaz szafka nie byla przez niego wazona.

2. W zwiazku z powyzszym, prosze mi wyjasnic dlaczego to JA Z WLASNEJ KIESZENI mam pokrywac koszt zniszczen dokonanych przez UPC? Podkresle - wczesniej byl montowany telewizor, ktory byl podlaczany do gniazdka znajdujacego sie tuz obok (czyli sposob montazu byl de facto taki sam) i nie dokonano zadnych zniszczen.

.3. Jesli jest taka koniecznosc to ja z checia umowie spotkanie, gdzie strona bedzie ekipa meblarska, ktora montowala szafke (czyli EKSPERCI w swoim fachu) i mozemy skonfrontowac opinie ekspertow z opinia technika UPC na temat sposobu i jakosci montazu.

4. Calosciowo chce jeszcze raz zaznaczyc, ze cala wizyta jest ogromnym rozczarowaniem i skandalem. Spozniony technik, bez ZADNEGO kontaktu i uprzedzenia CZY SIE POJAWI, a jesli tak to w jakich godzinach. Ja musialem sie "dobijac" do Panstwa z prosba o uzyskanie informacji. Co wiecej, technik w momencie pojawienia sie od razu stwierdzil, ze on nie ma zamiaru przepraszac za spoznienie, bo to nie jego wina, tylko wina "centrali" i on nie bedzie za nic przepraszal. Naprawde doskonale podejscie do nowego klienta, gratuluje.


Ponawiam prosbe o przedstawienie formy rekompensaty za zaistaniala sytuacje. Jesli takiej formy Panstwo nie przedstawia to prosze o informacje w jaki sposob moge rozwiazac umowe z UPC i oddac sprzet.
Ostatnio zmieniony przez marekre 25-11-2020, 11:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JANINAWRO 
light master

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 10 Lip 2019
Posty: 102
Wysłany: 25-11-2020, 10:59   

Dokładnie kiedy podpisałaś umowe z UPC
Jak nie mineło 14 dni od podpisania umowy to możesz z niej zrezygnować
tylko trzeba odstąpić od umowy zawartej...
 
 
marekre 
Klikacz

Dołączył: 25 Lis 2020
Posty: 10
Wysłany: 25-11-2020, 11:01   

dzieki za odpowiedz. podpisalem ja ponad miesiac temu... zlozylem reklamacje, na ktora mi odpisali po 15 dniach (wiec nie moge juz odstapic od umowy). reklamacje odrzucili oczywiscie.

dodalem cala historie korespondencji w pierwszym poscie.
 
 
JANINAWRO 
light master

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 10 Lip 2019
Posty: 102
Wysłany: 25-11-2020, 11:12   

marekre napisał/a:
dzieki za odpowiedz. podpisalem ja ponad miesiac temu... zlozylem reklamacje, na ktora mi odpisali po 15 dniach (wiec nie moge juz odstapic od umowy). reklamacje odrzucili oczywiscie.

dodalem cala historie korespondencji w pierwszym poscie.


Ja miałam też tam kiedyś przygode z UPC, technik przewiercił mi kabel, ale przyszedł i wymienił
Spróbuj jeszcze raz zadzwonić do UPC i powołaj się na tą odpowiedz z reklamacji niech napiszą jeszcze raz reklamacje i niech sie z tobą skontaktuje się ktoś z tej firmy zewnętrznej od tego technika i jak oni to widzą...
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2020, 11:15   

Spóźnienia techników UPC to akurat norma, miałem w październiku wymianę dekodera na moduł CI, widełki 14-16, przyjechał o 20 z niedziałającym modułem, umówił się ze mną, że będzie następnego dnia między 9 a 11, nie przyjechał ani nie zadzwonił, przed 12 zadzwoniłem bezpośrednio do niego, bo miałem telefon z którego dzwonił do mnie, że będzie o 20 poprzedniego dnia, to powiedział, że go wrzucili na inny rejon i nie będzie go, że ktoś inny powinien się zjawić.. zadzwoniłem o 12 na infolinię, a ci mi powiedzieli, że nie będzie niestety nikogo, następnego dnia dopiero, wtedy już pojawił się punktualnie inny technik. Złożyłem reklamację, by nie pobierali opłaty instalacyjnej za to i została ona uwzględniona.
A co do szafki, oczywiście stawaj na swoim i nie daj się zbyć.
 
 
marekre 
Klikacz

Dołączył: 25 Lis 2020
Posty: 10
Wysłany: 25-11-2020, 11:25   

JANINAWRO napisał/a:
marekre napisał/a:
dzieki za odpowiedz. podpisalem ja ponad miesiac temu... zlozylem reklamacje, na ktora mi odpisali po 15 dniach (wiec nie moge juz odstapic od umowy). reklamacje odrzucili oczywiscie.

dodalem cala historie korespondencji w pierwszym poscie.


Ja miałam też tam kiedyś przygode z UPC, technik przewiercił mi kabel, ale przyszedł i wymienił
Spróbuj jeszcze raz zadzwonić do UPC i powołaj się na tą odpowiedz z reklamacji niech napiszą jeszcze raz reklamacje i niech sie z tobą skontaktuje się ktoś z tej firmy zewnętrznej od tego technika i jak oni to widzą...


Dzwonilem do UPC, powiedzialem ze chce rozwiazac umowe przez zaistniala sytuacje to dostalem odpowiedz ze spoko ale ze kara 4000 zl...

czyli sugerujesz zeby pisac te reklamacje do skutku?
 
 
JANINAWRO 
light master

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 10 Lip 2019
Posty: 102
Wysłany: 25-11-2020, 11:29   

marekre napisał/a:
JANINAWRO napisał/a:
marekre napisał/a:
dzieki za odpowiedz. podpisalem ja ponad miesiac temu... zlozylem reklamacje, na ktora mi odpisali po 15 dniach (wiec nie moge juz odstapic od umowy). reklamacje odrzucili oczywiscie.

dodalem cala historie korespondencji w pierwszym poscie.


Ja miałam też tam kiedyś przygode z UPC, technik przewiercił mi kabel, ale przyszedł i wymienił
Spróbuj jeszcze raz zadzwonić do UPC i powołaj się na tą odpowiedz z reklamacji niech napiszą jeszcze raz reklamacje i niech sie z tobą skontaktuje się ktoś z tej firmy zewnętrznej od tego technika i jak oni to widzą...


Dzwonilem do UPC, powiedzialem ze chce rozwiazac umowe przez zaistniala sytuacje to dostalem odpowiedz ze spoko ale ze kara 4000 zl...

czyli sugerujesz zeby pisac te reklamacje do skutku?


Tak.
I niech się ktoś kompetentny od tych techników z tobą skontaktuje...

Powiem tak jeszcze to nie jest wina UPC tylko tych pseudo Techników...
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 25-11-2020, 11:31   

marekre, pisanie kolejnej reklamacji w tej samej sprawie ma średni sens. Lepiej już odwołać się do UKE.
Masz dokumentację fotograficzną? Załączyłeś do reklamacji zdjęcia? Jeśli tak, przy okazji wrzuć do tematu (można dodać jako załącznik, a nie link).

JANINAWRO, za pracę instalatorów odpowiada UPC. Powinni naprawić szkodę, choćby zaproponować rabat na usługi zamiast odrzucać reklamację.
_________________
  -Zuzia
 
marekre 
Klikacz

Dołączył: 25 Lis 2020
Posty: 10
Wysłany: 25-11-2020, 11:43   

zdjecia:

UPC074.jpg
Plik ściągnięto 122 raz(y) 53,07 KB

UPC073.jpg
Plik ściągnięto 107 raz(y) 43,61 KB

UPC072.jpg
Plik ściągnięto 51 raz(y) 57,25 KB

UPC071.jpg
Plik ściągnięto 58 raz(y) 55,44 KB

UPC01.jpg
Plik ściągnięto 95 raz(y) 90,55 KB

 
 
marekre 
Klikacz

Dołączył: 25 Lis 2020
Posty: 10
Wysłany: 25-11-2020, 11:44   

-Zuzia napisał/a:
marekre, pisanie kolejnej reklamacji w tej samej sprawie ma średni sens. Lepiej już odwołać się do UKE.
Masz dokumentację fotograficzną? Załączyłeś do reklamacji zdjęcia? Jeśli tak, przy okazji wrzuć do tematu (można dodać jako załącznik, a nie link).

JANINAWRO, za pracę instalatorów odpowiada UPC. Powinni naprawić szkodę, choćby zaproponować rabat na usługi zamiast odrzucać reklamację.


Tak, zalaczylem zdjecia do reklamacji. W jaki sposob UKE mogloby tu pomoc?

Bardoz dziekuje wszystkim za pomoc!
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 25-11-2020, 11:57   

marekre napisał/a:
W jaki sposob UKE mogloby tu pomoc?
Skoro UPC odrzuciło reklamację, kolejna instancja to sąd albo UKE. Składasz skargę do prezesa UKE przez ich formularz na stronie. Warunkiem jest odrzucenie reklamacji przez operatora, w Twoim przypadku jest już spełniony.
Adres: https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Wybierasz "wniosek o interwencję Prezesa UKE" dalej "usługi telekomunikacyjne" wypełniasz pozostałe pola i opisujesz swoją sprawę, załącz zrzut negatywnej odpowiedzi na Twoją reklamację.

Z innych działań, możesz odezwać się do UPC na ich profilu na Facebooku, czasami pomaga albo skasują i zablokują ;)
_________________
  -Zuzia
 
marekre 
Klikacz

Dołączył: 25 Lis 2020
Posty: 10
Wysłany: 25-11-2020, 11:59   

Motyw z facebookiem juz zrobiony, bez efektu ;) Zatem chyba wybiore sciezke UKE. Raz jeszcze dziekuje :)
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 25-11-2020, 12:02   

-Zuzia, UPC bardzo często uwzględnia reklamacje dopiero po odwołaniu...
Tutaj wina montera jest bezwzględna, jeśli miał jakiekolwiek wątpliwości co do jakości zamontowania szafki powinien jej nie ruszać i odmówić montażu, ewentualnie poprosić o pisemne oświadczenie, że robi to na odpowiedzialność klienta. Podjął się montażu, więc odpowiedzialność jest jego.
_________________
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 600
Wysłany: 25-11-2020, 12:06   

zylx, po odwołaniu od reklamacji? Można skrobnąć takie pismo, ale UKE pewniejsze i obowiązują terminy, z doświadczenia mogę powiedzieć, że operatorzy po złożeniu skargi do UKE działają jak na sterydach :)
_________________
  -Zuzia
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2020, 12:25   

Jak się technik oparł o szafkę, próbując wstać, to nic dziwnego że odpadła. Tutaj jest tylko i wyłącznie jego wina. Raczej z naprawą nie masz co czekać, bo i tak musisz to zrobić, rachunek za naprawę wyślij UPC.
Kołek nie był jakiś krótki, więc nie miało to prawa odpaść bez dużej siły, choc ja bym ta szafkę zamontował na szynę, pewniejsze mocowanie w szafkach wiszących.
Pomysł z UKE też jest dobry.
Ostatnio zmieniony przez brtk 25-11-2020, 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,47 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: