Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC TV 4K BOX
Autor Wiadomość
Najth 
Klikacz

Dołączył: 06 Kwi 2021
Posty: 4
Wysłany: 26-04-2021, 07:06   

Czy ktoś jeszcze ma może problem z przemijaniem nagrań?
Jestem ciekawy czy tylko mnie się trafił wadliwy egzemplarz bo jednak bardzo irytuje brak przewijania reklam na chociażby polsacie..
 
 
LNR 
chello master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-04-2021, 09:11   

gabrychu napisał/a:
kisand napisał/a:
Na Horizonie też coraz więcej kanałów z wyłączonym przewijaniem .TVN TURBO,TVP SERIALE.Nawet spotkałem się na TVP HD.Robi się coraz ciekawiej .


Wczoraj oglądałem programy nagrane na TVN Turbo i normalnie mogłem sobie przewijać reklamy. Na żadnym nagranym programie nie mam takiego problemu.
TVP nie oglądam ani nie nagrywam :D

Koledze zapewne chodziło o zablokowane przewijanie w usłudze "Replay tv" na Horizonie (a tak rzeczywiście jest od niedawna na kolejnych kanałach np TVP gdzie wcześniej można było przewijać bez problemu) a nie na nagraniach z dysku.
_________________
 
 
kisand 
Klikacz

Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 19
Wysłany: 26-04-2021, 16:53   

Tak ,właśnie o to mi chodziło.Moje niedopatrzenie .Sorry. :oops:
 
 
gabrychu 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 196
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 26-04-2021, 21:57   

Trochę się nie zrozumieliśmy, ale faktycznie w usłudze "Replay tv" na Horizonie blokują przewijanie reklam.
_________________
 
 
Kamilog92 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 7
Wysłany: 28-04-2021, 08:45   

Czy ktoś wie jak będzie z TVP 4K? Czy jest szansa ze bedzie do czerwca na mistrzostwa w ofercie UPC? Bo tylko dlatego chce brać dekoder 4k, od dawna mam na czas nieokreślony umowę z horizonem. Dużo trzeba dopłacić do 4k czy mozna wynegocjować za free?
 
 
enigma 
light master

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 143
Wysłany: 28-04-2021, 17:42   

Dolaczam do pytania kolegi powyzej - ile kosztuje (i czy jest w ogole mozliwosc) dobranie sobie dekodera 4K do pakietu uslug dzwoniac do DUK (obecnie jestem na umowie bezterminowej - czas zobowiazania minal) ??
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 911
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-04-2021, 22:04   

20 zł.
_________________
  ralf
 
enigma 
light master

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 143
Wysłany: 29-04-2021, 12:35   

20 zl to cena w jakims zobowiazaniu czy na czas nieokreslony?
 
 
invictus 
light master

Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 124
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2021, 16:37   

Od kilku dni jestem użytkownikiem TV 4K Boxa:

Na plus:

- szybkość działania
- pilot
- brak dużej puszki (jak Horizon)

Na minus:

- zdażyło się sporadycznie przycięcie obrazu
- po przełączeniu na inny kanał przez 1 sekundę potrafi być gorsza jakość

Nie korzystałem jeszcze z żadnego nagrywania/przewijania, więc tutaj się nie wypowiem, ale jakoś mocno mi na tym nie zależy, więc nagrywanie w chmurze nie jest dla mnie minusem.

Nie zauważyłem aby jakość obrazu była gorsza (posiadam tv 65”). Dodam tylko że dekoder połączony kablowo, a internet to 1Gb/s.

Podsumowując, nie wiem czy bym zmienił gdyby nie ciekawość i chęć „nowinek” :)
 
 
swordfish 
classic master

Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 209
Wysłany: 09-05-2021, 21:11   

Kamilog92 napisał/a:
Czy ktoś wie jak będzie z TVP 4K? Czy jest szansa ze bedzie do czerwca na mistrzostwa w ofercie UPC? Bo tylko dlatego chce brać dekoder 4k, od dawna mam na czas nieokreślony umowę z horizonem. Dużo trzeba dopłacić do 4k czy mozna wynegocjować za free?


Rezygnować z Horizona na rzecz droższego pudełka, które nagrywa tylko wybrane pozycje na niektórych kanałach i nie ma sensownego przewijania (brak możliwości pomijania reklam)? Testowe TVP 4K będzie w DVB-T2, więc do tego wystarczy antena zbiorcza. Jest jeszcze duże prawdopodobieństwo, że transmisje 4K pojawią się w TVP Stream, więc wystarczy Smart TV podłączyć do internetu.

Może lepiej zastanówcie się nad sensem abonamentu 200 kanałów tv, gdy wystarczy internet, DVB-T2 i aplikacje internetowe. Po co Wam np. kanały TVN, gdy możecie w promocji wykupić pakiet w Player i oglądać seriale TVN w 4K? Netflix, gdy dzielicie w 4 osoby możecie mieć za 13 zł treści 4K. Albo męczycie się z wykupywaniem okrojonego pakietu C+ w UPC, gdy możecie mieć go w całości łącznie z C+ Now za 45 zł w C+ Online lub w Player. I C+ możecie oglądać na działce po za domem, a tego UPC Wam już nie zapewni.
 
 
johnny11fingers 
Klikacz

Dołączył: 17 Maj 2021
Posty: 6
Wysłany: 17-05-2021, 12:29   

Cześć wszystkim.

To mój pierwszy post na tym forum. Przeczytałem większość tego tematu, niestety wszystko wskazuje na to, że nieco za późno... Ale od początku.

Przy wymianie telewizora stwierdziłem, że warto z UPC od razu uporządkować temat i wziąć, to co najnowsze i "najlepsze". W ten sposób razem z nowym telewizorem zawitało łącze 1Gb i dekoder 4k. Fakt faktem nie miałem porównania bezpośredniego między dekoderami Horizon a 4k (zmieniałem z telewizora 40 cali FHD na 55 - 4k razem z technikiem, który instalował usługi). I rzeczywiście - obraz z nowego boxa UPC mnie nie zachwycił. Pomyślałem, że być może to sprawa ustawień samego telewizora, pogrzebałem, pokombinowałem i jest nieco lepiej, ale wciąż wydawało mi się, że z topowym modelem OLEDa Philipsa da się wyciągnąć więcej.

Wczoraj w tym wątku znalazłem bardzo dużo informacji - porównań CI+ z dekoderem 4k, ustawień samego dekodera 4k, itp. Pozwolę sobie zreasumować moje wnioski:
- jeśli mamy dekoder 4k - lepiej, aby to telewizor zajmował się upscalingiem sygnału z Full HD na 4k - tym samym w ustawieniach warto wymusić na dekoderze sygnał HD (oferta 4k jest w tej chwili zerowa, więc to zerowa strata, a kanały, które się ogląda działają po prostu lepiej)
- bardzo, ale to bardzo chciałbym sprawdzić, jak wygląda jakość przy karcie CI+ na tym telewizorze

Rozmawiałem już z UPC, z działem utrzymania, z działem technicznym i z działem sprzedaży. Zależało mi na tym, żeby polubownie temat rozwiązać i w jakiś sposób uzyskać na porównanie kartę CI+ bez konieczności rozwiązywania istniejącej umowy (mam wciąż sporo czasu w związku z 14-dniowym prawem do zwrotu). Dział techniczny stwierdził, że to nie jest zły pomysł, co utwierdziło mnie w przekonaniu, że nie do końca rozumiem sens nowej technologii IPTV, która tworzy problemy, których nigdy wcześniej nie było przy standardowych dekoderach typu Horizon.

Dziś rozmawiałem z działem utrzymania klienta oraz działem sprzedaży:
- dział utrzymania klienta zapewnił, że jedynym sposobem jest rozwiązanie umowy i powrót do starych warunków i zamówienie nowej usługi (czyli 1. wizyta technika, który zabierze wszystko, co zamontował)
- dział sprzedaży natomiast poinformował, że jeśli wrócę do "starego" pakietu (horizon + internet 500Mb), najprawdopodobniej nie będą w stanie zaproponować mi pakietu z internetem 1Gb i modułem CI+ (jeśli jakkolwiek uda mi się z UPC dogadać i uzyskać kartę CI+ - 2. wizyta technika)
- jeśli już uda mi się kartę CI+ uzyskać - i mi się nie spodoba, muszę ponownie rozwiązać umowę i wrócić do aktualnych warunków (3. i 4. wizyta technika); co ciekawe, to jest dokładnie to, co UPC proponuje (?!?!)

Czy ktoś z Was był może w podobnej sytuacji i wie, czy jest jakakolwiek szansa z UPC się po ludzku dogadać? Historię opisałem nieco z chęci wyżalenia, ale też po to, aby ktoś, kto potencjalnie decyduje się na nowy dekoder, miał świadomość "z czym to się je".

Nowy dekoder na tą chwilę testuję tylko parę dni, oprócz jakości obrazu, nie mam się do czego na razie przyczepić - jest dużo szybszy niż Horizon i oferuje więcej opcji.
 
 
piowor 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 252
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-05-2021, 12:45   

A możesz podłączyć kabel od upc wprost do telewizora i zobaczyć jak niekodowane kanały będą działać? Tak samo będzie po włożeniu CI+, które tylko odkoduje te kodowane które masz/będziesz miał w pakiecie...
_________________
 
 
Woocash 
light master

Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 96
Wysłany: 17-05-2021, 13:29   

Aktualnie w UPC jest bardzo duże ciśnienie na wciskanie na siłę dekoderów horizon i zniechęcanie do modułów CI+. Ostatnio namówiłem swoją rodzinę aby pozbyła się dekoderów i miałem przyjemność renegocjować umowy (pozbyliśmy się 7 dekoderów a przyszło 7 modułów) Przy każdej wizycie technika padało pytanie czemu chcieliśmy moduł a nie dekoder (i tu padały same syper zachwyty horizonem) gdy technik skumał że ma przed sobą świadomą osobę po prostu powiedział że musiał zadać te pytania i zachwalać horizon gdyż mają tak postępować odgórnie przy instalacji modułów.

PS. aktualnie u rodziców, teściów, brata i ogólnie całej familji posiadamy 18 modułów CI+ :D
_________________
  Woocash
 
johnny11fingers 
Klikacz

Dołączył: 17 Maj 2021
Posty: 6
Wysłany: 17-05-2021, 13:42   

Woocash napisał/a:
Ostatnio namówiłem swoją rodzinę aby pozbyła się dekoderów i miałem przyjemność renegocjować umowy (pozbyliśmy się 7 dekoderów a przyszło 7 modułów)


Czyli da się zrezygnować z Horizona i wymienić na moduł. Z tego co mi na razie powiedział dział sprzedaży - jeśli nawet zrezygnuje z aktualnej umowy i wróci do mnie horizon, nie mam szans na wymianę Horizona na CI+. Także docierają do mnie sprzeczne informacje.

Pomyślałem jeszcze, żeby udać się do salonu UPC / zadzwonić do salonu UPC, dodzwonić na razie mi się na razie nie udało. Mam nadzieję, że tam spotkam kogoś, kto pomoże...

piwor napisał/a:
A możesz podłączyć kabel od upc wprost do telewizora i zobaczyć jak niekodowane kanały będą działać


Z pewnością spróbuję, dzięki za pomysł. Tak jak na stereo się trochę znam, tak wszystko co związane z TV to wciąż dla mnie czarna magia :roll:
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 17-05-2021, 18:04   

Jeśli masz podpisaną umowę, to tam jest chyba technologia świadczenia - dekoder. Próbowałem zmienić na CI+ nie da się i już.

Natomiast w ramach reklamacji jak to uargumentujesz mogą, ale nie muszą się zgodzić. Bardzo na nich działa "osoba starsza która nie umie obsługiwać dwóch pilotów".


Ciśnienie na dekoder jest proste - dodatkowe płatne kanały i PPV.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 2,05 sekund. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: