Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC TV 4K BOX
Autor Wiadomość
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-04-2022, 05:49   

PtaszekD napisał/a:
W 4k dekoderze mocno wkurza mnie konieczność potwierdzania zmiany kanału. Gdy strzałkami góra/dół przy ok-ju zmieniam kanał (przesuwa się epg na ekranie), i chcę zatrzymać się na jakimś kanale, niemal za każdym razem system pyta czy chcę oglądać na żywo czy od początku (tam, gdzie działa replay). Zeby wtedy przełączyć kanał, trzeba dwa razy klikać OK - da się to jakoś wyłączyć? Na Horizonie od razu zmieniał kanał, a dopiero kolejne kliknięcie OK powodowało, że pytał o rozpoczęcie danego programu od początku.


W tym wypadku akurat sprawdza się powiedzenie lepsze jest wrogiem dobrego .Miało być lepiej a wyszło jak w UPC . Póki nie poprawia w oprogramowaniu to nic się z tym nie zrobi pod
tym względem wygrywa horizon ....Mnie bardziej ciekawi czy w ogóle coś dzieje się w temacie nagrywania i odtwarzania nagranych programów ....
  stivi
 
50 groszy 
Klikacz

Dołączył: 11 Mar 2022
Posty: 4
Wysłany: 22-04-2022, 00:04   

Hej.
Czy ktoś z was miał problem z ciągłym buforowaniem na kablu? Zdarza mi się nawet z 8 razy dziennie. Był nawet taki okres że buforowalo 4 razy w ciągu 3 minut. :sad:
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-04-2022, 05:50   

Kiedyś miałem słabszy dzień, ale teraz buforuje średnio może raz na tydzień przez 3 sek... Zdarza się nie powiem ale na tyle rzadko że jakoś specjalnie nie jest uciążliwe... Połączenie do routera po kablu...
  stivi
 
szunaj 
light master

Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 87
Wysłany: 22-04-2022, 16:52   

Mam dokładnie tak samo.
 
 
50 groszy 
Klikacz

Dołączył: 11 Mar 2022
Posty: 4
Wysłany: 23-04-2022, 00:41   

Ehm czyli widzę że ten problem w takim stopniu występuje tylko u mnie :( . Zgłaszalem na infolinię i tylko obserwują to zdalnie , ja sądzę że problem jest gdzieś w mieszkaniu w komunikacji między dekoderem a roturem, upc nie chce wysłać technika nawet . Hmm myślę nawet nad zakupem nowego routera, może to coś pomoże.
 
 
XGrzesX 
easy master

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 29
Wysłany: 08-05-2022, 18:21   

stivi napisał/a:
PtaszekD napisał/a:
W 4k dekoderze mocno wkurza mnie konieczność potwierdzania zmiany kanału. Gdy strzałkami góra/dół przy ok-ju zmieniam kanał (przesuwa się epg na ekranie), i chcę zatrzymać się na jakimś kanale, niemal za każdym razem system pyta czy chcę oglądać na żywo czy od początku (tam, gdzie działa replay). Zeby wtedy przełączyć kanał, trzeba dwa razy klikać OK - da się to jakoś wyłączyć? Na Horizonie od razu zmieniał kanał, a dopiero kolejne kliknięcie OK powodowało, że pytał o rozpoczęcie danego programu od początku.


W tym wypadku akurat sprawdza się powiedzenie lepsze jest wrogiem dobrego .Miało być lepiej a wyszło jak w UPC . Póki nie poprawia w oprogramowaniu to nic się z tym nie zrobi pod
tym względem wygrywa horizon ....Mnie bardziej ciekawi czy w ogóle coś dzieje się w temacie nagrywania i odtwarzania nagranych programów ....


Czy uważasz ze problem jest po stronie oprogramowania dekodera 4k ? Słyszałeś wcześniej o tym problemem. Cieżko mi UPC udowodnić, ze problem dotyczy drkodera. Ich zdaniem dekoder działa prawidłowo.
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-05-2022, 06:48   

Dekoder działa prawidłowo bo tak jest zaprogramowany tyle tylko że to jest bardzo nieintuicyjne .Dekoder horizon działa w tym aspekcie odwrotnie .Idąc tokiem UPC jeśli box4k działa prawidłowo to źle działa horizon .A obydwa działają prawidłowo tylko horizon te opcję ma lepiej zaprogramowaną ....bo gdzie tu sens pytać za każdym razem czy chcesz oglądać od początku ,po to wciskam OK żeby od razu oglądać kanał na bieżąco reszta opcji powinna być po ponownym wciśnięciu OK jak to jest w horizonie...

Niedociągnięcie ale wiem że w UPC nie ma z kim gadać za duży moloch ....mi 2 lata sygnał ustawiali ,chcieli instalacje wymieniać ,złączki ,rozgałęźniki ,kabel i dopiero we wrześniu ub roku przyszedł jeden mądry technik zmierzył sygnał w skrzynce , zadzwonił gdzieś podpytal i dowiedział się że sygnał skacze o 10 decybeli i za 2 dni SMS że zostało naprawione do dziś chodzi jak złoto ....2 lata walki z serwisantami i infolinia i każdemu tłumacz od nowa co i jak a dla nich jedynym argumentem było to że nikt z sąsiadów w bloku nie zgłasza usterki a ja się na nich uwziałem bo mam pikselizacje i mi modem co godzinę restartuje i wołam serwis bo nie mam co robić ...ehhhh
  stivi
 
f0ku5 
classic master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 173
Wysłany: 09-06-2022, 15:51   

Czy ktoś może mi powiedzieć co się dzieje z moim 4K BOX'em?
Mam go chyba od pół roku, może nieco więcej. Na pewno miałem go już pod koniec zeszłego roku. Do czerwca wszystko OK, absolutnie żadnych problemów.
Jakiś tydzień temu z BOX'em stała się dziwna rzecz - na większości kanałów czarny ekran (zero obrazu), na pozostałych obraz jest, ale bez dźwięku. Żadne wyłączanie i ponowne włączanie nie dawały rezultatu.
Pomógł telefon do UPC i zainicjalizowane przez konsultanta przywrócenie do ustawień fabrycznych.
Minął tydzień i przed chwilą znów ten sam problem. Czy teraz już co tydzień będę musiał dzwonić do UPC? Co się do cholery dzieje?
 
 
pinio73 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 20
Wysłany: 09-06-2022, 16:54   

f0ku5 napisał/a:
Czy ktoś może mi powiedzieć co się dzieje z moim 4K BOX'em?
Mam go chyba od pół roku, może nieco więcej. Na pewno miałem go już pod koniec zeszłego roku. Do czerwca wszystko OK, absolutnie żadnych problemów.
Jakiś tydzień temu z BOX'em stała się dziwna rzecz - na większości kanałów czarny ekran (zero obrazu), na pozostałych obraz jest, ale bez dźwięku. Żadne wyłączanie i ponowne włączanie nie dawały rezultatu.
Pomógł telefon do UPC i zainicjalizowane przez konsultanta przywrócenie do ustawień fabrycznych.
Minął tydzień i przed chwilą znów ten sam problem. Czy teraz już co tydzień będę musiał dzwonić do UPC? Co się do cholery dzieje?

Też to miałem wczoraj. Odłączyłem na 1 min. przewód od prądu i ruszyło.
 
 
f0ku5 
classic master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 173
Wysłany: 10-06-2022, 16:01   

Pomógł kolejny telefon do UPC, tym razem odebrał ktoś ogarnięty. Znany problem z BOX'ami 4K, podobno zdalnie odświeżają uprawnienia.
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-06-2022, 04:15   

f0ku5 napisał/a:
Pomógł kolejny telefon do UPC, tym razem odebrał ktoś ogarnięty. Znany problem z BOX'ami 4K, podobno zdalnie odświeżają uprawnienia.
.

To ich taki text na odwal się.
Uprawnienia, to sam możesz odświeżyć.
_________________
  nordof
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-06-2022, 06:43   

W starym "moje upc" rzeczywiście była opcja odświeżania sygnału.Moglbys naprowadzić gdzie to schowali teraz bo za groma nie mogę odnaleźć .Przeszukałem moje upc to nowe i nie widzę
  stivi
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 13-06-2022, 12:13   

stivi napisał/a:
...a dla nich jedynym argumentem było to że nikt z sąsiadów w bloku nie zgłasza usterki a ja się na nich uwziałem bo mam pikselizacje i mi modem co godzinę restartuje i wołam serwis bo nie mam co robić ...ehhhh

Ja regularnie swojego czasu z sąsiadami zgłaszałem przez długi czas i zawsze twierdzili dzwoniacemu że tylko on zgłasza nikt z sąsiadów stara spiewka
_________________
  ogromny
 
f0ku5 
classic master

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 173
Wysłany: 13-06-2022, 14:10   

nordof napisał/a:
f0ku5 napisał/a:
Pomógł kolejny telefon do UPC, tym razem odebrał ktoś ogarnięty. Znany problem z BOX'ami 4K, podobno zdalnie odświeżają uprawnienia.
.

To ich taki text na odwal się.
Uprawnienia, to sam możesz odświeżyć.
Problem pojawił się ponownie i pojawia się coraz częściej. Podobno zgłosili gdzieś wyżej...
 
 
Lucas1981r 
Klikacz

Dołączył: 22 Cze 2022
Posty: 1
Wysłany: 22-06-2022, 00:42   

Witam!
Czy ktos sie orientuje czy do Dekoder UPC TV 4K BOX mozna dograc jakos aplikacje? chodzi mi o Netflix ;)
po cholere są aplikacje jak flickr itp :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,37 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: