Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy Internet DO 750 Mb/s niższe prędkości
Autor Wiadomość
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-10-2020, 20:40   

Spróbuj jeszcze pobrać kilka plików na raz, najlepiej z różnych serwerów i sprawdź, jaka wtedy będzie prędkość. Możesz też użyć programu do pobierania plików - takie programy dzielą plik na części i pobierają go w kilku strumieniach jednocześnie.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 03-10-2020, 21:49   

A UPC Polska twierdzi że ja jestem ciężkim klientem
_________________
  ogromny
 
Marcin301221 
Klikacz

Dołączył: 01 Paź 2020
Posty: 19
Wysłany: 03-10-2020, 23:45   

Karol napisał/a:
Spróbuj jeszcze pobrać kilka plików na raz, najlepiej z różnych serwerów i sprawdź, jaka wtedy będzie prędkość. Możesz też użyć programu do pobierania plików - takie programy dzielą plik na części i pobierają go w kilku strumieniach jednocześnie.


Przetestowałem już kilkadziesiąt różnych serwerów do pobierania na speedrest, gdyby dało się osiągnąć wyższą prędkość to któryś z nich by to pokazał.

@ ogromny

Toszkę roszczeniowy jestem, ale to pewnie dlatego, że nic mnie przy UPC nie trzyma, lecz jednocześnie jestem na tyle leniwy, że nie chcę mi się (póki co) migrować do Orange ;)
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-10-2020, 08:45   

W takim razie możesz jeszcze przetestować na innym komputerze i jeżeli efekt będzie ten sam to zgłoś problem do UPC.
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 04-10-2020, 09:58   

Ale po co mu piszesz o testach na innym kompie? UPC ma ogromne problemy z peeringiem, składałem reklamacje i za każdym razem odpowiedź jak od niepełnosprawnego.
 
 
anu 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 172
Wysłany: 04-10-2020, 15:31   

Marcin301221 napisał/a:
Azar napisał/a:
Marcin301221, jesteś na umowie bezterminowej i podnieśli Ci z 500 na 750?


Tak. Za jedyne 6 zł.


Ile obecnie płacisz?
 
 
Marcin301221 
Klikacz

Dołączył: 01 Paź 2020
Posty: 19
Wysłany: 04-10-2020, 15:51   

anu napisał/a:
Ile obecnie płacisz?


69 zł. Od ponad 2 lat na umowie bezterminowej.
grzech1991 napisał/a:
Ale po co mu piszesz o testach na innym kompie? UPC ma ogromne problemy z peeringiem, składałem reklamacje i za każdym razem odpowiedź jak od niepełnosprawnego.


Mam im opisać problem i liczyć na dobrą wolę? ;)
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-10-2020, 17:07   

grzech1991 napisał/a:
Ale po co mu piszesz o testach na innym kompie? UPC ma ogromne problemy z peeringiem, składałem reklamacje i za każdym razem odpowiedź jak od niepełnosprawnego.

I właśnie po to jest potrzebny test na innym komputerze - żeby konsultant/specjalista nie wmawiał klientowi, że "u nich wszystko OK, może Pana komputer jest za wolny".
 
 
Marcin301221 
Klikacz

Dołączył: 01 Paź 2020
Posty: 19
Wysłany: 04-10-2020, 17:17   

Karol napisał/a:
grzech1991 napisał/a:
Ale po co mu piszesz o testach na innym kompie? UPC ma ogromne problemy z peeringiem, składałem reklamacje i za każdym razem odpowiedź jak od niepełnosprawnego.

I właśnie po to jest potrzebny test na innym komputerze - żeby konsultant/specjalista nie wmawiał klientowi, że "u nich wszystko OK, może Pana komputer jest za wolny".


Mój komputer nie jest za wolny i nie dam sobie tego wmówić ;)

Na czym polega rekonfiguracja ustawień konta abonenckiego? Otrzymałem taką sugestię po skorzystaniu z pomocy na stronie UPC.
 
 
sebagit 
classic master

Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 172
Wysłany: 05-10-2020, 17:21   

A jak sobie radzi Connect Box z łączem 750 mega? Zdziwiłem się, że nie dają do tego internetu lepszego routera. Czy na wifi zbliża się do tej deklarowanej prędkości?
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 05-10-2020, 18:51   

Karol napisał/a:
grzech1991 napisał/a:
Ale po co mu piszesz o testach na innym kompie? UPC ma ogromne problemy z peeringiem, składałem reklamacje i za każdym razem odpowiedź jak od niepełnosprawnego.

I właśnie po to jest potrzebny test na innym komputerze - żeby konsultant/specjalista nie wmawiał klientowi, że "u nich wszystko OK, może Pana komputer jest za wolny".


mam kompa za 11k, orange przychodzi z technikiem z własnym komputerem. Byli ich technicy i tylko potwierdzili moje zarzuty.

W firmie jestem administratorem serwera, znam też się na podstawowej budowie sieci. Komp robi po lanie bez problemu 800-900mbps.
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-10-2020, 20:48   

Nadal uważam, że test na innym komputerze jest konieczny, żeby wybić "argumenty" UPC. Chyba nie sądzisz, że UPC będzie od razu szukać problemu w swojej sieci lub przyzna się, że te Connect Boxy nie są jednak tak wspaniałe jak by klienci oczekiwali.

Znam te ich porady: wyczyścić pliki cookie w przeglądarce, użyć innej przeglądarki, zresetować modem itp.
 
 
Marcin301221 
Klikacz

Dołączył: 01 Paź 2020
Posty: 19
Wysłany: 05-10-2020, 23:42   

No to powie
sebagit napisał/a:
A jak sobie radzi Connect Box z łączem 750 mega?


W moim przypadku tak jak opisałem. Dlatego szukam porady.

sebagit napisał/a:
Czy na wifi zbliża się do tej deklarowanej prędkości?


Na WIFI osiąga tyle samo co po kablu. Mam własny router.

Karol napisał/a:
Nadal uważam, że test na innym komputerze jest konieczny, żeby wybić "argumenty" UPC. Chyba nie sądzisz, że UPC będzie od razu szukać problemu w swojej sieci lub przyzna się, że te Connect Boxy nie są jednak tak wspaniałe jak by klienci oczekiwali.


No to im powiem, że zrobiłem test na innym komputerze, oraz zrestartowałem modem, sprawdziłem inną przeglądarkę, etc.
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 06-10-2020, 19:36   

Karol napisał/a:
Nadal uważam, że test na innym komputerze jest konieczny, żeby wybić "argumenty" UPC. Chyba nie sądzisz, że UPC będzie od razu szukać problemu w swojej sieci lub przyzna się, że te Connect Boxy nie są jednak tak wspaniałe jak by klienci oczekiwali.

Znam te ich porady: wyczyścić pliki cookie w przeglądarce, użyć innej przeglądarki, zresetować modem itp.


Tak, być może masz rację. Ale w domu mam jeden komputer. Nie więcej.
 
 
bartok901 
Klikacz

Dołączył: 19 Paź 2020
Posty: 1
Wysłany: 19-10-2020, 13:12   

No ale co ma do tego komputer. Przecież widać jakie karta sieciowa ma ograniczenia i jak z kartą jest ok to komputer nie ma nic do gadania. A na infolinii widzą jaki masz sprzęt, z dokładnością lepsza niż można by się spodziewać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: