|
|
UPC TV 4K BOX |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek1989PL
Klikacz
Dołączył: 06 Kwi 2021 Posty: 2
|
Wysłany: 06-04-2021, 16:04
|
|
|
Obecnie posiadam wygasłą już umowę, która przedłuża się co miesiąc na następujące usługi:
- Pakiet Biznes Horizon Select Extra HD
- Pakiet Premium MEGA SPORT (Kanały Eleven)
- Biznes Internet 1000/60 (modem Giga Connect Box)
Płacę za to 99,99 zł z fakturą vat.
Z racji przeprowadzki chciałem modyfikować umowę oraz:
- wymienić dekoder Horizon'a na ,,dekoder,, 4K
- dodać drugi ,,dekoder,, 4K
- zachować to co miałem
Po złożeniu wypowiedzenia i kontakcie działu utrzymania udało mi się uzyskać:
- 2x ,,dekoder,, 4K
- Pakiet Biznes Horizon Select Extra HD
- Pakiet Premium MEGA SPORT (Kanały Eleven)
- Biznes Internet 1000/60 (modem Giga Connect Box)
za więcej niż 110 zł a mniej niż 120 zł brutto
Opcja jest ważna ale daję sobie czas do poniedziałku na podjęcie ostatecznej decyzji i zaczynam się zastanawiać czy brać te ,,dekodery,, 4K czy karty CI+?
Da się w trakcie trwania umowy wymienić ,,flagowy,, dekoder na CI+ bezpłatnie? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 06-04-2021, 16:10
|
|
|
Sugar beet, Najth, Miałem okazję trochę pobawić się boxem przez święta, porównywałem z horizonem i modułem. Tv Samsung 75" 8k 800t.
- czy w/w dekoder jest dobra zmiana w porównaniu z dekoderem Horizon? Dobra, ale to tak jakby zapytać czy dobrze jest wypróżnić czy dalej mieć zatwardzenie.o prostu Horizon prezentuje tak niski poziom. BOX działa całkiem szybko, co do jakości mam mieszane odczucia. Na niektórych kanałach, w niektórych scenach, zwłaszcza ciemnych widać mocne pogorszenie jakości względem DVB-C.
- Występują problemy z nagrywaniem i odtwarzaniem? Ty defacto nie ma nagrywania, wszystko odbywa się na zdalnym serwerze. Istnieją pewne ograniczenia: nie wszystko można nagrać, limit to 50h zaś po 90 dniach nagrania są kasowane. Sugar beet napisał/a: | Warto sie przesiadać z dekodera Mediabox ? Rzeczywiście obraz jest lepszy? Dodam że nie interesuje mnie nagrywanie programów itp. głownie szybkość działania i jakość obrazu. |
W wielu przypadkach oraz jest gorszy.
Ogólnie w nowym boxie podoba mi się szybkość działania, ale cały czas mam wrażenie, że można go zastąpić apką na smart tv. BOX miał też problemu z wysyłaniem dźwięku 5.1 do soundbara. Z względu na żałosną ofertę kanałów 4k w UPC ciągle uważam że lepszym wyborem jest moduł CI+ w połączeniu z przyzwoitym TV. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka
easy master
Dołączył: 26 Paź 2020 Posty: 27
|
Wysłany: 08-04-2021, 15:54
|
|
|
zylx napisał/a: | BOX miał też problemu z wysyłaniem dźwięku 5.1 do soundbara. |
Jest to już naprawione, działa przynajmniej na kanałach C+ |
|
|
|
|
Itam1995
Klikacz
Dołączył: 11 Kwi 2021 Posty: 3
|
Wysłany: 11-04-2021, 17:28
|
|
|
Witajcie. Proszę o wsparcie:
Od kilku dni posiadam zestaw UPC 4K BOX + router Connect Box z internetem 500 Mb/s.
Internet śmiga na smartfonach, laptopie, itp.
Dekoder 4K BOX mam połączony przez Wi-Fi i tutaj zaczynają się schody. Przy każdej dłuższej przerwie przy niekorzystaniu z TV, po jego włączeniu, pojawia się komunikat CS9995 informujący o zerwaniu się połączenia Wi-Fi. Co ciekawe, ponowne połączenie nie jest możliwe, ponieważ nie widzi żadnej sieci. Pomaga dopiero restart modemu (wyłączenie zasilania/włączenie) - po restarcie telewizja włącza się standardowo. Jest to bardzo irytujące, a odnoszę wrażenie, że po prostu umyka mi jakieś błache ustawienie, które powoduje powyższe. Gdy np. wyłącze TV, i włącze TV za pół godziny, to działa prawidłowo specjalnie nie wyłączam modemu. Jednak przy dłuższej nieobecności, wyłącza się on automatycznie po jakimś czasie, i trafi połączenie. Ktoś coś? |
|
|
|
|
JANINAWRO
light master
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 10 Lip 2019 Posty: 102
|
Wysłany: 11-04-2021, 17:55
|
|
|
Itam1995 napisał/a: | Witajcie. Proszę o wsparcie:
Od kilku dni posiadam zestaw UPC 4K BOX + router Connect Box z internetem 500 Mb/s.
Internet śmiga na smartfonach, laptopie, itp.
Dekoder 4K BOX mam połączony przez Wi-Fi i tutaj zaczynają się schody. Przy każdej dłuższej przerwie przy niekorzystaniu z TV, po jego włączeniu, pojawia się komunikat CS9995 informujący o zerwaniu się połączenia Wi-Fi. Co ciekawe, ponowne połączenie nie jest możliwe, ponieważ nie widzi żadnej sieci. Pomaga dopiero restart modemu (wyłączenie zasilania/włączenie) - po restarcie telewizja włącza się standardowo. Jest to bardzo irytujące, a odnoszę wrażenie, że po prostu umyka mi jakieś błache ustawienie, które powoduje powyższe. Gdy np. wyłącze TV, i włącze TV za pół godziny, to działa prawidłowo specjalnie nie wyłączam modemu. Jednak przy dłuższej nieobecności, wyłącza się on automatycznie po jakimś czasie, i trafi połączenie. Ktoś coś? |
Tutaj masz wszystko wyjaśnione - https://pytania.upc.pl/?q=fact_1009825
Ja mam 2 dekodery 4k podłączone przewodowo i nic się z nimi nie dzieje wszystko działa ok...
Spróbuj podłączyć przewodowo i obserwuj... |
|
|
|
|
Itam1995
Klikacz
Dołączył: 11 Kwi 2021 Posty: 3
|
Wysłany: 11-04-2021, 20:25
|
|
|
Dzięki za link, już wcześniej tam zaglądałem.
Odpowiedź UPC jest tam niestety mega słaba: "Jeśli problem cały czas występuje, może to oznaczać, że zasięg sieci WiFi jest zbyt słaby, lub między modemem a dekoderem znajdują się urządzenia zakłócające sygnał.
W takiej sytuacji konieczna będzie zmiana ustawień sieci, lub połączenie przewodowe - najlepsza, polecana przez nas, metoda."
- zasięg jest dobry, bo skoro później jest połączenie i śmiga, to musi być OK .. jednoznacznie nie może być zakłóceń.
Co do ustawienia przewodowego - to właśnie po to kupowałem ten zestaw - licząc na telewizję bez doprowadzania kabla do TV.
jedyne interesujące stwierdzenie, to zmiana ustawień sieci - pytanie jakich ustawień .. |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-04-2021, 20:35
|
|
|
Itam1995 napisał/a: | (...) zmiana ustawień sieci - pytanie jakich ustawień .. |
Zacząć od skanowania pasma wifi i wybrać ręcznie najlepszy kanał - to podstawa. |
|
|
|
|
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 11-04-2021, 20:56
|
|
|
Ja bym właśnie spróbował skonfigurować połączenie w dekoderze jeszcze raz, ręcznie. Też się tego obawiałem, ale na szczęście nic takiego u mnie się nie wydarzyło. |
|
|
|
|
gregi1
light master
Dołączył: 21 Cze 2012 Posty: 86
|
Wysłany: 13-04-2021, 21:21
|
|
|
Czy też macie problem z włączaniem dekodera? Najpierw lewym przyciskiem włączam TV, później klikam prawym i ... nie zawsze dekoder się włącza. Trzeba go przytrzymać, albo kliknąć jeszcze raz albo dwa.
A może to z zasady trzeba przytrzymać ten przycisk. Lampka na dekoderze się pali, a obrazu brak |
_________________
|
|
|
|
|
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 15-04-2021, 05:18
|
|
|
U mnie uruchamia się szybko za pierwszym razem. Może w ustawieniach zasilania masz inaczej ustawiony. Nie pamiętam, jakie tam są opcje... |
|
|
|
|
sebczak
light master
Dołączył: 03 Sie 2019 Posty: 67 Skąd: Września
|
Wysłany: 21-04-2021, 03:23
|
|
|
gregi1 napisał/a: | Czy też macie problem z włączaniem dekodera? Najpierw lewym przyciskiem włączam TV, później klikam prawym i ... nie zawsze dekoder się włącza. Trzeba go przytrzymać, albo kliknąć jeszcze raz albo dwa.
A może to z zasady trzeba przytrzymać ten przycisk. Lampka na dekoderze się pali, a obrazu brak |
Zauważyłem ten problem odkąd mam soft 4.31, zdaża się to rzadko, ja po prostu przełaczam na inny kanał +/- i wtedy obraz pojawia się, jakby zgubił stream, nie trzeba wyłączać/właczać ponownie dekodera. |
|
|
|
|
Najth
Klikacz
Dołączył: 06 Kwi 2021 Posty: 4
|
Wysłany: 25-04-2021, 21:33
|
|
|
Witam
Od niedawna jestem w posiadaniu dekodera 4k Box od UPC.
Działanie w porównaniu do Horizona mnie powaliło na plus natomiast odkryłem jeden bardzo ważny problem - mianowicie kwestia nagranego programu. W momencie odtwarzania i chęci pominięcia reklam tj przesunięcia programu wyskakuje komunikat, że Przepraszamy ten kanał na to nie pozwala. Tak jest z każdym nagraniem. Wstecz i owszem pozwala... Naprzód już niestety nie. Czy to jest jakiś błąd czy każdy tak ma? Wymiana czy czekać aż aktualizacja to naprawi? |
|
|
|
|
kisand
Klikacz
Dołączył: 14 Mar 2017 Posty: 19
|
Wysłany: 25-04-2021, 21:40
|
|
|
Na Horizonie też coraz więcej kanałów z wyłączonym przewijaniem .TVN TURBO,TVP SERIALE.Nawet spotkałem się na TVP HD.Robi się coraz ciekawiej . |
|
|
|
|
Najth
Klikacz
Dołączył: 06 Kwi 2021 Posty: 4
|
Wysłany: 25-04-2021, 22:25
|
|
|
Czyli, że to się staje normalne? |
|
|
|
|
gabrychu
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 196 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 26-04-2021, 07:59
|
|
|
kisand napisał/a: | Na Horizonie też coraz więcej kanałów z wyłączonym przewijaniem .TVN TURBO,TVP SERIALE.Nawet spotkałem się na TVP HD.Robi się coraz ciekawiej . |
Wczoraj oglądałem programy nagrane na TVN Turbo i normalnie mogłem sobie przewijać reklamy. Na żadnym nagranym programie nie mam takiego problemu.
TVP nie oglądam ani nie nagrywam |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|