Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC TV 4K BOX
Autor Wiadomość
Wojtek1989PL 
Klikacz

Dołączył: 06 Kwi 2021
Posty: 2
Wysłany: 06-04-2021, 16:04   

Obecnie posiadam wygasłą już umowę, która przedłuża się co miesiąc na następujące usługi:
- Pakiet Biznes Horizon Select Extra HD
- Pakiet Premium MEGA SPORT (Kanały Eleven)
- Biznes Internet 1000/60 (modem Giga Connect Box)
Płacę za to 99,99 zł z fakturą vat.

Z racji przeprowadzki chciałem modyfikować umowę oraz:
- wymienić dekoder Horizon'a na ,,dekoder,, 4K
- dodać drugi ,,dekoder,, 4K
- zachować to co miałem

Po złożeniu wypowiedzenia i kontakcie działu utrzymania udało mi się uzyskać:
- 2x ,,dekoder,, 4K
- Pakiet Biznes Horizon Select Extra HD
- Pakiet Premium MEGA SPORT (Kanały Eleven)
- Biznes Internet 1000/60 (modem Giga Connect Box)
za więcej niż 110 zł a mniej niż 120 zł brutto :)

Opcja jest ważna ale daję sobie czas do poniedziałku na podjęcie ostatecznej decyzji i zaczynam się zastanawiać czy brać te ,,dekodery,, 4K czy karty CI+?
Da się w trakcie trwania umowy wymienić ,,flagowy,, dekoder na CI+ bezpłatnie?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 06-04-2021, 16:10   

Sugar beet, Najth, Miałem okazję trochę pobawić się boxem przez święta, porównywałem z horizonem i modułem. Tv Samsung 75" 8k 800t.

- czy w/w dekoder jest dobra zmiana w porównaniu z dekoderem Horizon? Dobra, ale to tak jakby zapytać czy dobrze jest wypróżnić czy dalej mieć zatwardzenie.o prostu Horizon prezentuje tak niski poziom. BOX działa całkiem szybko, co do jakości mam mieszane odczucia. Na niektórych kanałach, w niektórych scenach, zwłaszcza ciemnych widać mocne pogorszenie jakości względem DVB-C.
- Występują problemy z nagrywaniem i odtwarzaniem? Ty defacto nie ma nagrywania, wszystko odbywa się na zdalnym serwerze. Istnieją pewne ograniczenia: nie wszystko można nagrać, limit to 50h zaś po 90 dniach nagrania są kasowane.
Sugar beet napisał/a:
Warto sie przesiadać z dekodera Mediabox ? Rzeczywiście obraz jest lepszy? Dodam że nie interesuje mnie nagrywanie programów itp. głownie szybkość działania i jakość obrazu.

W wielu przypadkach oraz jest gorszy.

Ogólnie w nowym boxie podoba mi się szybkość działania, ale cały czas mam wrażenie, że można go zastąpić apką na smart tv. BOX miał też problemu z wysyłaniem dźwięku 5.1 do soundbara. Z względu na żałosną ofertę kanałów 4k w UPC ciągle uważam że lepszym wyborem jest moduł CI+ w połączeniu z przyzwoitym TV.
_________________
 
 
MrPepka 
easy master

Dołączył: 26 Paź 2020
Posty: 27
Wysłany: 08-04-2021, 15:54   

zylx napisał/a:
BOX miał też problemu z wysyłaniem dźwięku 5.1 do soundbara.

Jest to już naprawione, działa przynajmniej na kanałach C+
 
 
Itam1995 
Klikacz

Dołączył: 11 Kwi 2021
Posty: 3
Wysłany: 11-04-2021, 17:28   

Witajcie. Proszę o wsparcie:

Od kilku dni posiadam zestaw UPC 4K BOX + router Connect Box z internetem 500 Mb/s.
Internet śmiga na smartfonach, laptopie, itp.
Dekoder 4K BOX mam połączony przez Wi-Fi i tutaj zaczynają się schody. Przy każdej dłuższej przerwie przy niekorzystaniu z TV, po jego włączeniu, pojawia się komunikat CS9995 informujący o zerwaniu się połączenia Wi-Fi. Co ciekawe, ponowne połączenie nie jest możliwe, ponieważ nie widzi żadnej sieci. Pomaga dopiero restart modemu (wyłączenie zasilania/włączenie) - po restarcie telewizja włącza się standardowo. Jest to bardzo irytujące, a odnoszę wrażenie, że po prostu umyka mi jakieś błache ustawienie, które powoduje powyższe. Gdy np. wyłącze TV, i włącze TV za pół godziny, to działa prawidłowo specjalnie nie wyłączam modemu. Jednak przy dłuższej nieobecności, wyłącza się on automatycznie po jakimś czasie, i trafi połączenie. Ktoś coś? :sad:
 
 
JANINAWRO 
light master

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 10 Lip 2019
Posty: 102
Wysłany: 11-04-2021, 17:55   

Itam1995 napisał/a:
Witajcie. Proszę o wsparcie:

Od kilku dni posiadam zestaw UPC 4K BOX + router Connect Box z internetem 500 Mb/s.
Internet śmiga na smartfonach, laptopie, itp.
Dekoder 4K BOX mam połączony przez Wi-Fi i tutaj zaczynają się schody. Przy każdej dłuższej przerwie przy niekorzystaniu z TV, po jego włączeniu, pojawia się komunikat CS9995 informujący o zerwaniu się połączenia Wi-Fi. Co ciekawe, ponowne połączenie nie jest możliwe, ponieważ nie widzi żadnej sieci. Pomaga dopiero restart modemu (wyłączenie zasilania/włączenie) - po restarcie telewizja włącza się standardowo. Jest to bardzo irytujące, a odnoszę wrażenie, że po prostu umyka mi jakieś błache ustawienie, które powoduje powyższe. Gdy np. wyłącze TV, i włącze TV za pół godziny, to działa prawidłowo specjalnie nie wyłączam modemu. Jednak przy dłuższej nieobecności, wyłącza się on automatycznie po jakimś czasie, i trafi połączenie. Ktoś coś? :sad:


Tutaj masz wszystko wyjaśnione - https://pytania.upc.pl/?q=fact_1009825
Ja mam 2 dekodery 4k podłączone przewodowo i nic się z nimi nie dzieje wszystko działa ok...
Spróbuj podłączyć przewodowo i obserwuj...
 
 
Itam1995 
Klikacz

Dołączył: 11 Kwi 2021
Posty: 3
Wysłany: 11-04-2021, 20:25   

Dzięki za link, już wcześniej tam zaglądałem.
Odpowiedź UPC jest tam niestety mega słaba: "Jeśli problem cały czas występuje, może to oznaczać, że zasięg sieci WiFi jest zbyt słaby, lub między modemem a dekoderem znajdują się urządzenia zakłócające sygnał.
W takiej sytuacji konieczna będzie zmiana ustawień sieci, lub połączenie przewodowe - najlepsza, polecana przez nas, metoda."


- zasięg jest dobry, bo skoro później jest połączenie i śmiga, to musi być OK .. jednoznacznie nie może być zakłóceń.

Co do ustawienia przewodowego - to właśnie po to kupowałem ten zestaw - licząc na telewizję bez doprowadzania kabla do TV.

jedyne interesujące stwierdzenie, to zmiana ustawień sieci - pytanie jakich ustawień .. :)
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-04-2021, 20:35   

Itam1995 napisał/a:
(...) zmiana ustawień sieci - pytanie jakich ustawień .. :)

Zacząć od skanowania pasma wifi i wybrać ręcznie najlepszy kanał - to podstawa.
 
 
Wysiek 
easy master

Dołączył: 13 Sie 2018
Posty: 48
Wysłany: 11-04-2021, 20:56   

Ja bym właśnie spróbował skonfigurować połączenie w dekoderze jeszcze raz, ręcznie. Też się tego obawiałem, ale na szczęście nic takiego u mnie się nie wydarzyło.
 
 
gregi1 
light master

Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 86
Wysłany: 13-04-2021, 21:21   

Czy też macie problem z włączaniem dekodera? Najpierw lewym przyciskiem włączam TV, później klikam prawym i ... nie zawsze dekoder się włącza. Trzeba go przytrzymać, albo kliknąć jeszcze raz albo dwa.
A może to z zasady trzeba przytrzymać ten przycisk. Lampka na dekoderze się pali, a obrazu brak :-(
_________________
 
 
Wysiek 
easy master

Dołączył: 13 Sie 2018
Posty: 48
Wysłany: 15-04-2021, 05:18   

U mnie uruchamia się szybko za pierwszym razem. Może w ustawieniach zasilania masz inaczej ustawiony. Nie pamiętam, jakie tam są opcje...
 
 
sebczak 
light master

Dołączył: 03 Sie 2019
Posty: 67
Skąd: Września
Wysłany: 21-04-2021, 03:23   

gregi1 napisał/a:
Czy też macie problem z włączaniem dekodera? Najpierw lewym przyciskiem włączam TV, później klikam prawym i ... nie zawsze dekoder się włącza. Trzeba go przytrzymać, albo kliknąć jeszcze raz albo dwa.
A może to z zasady trzeba przytrzymać ten przycisk. Lampka na dekoderze się pali, a obrazu brak :-(


Zauważyłem ten problem odkąd mam soft 4.31, zdaża się to rzadko, ja po prostu przełaczam na inny kanał +/- i wtedy obraz pojawia się, jakby zgubił stream, nie trzeba wyłączać/właczać ponownie dekodera.
 
 
Najth 
Klikacz

Dołączył: 06 Kwi 2021
Posty: 4
Wysłany: 25-04-2021, 21:33   

Witam
Od niedawna jestem w posiadaniu dekodera 4k Box od UPC.
Działanie w porównaniu do Horizona mnie powaliło na plus natomiast odkryłem jeden bardzo ważny problem - mianowicie kwestia nagranego programu. W momencie odtwarzania i chęci pominięcia reklam tj przesunięcia programu wyskakuje komunikat, że Przepraszamy ten kanał na to nie pozwala. Tak jest z każdym nagraniem. Wstecz i owszem pozwala... Naprzód już niestety nie. Czy to jest jakiś błąd czy każdy tak ma? Wymiana czy czekać aż aktualizacja to naprawi?
 
 
kisand 
Klikacz

Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 19
Wysłany: 25-04-2021, 21:40   

Na Horizonie też coraz więcej kanałów z wyłączonym przewijaniem .TVN TURBO,TVP SERIALE.Nawet spotkałem się na TVP HD.Robi się coraz ciekawiej .
 
 
Najth 
Klikacz

Dołączył: 06 Kwi 2021
Posty: 4
Wysłany: 25-04-2021, 22:25   

Czyli, że to się staje normalne?
 
 
gabrychu 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 196
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 26-04-2021, 07:59   

kisand napisał/a:
Na Horizonie też coraz więcej kanałów z wyłączonym przewijaniem .TVN TURBO,TVP SERIALE.Nawet spotkałem się na TVP HD.Robi się coraz ciekawiej .


Wczoraj oglądałem programy nagrane na TVN Turbo i normalnie mogłem sobie przewijać reklamy. Na żadnym nagranym programie nie mam takiego problemu.
TVP nie oglądam ani nie nagrywam :D
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: